strona 5 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »
-
~Madi85 / 2024-03-25 17:39
Osoba leżąca z nowym dowodem osobistym,nie posługuje się internetem,nie posiada millenetu ma ogromny problem z aktualizacją dowodu w banku,ma stawić się w placówce nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych osobiście,syn nie może podać dowodu ojca do aktualizacji...Przecież to tylko do wiadomości banku a taki problem.Pożyczki przez telefon tak,aktualizacja dowodu osobistego nie.Bez komentarza. -
-
~Zofia / 2024-03-25 12:08
Bardzo niemiła obsługa bank Millennium koło aury w Olsztynie pracownik bez wiedzy wprowadzający w błąd klienta oszustwo ZaletyBrakWadyMega -
~Wiesław / 2024-03-25 12:02
Pracownik bez wiedzy wprowadza w błąd klienta Jeden pracownik mówi że mogę założyć lokatę a drugi nie Zalety..brak w tym czasieWadyNiewiarygodny pracownik -
~Piotr / 2024-03-14 15:10
Bardzo miła obsługa i jasne tłumaczenie na czym się stoi -
~Kolec / 2024-03-13 16:02
Klient wieloletni banku dorobił się kłopotów finansowych i mający zablokowaną aplikację już nie zrobi nic a w oddziałach życzą sobie oplaty za pobranie pokwitowań gdzie mógłbym to zrobić sam przy odblokowanej aplikacji ale po co kiedy można jeszcze dobić niewygodnego klienta ZaletyBrakWadyOlewka klienta z kłopotami -
~beta / 2024-03-07 23:02
Opinia dotyczy Millenetu. Po nieudanym przelewie nie z winy klienta, pokazują się buźki z napisem cos poszło nie tak. To znaczy co się stało ze środkami klienta? Po wykonanym przelewie pokazuje się ikona Tranzakcja anulowana. A jednak przelew poszedł ...
Nigdy nie wiesz czy będzie przelew czy tez nie. A kuku..niespodzianka.
Tygodniami bot od reklamacji wysyła mail - odpowiemy za 3 dni. Na koniec wytłumaczenie niczego nie tłumaczy.WadyMożliwość reklamowania usług to atrapa -
~AWAS / 2024-03-07 17:56
Nieprzyjazny. Lokaty i rachunki oszczędnościowe z nieczytelnymi warunkami. Limity przelewów niskie. Inne produkty oszczednościowe jak lokaty strukturyzowane tak zagmatwane aby nikt nie zrozumiał -
~Renata / 2024-03-07 11:38
Bank Millenium Ostrów Wielkopolski, Rynek. Bardzo konkretna, rzetelna obsługa. Podziękowania dla pana w punkcie obsługi klienta. -
-
~Gosia / 2024-03-07 06:08
Wielkie podziękowania Pani Anecie Regulskiej i koledze z placówki nr 009 w Warszawie w galerii Wola - bardzo miła i profesjonalna obsługa klienta. Polecam. -
~Straystrxx / 2024-03-06 17:31
Pani była super,super sie z nią gadało i byla miła.Polecam placówkę w echo ZaletyMiła paniWadyŻadne -
~magda / 2024-03-06 10:29
ten bank to dno i dwa metry mułu: w Toruniu polikwidowali w centrum wszystkie bankomaty i oddziały ( na tą chwilę są DWA oddziały gotówkowe w całym mieście), w tych które zostały siedzą leniwe klępy, których nikt nie przeszkolił z obsługi klienta (o szkoleniu z kultury osobistej nie wspomnę), do tego aplikacja, która jest totalnym bublem - ale oczywiście dla tych, którzy z niej nie korzystają nagroda w postaci opłat za smsy aktywacyjne (20gr za jednego smsa!!) i interes się kręci. Banda złodziei - nic dziwnego, że są w stanie upadłości - mam nadzieję , że jak najszybciej znikną z rynku... ZaletybrakWadywszystko - od obsługi, aplikacji po ilość oddziałów gotówkowych w mieście - w Toruniu DWA -
~Agnieszka / 2024-03-03 13:34
W styczniu z karty kredytowej ktoś mi sciągnoł Ok 2500 tys złotych poszło gdzieś do Kazachstanu. Zgłosiłam to w ten sam dzień złożyłam reklamache zablokowali mi kartę czekałam 1.5 miesiąca na reklamację i okazało się że muszę spłacić bo to z mojej winy. To jakaś paranoja płaciłam w sklepach stacjonarnych nie duzymi kwotami nigdy nie płaciłem tą kartą w sklepach internetowych nie podawał nidzie danych z mojej karty. Maja moja historie czarno na białym. Złodzieje. Odwołam sie do rzecznika praw i wszystkim będę odradzała bank Milenium. Zalety Rozczarowana jestem !!!!WadyOszuści i złodzieje! -
~rozczarowany_klient / 2024-03-02 19:51
Odnośnie promocyjnych lokat czy kont, to trzeba bardzo uważnie czytać regulaminy, bo bank celowo wprowadza w błąd klientów, tj., nie informuje, że nowy klient nie spełnia warunków promocji.
A wprost przeciwnie - bank będzie wysyłał informacje potwierdzające, że klient już niedługo otrzyma dodatkowy bonus, aby po miesiącach odmówić wypłaty premii, ponieważ któryś z wielu warunków nie został spełniony.Wady- nieetyczne chwyty marketingowe
- nieprzejrzyste warunki i umowy
- wysokie opłaty za konto i karty -
~Barbara / 2024-03-01 19:12
Proszę omijać szerokim łukiem wszelkie lokaty w banku Millennium a najlepiej i sam bank.Po 3-trzech latach obracania moimi pieniędzmi ( 15tys) nie dopisali mi ani grosza odsetek,tłumacząc sie tym,że nie było zysku.Naprawde?! Ani nawet 100 zł?Złodzieje. ZaletyBrakWadyOszustwo -
~Przemysław / 2024-02-29 21:41
Miła i fachowa obsługa, wszystko konkretnie wytłumaczone, polecam oddział na jubilerskiej 3, a zwłaszcza Pani Magdalena Krupa polecam
-
~Magda 73 / 2024-02-28 15:07
Fatalna obsługa w Nowym Sączu ul. Jagiellońska 14
Osoby tam pracujące mają problem z liczeniem.ZaletyZeroWadyBardzo dużo -
-
~Urszula / 2024-02-28 14:33
Wielkie podziękowania Pani Dominice Korczewskiej z oddziału w Zabrzu plac Teatralny. Pani Dominika -pełen profesjonalizm. -
~Gujcio / 2024-02-24 14:35
Od 2 tyg nie mogę wykonywać płatności moja kartą, bank nie wie dlaczego ZaletyNie znamWadyObsługa klienta działa jak boty -
~Krystyna / 2024-02-20 18:10
Podziękowania dla p. Magdaleny Krupy z Placówki nr 384 w Warszawie przy ul. Jubilerskiej za życzliwość, cierpliwość i profesjonalizm -
~Beata / 2024-02-20 16:26
blik nie działa, długo mirlr, po cxym po długim oczekiwaniu okazuje się, że nie wyszło. Lepiej nie kupować biletu na blik Zaletyjeszcze nie wiemWadyblik nie działa
strona 5 z 49
- « poprzednia
- 1 ...
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- nastepna »