Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Millennium opinie

Ocena na podstawie 996 opinii

1.82 / 5

  • Prostota obsługi
    1.81
  • Oferta
    1.87
  • Obsługa klienta
    1.77

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2024-05-29 14:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Zamówiłem na infolinii wyciągi z konta, które jak mnie zapewniono miały być do odbioru po 3 dniach roboczych w oddziale banku, w Bielsku -Białej przy ul. Leszczyńskiej 20
    W tym terminie wyciągów jednak nie było.
    Sprawę załatwiła dopiero Pani Mariola z powyższej placówki, osoba bardzo uprzejma, kompetentna i uczciwa.
    Myślę, że należy się jej odpowiednia premia ????
    dziękuję i pozdrawiam
  • ~B. / 2024-05-29 10:14
    Ocena: 5.00 / 5
    Miałam problem z likwidacją funduszu inwestycyjno-ubezpieczeniowego. gdyby nie pomoc Pani Oliwii z oddziału przy Placu Grunwaldzkim oraz wsparcie Pani Kierownik tej Placówki nie poradziłabym sobie z problemem. Mimo że sprawa była długotrwała i niełatwa Panie okazały nadzwyczajną cierpliwość i wyrozumiałość. Efekt - wszystko załatwione jak należy.
  • ~Mała / 2024-05-27 21:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzień dobry, przyszlam do banku aby założyć konto w banku. Takiej nie miłej obsługi jeszcze nie wiedziałam!
  • ~PatrykPatryk / 2024-05-27 05:04
    Ocena: 4.33 / 5
    Zwroty za zakupy przez ten bank to grosze.
    Bank pobiera większą część zwrotów.
    Polecam pobrać aplikację do zwrotów bez udziału banku.
    Zwroty są na prawdę spore.
    ZaletyNie ma
    WadyZdzierstwo bankierów.
  • ~Kopola / 2024-05-24 07:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Zakładanie konta miało trwać dobę. Bank nie odpowiedział po siedmiu (7) dobach!
    Zrezygnowałem z dalszego czekania i założyłem konto od ręki w innym banku.
    Nie polecam tego banku!
    ZaletyMiało być szybko i łatwo.
    WadyTen bank powinien sobie zrobić przerwę w działalności na zrewidowanie swojego stosunku do klientów
  • ~Małgorzata B / 2024-05-21 08:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank Millennium w Warszawie Galeria Młociny. Wspaniała i kompetentna obsługa. Szybka realizacja. Uprzejmość i pomocność. Serdeczne podziękowania dla Pani Pauliny K z odziału w Galerii Młociny.
  • ~Mysza / 2024-05-16 22:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Sympatyczna obsługa i pomoc przy założeniu aplikacji przez internet. Aplikacja przejrzysta i działa bardzo dobrze.
  • ~Jolanta / 2024-05-16 15:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank w Jastrzębiu-Zdroju zdecydowanie polecam. Po śmierci męża sprawa z ubezpieczeniem załatwiona sprawnie i z pozytywnym efektem. Pani Magdalena Stankiewicz wspaniale się opiekowała moją sprawą i mną. Dziękuję i polecam :)
    ZaletyWspaniała obsługa i przemili ludzie
  • ~Tomasz / 2024-05-15 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    To jakaś masakra jestem wzywany chyba 7 raz po to aby zkserowax dowod i złożyć podpis i tak ca jakiś czas zawsze to samo i za jakiś czas znowu telefon wszyscy muszą wziąść wolne bo ta pracownica musi ksero dowodu zrobic i podpis i tak w kółko nie polecam
  • ~Użytkownikmillennium0987654 / 2024-05-09 15:48
    Ocena: 3.33 / 5
    Nie podoba mi się sposób autoryzacji logowania do bankowości na komputerze. Sto kodów, potwierdzeń. Nie zalogujesz się jeśli nie akceptujesz logowania w aplikacji mobilnej. Dla mnie to za dużo. Gdy chcesz wykonać przelew to mimo, że już jesteś zweryfikowany po skomplikowanym logowaniu, musisz jeszcze potwierdzać przelew w aplikacji mobilnej. Jestem ciekawa co jest w sytuacji gdy coś się stanie z telefonem, pewnie nic się nie da wtedy zrobić.
    ZaletyPromocje na oszczędzanie, promocje na otwarcie konta dla nowego klienta, łatwe zasady bezpłatności prowadzenia konta.
    WadySkomplikowane logowanie do bankowości internetowej przez stronę banku, trudna obsługa aplikacji mobilnej, ciężko w niej coś znaleźć
  • ~Anastasiia / 2024-05-08 15:59
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo miła obsługa, dziękuję za pomoc Panu Krzystof Bogdański.
  • ~Izabela / 2024-05-05 22:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobrze informują o zmianach, pomagają w obsłudze ,tłumaczą i to wszystko w miłej atmosferze i z uśmiechem na twarzy.
    Zaletybardzo miła obsługa ,personel pomocny
  • ~Mario / 2024-04-30 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    6 dni oczekiwania na przelew finalnie muszę pożyczyć pieniądze na życie a pieniędzy jak nie mam tak nie ma
  • ~Kawa / 2024-04-29 13:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Bank niestety nie honoruje mobywatela. Aby dopisać męża do konta musi on posiadać plastikowy dowód, bo pani w banku MUSI zrobić skan. Tyle z rodo jeżeli chodzi o Millennium.
  • ~Janett Radziwill kennedy / 2024-04-28 17:46
    Ocena: 5.00 / 5
    bardzo jestem wdzieczna temu kierownikowi banku Millennium w kolobrzegu pilnuje sprawie I kompetentnie pieniadze na koncie u niego ze zadna osoba ktora nie jest upowazniony ich nie wezmie
    Zaletybardzo dobrze funkcjonuje
    Wadynie ma zadnych wad
  • ~Sebastian / 2024-04-24 09:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam kredytu gotówkowego online. Przy dochodach rodziny czteroosobowej ok 9500-10000 zł netto miesięcznie kredyt 10000zł na 60 miesięcy z ratą poniżej 220zł miesięcznie ODRZUCONY. Rata praktycznie nie obciążająca budżetu ODRZUCONA. NIE POLECAM.
  • ~Marc / 2024-04-21 21:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Szybka i fachowa pomoc.Sympatyczne i pomocne Panie w placówce.Polecam
    Zaletyszybko ,konkretnie ,miło
  • ~Okradziony klient przez millennium / 2024-04-19 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Odchodzę z tego banku po ponad 12 latach bycia rzetelnym klientem. Bank sprzedaje produkty-buble. Konta dzieci są nazwane dokładnie tak samo jak konta rodziców, co doprowadza do pomyłkowych przelewów. Przelałem 40 tys. na potencjalnie swoje konto oszczędnościowe. Okazało się że środki są na koncie mojego dziecka i nie jestem w stanie odzyskać tych pieniędzy w pełnej kwocie. Pieniądze będę odzyskiwać ponad 5 miesięcy ponosząc przy tym ogromne straty. Oprócz tego system bankowy jest niedostatecznie zabezpieczony ponieważ dzieją się dziwne rzeczy na moim koncie o których informuje mnie automatyczne powiadamianie w aplikacji a następnie jest to usuwane. Kontakt z osobą o wyższych kompetencjach niż konsultant jest w tym banku niemożliwy. Bank w swoich decyzjach powołuje się na prawo, a sam prawa nie przestrzega oszukując i okradając klientów.
    WadySprzedają produkty pod którymi kryją się niejasności i brak precyzji. Każdą zła decyzja banku jest przypisywana klientowi.
  • ~Ewa / 2024-04-17 22:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam wszystkim Państwu bank Milennium w Pile przy ul 1 Maja.Profesjonalna zaloga przemiłych, kompetentych obsługujących pod egidą z szefem Panem Szymonem.W tym banku zostaniesz obsłużony szybko i sprawnie z uśmiechem na ustach.Takich banków z taką obsługa potrzeba w Pilsce więcej.
    Z pozdrowieniem Ewa Kaplon Plawecka
    ZaletySprawność w obsludze, kompetencja ,wiedzą i uprzejmisc Bank Piła ul 1 Maja
    WadyNie ma
  • ~marian / 2024-04-17 11:44
    Ocena: 1.00 / 5
    potwierdzam dno - są rachunki które może obsługiwać tylko pani w okienku, na iinfolini Pan ze zdartą płytą, zamiast pomóc powtarza w kółko to samo - proszę udać się do oddziału.
    XXIw? raczej nie - nie polecam
    Wadybrak możliwości obsługi konta online lub telefonicznie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1568
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1233
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.79, ilość opinii: 1059
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 996
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 940
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4872
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4600
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148