strona 3 z 49
-
~Dorotka / 2024-08-01 02:07
Bank nie respektuje pism o odblokowaniu konta ani od komornika ani od syndyka. Jeśli ktoś ma problem ze spłatą kredytu i któraś z tych Instytucji zajęła konto ale po upewnieniu się, że na koncie są środki wolne od zajęcia i chcą, żeby bank odblokował konto Millennium tego nie zrobi. Trzeba chodzić osobiście do banku, żeby wypłacili twoje pieniądze. Nie ma się karty, nie ma dostępu do aplikacji mobilnej, zero wglądu do konta i informacji o środkach jakie tam są. Na infolinii się nic nie dowiecie, bo jest zablokowany milekod i po prostu tak jakby nie istniejecie dla tego banku. Dla Milenium "dostęp w pełnym zakresie do konta" właśnie to oznacza. Cofnąć się do podstawówki i nauczyć się czytać ze zrozumieniem!!! W weekend bank zamknięty, jesteś chory to nie dasz rady pójść i nie masz pieniędzy jak wypłacić, żadnego przelewu nie zrobisz. Bezczelnie dyskutowała pracownica tego banku z biurem syndyka, że nie odblokują konta pomimo wydanej pisemnej dyspozycji i określeniu w jakim zakresie klient może korzystać z konta??! Wszędzie jest napisane, że bank łamie prawo w tym względzie a oni dalej tak postępują! Przepraszam jedna Pani na infolinii była logiczna i trzymała naszą stronę ale szybciutko ja uciszyli i odsunęli od sprawy. Przykre to i smutne, że szary człowiek nic w tym świecie, gdzie rządzi mamona nie znaczy! Dlaczego na ten bank nie ma żadnego prawa?? Żenada! Nie polecam! -
-
~Ludmila / 2024-07-31 11:05
Bardzo miła i profesjonalną obsługa w oddziale banka Millenium na ul.Powsinskiej w Warszawie. Ale najbardziej dotyczy to Anny Cienkiej. Zawsze czekam w kolejce właśnie na nią. Miła,uśmiechnięta,chętna do pomocy.Zdazalo się że nie odmowowila w pomocy w sprawie,której nie potrafili załatwić inni pracownicy. To świadczy o wysokim profesjonalizmie Pani Anny . Dziękuję -
~Barbara / 2024-07-29 14:09
Bank Millennium.ul.Rsciborska w Rybniku jest bardzo miła obsługa klienta.naeet kawkę serwują ..polecam ten bank.. Wiesława Kyrcz bardzo kompetentna i zrozumiała informacje przekazywane są dla klienta.dziekuke -
~Elżbieta / 2024-07-24 18:25
Jestem bardzo zadowolona z obsługi banku milenium w Myślenicach. Pani Monika bardzo dokładnie i sumiennie podchodzi do sprawy.Zawsze wychodzę z banku zadowolona i świetnie obsłużony. Polecam bank Milenium WadyŻadnych -
~k_a / 2024-07-22 13:37
Szybka, sprawna obsługa. Doradca Pani Renata Grudzień miła i kompetentna. -
~Dominik / 2024-07-18 18:04
Po spłaceniu rat za telefon na moim rachunku technicznym pozostały środki. Próbowałem przelać w aplikacji ale nie dało się. Nie wyświetliła się żadna informacja, co jest przyczyną. Wyświetlało się jedynie logo banku, a następnie znikało. Po napisaniu wiadomości do konsultanta, otrzymałem odpowiedź, że przelew z rachunku technicznego mogę wykonać jedynie w odziale banku. Będąc w galerii handlowej, chciałem załatwić tą sprawę przy okazji w wyspie banku. Oczywiście tam też się nie dało. Pozostaje mi jechać specjalnie do odziału banku, który jest dosyć daleko, żeby prosić się o własne pieniądze i zmarnować cenny czas. Poziom User Experience szoruje brzuchem po dnie. -
~Łukasz / 2024-07-16 16:07
Wiecie może czy da się w pl wypłacić limit walutowy w bankomacie euro? ZaletyOkWadyW miarę -
~Łukasz / 2024-07-16 16:07
Wiecie może czy da się w pl wypłacić limit walutowy w bankomacie euro? ZaletyOkWadyW miarę -
-
~Anna / 2024-07-15 11:31
Porażka. Oddziały czynne od 8-16 nie wiem dla kogo takie godziny .
Dodzwonić się żeby załatwić sprawę na linii 1 h czekania bez odzewu .porażka!!! -
~Była wieloletnia klientka / 2024-07-12 20:55
Bank nie zasługuje na żadną gwiazdkę,stanowczo odradzam bo środki pieniężne nie są w tym banku bezpieczne. -
~Klient / 2024-07-08 07:47
Po raz kolejny nie działa strona tzw. "banku millenium" i nie można korzystać z własnych pieniędzy. Jest to jak zwykle wina :przeglądarki,komputera,kosmitów tylko nie zaocznego buractwa z Millenium nie będącego w stanie zapanować nad sytuacją. Dzwoniąc na infolinię tego kuriozalnego tworu należy podać WSZYSTKIE hasła i zabezpieczenia bo inaczej nawet po godzinie się nie dodzwonimy. Co to ma być????????? ZaletyBRAKWadyfatalna obsługa -
~Lech / 2024-07-04 20:56
Bardzo miła i profesjonalna obsługa w oddziale w Czestochowie ul. Pl. Daszyńskiego. Wielu pracowników innych banków zapraszam po naukę. -
~Niepolecam / 2024-06-28 09:09
Uwaga złodzieje ! Pod przykrywka komornika ukradli mi 200zl, po przekroczeniu kwoty wolnej od zajęcia ( wpłaciłem 100zl ) straciłem 88 i 11 bank ukradł za przelew reklamując się ze przelewy ma darmowe. Co kilka dni kradli mi kolejne pieniądze mino braku wpłat, ukradli mi zwrot ze zakupy z kwoty wolnej od zajęcia. Ukradli mi kolejne 20 zł po przelaniu środków z konta oszczędnościowego. Ukradli nawet 2zl z karty prepaid do końca miesiąca co kilka dni traciłem pieniądze . Łącznie 5 razy zostałem okradziony z czego komornik dostał ponad 100zl a bank ukradł 55zl za przelewy których nie robiłem. Po reklamacji dostałem odpowiedz ze jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ! Uważajcie ZaletyBrakWadyZlodziejstwo i marna aplikacja która gubi zasięg w centrum stolicy -
~Ann / 2024-06-20 17:57
nigdy w życiu więcej ! jak tylko skończę procedurę odzyskania moich pieniędzy wywalę konto u nich w powietrze! ZaletybrakWadykontakt jest prawie niemożliwy, a nawet jak uda się dodzwonić- konsultanci kompletnie niekompetentni.od 3 tyg nie potrafią mi powiedzieć co zrobili z moim przelewem który przesłałam sobie sama z innego banku- żenada!!!
oddajcie mi moje pieniądze! -
~Edyta / 2024-06-18 14:22
Bardzo miła i fachową pomoc w sprawach finansowych. Pracownik wzbudza zaufanie. -
~Zygmunt / 2024-06-14 21:24
Ten Bank jest prostu śmieszny. Chciałem otworzyć limit kredytowy w koncie. Zarządali ode mnie zaświadzenia że pobieram 500+ pomimo że wysokość wnioskowanego limitu nie przekraczała mojej 1 msc wypłaty i nie miałem wobec banku i jakiegokolwiek inneg podmiotu żadnych innych zobowiązań.Wyśmiałem ich i zmieniłem bank na normalny. Zaletyzero zaletWadycałkowicie zakłamane reklamy i skostniałe procedury. -
-
~Kasia / 2024-06-08 00:04
Niestety ,ale ten bank oszukuje swoich klientów zabierając pieniądze z konta ( RODZINNE Z OPS) zwalajac na przepisy .Odradzam każdemu!!!!!!!!!!! -
~Tomasz / 2024-05-29 14:53
Zamówiłem na infolinii wyciągi z konta, które jak mnie zapewniono miały być do odbioru po 3 dniach roboczych w oddziale banku, w Bielsku -Białej przy ul. Leszczyńskiej 20
W tym terminie wyciągów jednak nie było.
Sprawę załatwiła dopiero Pani Mariola z powyższej placówki, osoba bardzo uprzejma, kompetentna i uczciwa.
Myślę, że należy się jej odpowiednia premia ????
dziękuję i pozdrawiam -
~B. / 2024-05-29 10:14
Miałam problem z likwidacją funduszu inwestycyjno-ubezpieczeniowego. gdyby nie pomoc Pani Oliwii z oddziału przy Placu Grunwaldzkim oraz wsparcie Pani Kierownik tej Placówki nie poradziłabym sobie z problemem. Mimo że sprawa była długotrwała i niełatwa Panie okazały nadzwyczajną cierpliwość i wyrozumiałość. Efekt - wszystko załatwione jak należy. -
~Mała / 2024-05-27 21:41
Dzień dobry, przyszlam do banku aby założyć konto w banku. Takiej nie miłej obsługi jeszcze nie wiedziałam!
strona 3 z 49