strona 3 z 49
-
~Anna / 2024-07-15 11:31
Porażka. Oddziały czynne od 8-16 nie wiem dla kogo takie godziny .
Dodzwonić się żeby załatwić sprawę na linii 1 h czekania bez odzewu .porażka!!! -
-
~Była wieloletnia klientka / 2024-07-12 20:55
Bank nie zasługuje na żadną gwiazdkę,stanowczo odradzam bo środki pieniężne nie są w tym banku bezpieczne. -
~Klient / 2024-07-08 07:47
Po raz kolejny nie działa strona tzw. "banku millenium" i nie można korzystać z własnych pieniędzy. Jest to jak zwykle wina :przeglądarki,komputera,kosmitów tylko nie zaocznego buractwa z Millenium nie będącego w stanie zapanować nad sytuacją. Dzwoniąc na infolinię tego kuriozalnego tworu należy podać WSZYSTKIE hasła i zabezpieczenia bo inaczej nawet po godzinie się nie dodzwonimy. Co to ma być????????? ZaletyBRAKWadyfatalna obsługa -
~Lech / 2024-07-04 20:56
Bardzo miła i profesjonalna obsługa w oddziale w Czestochowie ul. Pl. Daszyńskiego. Wielu pracowników innych banków zapraszam po naukę. -
~Niepolecam / 2024-06-28 09:09
Uwaga złodzieje ! Pod przykrywka komornika ukradli mi 200zl, po przekroczeniu kwoty wolnej od zajęcia ( wpłaciłem 100zl ) straciłem 88 i 11 bank ukradł za przelew reklamując się ze przelewy ma darmowe. Co kilka dni kradli mi kolejne pieniądze mino braku wpłat, ukradli mi zwrot ze zakupy z kwoty wolnej od zajęcia. Ukradli mi kolejne 20 zł po przelaniu środków z konta oszczędnościowego. Ukradli nawet 2zl z karty prepaid do końca miesiąca co kilka dni traciłem pieniądze . Łącznie 5 razy zostałem okradziony z czego komornik dostał ponad 100zl a bank ukradł 55zl za przelewy których nie robiłem. Po reklamacji dostałem odpowiedz ze jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ! Uważajcie ZaletyBrakWadyZlodziejstwo i marna aplikacja która gubi zasięg w centrum stolicy -
~Ann / 2024-06-20 17:57
nigdy w życiu więcej ! jak tylko skończę procedurę odzyskania moich pieniędzy wywalę konto u nich w powietrze! ZaletybrakWadykontakt jest prawie niemożliwy, a nawet jak uda się dodzwonić- konsultanci kompletnie niekompetentni.od 3 tyg nie potrafią mi powiedzieć co zrobili z moim przelewem który przesłałam sobie sama z innego banku- żenada!!!
oddajcie mi moje pieniądze! -
~Edyta / 2024-06-18 14:22
Bardzo miła i fachową pomoc w sprawach finansowych. Pracownik wzbudza zaufanie. -
~Zygmunt / 2024-06-14 21:24
Ten Bank jest prostu śmieszny. Chciałem otworzyć limit kredytowy w koncie. Zarządali ode mnie zaświadzenia że pobieram 500+ pomimo że wysokość wnioskowanego limitu nie przekraczała mojej 1 msc wypłaty i nie miałem wobec banku i jakiegokolwiek inneg podmiotu żadnych innych zobowiązań.Wyśmiałem ich i zmieniłem bank na normalny. Zaletyzero zaletWadycałkowicie zakłamane reklamy i skostniałe procedury. -
-
~Kasia / 2024-06-08 00:04
Niestety ,ale ten bank oszukuje swoich klientów zabierając pieniądze z konta ( RODZINNE Z OPS) zwalajac na przepisy .Odradzam każdemu!!!!!!!!!!! -
~Tomasz / 2024-05-29 14:53
Zamówiłem na infolinii wyciągi z konta, które jak mnie zapewniono miały być do odbioru po 3 dniach roboczych w oddziale banku, w Bielsku -Białej przy ul. Leszczyńskiej 20
W tym terminie wyciągów jednak nie było.
Sprawę załatwiła dopiero Pani Mariola z powyższej placówki, osoba bardzo uprzejma, kompetentna i uczciwa.
Myślę, że należy się jej odpowiednia premia ????
dziękuję i pozdrawiam -
~B. / 2024-05-29 10:14
Miałam problem z likwidacją funduszu inwestycyjno-ubezpieczeniowego. gdyby nie pomoc Pani Oliwii z oddziału przy Placu Grunwaldzkim oraz wsparcie Pani Kierownik tej Placówki nie poradziłabym sobie z problemem. Mimo że sprawa była długotrwała i niełatwa Panie okazały nadzwyczajną cierpliwość i wyrozumiałość. Efekt - wszystko załatwione jak należy. -
~Mała / 2024-05-27 21:41
Dzień dobry, przyszlam do banku aby założyć konto w banku. Takiej nie miłej obsługi jeszcze nie wiedziałam! -
~PatrykPatryk / 2024-05-27 05:04
Zwroty za zakupy przez ten bank to grosze.
Bank pobiera większą część zwrotów.
Polecam pobrać aplikację do zwrotów bez udziału banku.
Zwroty są na prawdę spore.ZaletyNie maWadyZdzierstwo bankierów. -
~Kopola / 2024-05-24 07:31
Zakładanie konta miało trwać dobę. Bank nie odpowiedział po siedmiu (7) dobach!
Zrezygnowałem z dalszego czekania i założyłem konto od ręki w innym banku.
Nie polecam tego banku!ZaletyMiało być szybko i łatwo.WadyTen bank powinien sobie zrobić przerwę w działalności na zrewidowanie swojego stosunku do klientów -
~Małgorzata B / 2024-05-21 08:28
Bank Millennium w Warszawie Galeria Młociny. Wspaniała i kompetentna obsługa. Szybka realizacja. Uprzejmość i pomocność. Serdeczne podziękowania dla Pani Pauliny K z odziału w Galerii Młociny. -
~Mysza / 2024-05-16 22:57
Sympatyczna obsługa i pomoc przy założeniu aplikacji przez internet. Aplikacja przejrzysta i działa bardzo dobrze. -
-
~Jolanta / 2024-05-16 15:17
Bank w Jastrzębiu-Zdroju zdecydowanie polecam. Po śmierci męża sprawa z ubezpieczeniem załatwiona sprawnie i z pozytywnym efektem. Pani Magdalena Stankiewicz wspaniale się opiekowała moją sprawą i mną. Dziękuję i polecam :) ZaletyWspaniała obsługa i przemili ludzie -
~Tomasz / 2024-05-15 11:32
To jakaś masakra jestem wzywany chyba 7 raz po to aby zkserowax dowod i złożyć podpis i tak ca jakiś czas zawsze to samo i za jakiś czas znowu telefon wszyscy muszą wziąść wolne bo ta pracownica musi ksero dowodu zrobic i podpis i tak w kółko nie polecam -
~Użytkownikmillennium0987654 / 2024-05-09 15:48
Nie podoba mi się sposób autoryzacji logowania do bankowości na komputerze. Sto kodów, potwierdzeń. Nie zalogujesz się jeśli nie akceptujesz logowania w aplikacji mobilnej. Dla mnie to za dużo. Gdy chcesz wykonać przelew to mimo, że już jesteś zweryfikowany po skomplikowanym logowaniu, musisz jeszcze potwierdzać przelew w aplikacji mobilnej. Jestem ciekawa co jest w sytuacji gdy coś się stanie z telefonem, pewnie nic się nie da wtedy zrobić. ZaletyPromocje na oszczędzanie, promocje na otwarcie konta dla nowego klienta, łatwe zasady bezpłatności prowadzenia konta.WadySkomplikowane logowanie do bankowości internetowej przez stronę banku, trudna obsługa aplikacji mobilnej, ciężko w niej coś znaleźć -
~Anastasiia / 2024-05-08 15:59
Bardzo miła obsługa, dziękuję za pomoc Panu Krzystof Bogdański.
strona 3 z 49