Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~www.fitfinance.prv.pl / 2011-01-19 11:54
    Ocena: 4.67 / 5
    Podstawową zaletą tego konta jest to, iż jest ono w zasadzie pod wieloma względami bezpłatne. I to jest właśnie główna siła tego konta. Nie płacimy za otwarcie i prowadzenie konta, za przelewy internetowe, za wydanie i używanie karty bankomatowej (nie ma warunków, że trzeba nią płacić aby nie było opłat). Również za odnowienie karty nie płacimy. Darmowe są wypłaty z bankomatów BZWBK, Euronet, eCard i cash4you. Wypłąty z innych bankomatów również są możliwe, ale wtedy nie jest to już takie bezpłatne. Abonament kosztuje 5zł miesięcznie. Wtedy mamy możliwość korzystania za darmo z wszystkich bankomatów w Polsce. Do wad można zaliczyć to, iż eKonto jest nieoprocentowane i dostępność placówek. Jeżeli ktoś często wpłaca pieniądze gotówką a mieszka w małej miejscowości to może mieć problem. Rozwiązaniem może być założenie sobie drugiego konta na poczcie bez karty bankomatowej, która jest płatna (choć nie jestem teraz pewien czy jest to możliwe, ale prawdopodobnie można zrezygnować z niej). Dzięki takiemu rozwiązaniu będziemy mieli tak jakby bank z placówką w każdym mieście. Wystarczy wpłacić sobie na konto w poczcie i przelać na mbank. Jeśli chodzi o oprocentowanie to w zasadzie gdy mamy większą gotówkę, lepiej jest zainwestować ją w na przykład lokatę (niekoniecznie w mbanku). Ewentualnie w ofercie jest konto emax plus. Podsumowując konto jest warte polecenia szczególnie dla osób ceniących sobie brak zbędnych kosztów.
    Zaletyprawdopodobnie najtańsze konto na rynku, ewentualnie jedno z najtańszych
    Wadybrak placówek
    brak oprocentowania
  • ~acha / 2011-01-08 22:31
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam m biznes ,tragedia nie polecam same schody,utrudnienia,przetrzymywanie pieniedzy
    3 lata
  • ~Klientka / 2011-01-03 14:47
    Ocena: 2.33 / 5
    I to nie jedno, korzystałam również z kredytu w raachunku i kart kredytowych, niestety wszystko jest dobrze i ok do momentu jak czegoś od banku potrzebujemy, wtedy zaczynają sie schody i dłuuuugie oczekiwanie praktycznie na wszystko. Jak chciałam wziąc hipoteke, doradca nawet nie raczył zadzwonic a miał to zrobic w ciągu max.48h. W tym czasie złożyłam wnioski do innych banków, które przy moich dochodach dały decyzje (!) w 5 dni, a nie kontakt...żenada.
    W rezultacie przenosze się z całym majdanem, kontem, oszczednosciami i produktami finansującymi do innego banku. M-bankowi dziękuje.
    Zalety- darmowe konta i przelewy, ale to może jest dobre i kuszące jak się jest biednym studentem, później oczekuje sie czegoś więcej od banku w którym jest się kilka lat...
    Wady- fatalna obsługa klienta, na wszystko czeka się długo i w zasadzie nie wiadomo co z wnioskami klientów się dzieje...
    7 lat
  • ~hoh14 / 2010-12-31 01:27
    Ocena: 3.67 / 5
    A przetestowałem już kilka banków przez kilka lat i mam porównanie. Ma sporo zalet. Ale jak pamiętam, przynajmniej raz się poczułem zrobiony w konia przez bank, kiedy to z kont eMaxPlus usunięto blokadę (bez poinformowania mnie) wykonywania drugiego (już płatnego 5zl) i kolejnego przelewu w miesiącu, kilka razy( razy 5zł) się pomyliłem zanim przywykłem do nowych zasad ...
    ZaletyeMakler zintegrowany z eKonem
    WadyNiskie oprocentowanie rachunków oszczędnościowych.
  • ~laaant / 2010-12-08 20:33
    Ocena: 2.33 / 5
    ubezpieczylem auto przez m bank. bylo wszystko ok, pomimo zanizeniu do ac wyceny auta.
    cyrk zaczal sie przy odnowieniu......prosze nie wplacac skladka zostanie pobrana z konta.....
    zniknelo mi ponad 200 zl dodatkowobez powiadomienia .chamstwo i cwaniactwo do kwadratu.zapewne maja nowego menagera ktorego glownym celem jest jak orznąć klijenta. na nic sie zdaly moje meile. jak kamien w wode.moje dzialanie jest nastepujące . wymowilem umowe ubezpieczalni benefia z ktora przez m bank zawarlem umowe i do konca mojego zycia nikt z mojej rodziny z nimi umowy nie zawrze/wypowiedzialem umowe bankowi. to taki sam pazerny szubrawiec jak wiekszosc bankow w polsce.ostrzegam przy okazji przed alianz zycie. tez nas oszukali.
    Zaletyinternetowe konto
    Wadybok- maja gotowe formulki odpowiedzi. brak calkowity kontaktu
    od poczatku zalozenia tego banku
  • ~klient banku / 2010-10-14 10:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Ubiegałam się w tym banku o kredyt hipoteczny na niespełna 1/3 wart.nieruchomości. Mając ekonto i emax`a od wielu lat i będąc dotychczas zadowoloną z usług banku, po zasięgnięciu wszelkich informacji w Centrum Finansowym zapewniono mnie o bezproblemowej obsłudze kredytu. Jak się w praktyce okazało procedura trwała niespełna 5 miesięcy, termin u developera przekroczony a czytając "projekt umowy" okazało się, że (jak to udzielono mi informacji) - analityk finansowy banku zdecydował za mnie, że ostatnie 10 tys.zł kredytu o który wnioskowałam mam wpłacić sama na konto developera, a później otrzymam zwrot na ekonto. W późniejszym czasie okazało się jednak że dotychczasowe problemy to mało, gdyż kredyt udzielony na zakup "jakby części" mieszkania został wpisany również na hipotekę garażu, który opłaciłam z własnych środków. Dlaczego? A no dlatego, że nikt z banku nie poinformował mnie i nie zakwestionował umowy zawartej z developerem łącznie na obie nieruchomości, a nie osobno. I tak w kółko z nimi było, a to system nie działał, a to w miejsce danych męża pojawiały się moje, i nie można było wydrukować umowy przez tydzień czy nawet dłużej, a terminy, którymi związana byłam z developerem biegły i niestety z powodu banku zostały przekroczone. W woli podsumowania przyznam, że nigdy nie przypuszczałam, że pokrywając z własnych środków ponad 2/3 wartości nier. i składając wniosek o kredyt w grudniu, gdzie ostateczny termin płatności upływał 30 marca następnego roku, nie będę w stanie wywiązać się z zawartej umowy a kredyt uruchomią w połowie kwietnia. SZCZERZE ODRADZAM.
    WadyFatalna obsługa klienta
  • ~olbrzym82 / 2010-08-24 14:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Prowadzenie free, przelewy free, karta do konta free, zero minimalnych wpływów i konto oszczędnościowe też free :D
    Zaletywszystko gratis
    Wadymało placówek i wpłatomatów :/
    4 lata
  • ~olimpin / 2010-08-13 08:56
    Ocena: 4.67 / 5
    jestem bardzo zadowolony z ich usług. W porównaniu z innymi bankami mają bardzo przyjazną i intuicyjną obsługę strony. Z musu muszę mieć też konto w innym banku ale jak wchodzę na stronę M-banku to aż mi się chce dokonywać tranzakcji. Generalnie środki jakie mi wpływają na konto innego banku przelewam do M-banku i dopiero od nich dokonuję wszelkich przelewów.
  • ~koni / 2010-06-26 23:34
    Ocena: 5.00 / 5
    ja ta jestem zadowolony. Od ładnych kilku lat mam konto w tym banku i jeszcze ani razu nie dali mui powodu do narzekań
    Zaletynp potwierdzanie transakcji smsem
    Wadymogły by być bankomaty za darmoche a nie 5 zł na miesiąc ale i tak jest dobrze
    3lata
  • ~MATI / 2010-06-14 20:13
    Witam założyłem konto w mbanku zgubiłem podany numer tel czy można go zmienić jakoś
  • ~Blondyna / 2010-05-28 12:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Jeszcze nie dostałam karty (dziś ja wysłali), ale obsługa telefoniczna była przewspaniała. Minusem jest tylko to, że w życiu nie wpadłabym, aby wybrać akurat "0". Instrukcje bota na mlinii są beznadziejne.
    Zalety+Miła obsługa
    +Precyzyjna obsługa!
    +Szybkość załatwiania
    +Wszystko przez telefon
    Wady-Beznadziejna instrukcja na Mlinii
    6 lat izzy konto - teraz przemieniam je na zwykłe
  • ~ŻalBankraczej Ela / 2010-05-18 00:48
    Ocena: 1.00 / 5
    -tragiczna obsługa
    -brak dostepu do jakichkolwiek informacji
    -jedyny plus to szybki wpis do rejestru dluznikow oczywiscie bez poinformowania o tym wlasciciela konta
  • ~blender / 2010-04-08 08:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zablokowaniu kanału internetowego można sobie czekać i wydzwaniać i prosić a odblokują po tygodniu. A jeśli trzeba zrobić w tym czasie jakiś pilny przelew to powodzenia! Obsługa niemiła. % ciągle w dół. nie polecam
  • ~klient / 2010-02-07 18:24
    od 4 tygodni nie moga mi przysłać karty kredytowej. Sami zapropomowali ofertę . Odesłałem dokumenty na poczcie gdzie maja skrytkę (wiec na pewno w drodze nie zginęły). Minęły trzy tygodnie i zero odzewu. Zgłaszam reklamacje (koszty telefonu dodatkowe) , oni ją przyjmuja i obiecuja wkrótce odpisać. Mija tydzień i nic. Żadnego maila.A dziś na info czacie banku gość znów każe mi dzwonić na infolinię (znów koszty) i mówi, ze na rozpatrzenie reklamacji to mają 30 dni. (tyle ze wtedy to już oferta będzie nieważna). Jakieś głaby tam pracują. Mam tam konto od kilku lat, pierwszy raz coś chcę a tu okazujee się, że są niekompetentni. Spadam tam gdzie klienta szanują.
    Zaletydarmowe konto (ale nie firmowe)
    Wadyniekompetencja
  • ~forum / 2010-01-09 15:41
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem w mBank-u od wielu lat. Nigdy nie miałem żadnych problemów ze sprawami reklamacyjnymi oraz finansowymi.Prowadzenie konta oraz dokonywanie przelewów w przeciwieństwie do tradycyjnych banków są bezpłatne.Zachęcam do korzystania z usług tego banku.
  • ~lalabaj / 2009-12-18 01:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety obsługa mbanku jest skandaliczna. nie mogliśmy uwierzyć że w naszych czasach pracują tacy nieodpowiedzialni, niedouczeni, niedoinformowani ludzie. Fatalna obsługa, brak kultury osobistej, naciąganie na koszty. Szczerze odradzam jakąkolwiek współpracę z mbank. Nie ma szans uzyskania jednolitej informacji od jednego przedstawiciela, trzeba rozmawiać za każdym razem z kimś innym i po obiecywaniu np. Pana Kuleszy-przedstawiciela mbanku, że informacje zostały wprowadzone do systemu, okazuje się, że dzwoniąc za każdym razem rozmawia się z inną osobą, która nic nie wie i nie może połączyć z nazwiskami poprzedników. I tak w kółko. Straszne i nieuczciwe. Wydaliśmy na telefony sporo pieniędzy wyczekując na ich odpowiedzi, co w konkluzji nie prowadziło do celu. Przykro mi pisać takie rzeczy, ale czujemy się oszukani i zmuszona zostałam do wydania opinii, żeby Państwo uważali na tę firmę, bo absolutnie nie popieram takich bezmyślnych i niekulturalnych działań. Mbank to ładne dobrze brzmiące oferty, niestety nie mające zastosowania w rzeczywistości. Oszustwo.
    Wadyobsługa, przedstawiciele, rozmówcy telefoniczni;
  • ~serwetka22 / 2009-11-17 21:39
    Ocena: 4.00 / 5
    mysle ze oferta bankowa jest dosc atrakcyjna. bez opłat moge trzymac pieniądze w bezpiecznym miejscu, a takze wplacic je na lokate także bezplatnie.
    konto internetowe proste w obsludze, latwosc dokonywania przelewow przez internet
    Zaletybezpłatność konta, możliwosc zarządzania pieniędzmi w domu
    4 miesiące
  • SZMIT / 2009-11-11 21:33
    Ocena: 4.33 / 5
    Lubie mBank i jestem z nim od samego początku. Niestety przez te ponad 7 lat składalem kilka reklamacji. Np. zwracajcie uwagę na księgowanie odsetek do rachunków eMAX. Raz zdarzyło mi się, że naliczyli odsetki a później je zabrali !! Kilka razy dwa razy pobrali opłatę za polecenie zapłaty. Ogólnie trzeba uważać, bo dla nas to 1 grosz, ale taki grosz od kilkuset tysiecy klientow to juz niezła kasa.

    No i jeszcze jeden przebój (z ostatniego czasu). Czekałem na przelew w EUR z Francji. Miał iść 3 dni, a do dzisiaj nie doszedł bo mBank już 2 razy go odrzucił. dlaczego? Bo w nazwie odbiorcy przelewu nie zmieściło się moje pełne imię i nazwisko. Nikt z mBanku nie zadzwonił, że taki przelew gdzieś tam wisi i przez ponad miesiąc jestem bez pieniędzy.

    Poprzednio przelewy w EUR przychodziły do BZWBK. Tam nigdy nie było takich problemów... Jednak za jakość obsługi trzeba placić.
    Zaletydobra oferta
    Wadyobsługa klienta i podejście do problemowych sytuacji
    7 lat
  • ~zoniek / 2009-09-15 11:53
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z nimi niemal od samego początku gdy mieli oprocentowanie 14% !!! tak tak aż tyle. Potem po kilku latach zmalało do obecnego poziomu. Najlepsze jest to że nie muszę wystawać w kolejce godzinami i gadać z obsługą. Konto obsługuję sobie sam czy to przez www czy komórkę. Kilka razy byłem zmuszony gadać z infolinią ale obsłużono mnie bez najmniejszego problemu. Od jakiegoś czasu wprowadzono opcję (płatną) powiadamiania sms'em o przychodzących przelewach. To jest to. Dodatkowo można mieć 2 rachunki e-max -lokata które działają jak dodatkowe "skrytki" na kasę. W panelu użytkownika mam 1 ekonto i 2 emax'y. Pracuję w kilku dziedzinach (programistyka i twożenie muzyki na zlecenie) Często jest tak że otrzymuję kasę od wielu klientów i dzięki takiej opcji (3 konta z różnymi numerami w jednym panelu) mogę bez problemu działać w wielu dziedzinach. Oczywiście kredytu u nich nie brałem więc się na ten temat nie wypowiem. Dla ludzi ceniących sobie swobodę działania i szybkość (własnoręcznej) obsługi -polecam. Brak opłat za prowadzenie rachunku jest dodatkowym atutem.
    Zaletysamodzielna obsługa, kilka rachunków w ramach jednego konta, powiadamianie smsem o przelwie,
    Wadymała ilość darmowych bankomatów, mała ilość wpłatomatów
    niemal od samego początku ich istnienia
  • ~Łukasz84 / 2009-07-24 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem podzielić się informacją na temat czasu rozpatrywania reklamacji przez MBANK. Bankomatów, z których można korzystać bezpłatnie w MBANKU jest dużo, jednak większość z nich nie należy do nich. Problemy pojawiają się np. w momencie nieprawidłowego zaksięgowania transakcji (co zdarza się ponoć często). Miałem okazję przekonać się o tym niestety na własnej skórze, bank zablokował mi środki w wysokości 400 zł i nie wiadomo kiedy zwróci pieniądze. Czekam już ponad miesiąc, wg regulaminu czas rozpatrzenia tego typu reklamacji to aż 90 dni, a może ulec wydłużeniu aż do 140 dni! A ja zostałem bez pieniędzy na wakacje...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1534
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 888
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.74, ilość opinii: 846
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976