Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~anonymus k..a / 2013-07-19 01:13
    Ocena: 1.00 / 5
    nie trzymajcie tam srodkow kupcie sobie lepiej zloto ziemie a lepiej zyskacie gdy wejdzie niszczace wszystko euro przynajmniej moze cos wyrosnie do zjedzenia:), ajak juz wszyscy wycofacie swe srodki ten burdel zbankrutuje poniewaz obraca pieniedzmi ktorych faktycznie niema, zmuszaja placic kartami ze by oplat nie bylo a to kredycik bezodsetkowy a wybierz z bankomatu to juz procent od razu leci obudzcie sie pbo zostaniecie pod mostem , niedajboze komus sie noga powinie w kredycie w 3 miesiace obiora do skarpetki zaproponuje raty niemozliwe do splaty bo same odsetki to malo lepiej zagrabic majatek z kapitalu ktorego nie ma, martwie sie o ludzi a tych k...a j..ych.bankowcow cieszacych chape wyliczylbym w minute ilu takich h...jest wsz czas sie skonczy mam nadzieje ale ludzie musza byc najwazniejsi i miec do siebie szacunek a nierobic z siebiezaobraczkowanego bydla
    Zaletyzadne
    Wadyokradanie doprowadzanie do ubustwa przez wprowadzanie procentow rodzacych procenty niszczacy wartosc
    za drogo i za dlugo
  • ~stefek / 2013-07-12 21:09
    Uważajcie na mBank i ich wpłatomaty
    Chcąc zaoszczędzić czas i mieć od razu pieniądze do dyspozycji na koncie , wsiadłem w samochód i pojechałem prawie 100 km w obie strony do wpłatomatu. Tam postępując zgodnie z instrukcją wsunąłem 5o banknotów , łącznie 5000 zł . jak tylko wpłatomat przyjął całą kwotę zrobił bruuuutttt i pojawił się komunikat o błędzie operacji. Po kilku minutach nerwów , co dalej, kolejny komunikat o błedzie tym razem terminala. W miedzy czasie pani z punktu mBanku poinformowała mnie , że : po pierwsze nie wkłada się takiej ilości banknotów ( to po co informacja na wyświetlaczu o maksymalnej ilości 50 sztuk?), po drugie: obsługa wpłatomatu będzie w ciągu dwóch godzin , wszystko się wyjaśni, dadzą info do centrali i może się zdażyć , że jeszcze tego samego dnia pieniądze będą na koncie, trzeba tylko zadzwonić i zgłosić reklamacje.
    Podczas rozmowy telefonicznej już tak różowo nie było. Poinformowano mnie , że tego typu sprawy rozpatrywane są przeważnie w przeciągu tygodnia, a mogą się przedłużyć do 30 dni .
    Czekam, na drugi dzień telefon z uprzejmą prośbą o jak najszybsze uwzględnienie reklamacji, po
    dwóch dniach kolejny telefon , za każdym razem słyszę, że sprawa została przekazana do odpowiedniego pracownika i będę informowany mailem. Po tygodniu nie wytrzymałem i dzwonię znowu. Nic nie wiadomo, kontaktu z osobami zajmującymi się moją sprawą, żadnego, ani telefonicznie , ani mailowo. O kontakcie osobistym mogę sobie tylko pomarzyć.. Pieniędzy na koncie nie ma. Nie wiadomo kiedy będą i czy w ogóle będą. Pani na drugim końcu słuchawki informuje mnie , że przecież trzeba się skontaktować z obsługą wpłatomatu (???). Przez tydzień nie byli w stanie tego zrobić ? Kontrahenci , którym miałem przekazać pieniądze traktują mnie z coraz większą nieufnością i rezerwą. wstrzymaną mam dostawę sprzetu niezbędnego do pracy, nie mówiąc o nerwach. Jestem klientem mBanku od wielu lat, ale myślę , że już niedługo. Jeśli dacie się nabrać na kolorowe reklamy czy zmienioną szatę graficzną, której zupełnie nie używam , bo jest mało czytelna, to gratuluje wyboru. Ale żebyście później nie żałowali w bezsilnej złości, jak zostaną Wam zabrane Wasze pieniądze i w zgodzie z regulaminem przetrzymywane. Na szczęście są banki z oddziałami , a nie wirtualne, w których konto można obsługiwać przez internet.
  • ~Wściekły / 2013-07-10 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Paranoja. Mimo, iż UOKiK w tej sprawie interweniował, mBank nadal pobiera prowizję za przelew egzekucyjny i to w wysokości 30 zł!!! Miałem zajęcie egzekucyjne 200 zł za mandat, a na koncie 100 zł. Bank przelał 70 zł, a sobie 30 zł za przelew części zajęcia egzekucyjnego, a później przelał resztę środków z tytułu zajęcia i sobie ponownie 30 zł!!! Zajęcie wartości 200 zł, a przelew 60 zł!!! ŻADEN BANK NIE POBIERA PROWIZJI OD ZAJĘĆ EGZEKUCYJNYCH TYLKO I WYŁĄCZNIE MBANK!!! Czyste złodziejstwo!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, złodziejstwo, naginanie regulaminu
    10
  • ~Przymusowo stary klijęt mbank / 2013-06-14 17:07
    Mbank to oszuści, kanciarze . Bezpodstawne potrącenia ,które nie są zaksięgowane (bez wpisu do historii ). Potrącenia za spłatę kredytu z konta podstawowego. Potrącenia za wypłaty z niektórych bankomatów w sieci euronet. Odradzam wszystkim ten bank.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    ok 20 lat przez zaciągniety kredyt
  • ~szaroludek / 2013-06-10 09:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam! Założyli mi blokadę komornicza na 3 tysiące złotych. Natychmiast poprosiłem o wyjaśnienie. Mlinia poinformowała mnie, że muszę czekać na odpowiedź 7 dni ( pocieszyli mnie, że zwykle trwa to szybciej). Dziś mija 7 dni i dostałem mail od automatu! Nawet nie podpisany imieniem i nazwiskiem. Czyli nikt nie odpowiada za realizacje mojego zgłoszenia! Parę miesięcy temu naliczyli mi opłatę za posiadanie karty. Bo nie płaciłem nią 100zł tylko mniej. Był to pierwszy taki przypadek! Ale mbank po kasę łapę wystawił! A jak ja proszę o przedstawienie dokumentu na podstawie którego realizują zlecenie. To oni nie mogą go przedstawić. To ja pytam! Na jakiej podstawie realizują blokadę skoro przez tydzień nie mogą przedstawić papierka który wprowadzili do systemu 8-10 dni temu?!
    WadyOlewanie klienta. Brak kontaktu mlinia to tylko portier który nic nie załatwi!!!
    od 2004
  • ~Gość / 2013-06-05 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    konto w mBanku mam od 2006 roku czyli całkiem sporo. na początku było wszystko OK. niestety od zeszłego roku borykam się z zamknięciem konta firmowego (konto prywatne jeszcze u nich posiadam). Na infolinii nie chcą mi podać przyczyny niemożności zamknięcia konta. Po wysłaniu formularza zamknięcia konta dopiero po 3 m-cach dostaję odpowiedź na piśmie, choć do kontaktu podany jest również mail który podawałam przy umowie - że nie zgadza się im mój podpis bo nie jest dokładnie taki sam jak przy podpisywaniu umowy, bo nie tak wygląda dosłownie jedna literka - przecież charakter pisma wyrabia się z wiekiem... poza tym dobija mnie karta Pay Pass - nie ma możliwości wybór zwykłej debetowej z paskiem magnetycznym - transakcje Pay-passem nie są od razu blokowane - rozliczenia w tzw. trybie on-line przez co za każdym razem muszę sama pilnować żeby nie przekroczyć limitu konta bo będzie debet, którego nie ustaliłam na moje szczęście. A jak już przekroczyłam saldo przez przypadek to potrafili nawet po 21-ej wieczorem dzwonić że weszłam na nieustalony debet za co są wysokie opłaty.
    Ponadto denerwujące są te ich ciągłe telefony żeby na siłę coś komuś sprzedać - jeden z konsultantów stwierdził że ja napewno potrzebuję ich usług i karty kredytowej choć jeszcze o tym nie wiem (oni niby lepiej ode mnie wiedzą, jakie mam potrzeby)
    ogólnie rzecz biorąc odradzam u nich konto
    Zaletybrak
    Wadynie jestem w stanie zliczyć wad
    7
  • ~robbinhood / 2013-06-04 13:32
    Ocena: 1.00 / 5
    konto internetowe mbanku nie takie internetowe. zeby zamknac konto emax plus nalezy skontaktowac sie z mlinia, bo w bankowosci elektronicznej nie ma takiej opcji. DNO
    mG****, a nie bank
    Zaletycoraz mniej
    Wadycoraz wiecej
    za dlugo
  • ~awu / 2013-05-22 15:33
    mBank zablokował moje pieniądze na dwoch kontach, ktore u nich posiadam, na kwote ponad 20 tysiecy zlotych; mimo dotepnosci srodków na koncie Bank nie rozksięgowuje srodków od ponad tygodnia; podobno regulamin pozwal na 30 dniowe przetrzymywanie kasy przez nich; wystosowalam juz podanie, ktore osobiscie zanioslam do punktu obslugi ( sa takie, ale kontakt z nimi niewiele daje) i zlozylam 2 razy dyspozycje telefoniczną o rozksiegowanie moich pieniedzy - ZERO REAKCJI; wlasciciel konta w mBanku nie może z nikim rozwiązą problemów, nawet takiego , ktory jest niezgodny z prawem,jedyne do czego ma prawo to zlozyc dyspozycje i czekac;
    konto które zablokowoali bezpodstawnie jest kontem spólki, ktora nie może realizowac przelewow, wyplat i grozi nam upadlosc;
    nie zakladajcie tam kont, bo oszczednośc na darmowym prowadzeniu rachunku jest pozorna, a przy pierwszej skomplikownej sytuacji zostaniecie oszukani i wasze pieniądze przepadna na dlugie tygodnie; złozylam tez skarge do knf, chociaz pewnie to nic nie da.. wyjatkowo, wbrew sobie postanowila tez napisac o tym na formum, to jest pierwsza moja tego typu reakcja w zyciu, ale tym razem postanowilam tego nie zostawic bez komentarza
    Wadynie zakladajcie konta w mBanku
  • ~Kinoman / 2013-05-15 16:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Zamknąłem karty i przeniosłem się do konkurencji. Niestety, ostatnio mBank zbierał u mnie same negatywy. Najpierw pojawiła się opłata za kartę (2zł, a za miesiąc będzie już 4), choć akurat mnie to nie dotyczyło, bo kartami płaciłem sporo, ale już sam fakt jest smutny, zwłaszcza, że inne banki nie tylko nie pobierają opłat za debetówki, ale potrafią nawet zwracać część prowizji od zakupów. Kolejna kwestia to zmiany regulaminu... Ja już nie mam czasu (i zwyczajnie szkoda mi na to życia) czytać co chwilę wielostronicowych wypocin "cwanych" prawników, którzy w natłoku bzdurek próbują co jakiś czas przemycać zmiany ważne dla klienta, oczywiście zmiany na jego niekorzyść. To jednak nie wszystko. Ostatnie dwie wpłaty we wpłatomacie dokonane późnym wieczorem dotarły na konto dopiero następnego dnia. W obu przypadkach zależało mi na pilnym wykonaniu transakcji i jak głupi czekałem bez sensu aż do trzeciej w nocy :(( Jakoś inny bank potrafi załatwić to nawet w kilka minut, więc dłużej wyrozumiały być już nie zamierzam. Wirtualna karta kredytowa mBanku kosztująca 25zł/rok to fajna sprawa, ale jak dokonałem zakupu za granicą (UE) na kwotę ponad 600 zł, to mBank doliczył sobie prawie 40zł za tak zwane "przewalutowanie". Nie wiem skąd oni biorą swoje kursy walut i tabele oprocentowania, ale jedno jest pewne - aktualny mBank powinien zmienić nazwę na mLichwa, bo rżnie klientów jak stado baranów. W jakim innym kraju na świecie odsetki od kredytów mogą być 10x wyższe niż procent od oszczędności?! W ogóle skala lichwy w Polsce to jakiś absurd i jeden wielki przekręt, tak samo, jak wysokość prowizji, jaką sklepy muszą płacić od transakcji bezgotówkowych. Mamy najniższe zarobki w UE, ale oczywiście wszelkie opłaty właśnie u nas są najwyższe, bo przecież tu jest Polska - kraj czwartego świata i naród piątej kategorii, o który nikt nie dba i finansjera żeruje sobie na nim do woli. Ostatnia sprawa to nowe karty. Stara debetówka traciła ważność, więc otrzymałem nowy egzemplarz. I oczywiście karta przyszła w wersji PayWave, choć nikt mnie nie pytał, czy taką chcę, bo "naturalnie" mBank nie zamierza już wydawać kart bez anteny. Cóż, dziś już większość banków w Polsce tak postępuje, jednak tutaj jest jedno ogromne, dodatkowe "ale". Transakcje zbliżeniowe są przez mBank autoryzowane w trybie OFF-LINE (bez łączenia z bankiem!). W ten sposób mBank przekonał mnie ostatecznie, że nie chce dłużej zarabiać na moich zakupach (a płaciłem kartą do 2k zł miesięcznie). Cóż, nie zamierzam wisieć 3 miesiące na telefonie (mLinia), a potem ciągać się po prokuraturach i sądach, próbując odzyskać pieniądze ukradzione sklonowaną/skradzioną/zgubioną kartą nie wymagającą ani PIN-u, ani połączenia z bankiem. Gdybym dostał od mBanku możliwość wyboru rodzaju karty, tzn. mógłbym pozostać przy normalnej karcie bez anteny (czyli pasek magnetyczny + chip + autoryzacja zawsze/wyłącznie PIN-em), to pomimo długiej listy zastrzeżeń do tego banku, wciąż byłbym jego klientem. Niestety, próba zmuszenia mnie do korzystania z karty z anteną zakończyła się dla mBanku utratą klienta.
    ZaletyProsta obsługa
    WadyCiągłe zmiany regulaminu, gwałtowny wzrost kosztów, co chwilę jakieś awarie/problemy techniczne, oprocentowanie kredytów z kosmosu, zerowe odsetki od oszczędności, karta PayWave autoryzowana off-line (brak możliwości wyboru zwykłej karty)
    7 lat
  • ~Acha / 2013-04-28 14:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Zaczyna sie od konta a po kilku latach oferuja zlodziejskie formy oszczedzania jak polisolokata plus mSaver. mSaver kosztuje 6 zeta plus iles procent kwoty przelewanej na rachunek. Efektywniej oszczedza sie w skarpecie. Juz trzeci miesiac probuje uwolnic sie od tego. Najpierw 2 miesieczny okres rozpatrywania reklamacji teraz problemy ze stroną. Wycofanie sie bedzie kosztować mnie kolejne 50 zeta. Ostrzegam nowych klientow. Czytalam juz kiedys tego typu posty ale ignorowalam je i spotkalo mnie to samo. mBank nie szanuje klienta.
    Przestrzegam
    acha
    Zaletydarmowe konto
    Wadyhaczyki i złodziejska polityka oszczedzania
  • ~ed / 2013-04-21 23:10
    Ocena: 2.67 / 5
    oj coś się ostatnio zrobili pazerni, zrobiłem przelew do Chorwacji na 100 euro, zabrali ponad 10% prowizji. Jakieś jaja.
  • ~robbinhood / 2013-04-10 23:28
    Ocena: 1.67 / 5
    konto ogolnie nienajgorsze, darmowe, karta darmowa po przekroczeniu 100 platnosci w ciagu miesiaca. coraz czesciej wprowadzaja jakies dodatkowe oplaty, prowizje, ubezpieczenie i inny badziew. jeszcze nie tak dawno karta debetowa byla zupelnie darmowa, obecnie po dokonaniu platnosci bezgotowkowych na kwote nizsza niz 100 zl w ciagu miesiaca naliczana jest oplata za karte w wysokosi 2zl, a od czerwca (lub lipca - nie pamietam) oplata wynosic bedzie 5zl. wciskaja na sile ubezpieczenia, msaver itp.
    Zaletyprzelewy miedzy wlasnymi kontami wykonywane natychmiast
    Wadykarta debetowa (oplaty, tylko zblizeniowe), msaver, ubezpieczenia,
    7 lat
  • ~Marek Sajur / 2013-04-10 18:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam, bardzo trudno walczyć o zwrot nienależnie pobranych pieniędzy za ubezpieczenie którego nie zamówiłem a wręcz odmówiłem podczas próby sprzedaży przez pracownika mBanku, zamknięcie rachunku również jest drogą przez mękę. Trzeba czekac aż łaskawie przyślą swoje wzory wypowiedzenia bo zwykłego wypowiedzenia nie uznają.
    Zaletychyba już nie ma , kiedyś były
    Wadyza mało miejsca by opisać
  • ~Michał / 2013-04-09 15:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Próbowałem ustanowić pełnomocnitwo do konta w mBanku. Po dwóch tygodniach od złożenia wniosku nic się nie wydarzyło, więc zadzwoniłem na ich infolinię. Dowiedziałem się że dokumenty nie dotarły. Zaproponowali że dodadzą uwagę do wniosku, żeby sprawdzić tę sprawę. Po miesiącu wciąż nic się nie działo. Gdy zadzwoniłem zaproponowali mi że mogą dodać kolejną uwagę albo mogę zrezygnować z wniosku.
    Wadybrak kompetencji, brak kontaktu, brak możliwości naprawienia szkody wynikłej z winy mBanku
    5 lat
  • ~Mario / 2013-03-29 00:10
    Ocena: 3.33 / 5
    mBank z roku na rok staje się coraz bardziej chciwy :-(((
    dotyczy mBiznes Konta. Pobiera opłaty za wykorzystany limit kredytowy ale także za niewykorzystany !!! Dodatkowo wprowadził opłatę za odnowienie limitu kredytowego !!!
    Zaletycoraz mniej
    Wadyrosnąca z roku na rok żarłoczność mBanku - wprowadzanie nowych opłat !!!
    ponad 10 lat !!!
  • ~musti / 2013-02-25 11:39
    Ocena: 3.67 / 5
    Konto mam ok 8 lat (nie pamiętam dokładnie kiedy zakładałem) Na wprowadzanie kolejnych opłat nie będę narzekał. o tym informują wcześniej i można zrezygnować jeśli się nie podoba. Właściwie w każdym banku za coś trzeba płacić. W mBanku e-konto płacę teraz jedynie 2zł za kartę. Za hasła już nie płacę bo zmieniłem na hasła SMS za które nic się nie płaci.
    Zgadzam się z przedmówcami odnośnie kompetencji pracowników mbanku i mlinii. Miałem dwa razy "przyjemność" interweniowania. Raz gdy likwidowałem konto firmowe. W placówce mbanku była osoba która była praktykantką (chyba) i została pozostawiona przez pracownicę która nie ma prawa jej zostawić samej. Finał był taki że dziewczyna coś źle wypełniła we wniosku i wniosek nie został przyjęty tylko gdzieś "zawisnął" w systemie jako w trakcie realizacji ale o tym dowiedziałem się następnego dnia. Pani do mnie zadzwoniła z placówki i poprosiła o wizytę. Poinformowała mnie o zaistniałej sytuacji. Problem był jednak taki że mimo telefonów na mlinie i rozmów w placówce nie potrafiono anulować tamtego wniosku a kolejny nie mógł być przyjęty dopóki pierwszego się nie anuluje. Sprawa zakończyła się w ciągu 3 dni ale musiałem kazego dnia iść do placówki bo przez telefon nic się nie dało załatwić.
    Kolejne problemy były przy zmianie haseł jednorazowych na smsy. Ponieważ miałem inny nr kom niż podawałem podczas zakładania konta musialem w systemie go zmienić i tu znowu pojawiły się problemy techniczne. Też to trwało około 3 dni.
    Ogólnie widać że bank ma problemy z pracownikami i ich kwalifikacjami. Mimo że obsługa uprzejma to niezbyt zorientowana toteż czasem zwykła zmiana numeru komórki może okazać się sporym problemem. Poza tym jestem zadowolonym klientem choć na mogę jeszcze wspomnieć o tym że w małych miastach to wpłatomatów nie ma wcale no ale skoro we Wrocławiu ktoś się doliczył dwóch.. co chyba nie mam na co liczyć w mieście 30tys
    Zaletyprzejrzysty interfejs internetowy i łatwość poruszania się w nim
    Wadyproblemy przy załatwianiu czegokolwiek ( z czego nie mają dochodu)
    8
  • ~zygzak / 2013-02-20 15:04
    Ocena: 1.33 / 5
    POLECENIE ZAPŁATY (PZ) - UWAGA!
    Nie dajcie się nabrać, przestrzegam. Bank pobiera opłatę 1 zł m-cznie za sam fakt uruchomienia tej usługi. Nie ma znaczenia czy jest obciążenie z tytułu PZ czy też nie ma. Co więcej, odwołać PZ nie można przez internet, tylko mLinię i za każde usunięcie PZ pobierają 0,50 zł prowizji!
    W każdym innym Banku prowizję płaci się za realizację PZ a nie za sam fakt "mania" PZ. Odradzam.
    Wadykoszty
    4 lata
  • ~Kawka / 2013-02-19 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    ODRADZAM!!! Na koncie mBiznes ZUS zajął mi środki, w związku z czym mBank zablokował mi środki również na eKoncie, co za sobą pociągnęło niemożliwość spłaty karty kredytowej i dodatkowe odsetki. Po wyjaśnieniu sprawy w ZUS, ten ściągnął mi zajęcie i wysłał odpowiednie pismo do banku, by odblokował mi środki. Bank przez dwa miesiące nie chciał mi odblokować środków, twierdząc iż nie otrzymał pisma, mimo iż ZUS posiadał zwrotne potwierdzenie odbioru!!! Interweniowałam kilkukrotnie i za każdym razem konsultanci odpowiadali, iż w tej sprawie mogą złożyć tylko dyspozycje, a na odpowiedź przyjdzie mailem do siedmiu dni. Odpowiedź przychodziła po dziesięciu dniach, a w treści, iż nie otrzymali żadnego pisma!!! Pismo otrzymane przez bank 28 listopada dopiero odnalazło się 25 stycznia!!! I nawet żadnego wyjaśnienia!!! A kto mi zwróci odsetki z karty kredytowej, które na dokładkę przy spłacie tylko kwoty minimalnej na ostatni wymagany dzień jeszcze się w cudowny sposób kapitalizują? Przecież karty spłacić nie mogę bez pośrednictwa eKonta. Ponadto mBank jest jedynym bankiem w Polsce, który pobiera prowizję w wysokości 30 zł, z tytułu przelewu zajęcia egzekucyjnego, mimo iż w tej sprawie interweniował już nawet UOKiK!!! Ten bank wo wielka pomyłka!!!
    ZaletyDarmowe konto
    WadyKłamstwo - wręcz oszustwo i złodziejstwo, naginanie regulaminu, niekompetentni konsultanci, częste zmiany cennika opłat
    6
  • ~Adam Morawiak / 2013-02-17 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Otrzymałem listę haseł jednorazowych .Nie moge jej aktywować ponieważ system odrzuca próbe aktywacji .Dzwoniłem na inf ok 7 razy -6 razy rozmowa została przerwana -5 konsultantów stwierdziło ze nie ma możliwości recznej aktywacji .Aktywowano dopiero za 7 razem.Jak się okazało taka możliwość była .na inf stwierdzona również że nie ma możliwości oddzwonienia do klijenta co również jest nie prawdą .Brak placówek ,Nie doszkoleni pracownicy ,mylne informacje ,p[lecami w kierunku klijenta
    Zaletybrak
    Wadywszystkie wymienione powyzej
    6
  • ~sheisnot / 2013-02-14 12:50
    Ocena: 1.67 / 5
    dzwoniłam kilka razy na ich cudną infolinię... po 3 tel oddzwonił ktoś z łaski swojej i mimo zapewnień mych, że "tak, chcę zamknąć to cudowne konto" i "nie, dziękuję za superofertę dalszej współpracy polegającą na comiesięcznej opłacie 9zł za korzystanie z wszystkich bankomatów" jakiś miły Pan już przestał mnie nagabywać i powiedział, że wyślę wypowiedzenie, mam podpisać i odesłać. nie muszę chyba pisać, że się nie doczekałam....;/ znów dzwonię i 3dniowy termin oczekiwania na oddzwonienie już minął. PORAŻKA. KPINA.
    Zaletynapisałabym darmowe, ale niestety 2zł to nie darmo...;/
    Wadybrak współpracy, niemożliwość zamknięcia konta w placówce?? ciągle zmieniający się regulamin
    4lata
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4705
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3969
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3038