Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mKibel / 2014-11-10 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Gratuluję: spaprać grafikę i funkcjonalność. Dzisiaj dostaję "błąd systemu" na deser. Innymi słowy: strona się konkretnie posypała (nie, nie u mnie) i od 30 minut nie działa. Na pocieszenie: wywala mi obrazek z czyimś ryjem i facepalmem. Czy to ma mnie uspokoić?
    Zaletyprzyzwyczajenie
    Wadypogarda dla użytkownika
    10 lat
  • ~Piotr / 2014-11-05 17:51
    Dzisiaj przeczytałem informację o zamknięciu dostępu do "starej" strony. z ciekawości wszedłem na nową. powiem krótko: tragedia. to jest nieczytelne. Dotychczasowa (czyli "stara") strona jest bardzo prosta, przyjazna. a tutaj....?! szkoda słów.
  • ~honorynka / 2014-10-30 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam W dalszym ciągu uważam, że nowy układ strony mbanku jest niewyraźny, skomplikowany, zawiły. Każdej funkcji szukam; ktoś wziął pieniądze za coś z czego ludzie nie są zadowoleni.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady; w ocenie nie ma miejsca na 0; wstawiam 1 pkt ale oznacza on 0
    od dawna
  • ~Dariusz / 2014-10-29 12:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy serwis transakcyjny jest kompletnie nieintuicyjny, do tego klienci zostali pozbawienie dostępu do starego systemu z dniem 27 10.2014.

    Nowy serwis jest nieprzejrzysty i mało przyjazny dla użytkownika
    ZaletyMBank być może myślał że coś poprawi
    WadyNa myśleniu się skończyło - nowy serwis to jeden wielki koszmar
  • ~Miecio / 2014-10-25 13:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Do niedawna zachowanie banku było w miarę poprawne. Wprawdzie oprocentowanie spadało, a ilość telefonów namawiających do "super okazji" rosła, ale dawało się wytrzymać.
    Mój próg tolerancji przebił nowy serwis internetowy.
    Nie pozostawiono mi wyboru między wersją którą znam i działała, a wersją nieczytelną, niepotrzebnie przepełnioną nie znaczącymi ozdóbkami.
    To są nasze (klientów) pieniądze, a nie prywatna strona internetowa, dająca zarobić zaprzyjaźnionemu informatykowi.
    Planuję przeniesienie konta do innego banku!
    ZaletyByło dobrze - logiczny serwis internetowy (stara wersja), poprawna komunikacja z mLinią
    WadyNiewysokie oprocentowanie, jednostronne narzucanie istotnych zmian
    ponad 5 lat
  • ~honorynka / 2014-10-24 22:06
    nowa wersja beznadziejna; chętnie przejdę do innego banku
    Zaletyżadne
    Wadysame wady, nieczytelność strony, niejasność, zawiłóść
    parę lat
  • ~Acraf / 2014-10-24 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na wpłatomaty!
    Zwyczjnie można zostać okradzionym. Przy wpłacie (setkami) wpłatomat się zepsuł. Żadnego kwitu nie wydał. Po telefonie do info mbank dowiaduję się że nie mam co czekać, bo na naprawę mają 48h i po przyjeździe stwierdzą ile pieniędzy zostało przyjętych. Oczywiście po 2 dniach nic z nadwyżki pieniędzy nie znaleziono - zwyczajna kradzież.
    Żadne reklamacje i odwołania nie pomogły. ODRADZAM.
    ZaletyTe czasy już minęły.
    WadyNieuczciwość, brak poszanowania klienta, zwykłe złodziejstwo.
    5 lat
  • ~Długo miałem... / 2014-10-20 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto od 10 lat... na początku był to chyba najprzyjaźniejszy bank ze wszystkich. Niestety drobnymi kroczkami zaczęli wszystko psuć... koniec oprocentowania na RORach, opłaty za poprzednio darmowe produkty... ostatnio wykazali się szczytem arogancji: "nowoczesny" (łał) interfejs jest po prostu nieczytelny i mało użyteczny. Nie mam pretensji o to że go wprowadzili dopóki miałem wybór. Niestety po 9 miesiącach odcięli mi możliwość logowania się do starego interfejsu. Każdy kto miał styczność z komputerami wie, że nie było technicznych przeciwwskazań do pozostawienia starego sposobu logowania. Ale nie... firma wie lepiej co jest dla mnie dobre. I sama ta korporacyjna arogancja jest dostatecznym powodem aby mBank zwyczajnie odradzać.
  • ~Sławek / 2014-10-17 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W zapale tworzenia medialnych nowości mBank zafundował sobie(i klientom) nową stronę transakcyjną. W skrócie: wodotryski, feeria barw i gadżecików, a nawet gra. Oni chyba nie zdają sobie sprawy do czego służy konto bankowe. Jasne system tabelek nie jest zbyt widowiskowy, ale praktyczny. A nowa strona chyba skierowana jest głównie do przedszkolaków ewentualnie gimbusów. Ale oni pieniądze będą mieli dopiero za kilkanaście lat...
    Zaletybrak
    Wadynieprzejrzysty interfejs, masę produktów których klient nie chce, i tęczowy zawrót głowy
  • ~dorka167 / 2014-10-16 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam słowa mojego przedmówcy idiotyczny pomysl z wylaczeniem starego dostępu do konta ,po co utrudniać ludziom prace tam wchodziłam wszystko było czytelne i przejrzyste tu takies kwiatki cuda wianki pytam się po co i w dodatku wylaczaja bez zapytania się czy mnie to interesuje,niestety na tym traca ,razem z mezem przenoszę się do innego banku,nastepnym razem proponuje zapytać się klientów czy chcą takich zmian a tak po prostu ich tracą.
    Zaletybrak
    Wadyzmiany bez uzgodnien
    5
  • ~~ / 2014-10-02 20:23
    Nie polecam. Do tej pory było w miarę ok, ale teraz jakiś idiota wpadł na pomysł wyłączenia klientom starego serwisu www. Ja nie potrzebuje grać w głupie gierki, zdobywać punktów czy randkować na stronie bankowej!!! Złożyłem reklamację, to odpowiedzieli, ze nie mogą przywrócić "ze względów technicznych". Ciekawe jakich? Administrator niekumaty? Szukam nowego banku, to jedyne rozwiązanie.
    Zaletybrak
    WadyLekceważenie klienta.
    10
  • ~zly / 2014-10-01 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    jak to jest z tym bankiem ze z kata giną mi pieniądze w zeszłym miesiącu zginęło mi 450zl a w tym miesiącu już cala wyplata wsiąkła jak idee do placówki żeby się dowiedzieć co jest grane to słyszę odpowiedz ze bez telekodu nic mi nie powiedzą[mój stary jest nie aktualny]i w ciągu 10 dni dostane nowy a w tym czasie będę z rodzina piach wpierdzielal!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~sylwekkk / 2014-09-30 13:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem Wam tak, nie wiem kto wpadł na tak debilny pomysł połączanie konta z prowadzeniem jakiegoś portalu.. nie mam sił.. nie każdy lubi taki syf. Wsześniej było prosto, łatwo i chyba każdemu na tym zależy, a teraz chce skopiować swój nr. konta bo nie chce klepać go z palca to nie wiem czy to jest JAVA czy inny shit który uniemożliwia mi to.. jeszcze poczekam chwilkę i poszukam innego banku, bo tak naprawdę to teraz wszystko jedno gdzie się ma konto.. no chyba że to pomaga przy kredytowaniu itp.
    Zaletykiedyś był tani
    Wadyinterfejs użytkownika
    8 lat
  • ~aska / 2014-09-26 11:24
    BANK MASAKRA. ZABLOKOWALI MI PIENIADZE NA KONCIE JUŻ 7 DNI !!!!. NIE MOGE ICH WYPŁACIĆ ANI PRZELAC. WYKONALI DYSPOZYCJE PRZELEWU W PONIEDZIAŁEK DZIS JEST PIATEK I PIENIEDZY NA INNYM KONCIE NIEMA.
    INFORMACJA -PROSZE CZEKAĆ MASAKRA
  • ~Dorota / 2014-09-01 13:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystkim bardzo odradzam ten bank, pobrali mi pieniądze z konta za jakieś prowizje i inne, mimo wcześniejszych zapewnień pracownika o braku opłat i prowizji.. złożyłam reklamacja trwa już 60 dni.. Dzwonię, piszę i zero odpowiedzi :( szczerze to chyba zostaje mi tylko zgłosić sprawę na policję...
    Zaletyfajna oferta, jednak często są "błędy" i to co za darmo nie jest za darmo
    Wadyfatalna obsługa, oporny kontakt, długi czas rozpatrywania reklamacji
    około 4 lata...
  • ~Dorota / 2014-06-28 20:07
    mBank ma obecnie w ofercie eKonto mobilne z oprocentowaniem 4%,ale... dla kwot nie większych niż 3000zł.
    W ofercie jest także lokata na nowe środki z oprocentowaniem 3% w skali roku, ale... po założeniu konta w mBanku przekonałam się, że założenie tej lokaty jest niemożliwe - i nie pomagają reklamacje: przepraszają, zapewniają, że wszystko już działa, a w systemie nadal "*** i kamieni kupa".

    Sprawdzę ING :)
    ZaletySerwis atrakcyjny wizualnie
    WadyNiemożność skorzystania z oferty
  • ~gisby / 2014-06-24 22:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!

    Od 5 lat byłem klientem tegoż banku posiadając bezpłatny ROR. Nie nadużywanego jego usług – tylko od czasu do czasu dokonywałem wirtualnych przelewów. Ale dobre złego początki …. Najpierw wprowadzono opłatę za kartę debetową, potem przysłano mi nową listę hasłem do przelewów choć na starej miałem jeszcze z 8 haseł (chciałem z niej zrezygnować i przejść na hasła sms ) i pobrano mi za to 19 zł. Miarka się przebrała, gdy z jakiś względów „udało” mi się zablokować konto. Zadzwoniłem wieczorem …. Po kilkunastu minutach nabijania sobie na telefon słuchałem muzyczki … bo jak twierdzą : „mają dużo interesantów i próbują coś z tym zrobić „ . W końcu zgłosiła się konsultantka, która po weryfikacji mnie jako klienta – zamiast mnie odblokować – to stwierdzała że może mi zamówić rozmowę zwrotną na jutro … bo dziś nikt już nie zadzwoni. Na nic zdały się tłumaczenia, że nie po to tyle czekałem na jej zgłoszenie… Ona może tylko zamówić rozmowę na jutro … poprosiłem o telefon po 19-tej ( bo tak pracuję) na stacjonarny bo tylko taki mają w swych notatkach. Na nic zdało się sugerowanie że wtedy jeszcze nie miałem komórki. A na koniec okazało że nie można wybrać godziny. Oczywiście zadzwonili … o 9 rano i przywitała ich tepsowa sekretarka. Żona która akurat była w domu oddzwoniła do nich i przedstawiła sprawę. Oczywiście nic nie da się zrobić … Zadzwoniłem wieczorem (czekając kilkanaście minut) – wyjaśniłem sprawę – i oczywiście konsultantka znów zamówiła rozmowę i NIKT do godziny 22 nie zadzwonił. Sam do nich zadzwoniłem o 21.45 znów czekając , ktoś odebrał stwierdził że jest mu przykro … i może mi na drugi dzień zamówić … rozmowę zwrotną. Trzepnąłem słuchawką … i po dwóch dniach wymówiłem konto.

    Strach pomyśleć co by było jak byłbym zagranicą lub musiał dokonać przelewu życia ….

    To bank który tylko wiele obiecuję – lecz po złapaniu olewa klienta – bo przecież ma bezpłatne konto – nie ważne że trzymasz u nich pieniądze…. Nie rozumiem też dlaczego konsultantka nie może załatwić tak prozaiczne sprawy …


    Pomóżcie m-Bankowi – zrezygnujcie z jego usług !!!
    Zaletytaniość
    Wadyinfolinia
    5 lat
  • ~wieloletnia_klientka / 2014-06-24 10:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Dopóki nie przyszło do rozwiązania umowy wszystko było w miarę w porządku. Niestety, zamiast jako ikona mobilności - mbank jawi mi się jako ikona krętactwa.

    Podam przykład:
    5 czerwca - rezygnacja z rachunku oszczędnościowego przez mlinię
    17 czerwca - rezygnacja z konta głównego przez mlinię (przy czym konsultant nie widział mojej rezygnacji z 5.06 z drugiego konta)
    ...kolejne dni to bombardowanie "cudownymi" ofertami na zatrzymanie klienta... kilkanaście połączeń z różnych numerów
    20 czerwca - sms z informacją o konieczności wysłania papierowej wersji wypowiedzenia (wypowiedzenie oczywiście liczone od dnia otrzymania listu, a konsultant mlinii powiedział 17.06, że nic nie trzeba wysyłać)
    22 czerwca - dzwonię na mlinię z pytaniem czy faktycznie wysyłać papier. Otrzymuję bełkot o zmianach wewnętrznych procedur, że teraz już nie trzeba papierowo i pan przyjmie moją dyspozycję zamknięcia raz jeszcze, licząc od 22.06. Oczywiście żadna informacja o zmianie regulaminu/procedur w tym temacie do mnie nie dotarła
    23 czerwca - kolejna seria "cudownych" ofert. Kilkanaście telefonów. W końcu odebrałam, podziękowałam za oferty, a pani w odpowiedzi mówi, że "przekazuje dyspozycję zamknięcia rachunku do realizacji".

    Pytam zatem: co jeszcze trzeba zrobić, żeby uwolnić się od mbanku? Jak długo będą przetrzymywać moje pieniądze i kręcić?
    Zaletystary system transakcyjny
    Wadynowy system transakcyjny; trudności przy rozwiązaniu umowy
    6 lat
  • ~Magda / 2014-06-16 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    połaczenie się z infolinia to tragedia -dzwoniłam kilka dni z rzędu po kilkanaście razy i zero odzewu,niby czynne 24h przez 7 dni w tygodniu.
    Zaletybrak zalet
  • ~Grażyna / 2014-06-10 17:57
    Nie polecam korzystania z usług mBanku.Wpłacałam pieniądze do wpłatomatu nastąpiła awaria modułu gotówkowego.Po tygodniu dowiedziałam się,że jest to skomplikowana sytuacja i nie wiadomo kiedy odzyskam pieniądze.Nie potrafię zrozumieć co jest w tym skomplikowanego skoro pieniądze są przeliczane przy opróżnianiu wpłatomatów.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1101
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 955
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4935
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3172