Nie polecam tego banku.
Ciągle jakieśproblemy z nimi, chcesz coś załatwić - dzwonisz na infolinię, a tam czekasz i czekasz.. Duzy problem by zamknąć rahunek. Od prawie 3 miesięcy zamykam tam konto. Po wysłaniu pisma o zamknięcie rachunku dzwonili i mówili że w ciągu 30 dni rachunek będzie zamknięty a tym czasem konto nadal działa! samo konto niby bez opłat ale za kartę do konta trzeba juz płacić.. Często przesyłają różne oferty - promocje a jak chce się z tego skorzystać albo odmawiają albo promocja nie obejmuje karty płatniczej która obenie posiadasz.
ZaletyKonto internetowe, nie trzeba tracić czasu na stanie w kolejkach do okienka
Wady-Konto darmowe a za wszystko trzeba płacić. - jak nie można załatwić czegoś przez internet trzeb adzwonić na infolinię i marnuje sie w najlepszym przypadku 15 minut a w najgorszym nawet i godzinę (zależy od sprawy w jakiej się dzwoni i czy ktoś łaskawie podniesie słuchawkę na infolinii).
4 lata