Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2053 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michal / 2014-12-11 16:28
    Ocena: 2.67 / 5
    Mowy mBank - świetny przykład jak eksperci od marketingu potrafią wysadzić user experience. Błyszczy to, skacze to, ale używać się nie da.
    WadyInterfejs!
    10
  • ~mit / 2014-12-04 18:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank przetrzymuje pieniądze wysłane z firmy. Przelew zrobiony przed południem tego samego dnia dociera dopiero na następny dzień. Przypominam że jest to wysyłka Elixir
    Zaletybrak
  • ~Małgorzata / 2014-12-02 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nowa strona internetowa w "Internetowym"Banku jest NIEFUNKCJONALNA, KOSZMARNA.Są trudności,żeby sie zalogowac do nowego serwisu, nie widać moich kont,nie wiem ile kasy jest na mioch kontach.. trzeba sie przełaczac z profilu indywidalnegi na firmowy..itd,itp.
    Kto zaakceptował ten bubel inetrnetowy?!,
    Zaliczam się też do klientów,którzy rezygnuja z mBanku ze wzglęgu na nieczytelną i co to mówić bublową stronę internetową
    Ile już osób zrezygnowało z usług mBanku ze względu na "jak ją nazywają w mBanku najnowocześniejszą stronę internetową"
    Ale czy tak jest??
    Jest wiele innych banków do wyboru
    Dziekuje za współpracę przez 10lat,ale teraz.... korzystanie ze strony internetowej mBanku jest za skopmlikowane!!!
  • ~Krzysiek / 2014-11-28 20:41
    Nowa strona internetowa jest do niczego jeżeli wyłączą starą to rezygnuję z mBanku nie potrafię w niej pracować.Powinniśmy mieć wybór z której chcemy korzystać. Dla mnie przesądzi o pozostaniu w mBanku.
    ZaletyBrak
    WadyNieczytelna, nieintuicyjna pełna reklam.
  • ~mysiapysia / 2014-11-20 19:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można otworzyć konta przez internet, dwa razy składałam wniosek i dwa razy dostawałam podziękowanie za rezygnację z wniosku. A nie rezygnowałam. Mnie osobie głuchej o czym ich poinformowałam proponowali kontakt telefoniczny lub przyjazd do placówki banku 70 lub 100 km. Konsultanci w odpowiedzi na moje emaile przysyłali mi jakieś wzorcowe odpowiedzi. Szkoda gadać, Niem mam żadnych długów - nigdzie, a klonto chciałam założyć bo nie chcę być w PKOBP który przejął Nordeabank gdzie miałam konto
    Zaletyżadnych zalet
    Wadyarogancja i lekceważenie klienta
    nie kupiłam bo nie potrafili otworzyć konta i nawet nie wyjaśnili dlaczego
  • ~Renata / 2014-11-11 19:07
    Witam,
    W dalszym ciągu uważam, że nowy układ strony mbanku to jeden wielki koszmar - jest niewyraźny, skomplikowany, zawiły. Każdej funkcji szukam; ktoś wziął pieniądze za coś z czego ludzie nie są zadowoleni a mowi sie, że to dla dobra klienta - no chyba ktos pozamienial role.
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko koszmar
  • ~mKibel / 2014-11-10 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Gratuluję: spaprać grafikę i funkcjonalność. Dzisiaj dostaję "błąd systemu" na deser. Innymi słowy: strona się konkretnie posypała (nie, nie u mnie) i od 30 minut nie działa. Na pocieszenie: wywala mi obrazek z czyimś ryjem i facepalmem. Czy to ma mnie uspokoić?
    Zaletyprzyzwyczajenie
    Wadypogarda dla użytkownika
    10 lat
  • ~Piotr / 2014-11-05 17:51
    Dzisiaj przeczytałem informację o zamknięciu dostępu do "starej" strony. z ciekawości wszedłem na nową. powiem krótko: tragedia. to jest nieczytelne. Dotychczasowa (czyli "stara") strona jest bardzo prosta, przyjazna. a tutaj....?! szkoda słów.
  • ~honorynka / 2014-10-30 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam W dalszym ciągu uważam, że nowy układ strony mbanku jest niewyraźny, skomplikowany, zawiły. Każdej funkcji szukam; ktoś wziął pieniądze za coś z czego ludzie nie są zadowoleni.
    Zaletyżadnych
    Wadysame wady; w ocenie nie ma miejsca na 0; wstawiam 1 pkt ale oznacza on 0
    od dawna
  • ~Dariusz / 2014-10-29 12:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy serwis transakcyjny jest kompletnie nieintuicyjny, do tego klienci zostali pozbawienie dostępu do starego systemu z dniem 27 10.2014.

    Nowy serwis jest nieprzejrzysty i mało przyjazny dla użytkownika
    ZaletyMBank być może myślał że coś poprawi
    WadyNa myśleniu się skończyło - nowy serwis to jeden wielki koszmar
  • ~Miecio / 2014-10-25 13:44
    Ocena: 4.00 / 5
    Do niedawna zachowanie banku było w miarę poprawne. Wprawdzie oprocentowanie spadało, a ilość telefonów namawiających do "super okazji" rosła, ale dawało się wytrzymać.
    Mój próg tolerancji przebił nowy serwis internetowy.
    Nie pozostawiono mi wyboru między wersją którą znam i działała, a wersją nieczytelną, niepotrzebnie przepełnioną nie znaczącymi ozdóbkami.
    To są nasze (klientów) pieniądze, a nie prywatna strona internetowa, dająca zarobić zaprzyjaźnionemu informatykowi.
    Planuję przeniesienie konta do innego banku!
    ZaletyByło dobrze - logiczny serwis internetowy (stara wersja), poprawna komunikacja z mLinią
    WadyNiewysokie oprocentowanie, jednostronne narzucanie istotnych zmian
    ponad 5 lat
  • ~honorynka / 2014-10-24 22:06
    nowa wersja beznadziejna; chętnie przejdę do innego banku
    Zaletyżadne
    Wadysame wady, nieczytelność strony, niejasność, zawiłóść
    parę lat
  • ~Acraf / 2014-10-24 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA na wpłatomaty!
    Zwyczjnie można zostać okradzionym. Przy wpłacie (setkami) wpłatomat się zepsuł. Żadnego kwitu nie wydał. Po telefonie do info mbank dowiaduję się że nie mam co czekać, bo na naprawę mają 48h i po przyjeździe stwierdzą ile pieniędzy zostało przyjętych. Oczywiście po 2 dniach nic z nadwyżki pieniędzy nie znaleziono - zwyczajna kradzież.
    Żadne reklamacje i odwołania nie pomogły. ODRADZAM.
    ZaletyTe czasy już minęły.
    WadyNieuczciwość, brak poszanowania klienta, zwykłe złodziejstwo.
    5 lat
  • ~Długo miałem... / 2014-10-20 15:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto od 10 lat... na początku był to chyba najprzyjaźniejszy bank ze wszystkich. Niestety drobnymi kroczkami zaczęli wszystko psuć... koniec oprocentowania na RORach, opłaty za poprzednio darmowe produkty... ostatnio wykazali się szczytem arogancji: "nowoczesny" (łał) interfejs jest po prostu nieczytelny i mało użyteczny. Nie mam pretensji o to że go wprowadzili dopóki miałem wybór. Niestety po 9 miesiącach odcięli mi możliwość logowania się do starego interfejsu. Każdy kto miał styczność z komputerami wie, że nie było technicznych przeciwwskazań do pozostawienia starego sposobu logowania. Ale nie... firma wie lepiej co jest dla mnie dobre. I sama ta korporacyjna arogancja jest dostatecznym powodem aby mBank zwyczajnie odradzać.
  • ~Sławek / 2014-10-17 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W zapale tworzenia medialnych nowości mBank zafundował sobie(i klientom) nową stronę transakcyjną. W skrócie: wodotryski, feeria barw i gadżecików, a nawet gra. Oni chyba nie zdają sobie sprawy do czego służy konto bankowe. Jasne system tabelek nie jest zbyt widowiskowy, ale praktyczny. A nowa strona chyba skierowana jest głównie do przedszkolaków ewentualnie gimbusów. Ale oni pieniądze będą mieli dopiero za kilkanaście lat...
    Zaletybrak
    Wadynieprzejrzysty interfejs, masę produktów których klient nie chce, i tęczowy zawrót głowy
  • ~dorka167 / 2014-10-16 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam słowa mojego przedmówcy idiotyczny pomysl z wylaczeniem starego dostępu do konta ,po co utrudniać ludziom prace tam wchodziłam wszystko było czytelne i przejrzyste tu takies kwiatki cuda wianki pytam się po co i w dodatku wylaczaja bez zapytania się czy mnie to interesuje,niestety na tym traca ,razem z mezem przenoszę się do innego banku,nastepnym razem proponuje zapytać się klientów czy chcą takich zmian a tak po prostu ich tracą.
    Zaletybrak
    Wadyzmiany bez uzgodnien
    5
  • ~~ / 2014-10-02 20:23
    Nie polecam. Do tej pory było w miarę ok, ale teraz jakiś idiota wpadł na pomysł wyłączenia klientom starego serwisu www. Ja nie potrzebuje grać w głupie gierki, zdobywać punktów czy randkować na stronie bankowej!!! Złożyłem reklamację, to odpowiedzieli, ze nie mogą przywrócić "ze względów technicznych". Ciekawe jakich? Administrator niekumaty? Szukam nowego banku, to jedyne rozwiązanie.
    Zaletybrak
    WadyLekceważenie klienta.
    10
  • ~zly / 2014-10-01 14:11
    Ocena: 1.00 / 5
    jak to jest z tym bankiem ze z kata giną mi pieniądze w zeszłym miesiącu zginęło mi 450zl a w tym miesiącu już cala wyplata wsiąkła jak idee do placówki żeby się dowiedzieć co jest grane to słyszę odpowiedz ze bez telekodu nic mi nie powiedzą[mój stary jest nie aktualny]i w ciągu 10 dni dostane nowy a w tym czasie będę z rodzina piach wpierdzielal!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~sylwekkk / 2014-09-30 13:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem Wam tak, nie wiem kto wpadł na tak debilny pomysł połączanie konta z prowadzeniem jakiegoś portalu.. nie mam sił.. nie każdy lubi taki syf. Wsześniej było prosto, łatwo i chyba każdemu na tym zależy, a teraz chce skopiować swój nr. konta bo nie chce klepać go z palca to nie wiem czy to jest JAVA czy inny shit który uniemożliwia mi to.. jeszcze poczekam chwilkę i poszukam innego banku, bo tak naprawdę to teraz wszystko jedno gdzie się ma konto.. no chyba że to pomaga przy kredytowaniu itp.
    Zaletykiedyś był tani
    Wadyinterfejs użytkownika
    8 lat
  • ~aska / 2014-09-26 11:24
    BANK MASAKRA. ZABLOKOWALI MI PIENIADZE NA KONCIE JUŻ 7 DNI !!!!. NIE MOGE ICH WYPŁACIĆ ANI PRZELAC. WYKONALI DYSPOZYCJE PRZELEWU W PONIEDZIAŁEK DZIS JEST PIATEK I PIENIEDZY NA INNYM KONCIE NIEMA.
    INFORMACJA -PROSZE CZEKAĆ MASAKRA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1229
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1024
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4808
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3110