Zaletymobilny, internetowy, wszystko pod ręką, dużo bankomatów
strona 91 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »
-
~StudentKA / 2016-02-18 17:48
Nie wiem, czego wy oczekujecie od zwykłego darmowego konta, ale ja uważam, że mKonto jets po prostu świetne: mnóstwo bankomatów, wpłatomaty, przelewy za darmo, fajna apka na telefon, nic się nie wiesz, wiec od 3 lat nigdy nie musiałam się z żadną mLinią kontaktować. Nie mam lokat, ale odkładam sobie złociszki na eMaxie i to jest też fajny produkt, a że druga i kolejne wypłaty w miesiącu są płatne to tylko motywuje, żeby nie przewalić całej pensi i stypendium razem. -
-
~Floreo / 2016-02-18 10:50
Od kilku lat korzystam z usług mBanku i jestem bardzo zadowolona. Bank bardzo rzadko dzwoni do mnie z ofertą. Zaletyintuicyjny i prosty w obsłudze interfejs serwisu, podział wydatków na kategorie, łatwy dostęp do historii, możliwość łączenia/udostępniania kont np. między małżonkami, stabilna aplikacja mobilna,Wadysortowanie historii konta, brak jednego guzika z opcją opłaty za konto,od 6 lat -
~trump / 2016-02-17 11:09
jestem klientem już dobrych kilka lat i do tej pory żadna sytuacja mnie nie zaskoczyła w kwestii opłat. Kontakt z bankiem oceniam jako szybki i sprawny szczególnie w kanale chat z którego najczęściej korzystam jak muszę, choć rachunek obsługuje samodzielnie w necie. Zaletysamodzielna obsługa -
~Były klient / 2016-02-09 23:32
byłem klientem tego "banku" przez 10+ lat. Uważałem go za najlepszy bank. Niestety od kilku lat mBank zmienia się w potwora, a wprowadzenie tzw. nowego serwisu przepełniło kielich goryczy.
Mam tam kredyt hipoteczny pełen niedozwolonych klauzul. Przez ostatnie kilka lat od mBanku otrzymałem tyle arogancji, hipokryzji i obłudy, że zabrakło mi siły aby dalej usprawiedliwiać dalszą moją obecność w tej instytucji.Zaletyna tę chwilę ZEROWadyJedna wielka pomyłka od początku do końca10 lat -
~Bartek / 2016-02-06 09:52
Bank przyjazny dla nowych klientów. Gorzej jest jak już masz konto kilka lat, ciągle podnoszą opłaty - częste zmiany regulaminów. ZaletyProfity przy otwarciu, i tylko tyle.Wadyproblemy z zamknięciem konta, kart kredytowych, itp. Słaba infolinia - 30min rozmowy, kasa wydana a sprawa nie załatwiona!! Mało placówek6 lat -
~snow / 2016-01-28 09:52
w którym kanale komunikacji mają najlepszy poziom obsługi? -
~Marcin / 2016-01-22 17:00
Masakra nie polecam Wadykolejki i wolna obsługa oferta przeciętna -
~klient / 2016-01-16 23:49
Usługa klienta leci na twarz. ZaletySkończyły się ze starym systemem i multibankiemWadyNowy system robili informatycy sami dla siebie. Chyba nikt nie pytał o opinię klientów. -
-
~jaworsort / 2016-01-11 17:43
Fatalny bank nie wykonuje polecenia przelewu firma jaworsort straciła przez mbank 25000 złotych a spłata kredytu jest niemożliwa. ZaletybrakWadywszystkie -
~nabity w mbank / 2016-01-06 13:39
Miałem tam konto od początku istnienia i było naprawdę tanio i fajnie. Teraz od około 2 lat to tylko mogę powiedzieć jedno: K.....wy i złodzieje. Za wszystko płacisz kupę szmalu, prowizje liczone z kosmosu, potrafią naliczyć nawet dwa razy za jedną operację. Reklamacje - a co to jest? W mbanku tylko oni mają rację i klienta głęboko w dupie, no i czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku, reklamacji masakra. Dodzwonić się? Jak się uda to mają swoje regułki i wychodzi, że jesteś idiotą :) Kredyty na maksymalnym procencie i wmawiają wam, że to super okazja. Non stop telefony z ofertami.... Ja na szczęście już nie jestem ich klientem. Mam konto za free, prostą aplikację mobilną i internetową. Żałuję tylko jednego - że tak późno skończyłem z nimi współpracę Zaletykolorowa aplikacja dostepowaWadysameod początku -
~denon73 / 2015-12-23 12:04
na infolinii w tym banku chyba siedzą ludzie po SPZ dzwoniąc tam dziennie każdy mówi co chce!!!!! Zaletynie maWadymiało byc konto darmowe teraz biorą kase -
~yeri / 2015-12-08 03:46
Nie polecam dziadostwo zebu nie dali kredytu przy dochodzie 3500zl h...j nie bank ZaletyzadnychWadybeznadziejnyza darmo nie chce -
~golas / 2015-12-07 21:00
Dajcie spokój z tym bankiem od czasu zmiany, strona banku nieczytelna, żeby coś znaleźć trzeba się naszukać a nie o to w tym chodzi !!! Kiedyś za pośrednictwem m-banku grałem na giełdzie, teraz nawet nie wiem gdzie to znaleźć :( tragedia, Co za Debil pozwolił na wprowadzenie takich zmian, nie wiem jak Wy ale ja opuszczam taki zakichany bank, choć dawniej to mój ulubiony. Zaletyobecnie brakWadyskomplikowaność strony internetowejod 10 lat -
~Konsument / 2015-12-01 21:07
Witam
Radze Państwu trzymać się od tego banku z daleka a mianowicie od Kart Kredytowych w tym Banku
Totalna porażka opłaty są po prostu z kosmosu, naliczanie opłat prowizji i wymyślonych przez Bank swoich opłat nie ma końca. Naliczają odsetki od odsetek a do tego dokładają powiadomienia o spłacie które przewyższają je 1000% i człowiek ma wrażenie że spłat o opłat nie ma końca.
Podam jeden z przykładów: Zlikwidowałem kartę kredytową i tego samego dnia spłaciłem całe zadłużenie saldo na rachunku wynosiło 0,00zł.
Po miesiącu zaczęły przychodzić wyciągi z kolejnym zadłużeniem na karcie i kolejnymi odsetkami do spłaty. Wpłaciłem bo w biurze poinformowano mnie że to stara opłata którą przegapiłem i jak to wpłacę to już żadnych opłat nie będzie.
BŁĄD !!! bo za kilka tygodni dostałem kolejny wyciąg który poinformował mnie o kolejnym zadłużeniu na karcie (PRZYPOMINAM ! że wypowiedzenie umowy karty Kredytowej złożyłem 6 tyg. temu) tym razem wciskano mi że to opłata za powiadomienie mnie o nieterminowej spłacie karty (PRZYPOMINAM !!! że kartę spłaciłem do 0zł przy wypowiedzeniu umowy)
To jest chory system Bankowy a przynajmniej w tym Banku.
To nie pierwsza taka sytuacja która mnie spotkała ze strony tego Banku i ich obowiązujących opłat, naliczania prowizji i innych.
Radzę TRZYMAĆ SIE Z DALA OD TEGO BANKU
Dzwoniąc na infolinie bądź idąc do placówki załatwiając takie sprawy polecam nagrywanie rozmów bo za kilka dni wyprą się wszystkiego !!! i będą wmawiać że to oni maja racje a klient jest GŁUPI i ma płacić !
Mnie za każdym razem informowano ŻE JAK TERAZ ZAPŁACĘ TO JUZ WSZYSTKO BĘDZIE DOBRZE I NIE BĘDZIE DODATOWYCH OPŁAT. BZDURA !!! PROSZĘ mieć bardzo ograniczone zaufanie do tego banku. -
~ANNA / 2015-11-30 13:56
TERAZ ZEBY SIE ZALOGOWAC MUSZE UZYC LUPY TAK MALO WYRAZISTA A WRECZ BLADA JEST TA STRONA CHODZI WAM O TO ZEBY NAM UTRUDNIC ZYCIE ZROBCIE Z TYM COS ZEBY W KONCU KLIENT BYL WAZNY DO CHOLORY ZaletyNIE MA -
~Ania / 2015-11-27 11:45
Beznadzejna strona, co chwlę zmieniają panel,po cholere zlikwidowali multibank. przeniesli na sile ludzi do mbanku, a ta ich strona to koszmar, nic nie mozna zmalezc w tym nowym panelu, nie nie widac, tylko jakies kolorowe zdjatka, po co mi to się pytam? nie zrobie dzieki temu szybciej pzrelewu, a dzis uwaga zlikwidowali opcje drukuj historie, załamka!!!! ZaletyZadnychWadySame5 lat multibank od roku mbank -
-
~Ala / 2015-11-26 21:04
Odradzam ten bank, a zwłaszcza totalnie NIEKOMPETENTNYCH pracowników infolini. Mam tam rachunek od początku jego istnienia i za chwilę go zamykam. Zrobiłam przelew zagraniczny, ale zdziwiłam się bo nie zostały ściągniete za niego środki ani przelew nie widniał w żadnej zakładce typu historia przelewów, czy histroia przelewów walutowch itd w związku z czym skontaktowałam się z mlinią. Pani ,,specjalistka" poinformowała mnie, że przelew nie został wykonany bo nie zostały ściągniete środki i również nie widnieje w systemie, który ona właśnie ogląda, kazała ponownie zrobić przelew i jednocześnie poinstruowała mnie, w której zakładce w przyszłości szukać takich przelewów. Po wykonaniu po raz kolejny przelewu walutowego, okazało się, że jednocześnie zostały wykonane dwa - ten, który właśnie zrobiłam i ten zrobiony dzień wcześniej. Skontaktowałam się ponownie z mlinią i od drugiej pani dowiedziałam się, że ten pierwszy przelew był w trakcie realizacji ( dostęp do podglądu ma TYLKO pracownik a użytkownik konta nie - mądre i logiczne!) i ,,specjalistka", z którą wcześniej rozmawiałam sprawdzała nie tam gdzie trzeba i błędnie poinformowała mnie gdzie szukać przelewów walutowych, usłyszałam, że wina leży po stronie ,,specjalistki". Złożyłam reklamację, na której rozpatrzenie bank ma bagatela 30 dni i niestety nikogo nie obchodzi, że zdublowana kwota była przeznaczona właśnie na miesiąc życia mojej rodziny, poinformowano mnie, że skoro mam problemy finansowe z tego tytułu to zawsze mogę poprosić odbiorcę o przelanie nadpłaty a to, że stracę pieniądze za 2 przelewy i podwójne przewalutowanie to już nie ich problem. Farsa nie bank. ZaletybrakWadyniekompetentni pracownicy, beznadziejna strona konta10 lat -
~Ola / 2015-11-09 20:33
Byłam z multibankiem od początku jego istnienia. Prosta obsługa przez internet, grzeczni pracownicy na infolinii, negocjowalne lokaty, jednym słowem klasa. Po połączeniu wszystko się zmieniło. Pracownicy na infolinii (zwłaszcza chłopcy - bo ich styl rozmowy nie wskazuje, że to ktoś dojrzały) to, nie zawaham się użyć stwierdzenia chamy. Klient to dla nich idiota, który nie wie do czego służy komputer. Są w czasie rozmowy zniecierpliwieni i robią wszystko, żeby jak najszybciej pozbyć się namolnego klienta. Oferty na stronach internetowych są nieaktualne a nowy interfejs wygląda jak gra dla małolatów. Nie wiem w jaki target celuje obecny mbank, ale mam wrażenie, że chce podebrać BPH tych z siłki (co to bez napinki wyciskają), bo ja się tam czuję jak intruz i nie zamierzam zostać dłużej niż załatwienie formalności w innym banku. Zalety1 miła Pani w oddziale we Wrocławiu (z dawnego multibanku oczywiście)Wadynie zmieszczą się w tej rubryceod początku istnienia multibanku -
~klientka / 2015-10-30 21:40
Przestrzegam przez zakładaniem konta w mbanku. Założyłam rachunek przez infolinię, żeby zapewnić sobie natychmiastowy wpływ środków przy sprzedaży domu, ponieważ kupujacy (osoba fizyczna) miał rachunek w mbanku. Pracownik infolinii, którego poinformowałam, dlaczego zakładam rachunek, nie powiedział mi, że dla banku będzie to transakcja podejrzana. Kiedy po kilku dniach chciałam zrobić przelew z rachunku w mbanku na mój rachunek w innym banku, okazało się, że rachunek został zablokowany natychmiast po wpłynięciu pieniędzy. Nikt mnie oczywiście nie powiadomił ani o blokadzie ani o jej powodach. Na infolinii kazano mi jechać do oddziału mbanku z dokumentami w celu udowodnienia, że istnieję. Przypominam, że konto jest internetowe. Pojechałam do jedynego czynnego w Warszawie w sobotę oddziału mbanku, gdzie pracownik zrobił xero mojego dowodu i prawa jazdy a następnie odmówił mi pisemnego potwierdzenia, że dałam się zweryfikować i powiedział mi, że dział bezpieczeństwa zdecyduje czy i kiedy rachunek zostanie odblokowany. Po złożeniu kolejnej reklamacji rachunek odblokowano. Po zrobieniu przeze mnie przelewu na mój rachunek w innym banku, konto w mbanku zostało ponownie zablokowane - znów bez poinformowania mnie o tym. Ponownie pracownik infolinii polecił mi pojechać do oddziału z dokumentami w celu udowodnienia, ze istnieję. Kolejna wizyta w oddziale i kolejna reklamacja tym razem nie pomogły. Otrzymałam jedynie informację, że we właściwym czasie właściwy pracownik się ze mną skontaktuje. Efekt jest taki, że mimo iż pieniądze nie pochodziły z Kajmanów, tylko z Polski - z innego rachunku w tym samym banku i pomimo że mam zagwarantowaną regulaminem mbanku możliwość robienia z moimi pieniędzmi wszystkich legalnych operacji, rachunek jest nadal zablokowany już trzeci dzień, a ponieważ przed nami jest weekend, to znaczy, ze mbank będzie korzystał z moich pieniędzy jeszcze co najmniej dwa dni. Myślę, że w tym wszystkim nie chodzi o sprawdzenie legalności pochodzenia pieniędzy czy też mojej wiarygodności, lecz o to że mbank nie chce wypuścić pieniędzy klientów za wszelką cenę. Ja na razie straciłam czas i nerwy, a nie wiadomo, czy się na końcu nie okaże, że to ja będę musiała udowadniać swoją uczciwość ZaletybrakWadynieuczciwość -
~Mariusz / 2015-10-22 00:24
Gratulacje dla całego zespołu mbanku w całym procesie migracji danych z multi do mbanku, jestem pod wielkim wrażeniem.
strona 91 z 103
- « poprzednia
- 1 ...
- 89
- 90
- 91
- 92
- 93
- nastepna »