Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Miro / 2016-04-04 18:50
    U mnie było tak :6 reklamacji, 3 godz połączeń z mlinią i 2 osobiste wizyty w oddziałach. Sprawa została załatwiona dopiero gdy zapytałem podczas już chyba dwudziestej rozmowy z konsultantem o procedurę likwidacji konta ! TEN BANK TO ŻENADA I PORAŻKA !!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści i złodzieje
  • ~Mat / 2016-04-04 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko ok , nam tam konto od kilku lat i jestem bardzo zadowolony
    ZaletyWygoda i prostota
    WadyBrak
  • ~Ania / 2016-04-04 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby istniała opcja zero gwiazdek tak bym wybrała. Ten bank nie ma nic wspólnego z etycznym działaniem. Sprzedał mi lichwiarski, niezgodny z polskim prawem kredyt hipoteczny z 6 klauzulami niedozwolonymi, uznanymi przez Urząd Konkurencji i Konusmenta za bezprawne. Powinny być natychmiast z umowy wykreślone ale bank nic sobie nie robi z polskiego prawa i nadal idzie w zaparte. Życzę mu żeby zniknął z rynku. W Polsce nie ma miejsca dla takich ...
    Zaletyżadnych
    Wadynie przestrzega prawa w Polsce. Klienci są dla niego łosiami, z których ciągnie się lichwę.
    8 lat
  • ~NieTroll / 2016-04-03 22:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam, niestety nie mogę powiedzieć nic na temat oferty hipotecznej tego banku, ale ocenić pozostałem usługi. Z wielu z nich korzystam już od ponad 10 lat. Generalne jestem bardzo zadowolony i uwaga - nie jestem żadnym trollem piszącym komentarze.
    ZaletyProstota i łatwość obsługi konta, szeroka oferta, generalnie dużo plusów.
    WadyNiestety to nie jest polski bank. To jedyna wada jaką dostrzegam.
    Korzystam ponad 10 lat. Mam kilka kont, w tym oszczędnościowe, spłacam także kredyt gotówkowy. Polecam.
  • ~Weronika / 2016-04-03 13:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy interfejs z odznakami np. dla \"przybyszewskiego\" za korzystanie z bankowości internetowej uwłacza mi jako klientowi - target group to przedszkole chyba lub podstawówka. Bardzo kiepskie lokaty, nie można wybrać euro z konta w Polsce bez zapłacenia prowizji. Obsługa klienta miła i ugrzeczniona, ale jak jest problem, to niewiele wnoszą, standardowe formułki.
    ZaletyBezpłatne bankomaty, chociaż za kartę już się płaci.
  • ~brukselka / 2016-03-31 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dyletanctwo, brak chęci pomocy klientowi dzwoniącemu na infolinię, coraz więcej spraw trzeba załatwiać przez infolinię lub fatygować się do oddziału banku, a miało być INTERNETOWO!
    ZaletyNie widzę
    WadyOpieszałość w dokonywaniu przelewów i księgowaniu wpływów
  • ~MAt / 2016-03-24 09:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Mega słąby bank, obsługa klienta fatalna, gdyby top był warsztat u Zenka to rozumiem, ale bank? W placówce nawet dzień dobry Ci nie powiedzą Na infolini koleś nawija makaron na uszy kim on nie był, wojskowym, policjantem, szkoda tylko że to bank a nie kabaret
    Wady- fatalna obsługa
    Jestem klientem od 2 lat
  • ~pollop / 2016-03-23 19:13
    Ocena: 5.00 / 5
    nowoczesny bank proponujący szereg ciekawych rozwiązań. Ofertę można fajnie dopasować do własnych potrzeb. Elastyczna obsługa chyba w każdej możliwej formie kontaktu, ja preferuje chat ze względu na brak opłaty na połączenie telefoniczne. pozdrawaim
    Zaletyprostota
    Wadybrak
  • ~Lqert / 2016-03-12 22:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank ma dobrą aplikację, przejrzysty pulpit, szybko można przelewać pieniądze, logowanie bez zarzutu. Denerwują powiadomienia push o ofertach, ale można wyłączyć.
    Zaletyaplikacja, pulpit z podglądem wszystkich kont
    od 6 lat
  • ~Mariett / 2016-03-11 15:15
    Ocena: 5.00 / 5
    fajna oferta, serwis i jego wyglad sa dal mnie atrakcyjne. Jestem klientką dobrych kilka lat i jakos omijaja mnie utrudnienia. Miło ze mBank na dużo form kontaktu @/mLinia, eksperci, z placówek raczej nie korzystam
    Zaletymobilność
    Wady-
  • ~frida / 2016-03-03 17:22
    Nigdy nie można się do końca doliczyć ile jest na koncie. Dostępne środki jakie pokazuje bank nijak się mają do faktów - obciążenia przychodzą poxniej na in minus . To jakaś paranoja!
    Wadyrobią przekręty
  • ~już uwolniony / 2016-03-01 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Owszem kiedyś super bank, nowatorski, otwarty na klientów, wyczuwało się pozytywne nastawienie.
    Ale to kiedyś.
    Teraz jedno słowo, które opisuje ten parabank to DNO !
    Tragiczna obsługa na mLinii, 20 klauzul zabronionych w umowach hipotecznych, ignorowanie wyroków sądów, AROGANCJA, wszystko nastawione na maksymalizację zysku kosztem nawet minimalnych norm etycznych. Niedawno wycofałem wszystkie oszczędności, wiem że to nie zrobi na nikim wrażenia z tego "banku". Jestem rozgoryczony działaniem tego nowego pseudoserwisu, który nie wiadomo czym jest grą ? puzzlami ? czy testem na inteligencję ?
    Takimi działaniami pseudomBank pokazuje gdzie ma klientów, którzy przynosili tam pieniądze.
    Zaletybrak
    Wadyarogancja
  • ~marek / 2016-02-23 00:25
    przez 5 godzin próbowałem aktywować nowy nr telefonu dla potwierdzeń przelewów sms i ...się nie udało straciłem czas i pieniądze , konsultanci czy eksperci do zwolnienia niekompetentni , mbank pozwę do sadu za moje straty ja też rejestrowałem rozmowy.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    za długo
  • ~magdalena / 2016-02-19 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    również nie rozumiem negatywnych opinii, w moich oczach to dobry bank z ciekawymi ofertami a zdziwienie naliczoną opłatą wynika w wypowiedziach kompletnym brakiem wiedzy o produkcie/cenniku, to jak iść do restauracji najeść się do syta a później bycie zaskoczonym że trzeba zapłacić rachunek.. korzystam aktywnie z większości produktów i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka, rzadko kontaktuje się z mLinią ewentualnie z ekspertem online - czat aby zapoznać się z ofertami.
    Zaletymobilność, prostota, nowoczesność
    Wadybrak
  • ~StudentKA / 2016-02-18 17:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem, czego wy oczekujecie od zwykłego darmowego konta, ale ja uważam, że mKonto jets po prostu świetne: mnóstwo bankomatów, wpłatomaty, przelewy za darmo, fajna apka na telefon, nic się nie wiesz, wiec od 3 lat nigdy nie musiałam się z żadną mLinią kontaktować. Nie mam lokat, ale odkładam sobie złociszki na eMaxie i to jest też fajny produkt, a że druga i kolejne wypłaty w miesiącu są płatne to tylko motywuje, żeby nie przewalić całej pensi i stypendium razem.
    Zaletymobilny, internetowy, wszystko pod ręką, dużo bankomatów
  • ~Floreo / 2016-02-18 10:50
    Ocena: 4.67 / 5
    Od kilku lat korzystam z usług mBanku i jestem bardzo zadowolona. Bank bardzo rzadko dzwoni do mnie z ofertą.
    Zaletyintuicyjny i prosty w obsłudze interfejs serwisu, podział wydatków na kategorie, łatwy dostęp do historii, możliwość łączenia/udostępniania kont np. między małżonkami, stabilna aplikacja mobilna,
    Wadysortowanie historii konta, brak jednego guzika z opcją opłaty za konto,
    od 6 lat
  • ~trump / 2016-02-17 11:09
    Ocena: 5.00 / 5
    jestem klientem już dobrych kilka lat i do tej pory żadna sytuacja mnie nie zaskoczyła w kwestii opłat. Kontakt z bankiem oceniam jako szybki i sprawny szczególnie w kanale chat z którego najczęściej korzystam jak muszę, choć rachunek obsługuje samodzielnie w necie.
    Zaletysamodzielna obsługa
  • ~Były klient / 2016-02-09 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    byłem klientem tego "banku" przez 10+ lat. Uważałem go za najlepszy bank. Niestety od kilku lat mBank zmienia się w potwora, a wprowadzenie tzw. nowego serwisu przepełniło kielich goryczy.
    Mam tam kredyt hipoteczny pełen niedozwolonych klauzul. Przez ostatnie kilka lat od mBanku otrzymałem tyle arogancji, hipokryzji i obłudy, że zabrakło mi siły aby dalej usprawiedliwiać dalszą moją obecność w tej instytucji.
    Zaletyna tę chwilę ZERO
    WadyJedna wielka pomyłka od początku do końca
    10 lat
  • ~Bartek / 2016-02-06 09:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Bank przyjazny dla nowych klientów. Gorzej jest jak już masz konto kilka lat, ciągle podnoszą opłaty - częste zmiany regulaminów.
    ZaletyProfity przy otwarciu, i tylko tyle.
    Wadyproblemy z zamknięciem konta, kart kredytowych, itp. Słaba infolinia - 30min rozmowy, kasa wydana a sprawa nie załatwiona!! Mało placówek
    6 lat
  • ~snow / 2016-01-28 09:52
    w którym kanale komunikacji mają najlepszy poziom obsługi?
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1100
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 955
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4934
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171