Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2053 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adria / 2016-05-05 09:12
    Ocena: 2.00 / 5
    O ile z obsługą osobistą klienta nie miałam problemów, osoby raczej uprzejme i pomocne - to korzystanie z konta z nowym interfejsem to porażka. Było bardzo okrzyczane to, że wiele osób zaangażowano do redesignu, user experience itd. Rezultat w mojej opinii jest taki, że teraz jest wszystko porozrzucane. Miało byc ładnie i szalenie użytecznie, jest przecukrzone. Dokopanie sie do podstawowych informacji o współposiadaczach konta wymagało ode mnie poswięcenia kliku godzin czasu na infolinii. Co ważniejsze - uzyskanie wyciągów z banku za ostani rok kosztowało mnie 120 zł !!!! Z własnego konta - To skandal! Jakakolwiek informacja w formie 3 zdań na temat statusu konta z pieczątka z banku kosztuje kolejne 100 zł! Na szczescie mam konto w innym banku i już z usług mbanku korzystać nie zamierzam.
    ZaletyUprzejma obsluga
    WadyDROGI bank - wyciąga duże pieniądze od klientów, niezbyt przyjazny zagmatwany interfejs.
  • ~Ama / 2016-04-12 18:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak możliwości założenia promocyjnej lokaty dla nowych klientów przelewy tylko z określonych banków ustalonych przez zarząd czyli jak chcesz przelać z innego banku to lipa w banku też nie wpłacisz , bo konto internetowe . Lokata dla wybranych.Nie można tego napisać w reklamie po co tracić czas i pieniądze na dzwonienie na infolinię. Porażka
    ZaletyBrak
  • ~Przemysław B / 2016-04-08 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam MBanku, w skrócie: - załatwienie prostej sprawy dotyczącej (odpisania współposiadacza konta) trwa od 4 miesięcy, - brak informacji w : oddziale Banku, infolinii, serwisie transakcyjnym, - niekompetentna obsługa, - konieczność składania tej samej dyspozycji dot. tej samej sprawy kilka razy, - brak jakiegokolwiek kontaktu z oddziału Banku mimo wcześniejszych zapewnień, że sprawa jest procedowana, Proszę pomyśleć dwa razy przed założeniem konta w tym banku.
    Zaletybrak
  • ~Oszukany / 2016-04-05 09:05
    Pozew zbiorowy przeciwko mBank - Miejski Rzecznik Konsumentów w Warszawie po raz kolejny podjął się roli reprezentanta grupy konsumentów zdecydowanych dochodzić roszczeń w postępowaniu grupowym.
    ZaletyBrak.
    WadyOszukali setki tysięcy Polaków
  • ~Andy44 / 2016-04-05 01:15
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu z tak chamskim bankiem się nie spotkałem. Ustalenia telefoniczne kredytu nie zostały wcielone w życie i teraz mnie zbywają z jednej drogi kontaktu na inną !!!!
    Zaletybrak
    Wadynieuczciwość, brak kontaktu
  • ~Marcy / 2016-04-04 21:25
    Ten bank to totalna porażka, obsługa poprzez infolinie to jak kopanie się z koniem. Nowy serwis transakcyjny to jeden wielki baner reklamowy łatwiej tam kupić nieświadomie jakiś podejrzany instrument finansowy niż zrobić zwykły przelew. Ogólnie bank od kilku lat stacza się po równi pochyłej w dół. DNO I KUPA MUŁU !
    WadyDNO I KUPA MUŁU !
  • ~Miro / 2016-04-04 18:50
    U mnie było tak :6 reklamacji, 3 godz połączeń z mlinią i 2 osobiste wizyty w oddziałach. Sprawa została załatwiona dopiero gdy zapytałem podczas już chyba dwudziestej rozmowy z konsultantem o procedurę likwidacji konta ! TEN BANK TO ŻENADA I PORAŻKA !!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści i złodzieje
  • ~Mat / 2016-04-04 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko ok , nam tam konto od kilku lat i jestem bardzo zadowolony
    ZaletyWygoda i prostota
    WadyBrak
  • ~Ania / 2016-04-04 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby istniała opcja zero gwiazdek tak bym wybrała. Ten bank nie ma nic wspólnego z etycznym działaniem. Sprzedał mi lichwiarski, niezgodny z polskim prawem kredyt hipoteczny z 6 klauzulami niedozwolonymi, uznanymi przez Urząd Konkurencji i Konusmenta za bezprawne. Powinny być natychmiast z umowy wykreślone ale bank nic sobie nie robi z polskiego prawa i nadal idzie w zaparte. Życzę mu żeby zniknął z rynku. W Polsce nie ma miejsca dla takich ...
    Zaletyżadnych
    Wadynie przestrzega prawa w Polsce. Klienci są dla niego łosiami, z których ciągnie się lichwę.
    8 lat
  • ~NieTroll / 2016-04-03 22:20
    Ocena: 4.67 / 5
    Witam, niestety nie mogę powiedzieć nic na temat oferty hipotecznej tego banku, ale ocenić pozostałem usługi. Z wielu z nich korzystam już od ponad 10 lat. Generalne jestem bardzo zadowolony i uwaga - nie jestem żadnym trollem piszącym komentarze.
    ZaletyProstota i łatwość obsługi konta, szeroka oferta, generalnie dużo plusów.
    WadyNiestety to nie jest polski bank. To jedyna wada jaką dostrzegam.
    Korzystam ponad 10 lat. Mam kilka kont, w tym oszczędnościowe, spłacam także kredyt gotówkowy. Polecam.
  • ~Weronika / 2016-04-03 13:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Nowy interfejs z odznakami np. dla \"przybyszewskiego\" za korzystanie z bankowości internetowej uwłacza mi jako klientowi - target group to przedszkole chyba lub podstawówka. Bardzo kiepskie lokaty, nie można wybrać euro z konta w Polsce bez zapłacenia prowizji. Obsługa klienta miła i ugrzeczniona, ale jak jest problem, to niewiele wnoszą, standardowe formułki.
    ZaletyBezpłatne bankomaty, chociaż za kartę już się płaci.
  • ~brukselka / 2016-03-31 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dyletanctwo, brak chęci pomocy klientowi dzwoniącemu na infolinię, coraz więcej spraw trzeba załatwiać przez infolinię lub fatygować się do oddziału banku, a miało być INTERNETOWO!
    ZaletyNie widzę
    WadyOpieszałość w dokonywaniu przelewów i księgowaniu wpływów
  • ~MAt / 2016-03-24 09:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Mega słąby bank, obsługa klienta fatalna, gdyby top był warsztat u Zenka to rozumiem, ale bank? W placówce nawet dzień dobry Ci nie powiedzą Na infolini koleś nawija makaron na uszy kim on nie był, wojskowym, policjantem, szkoda tylko że to bank a nie kabaret
    Wady- fatalna obsługa
    Jestem klientem od 2 lat
  • ~pollop / 2016-03-23 19:13
    Ocena: 5.00 / 5
    nowoczesny bank proponujący szereg ciekawych rozwiązań. Ofertę można fajnie dopasować do własnych potrzeb. Elastyczna obsługa chyba w każdej możliwej formie kontaktu, ja preferuje chat ze względu na brak opłaty na połączenie telefoniczne. pozdrawaim
    Zaletyprostota
    Wadybrak
  • ~Lqert / 2016-03-12 22:40
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank ma dobrą aplikację, przejrzysty pulpit, szybko można przelewać pieniądze, logowanie bez zarzutu. Denerwują powiadomienia push o ofertach, ale można wyłączyć.
    Zaletyaplikacja, pulpit z podglądem wszystkich kont
    od 6 lat
  • ~Mariett / 2016-03-11 15:15
    Ocena: 5.00 / 5
    fajna oferta, serwis i jego wyglad sa dal mnie atrakcyjne. Jestem klientką dobrych kilka lat i jakos omijaja mnie utrudnienia. Miło ze mBank na dużo form kontaktu @/mLinia, eksperci, z placówek raczej nie korzystam
    Zaletymobilność
    Wady-
  • ~frida / 2016-03-03 17:22
    Nigdy nie można się do końca doliczyć ile jest na koncie. Dostępne środki jakie pokazuje bank nijak się mają do faktów - obciążenia przychodzą poxniej na in minus . To jakaś paranoja!
    Wadyrobią przekręty
  • ~już uwolniony / 2016-03-01 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Owszem kiedyś super bank, nowatorski, otwarty na klientów, wyczuwało się pozytywne nastawienie.
    Ale to kiedyś.
    Teraz jedno słowo, które opisuje ten parabank to DNO !
    Tragiczna obsługa na mLinii, 20 klauzul zabronionych w umowach hipotecznych, ignorowanie wyroków sądów, AROGANCJA, wszystko nastawione na maksymalizację zysku kosztem nawet minimalnych norm etycznych. Niedawno wycofałem wszystkie oszczędności, wiem że to nie zrobi na nikim wrażenia z tego "banku". Jestem rozgoryczony działaniem tego nowego pseudoserwisu, który nie wiadomo czym jest grą ? puzzlami ? czy testem na inteligencję ?
    Takimi działaniami pseudomBank pokazuje gdzie ma klientów, którzy przynosili tam pieniądze.
    Zaletybrak
    Wadyarogancja
  • ~marek / 2016-02-23 00:25
    przez 5 godzin próbowałem aktywować nowy nr telefonu dla potwierdzeń przelewów sms i ...się nie udało straciłem czas i pieniądze , konsultanci czy eksperci do zwolnienia niekompetentni , mbank pozwę do sadu za moje straty ja też rejestrowałem rozmowy.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    za długo
  • ~magdalena / 2016-02-19 14:10
    Ocena: 5.00 / 5
    również nie rozumiem negatywnych opinii, w moich oczach to dobry bank z ciekawymi ofertami a zdziwienie naliczoną opłatą wynika w wypowiedziach kompletnym brakiem wiedzy o produkcie/cenniku, to jak iść do restauracji najeść się do syta a później bycie zaskoczonym że trzeba zapłacić rachunek.. korzystam aktywnie z większości produktów i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka, rzadko kontaktuje się z mLinią ewentualnie z ekspertem online - czat aby zapoznać się z ofertami.
    Zaletymobilność, prostota, nowoczesność
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1229
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1025
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 990
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 930
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4811
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4579
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4022
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3111