ZaletyBezpłatne bankomaty, chociaż za kartę już się płaci.
strona 89 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »
-
~Weronika / 2016-04-03 13:58
Nowy interfejs z odznakami np. dla \"przybyszewskiego\" za korzystanie z bankowości internetowej uwłacza mi jako klientowi - target group to przedszkole chyba lub podstawówka. Bardzo kiepskie lokaty, nie można wybrać euro z konta w Polsce bez zapłacenia prowizji. Obsługa klienta miła i ugrzeczniona, ale jak jest problem, to niewiele wnoszą, standardowe formułki. -
-
~brukselka / 2016-03-31 11:29
Dyletanctwo, brak chęci pomocy klientowi dzwoniącemu na infolinię, coraz więcej spraw trzeba załatwiać przez infolinię lub fatygować się do oddziału banku, a miało być INTERNETOWO! ZaletyNie widzęWadyOpieszałość w dokonywaniu przelewów i księgowaniu wpływów -
~MAt / 2016-03-24 09:53
Mega słąby bank, obsługa klienta fatalna, gdyby top był warsztat u Zenka to rozumiem, ale bank? W placówce nawet dzień dobry Ci nie powiedzą Na infolini koleś nawija makaron na uszy kim on nie był, wojskowym, policjantem, szkoda tylko że to bank a nie kabaret Wady- fatalna obsługaJestem klientem od 2 lat -
~pollop / 2016-03-23 19:13
nowoczesny bank proponujący szereg ciekawych rozwiązań. Ofertę można fajnie dopasować do własnych potrzeb. Elastyczna obsługa chyba w każdej możliwej formie kontaktu, ja preferuje chat ze względu na brak opłaty na połączenie telefoniczne. pozdrawaim ZaletyprostotaWadybrak -
~Lqert / 2016-03-12 22:40
Bank ma dobrą aplikację, przejrzysty pulpit, szybko można przelewać pieniądze, logowanie bez zarzutu. Denerwują powiadomienia push o ofertach, ale można wyłączyć. Zaletyaplikacja, pulpit z podglądem wszystkich kontod 6 lat -
~Mariett / 2016-03-11 15:15
fajna oferta, serwis i jego wyglad sa dal mnie atrakcyjne. Jestem klientką dobrych kilka lat i jakos omijaja mnie utrudnienia. Miło ze mBank na dużo form kontaktu @/mLinia, eksperci, z placówek raczej nie korzystam ZaletymobilnośćWady- -
~frida / 2016-03-03 17:22
Nigdy nie można się do końca doliczyć ile jest na koncie. Dostępne środki jakie pokazuje bank nijak się mają do faktów - obciążenia przychodzą poxniej na in minus . To jakaś paranoja! Wadyrobią przekręty -
~już uwolniony / 2016-03-01 20:16
Owszem kiedyś super bank, nowatorski, otwarty na klientów, wyczuwało się pozytywne nastawienie.
Ale to kiedyś.
Teraz jedno słowo, które opisuje ten parabank to DNO !
Tragiczna obsługa na mLinii, 20 klauzul zabronionych w umowach hipotecznych, ignorowanie wyroków sądów, AROGANCJA, wszystko nastawione na maksymalizację zysku kosztem nawet minimalnych norm etycznych. Niedawno wycofałem wszystkie oszczędności, wiem że to nie zrobi na nikim wrażenia z tego "banku". Jestem rozgoryczony działaniem tego nowego pseudoserwisu, który nie wiadomo czym jest grą ? puzzlami ? czy testem na inteligencję ?
Takimi działaniami pseudomBank pokazuje gdzie ma klientów, którzy przynosili tam pieniądze.ZaletybrakWadyarogancja -
-
~marek / 2016-02-23 00:25
przez 5 godzin próbowałem aktywować nowy nr telefonu dla potwierdzeń przelewów sms i ...się nie udało straciłem czas i pieniądze , konsultanci czy eksperci do zwolnienia niekompetentni , mbank pozwę do sadu za moje straty ja też rejestrowałem rozmowy. ZaletybrakWadysame wadyza długo -
~magdalena / 2016-02-19 14:10
również nie rozumiem negatywnych opinii, w moich oczach to dobry bank z ciekawymi ofertami a zdziwienie naliczoną opłatą wynika w wypowiedziach kompletnym brakiem wiedzy o produkcie/cenniku, to jak iść do restauracji najeść się do syta a później bycie zaskoczonym że trzeba zapłacić rachunek.. korzystam aktywnie z większości produktów i nigdy nie spotkała mnie niemiła niespodzianka, rzadko kontaktuje się z mLinią ewentualnie z ekspertem online - czat aby zapoznać się z ofertami. Zaletymobilność, prostota, nowoczesnośćWadybrak -
~StudentKA / 2016-02-18 17:48
Nie wiem, czego wy oczekujecie od zwykłego darmowego konta, ale ja uważam, że mKonto jets po prostu świetne: mnóstwo bankomatów, wpłatomaty, przelewy za darmo, fajna apka na telefon, nic się nie wiesz, wiec od 3 lat nigdy nie musiałam się z żadną mLinią kontaktować. Nie mam lokat, ale odkładam sobie złociszki na eMaxie i to jest też fajny produkt, a że druga i kolejne wypłaty w miesiącu są płatne to tylko motywuje, żeby nie przewalić całej pensi i stypendium razem. Zaletymobilny, internetowy, wszystko pod ręką, dużo bankomatów -
~Floreo / 2016-02-18 10:50
Od kilku lat korzystam z usług mBanku i jestem bardzo zadowolona. Bank bardzo rzadko dzwoni do mnie z ofertą. Zaletyintuicyjny i prosty w obsłudze interfejs serwisu, podział wydatków na kategorie, łatwy dostęp do historii, możliwość łączenia/udostępniania kont np. między małżonkami, stabilna aplikacja mobilna,Wadysortowanie historii konta, brak jednego guzika z opcją opłaty za konto,od 6 lat -
~trump / 2016-02-17 11:09
jestem klientem już dobrych kilka lat i do tej pory żadna sytuacja mnie nie zaskoczyła w kwestii opłat. Kontakt z bankiem oceniam jako szybki i sprawny szczególnie w kanale chat z którego najczęściej korzystam jak muszę, choć rachunek obsługuje samodzielnie w necie. Zaletysamodzielna obsługa -
~Były klient / 2016-02-09 23:32
byłem klientem tego "banku" przez 10+ lat. Uważałem go za najlepszy bank. Niestety od kilku lat mBank zmienia się w potwora, a wprowadzenie tzw. nowego serwisu przepełniło kielich goryczy.
Mam tam kredyt hipoteczny pełen niedozwolonych klauzul. Przez ostatnie kilka lat od mBanku otrzymałem tyle arogancji, hipokryzji i obłudy, że zabrakło mi siły aby dalej usprawiedliwiać dalszą moją obecność w tej instytucji.Zaletyna tę chwilę ZEROWadyJedna wielka pomyłka od początku do końca10 lat -
~Bartek / 2016-02-06 09:52
Bank przyjazny dla nowych klientów. Gorzej jest jak już masz konto kilka lat, ciągle podnoszą opłaty - częste zmiany regulaminów. ZaletyProfity przy otwarciu, i tylko tyle.Wadyproblemy z zamknięciem konta, kart kredytowych, itp. Słaba infolinia - 30min rozmowy, kasa wydana a sprawa nie załatwiona!! Mało placówek6 lat -
~snow / 2016-01-28 09:52
w którym kanale komunikacji mają najlepszy poziom obsługi? -
-
~Marcin / 2016-01-22 17:00
Masakra nie polecam Wadykolejki i wolna obsługa oferta przeciętna -
~klient / 2016-01-16 23:49
Usługa klienta leci na twarz. ZaletySkończyły się ze starym systemem i multibankiemWadyNowy system robili informatycy sami dla siebie. Chyba nikt nie pytał o opinię klientów. -
~jaworsort / 2016-01-11 17:43
Fatalny bank nie wykonuje polecenia przelewu firma jaworsort straciła przez mbank 25000 złotych a spłata kredytu jest niemożliwa. ZaletybrakWadywszystkie -
~nabity w mbank / 2016-01-06 13:39
Miałem tam konto od początku istnienia i było naprawdę tanio i fajnie. Teraz od około 2 lat to tylko mogę powiedzieć jedno: K.....wy i złodzieje. Za wszystko płacisz kupę szmalu, prowizje liczone z kosmosu, potrafią naliczyć nawet dwa razy za jedną operację. Reklamacje - a co to jest? W mbanku tylko oni mają rację i klienta głęboko w dupie, no i czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku, reklamacji masakra. Dodzwonić się? Jak się uda to mają swoje regułki i wychodzi, że jesteś idiotą :) Kredyty na maksymalnym procencie i wmawiają wam, że to super okazja. Non stop telefony z ofertami.... Ja na szczęście już nie jestem ich klientem. Mam konto za free, prostą aplikację mobilną i internetową. Żałuję tylko jednego - że tak późno skończyłem z nimi współpracę Zaletykolorowa aplikacja dostepowaWadysameod początku
strona 89 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 87
- 88
- 89
- 90
- 91
- nastepna »