Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Slaw / 2017-01-17 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Stanowczo odradzam! Natychmiastowo blokują świadczenia rodzinne
    Zalety....
    WadyMasz komornika na koncie to jesteś dla nich śmieciem
  • ~Stim / 2017-01-03 22:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam mBank - strasznie naciągają. Tyle lat u nich jestem a oni dalej z buta mnie traktują - ukryte opłaty i opcje - ciężko się w tym połapać. Drożeje tam wszystko. Jak kiedyś byli jednymi z tańszych tak teraz to jeden z droższych banków.
    Przejechałem już wiele kont z wielu banków i w mBank długo byłem. Obecnie polecam EuroBank - najlepsze zabezpieczenia konta, świetna apka do płatności telefonem ( zbliżeniowo - bez blików ), bardzo dobra apka do obsługi płatności przez net i mobilnie. Kilka utrudnień przy zmieni limitów, ale generalnie na plus do bezpieczeństwa.
    Mam fioła na punkcie bezpieczeństwa i lepszych zabezpieczeń nie znalazłem w żadnym banku.

    Zaletybrak
    Wadyopłaty, obsługa klienta, podejście do klienta
    10 lat w mBanku
  • ~Maras / 2017-01-02 21:50
    Ocena: 5.00 / 5
    Dla studenta, czyli dla mnie, konto mega! Fajnie się z niego korzysta. Nie płacę, bo spełniam warunki. Mogę zarobić stówkę lub dwie za polecanie konta innym, więc jest git. No i aplikacja mobilna najlepsza!
  • ~mak / 2016-12-29 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje doświadczenie/ konto firmowe:
    1/Karta do konta nie doszła po 7 dniach- pani w banku "widocznie karta poszła na inny adres".
    mam tylko jeden adres, więc dokąd "poszła".
    2/ Upoważnienie do konta trwało ponad 30 min.- bo pani stukała w klawiaturę "1-ym palcem"
    i mylila sie , więc kilka razy drukowała dokumenty .Podobno w systemie dobrze wpisała -tylko wydruk był zły.
    Dziwny system, w którym data wyglada tak: 03.20.2000 r. mam prostsze niz bankowe systemy,ale nie przejdzie mi data z 20 miesiącem.
    Na koniec najlepsze. Na moją spokojną uwagę, że dziwny system,kobieta wydarła się na mnie
    " no przecież mówię ,że.....!!!"
    Ciekawe ile poczekam na SMS do aktywacji konta,może tez "pojdzie" na inny adres
  • ~iFX / 2016-12-28 13:18
    Ocena: 4.00 / 5
    eKonto w mBanku to mój pierwszy rachunek i mam go od 12 lat i jestem bardzo zadowolony. W tym czasie zmieniano regulaminy dziesiątki razy, na początku były nawet opłaty za przelew, co później zniesiono ale jest to normalne w stosunku do warunków rynkowych. eKonto nie kosztuje mnie nic, nie ponoszę żadnych kosztów obsługi, sesje przelewowe działają bardzo sprawnie, nigdy nic nie opóźnia, wszelkie usługi z reguły są dostępne i całość działa sprawnie. Największą wadą tego banku jedynie jest nie docenianie stałych klientów, bank cały czas prezentuje atrakcyjne oferty dla nowych klientów, natomiast dla wieloletnich stałych klientów nie ma nic do zaproponowania, nie można też liczyć na żaden konkurencyjny depozyt. Oprocentowanie lokat i kont oszczędnościowych w tym banku nie jest warte uwagi. Podsumowując mimo wszystko z mojego doświadczenia bank oferuje standardy, których próżno szukać u większości konkurencji, dlatego posiadając również rachunki w innych bankach z tego powodu również nie zmieniłem jeszcze swojego rachunku głównego.
    Zaletybardzo dopracowana i szybko działająca aplikacja mobilna, innowacyjność, w pewnym sensie pewność jakość produktu, jako klient nie muszę o niczym myśleć, wszystko działa bardzo sprawnie od wielu lat
    Wadybrak atrakcyjnych ofert i promocji dla stałych klientów, na chwilę obecną brak wsparcia dla płatności HCE i opóźnienia w tym temacie, nie wszystkie pojawiające się promocje są przeznaczone dla wszystkich klientów mBanku (np. Payback, tej usługi nie włączy klient posiadający ekonto z darmowymi bankomatami).
    12 lat
  • ~krystekwolf / 2016-12-09 14:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Przez długi czas miałem konto w innym banku, ale podnieśli opłaty, więc postanowiłem założyć tu. Po dwóch miesiącach mogę powiedzieć, że nie mam żadnych negatywnych uwag. Nic za konto nie płacę. Aplikacja mobilna śmiga aż miło. Telemarketerzy nie dzwonią ;) A! I dostałem 100 złotych za polecenie konta.
  • ~marekwiadomo / 2016-12-09 13:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry bank dla tych, którzy potrzebują świetnej bankowości mobilnej. Fajną opcją jest polecanie, za które można dostawać pieniądze. Konto jak najbardiej na plus.
  • ~Lucyna / 2016-11-21 18:46
    Niech ta wiadomość będzie przestrogą dla tych co wykonują płatny szybki przelew środków na koncie w MBANKU!!! zrobiliśmy przelew płatny z konta firmowego na konto osobiste w kwocie 5 tysięcy złotych .Zapłaciliśmy za przelew 10 zł , niestety nie trafiły pieniądze na konto odbiorcy!!!Pieniądze przeznaczone na zakup towaru a przedstawiciele Mbanku proszą o pisanie reklamacji , która może potrwać ok 14 dni!!!PARANOJA! nikt nie potrafi wytłumaczyć co się stało z pieniędzmi,kilku konsultantów spławia nas ,że może to nasza wina ,że podaliśmy zły numer konta itp ODRADZAM I OSTRZEGAM INNYCH UŻYTKOWNIKÓW TEGO TZW BANKU!ŻENADA ŻENADA I JESZCZE RAZ ŻENADA ZERO PROFESJONALIZMU!!! Jeszcze uzyskaliśmy wiadomość że jeżeli to nasza wina to dostaniemy karę w wysokości 100 zł - ręce opadają...
  • ~Ewelina / 2016-11-06 16:30
    Byłam klientką tego pożal sie banku. Dla mnie nieprzejrzyste konto, brak prostego zobaczenia co jest zablokowane w przyszłości do obciążeń, potem zdziwienie, gdy obciążają konto. Byłam klientką od kilkunastu lat ale to co mnie spotkało przy likwidacji konta porażka! Pani w biurze zamykała konto z kwaśną miną i zapewniała, ze wszystko jest na zero. Wchodze dzisiaj bo mam jeszcze dwa tygodnie wypowiedzenia a tam piękna sumka na minus!!!!! Gdybym nie weszła, miałabym za jakiś czas pewnie komornika. Pani , pomimo, że specjalnie pofatygowałam sie do banku zeby zastrzec kartę debetową nawet nie raczyła zastrzec mojej karty, choc mi mówiła ze to własnie robi....potem raz przecięła nożyczkami i ZOSTAWIŁA U SIEBIE NA BIURKU!! Dzisiaj sama zastrzegłam bo jeszcze moge wejsc na swoje konto. Jutro pożałują ze tak mnie oszukano. Teraz zapłace pewnie jeszcze odsetki.
    Nieuczciwe postępowanie, napisze na nich skargę gdzie trzeba.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    kilkanaście lat
  • ~Bogusław / 2016-11-06 00:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat mam w MBANKU konto walutowe. Przelew na konta walutowe w grupie MBANK są bezpłatne, ale jak robię taki przelew to nie moge go wykonać jeśli nie zostawie na koncie pieniedzy na pobranie prowizji lub nie wskaże innego konta do pobrania prowizji. Najgorsze jest to, ze zawsze konsultanci mówią, że własnie zgłosili problem. I tak juz mija własnie kilka lat. Dla mnie to jest oszukiwanie klienta, bo pobierają prowizje i zawsze musze się przypominać by mi ja zwrócili.Dostaję potem informację od konsultanta ze otrzymał zgode na jednorazowe anulowanie prowizji. To juz jest przesada! Zgoda na zwrot prowizji za bezpłatny przelew :-))
    Jak na bank, który chce być innowacyjny to jest. jako klientowi nie podoba mi sie to i szukam innego banku.
  • ~kachaaa321 / 2016-11-04 10:43
    Ocena: 4.67 / 5
    mbank wybrałam bo zalezalo mi na koncie z doskonala aplkacja mobilna. to bylo jakies dwa lata temu. od tamtego czasu aplikacja staje sie tylko lepsza, dzieki niej szybko sprawdzam stan srodkow lub bankomaty blisko mnie. a samo konto tez jest bardzo fajne. nie mam zastrzezen.
  • ~R / 2016-11-02 15:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank idealny dla klienta ktory nie ma zadnych potrzeb. Cokolwiek nie miesci sie w automatycznych procesach ktore mozna przeklikac samemu jest niemozliwe. Zamykam tam wszystkie konta
  • ~Roman / 2016-10-31 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno chciałem uzyskać kredyt na kwotę 1500 zł -odmowa dwa tygodnie wcześniej otrzymałem maila z banku że mają dla mnie propozycję kredytu na 20000 zł ciekawe co za analitycy tam pracują odradzam ten bank
  • ~klient / 2016-10-25 18:16
    Uwaga dla posiadaczy kont w tym banku!
    Zanim wypowiesz umowę o prowadzenie rachunku bankowego w mBanku wypłać ze swojego konta wszystkie swoje środki pieniężne. Złośliwy pracownik mBanku może zablokować twe konto i karty pod pretekstem niepoprawnej weryfikacji danych osobowych.
  • ~jajanek97 / 2016-10-20 16:42
    Ocena: 4.00 / 5
    dopiero dwa miesiace temu otworzylem konto w mbanku i loguje sie na nie przez smartofona no maja mega wygodna aplikacje!!! a! i za polecenia dostaje sie teraz kase. na studiach dodatkowa gotowka przyda sie zawsze :P
    Zaletyaplikacja mobilna
  • ~sławinioo / 2016-10-20 16:40
    Ocena: 4.67 / 5
    Prowadząc firmę czasem liczy się każda złotówka :) Cieszę się, że mam konto w mBanku, bo nie muszę płacić choćby za przelewy do ZUS. Przydają się też darmowe bankomaty, których jest cała masa! Mają też niezłą obsługę klienta, bo ostatnio z nimi rozmawiałam i pomogli mi odblokować konto w kilka chwil :)
    Zaletydarmowe przelewy do ZUS, darmowe bankomaty
  • ~SmutnyBank / 2016-10-04 21:08
    Ocena: 2.33 / 5
    mBank -> umówienie się na wizytę w sprawie kredytu hipotecznego w jednym z warszawskich oddziałów

    Chciałem się podzielić moją próbą umówienia wizyty w sprawie kredytu hipotecznego w Warszawie

    1. Próbuje umówienie spotkania przez stronę wchodzę i wypełniam wniosek. Nie mogę wybrać tego oddziału trochę zszokowany, ponieważ to duży odział i otwarty bardzo długo.

    2. Skontaktowałem się z konsultantem przez czat czy w tym oddziale jest obsługa kredytów hipotecznych. Konsultant potwierdził, że tak to oczywiste.

    3. Próbuje się w takim razie dodzwonić do oddziału. Niestety bez skutecznie, więc spróbowałem jeszcze raz po godzinie. Jak można się domyślić nie odebrali.

    4. Piszę na czacie do konsultanta czy mogę poprosić ich o to żeby odebrali albo w jakiś sposób na nich wpłynęli. Odpowiedź naprawdę była niesamowita(„Nie możemy wpłynąć na oddział, żeby odebrał telefon”). Stwierdziłem, że może trafiłem na złego konsultanta, ale drugi odpowiedział coś podobnego i zaproponował ten sam wniosek co wypełniałem na samym początku.

    5. Kolejny raz próbuje się dodzwonić do oddziału i tym razem bez sukcesów

    6. Chciałem załatwić tą sprawę więc dzwonie na infolinię z prośbą żeby mi podali numer do kogoś z tego oddziału(najlepiej doradcę od kredytów hipotecznych), ale nie mogą tego zrobić mimo, że jestem ich klientem, ale dostaje genialną propozycję aby wypełnić wniosek na stronie…

    Podsumowując: Straciłem pół dni i nic nie załatwiłem nie ma to jak fachowa obsługa klienta. Pomijam fakt, że chce kupić najdroższy z możliwych produktów…
    ZaletySzybko odpowiadają w błachy sprawach
    WadyFatalna obsługa...
  • ~Prada / 2016-09-27 13:35
    Ocena: 2.67 / 5
    Składając wniosek o otwarcie kantoru i jednocześnie, aby z niego korzystać o otwarcie kont walutowych oczekiwałem w miarę atrakcyjnych ofert walut, a przynajmniej zbliżonych do tych internetowych z innych banków i firm. mBank oferuje zakup waluty po kursie 2 groszy taniej od tego oficjalnego w banku, który przypomnę, że należy do jednego z najwyższych na tle konkurencji. To jakaś pomyłka ! przy 1000 dolarów oszczędzam 100 zł. korzystając z wymiany gotówkowej w tradycyjnych kantorach i wpłacie na konto w kasie - przecież to internetowy kantor mBanku, który miał być tańszą wersją i odpowiedzią na te tradycyjne.
    ZaletyeKonto plus
    Wadykantor internetowy
  • ~gosc / 2016-09-16 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie udziela informacji na temat blokady tak zwanej weryfikacji danych kpina jednym słowem.Wpływy na konto oczywiście nie są blokowane więc można przelewać kase do bólu tylko jest haczyk bo nie można ich w żaden sposób pobrać z konta ani przelać na inne konto.Także pieniążki są na koncie i mozna je tylko podziwiac jako srodki dostepne ale nieosiagalne. Na mlini uslyszycie ze takie maja przepisy wiec jak chcecie miec niby lokate to zaluzcie konto w mbanku.
    ZaletyBrak zalet po otwarciu konta
    WadyChamstwo na mlini i w oddziele
    nie zakladajcie konta przez neta bo i tak będziecie musieli iść do oddziału
  • ~Opolanin / 2016-09-05 21:14
    Jestem klientem mBanku w Opolu od wielu lat, moja emeryt.wpływa co miesiąc na moje konto.W dniu dzisiejszym chciałem pobrać kredyt na potrzeby własne w wysokości 2 tys.zł i tu mnie oczarowano.Powiadomiono mnie że nie otrzymam takiego kredytu ze względu że przekroczyłem granicę wieku 70 lat.Czy to są jakieś jaja czy dyskryminacja.Postaram się zrezygnować z usług tego banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1530
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 835
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971