Obsługa przez Internet - w miarę, choć system jak dla mnie mniej przejrzysty, niż w Ing, w którym mam drugie konto.
Miałąm problemy z aktywacją aplikacji - na SMS czekałąm dość długo, ale później aplikacja działa OK.
Brak własnych bankomatów, co wydłuza rozpatrywanie reklamacji, jeśli bankomat nie wyda nam kasy, a transakcja obciąży kont. Konsultanci powtarzają wtedy głównie, że im przykro, ale jest to jedyna wspólna część wypowiedzi kilku konsultantów.
Dodatkowo są i tacy, któzy przy tej okazji chcą poszkodowanemu klientowi wcisnąć kartę debetową z 1000 zł debetu.
Niezależnie od tego jak zakończą się w moim przypadku postępowania reklamacyjne, zamknę u nich konto, bo nie zgadzams ię na takie podejście konsultantów do problemów klienta.
Zaletykonto za darmo
Wadybrak własnych bankomatów, sposób obsługi na mlinii
Nie polecam