Zaletybez awarii aplikacji mobilnej, intuicyjna aplikacja mobilna
strona 85 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »
-
~Anna / 2018-08-08 09:56Ocena: 5.00 / 5
Mam w mBanku konto od 8 lat. Korzystam z rachunku bieżącego, oszczędnościowego. Mam kredyt konsumencki. Na co dzień bank spełnia moje oczekiwania. Korzystam z ich aplikacji mobilnej, która się nie zacina, nie wiesza, jest intuicyjna, pozwala na wykonywanie przelewów etc. Bank nie wysyła do mnie żadnych powiadomień na e-mail poza zmianami w cenniku czy regulaminie - jest tego mało. Nigdy do mnie nie dzwonią. Moje ogólne wrażenie z korzystania z ich usług jest bardzo pozytywne - mam, czego potrzebuję bez zbędnego kontaktu z działem obsługi. -
-
~Tomasz / 2018-08-06 19:26Ocena: 1.00 / 5
UWAGA!
Wydaje mi się, że mBank stosuje nielegalną praktykę wyłudzania danych za pomocą dołączania się do internetowych aukcji - RATY za "0%".
Podczas licytacji czy zakupów przegrywamy wszystko i tracimy dokonane wybory a to za sprawą 3 dniowego rozpatrywania wniosku ratalnego. Oczywiście potrzeba wzięcia z banku pieniążków a raczej nieudana próba "nagradzana" jest nagabywaniem telefonicznym bankowców i wciskanie 10% kredytu.
Unikajmy tego banku podczas brania kredytów za "0 %" np. w allegro.
Pozdrawiam TomaszWadyNaciągacze, wyłudzacze danych. -
~Szczera / 2018-08-02 10:26Ocena: 1.00 / 5
Przez ponad 20 minut pani EKSPERT nie raczyła mi odpisać nie informując nawet że mam czekać. Czekałam pół godziny i nic się nie dowiedziałam. Możecie być pewni że Was nie polecę nikomu. A konto zamknę w najbliższym czasie bo z waszą ubezpieczalnią AXA też są same problemy i nigdy nie można się skontaktować. Nie jesteście warci pieniędzy waszych klientów! -
~Monika / 2018-08-02 10:20Ocena: 1.67 / 5
Bank fatalny - odradzam. Brałam kredyt na niską kwotę i anulowali wniosek z uwagi na Rejestr Dowodów Osobistych. Sprawdziłam u mnie w Urzędzie Gminy i wszystko się zgadzało. Na moje pytanie, jakie przeszkody widzi Bank konsultantka odpowiedziała, że mogę złożyć reklamację.
Totalna porażka !!!!! -
~Teresa2018 / 2018-07-29 18:32Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientką mBanku 9 lat i do tej pory byłam zadowolona , ale teraz myślę o zmianie banku. Powód-nowa szata graficzna stron internetowych. Do tej pory było jasno i przejrzyście. Teraz miałam kłopot z wykonaniem przelewu, bo jest mała czcionka i nawet wpisując kod z sms trzeba bardzo uważać.Ciężko zwłaszcza dla ludzi starszych. Zaletyopłaty bez prowizjiWadyzmiana na niekorzyść -
~hardhet / 2018-07-24 13:45Ocena: 1.00 / 5
Infolinia nie może kompletnie nic. Jeśli jestem ich klientem w takim sensie, że wziąłem sprzęt na raty w ich banku, odsyłają mnie tylko do oddziału abym jakkolwiek mógł skontrolować co się z tą pożyczką dzieje. W oddziale róg ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej w Warszawie - totalna olewka. Nikt mnie o nic nie pyta, a jak przychodzą ich lepsi chyba klienci, nadskakują do nich od razu. 15 minut czekałem na jakikolwiek kontakt z ich strony, a 6 (słownie: sześciu doradców) na środku oddziału oddawało się w najlepsze pogaduszkom. Są banki gdzie jest o wiele lepsza obsługa zarówno w oddziale jak i online. W tym przypadku, jest to żenujące i poniżające. -
~Piotr / 2018-07-17 21:48Ocena: 1.00 / 5
Pierwsza transakcja pieniądze zablokowane do czasu rozpatrzenia reklamacji tj. 30 dni ch....j im w d.....e pierwsza i ostatnia transakcja w tym banku. Zaletyładne dziewczyny w zamościuWadyzalety ładne dziewczyny reszta wady -
~Gaga / 2018-07-17 11:04Ocena: 2.33 / 5
Obsługa klijeta beznadziejna. W dniu 17.07.2018.odwiedzilam mBank , który mieści się w Nowym budynku "Baltyk"w Poznaniu. Dotarłam tam o godz.10:15.Chcialam rozmawiać z konsultantem konta osobistego. Czekałam 15min. po czym pani mi powiedziała o godz.10:33 że wszyscy konsultanci są na szkoleniu do godz. 11tej.Jak można dopuścić do takiej sytuacji żeby wszyscy konsultanci byli na szkoleniu. ZaletyDo tej pory nie miałam zastrzeżeń co do obsługi klienta .Na Świetnym Marcinie byłam obsługiwana z europejską klasą.WadyNie liczenie się z cudzym czasem.Olewanie klientów. -
-
~Rumburak / 2018-07-09 15:19Ocena: 2.33 / 5
Wpłata w kasie. Czas oczekiwania 25min, bo maszyna się zaciela i trzeba czekać, bo pracownik ręcznie 2k liczyc nie może. Witamy w XXI wieku :) -
~Zdegustowany / 2018-06-25 16:47Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jedna wielka żenada a poziom obsługi jest wyższy w szalecie miejskim niż w mbanku. Usiłowaliśmy otrzymać pożyczkę odroczone raty 0% na Allegro wypełniliśmy wniosek i wszystko pięknie tylko że w mailu potwierdzającym brak jest linków ponieważ zostały usunięte przez systemy bezpieczeństwa w firmie. Kontaktując się z "ekspertami" kazano nam usunąć pliki cooki i zmienić przeglądarkę, faktycznie tylko "ekspert" mógł udzielić takiej rady. Niestety nie zadziałało i mieliśmy się kontaktować z infolinią. Na infolinii jedyna rada jaka jest to wypełnienie wniosku od nowa. Cóż poszedł nowy wniosek w piątek a w poniedziałek po południu zero informacji. Po dwukrotnej interwencji jest decyzja dla odmiany odmowna ponieważ był problem z przelewem weryfikacyjnym którego nie potrafili odszukać. Czyli jak rozumiem wspaniały bank na ten sam wniosek(drugi wniosek był przekopiowany z pierwszego) daje dwie różne decyzje BRAWO. NA PEWNO NIGDY NIE SKORZYSTAM Z OFERTY TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAKWadyniekompetencja, bałagan, brak procedur awaryjnych, brak dbałości o klienta -
~Monika / 2018-06-25 12:52Ocena: 2.00 / 5
Bank żenada - dopóki nie potrzebujesz od nich pomocy jest OK. W weekend chciałam zablokować kartę, przez 3 godz. nikt na infolinii nie odbierał, także w przypadku kradzieży zapomnijcie, że uda Wam się szybko zablokować kartę, ale oczywiście w słuchawce usłyszycie:"...jeśli chcesz szybko zablokować kartę wybierz 3..." A dwa - dzisiaj przy ustalaniu nowego telekodu (tak w dużym skrócie) poproszono mnie na infolinii o milion różnych danych. Jakiś chamski gościo coś źle zapisał i niestety usłyszałam, że podałam złe dane i nie jest w stanie mi pomóc. Chyba czas się rozstać. Zaletyoferta niezła, ale bardzo zbliżoną mają również inne bankiWadypo co im infolinia jak nie można z niej skorzystać w pilnych sprawach -
~Mariusz / 2018-06-22 07:54Ocena: 1.00 / 5
od ponad miesiąca próbuje otworzyć drugie konto w mbanku. do tej pory sprawa jest nie załatwiona. powód? kurier nie może do mnie dotrzeć bo nie pasują mu godziny kiedy mogę się z nim spotkać. na stronie mbanku napisane że konto można otworzyć w dwa dni. składałem reklamację wielokrotnie. dzwoni do mnie kurier i nie chce przyjechać do mnie w takich godzinach jakie mi odpowiadają. niewiarygodne. mbank nie potrafi ogarnąc jednego normalnego kuriera ktory dostarczy mi w koncu umowę. -
~miron / 2018-06-18 13:31Ocena: 2.67 / 5
Od czasu połączenia mBank i Multibank czekałem na informację o możliwości połączenia obu kont (czy też obecnie profili) tj. firmowego i prywatnego. Mimo wielokrotnego zgłaszania w zakładce Ocen nas nie otrzymałem żadnej informacji. Dopiero niedawno, od strony trzeciej (twórca aplikacji mBank) dowiedziałem się że muszę złożyć wniosek o połączenie tych dwóch kont/profili pod jednym numerem identyfikacyjnym klienta. Kiedy to zrobiłem okazało się, że jest to NIEMOŻLIWE PONIEWAŻ NA JEDNYM Z KONT MAM KARTĘ KREDYTOWĄ!!! Nie mogłem uwierzyć ze tak duży i doświadczony bank ma problem z ogarnięciem dwóch kont i jednej karty kredytowej???!!! ZaletyNic, czego by nie miały inne bankiWadyNiekorzystne kursy wymiany walut, słaba obsługa klienta (brak reakcji na zgłaszane problemy) -
~zignorowana / 2018-06-13 11:35Ocena: 1.00 / 5
Miesiąc czekam na kartę haseł jednorazowych, podwójna reklamacja, 1 lista wysłana z mbanku po 3 tyg (!), druga - po tygodniu od reklamacji i obietnicy ekspresowego wysłania kurierem) CZEKA NA DECYZJĘ (wezwania kuriera)
Powolność i ingnoracja
Konsultaka rożłącz się z uzasadnieniem, że za długoczeka na moją odpowiedź (1 minuta), KRÓLOWA KONSULTANTÓWZaletybrakWadyobniżenie poziomu usług -
~Barp / 2018-05-29 16:28Ocena: 1.33 / 5
Limity eliksirów, opóźnienia co wchodzenia pieniędzy na koncie z innych banków to 2 godziny!, BRAK POTWIERDZEŃ natychmiast po wykonaniu przelewu! Ja nie wiem, jak można pracować na tym koncie majac firmę! Stanowczo ODRADZAM - szczególnie firmom! WadyLimity eliksirów, opóźnienia co wchodzenia pieniędzy na koncie z innych banków to 2 godziny!, BRAK POTWIERDZEŃ natychmiast po wykonaniu przelewu! Ja nie wiem, jak można pracować na tym koncie majac firmę! Stanowczo ODRADZAM - szczególnie firmom! -
~Freja / 2018-05-27 13:21Ocena: 2.00 / 5
Nowy wygląd interfejsu to jakaś kosmiczna tragedia. Wyłączona po prostu tła we wcześniejszym layoucie i nazwano to nowym layoutem. Na dodatek mBank idzie w zaparte i na wszystkie uwagi klientów powtarza marketingową mantrę w stylu: "mamy w nosie wasze uwagi i nie zamierzamy się do nich zastosować, ale zostawcie nam swoje uwagi, wasze uwagi są dla nas bardzo ważne" :p Zaletydarmowe kontoWadytragiczny nowy interfejs, arogancka komunikacja z klientem -
-
~Moon / 2018-05-23 20:10Ocena: 4.67 / 5
Ta zmiana grafiki to celowa?
Jezu, nie żartuję... byłem pewny, że coś mi się popsuło.... odpaliłem w 3 przeglądarkach żeby się upewnić.... co to qna ma być ?Wadywygląd serwisu -
~Paweł / 2018-05-23 16:48Ocena: 1.00 / 5
Dlatego mBank jest najbardziej nieprofesjonalnym bankiem w Polsce, który w trosce o swój czas i nerwy radzę omijać z daleka.
Mam ww. banku firmowe konto KOMFORT, za które notabene płacę 25 zł miesięcznie, od ponad 2 lat. Nigdy nic od nich nie chciałem, tylko płaciłem należną miesięczną daninę i standardowo z niego korzystałem. Aż do początku kwietnia, kiedy przestała działać karta tzn. raz działała raz nie, wtedy poszedłem do oddziału (wyspa w jednej z galerii) tam się okazało, że zgłosić wymianę karty mogę tylko telefonicznie. Zadzwoniłem opisałem sytuację: usłyszałem: „wymiana karty kosztuje”, ale ja jej nie uszkodziłem wygląda idealnie, żadnych zarysowań. Nic nie szkodzi płać i płacz. Na drugi dzień zadzwoniłem na tą samą infolinię usłyszałem: „Sprawdzimy w systemie czy karta wysyła sygnał z bankomatu, że jest uszkodzona. Wysyła, karta będzie za darmo do 2 tygodni”. Czekałem miesiąc. Wczoraj udałem się do oddziału mBanku z prawdziwego zdarzenia, z dyrektorem itp. po opinię dot. rachunku, usłyszałem: „oczywiście wydajemy takie opinie: koszt 80 zł” zapłaciłem, Pani Dyrektor wypełniła wniosek i dzisiaj opinia była gotowa. No prawie, otrzymałem brudną kartkę z plamami tuszu z drukarki ciągnącymi się przez całą lewą stronę dokumentu, no nie powiem czytelny był, ale jak wyglądał – bez komentarza. Zauważyłem również, że adres spółki jest nieaktualny, usłyszałem: „było trzeba zgłosić zmianę, nic z tym nie zrobimy, chyba, że Pan znowu zapłaci 80 zł”. Wyszedłem z oddziału, dzwonię na infolinię słyszę: „oczywiście wymienimy wniosek o opinię dot. rachunku, jeszcze raz pobierzemy 80 zł a po rozpatrzeniu reklamacji na pierwszy wniosek oddamy pierwsze z dwóch pobranych 8 dych” Ok – odpowiedziałem. Patrzę na skrzynkę e-mail: „złożono wniosek o opinię dot. klienta”. Na miłość Boską, składałem o opinię dot. rachunku, nie klienta (2 różne opinie) – wykrzyczałem. Dzwonię na infolinię i od razu do uprzejmiej Pani: „Proszę mnie skontaktować z kierownikiem/dyrektorem odpowiedzialnym za dział obsługi klienta” po krótkiej rozmowie otrzymałem informację: „kierownik się z Panem skontaktuje dzisiaj do godziny 16” jest godzina 16.36 telefonu brak. Jutro znowu zadzwonię do mBanku tym razem z wnioskiem o zamknięcie konta. Szczerze Wam radzę to jedyny wniosek jaki powinno się w nim składać. -
~Andrea / 2018-05-22 21:43Ocena: 2.00 / 5
Nowa aplikacja jest fatalna. Konkretnie chodzi o grafikę.
Tło białe bije po oczach, szare napisy dla osób ze słabszym wzrokiem to tragedia.
-
~dario / 2018-05-21 21:44Ocena: 3.67 / 5
nowy wygląd serwisu wprowadzony 21.05.2018 wygląda jakby coś się popsuło - jest kompletnie nieczytelny Wadywygląd serwisu
strona 85 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 83
- 84
- 85
- 86
- 87
- nastepna »
