Mbank okrada klientow udostepniajac konto wszelkim urzędasom żądającym twych pieniędzy na podstawie fingowanych zaocznych wyroków!! Po prostu jakiś drań niesłusznie cię oskarży o coś żądająć twych pieniędzy i Mbank natychmiast je wyda!! Nie mieszkam w kraju, szmaciarze wykryli że nie mogę ciągle przyjeżdzać na fingowane mi sprawy więc na podstawie zaocznych wyroków wyprowadzją mi kasę z konta za rzekome, w rzeczywistości nieistniejące długi!! Nie chcesz być okradany, omijaj ten bank wielkim łukiem!! Pozdrawiam rodaków w złodziejskim poskim kraju..
Zaletypierwszy bank sieciowy nie miałam wowczas innej opcji
WadyGłupcy w zarządzie, ludzie bez jaj..jakiś urzędas pierdnie a oni już mu twoją kasę serwują...
~Były klient / 2018-04-29 13:14
Ocena: 1.00 / 5
@Ten bank to krętacze i oszuści. Przekręcili mnie na karcie kredytowej, parę lat temu! Zaoferowała mi kartę kredytową OrangeMbank!!!
Pani Jolanta Stańczak to cwaniara i kombinatorka jak ich detektor!!!
W tym banku rżną człowieka ile wjedzie!!!
ZaletyŻadnych
~Stevie / 2018-04-24 14:18
Ocena: 2.33 / 5
Siedzę właśnie na kanapie w placówce na ul. Wielickiej w Krakowie. Po wejściu nie było Pani na recepcji, żeby spytać się w jakiej sprawie przyszedłem. Po około 5 minutach wyszła z jadalnianego i dalej nie spytała. Inny pracownik usiadł przy kasie ale na pytanie czy można podejść, odburknął, że jest zajęty i jest jeszcze jeden petent przede mną. Czekam już 15 minut i klient przede mną jeszcze nie został poproszony do okienka. Tylko spychać jak biją pieczątki ale ani poinformować ile trzeba będzie czekać ani powiedzieć że mają nas w nosie to nikt. Obsługa na ul. Wielickiej to pracuje chyba za karę w banku.
~sław / 2018-04-05 11:42
Ocena: 2.00 / 5
mam u nich konto firmowe przelewy przychodzą po paru dniach i
naliczają opłaty po prostu złodzieje nie polecam a obsługa w placówce na dworcu wileńskim
ma wiele do życzenia
~Monia / 2018-04-04 23:56
Ocena: 4.67 / 5
Nie do końca zawsze profesjonalna obsluga przez telefon wydaje mi się ze niektórzy są tam przez przypadek?
ZaletyDużo dobrych produktów czyli dla każdego coś dobrego
WadyTransakcje nie są rozliczane na bieżąco czasem po paru dniach
~Bogusław / 2018-03-19 19:39
Ocena: 2.33 / 5
Posiadam kilka kont w MBANKU co najmniej 7 lat w tym także konto firmowe. W ostatnim czasie za kazdy przelew zaczął MBANK naliczać mi 1,5 PLN mimo, ze wszędzie się reklamują przy działalnościach gospodarczych za 0 PLN przelewy. Zadzwoniłem na infolinię z prośba o o powrót do przelewów za 0 PLN ( robie ich około 10 miesięcznie, ale okazało się ze dla starych klientów nie maja dobrych wieści. Nawet nie pomogło to, ze wypowiedziałem to konto firmowe i kartę kredytową. Musi tam być chyba bardzo źle skoro dla 15 PLN tracą dobrego klienta. Mam jeszcze trzy konta i kredyt hipoteczny i tylko chyba on zostanie bo resztę przeniose gdzie indziej :-)) Niestety MBANK juz nie jest bankiem elastycznym, bo pewnie zapłaciłbym 0,50 PLN za przelew, na infolinii brak kompetentnych ludzi ( znaczy decyzyjnych). Lata świetności są juz za nimi. SZKODA
WadyBrak elastyczności aby zatrzymać klienta w MBANKU
~Jack / 2018-02-21 15:52
Ocena: 1.00 / 5
Błędy systemowe mbanku.
Mbank pomimo usunięcia stałej płatności z systemu przez pół roku płacił z mojego konta dalej odwołane stałe zlecenie. Na dzień dzisiejszy po wezwaniu i złożeniu reklamacji zaprzestał tej płatności, której ja samodzielnie nie mogłem odwołać, ponieważ jej w systemie nie było widocznej.
Pomimo upływu ponad 14 dni mbank nie wystosował żadnego emaila do mnie, nie poinformował mnie o tym, że wyłączył ostatecznie tą płatność, a Pan w informacji przekazuje mi wieści niech Pan czeka......
A co się stanie jak to dotyczyć będzie większej ilości osób w Polsce i większych kwot???????
NIe będziemy mieli na to wpływu???????
Zaletyprzestaję polecać bank, który znam prawie od jego powstania, człowiek staje się tu nieznaczącą jednostką
~Beata / 2018-02-21 08:44
Ocena: 1.00 / 5
Jestem mieszkanką Łodzi. Polikwidowano placówki na Piotrkowskiej aby przenieść się do pięknego budynku przy ul. Kilińskiego. Nie mogąc znaleść godzin otwarcia nowej placówki, zadzwoniłam na infolinię. 2 tyg pan mnie poinformował iż ban jest czynny od 8.00, a wczoraj( zadzwoniłam dla pewności),od 8.30. Ale to nic- właśnie „ sterczę” pod bankiem,bo jest od 9.00!!!!!!!!! Po co są infolinie????
~Robert / 2018-02-18 19:18
Ocena: 5.00 / 5
Super. Wszystko przez internet i komórkę. Płatności komórką, blikiem, zero złotych za utrzymanie konta... Jestem zadowolony i polecam. Polecam z czystym sumieniem!
Zalety0 zł za utrzymanie. Obsługa przez Internet i/lub komórkę
Wadyczasem kłopoty z wpłacaniem pieniędzy (mało wpłatomatów) - ale jak często wpłaca się na konto gotówkę?
~Mati / 2018-02-10 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Totale zero,wypowiadają konta bez przyczyny,powiedzmy za handel kryptowalutą,
nie pewny bank ,najlepiej wypłacać pieniądze i zamykać konta...
ZaletyBrak
WadyMassa
~Serek / 2018-01-15 08:39
Ocena: 5.00 / 5
Ja polecam mbank korzystam już od paru lat i nigdy mnie nie zawiódł
ZaletyBank godny polecenia
WadyŻadnych
~Janus / 2018-01-09 17:04
Ocena: 2.00 / 5
Najbardziej złodziejski bank jaki do tej pory miałem Konto otworzone z zerowymi opłatami za wszystko Po czym 2 tygodnie później za wszystko trzeba płacić!!! Banda złodzieju i oszustów!!!! Nie polecam nikomu tech zlodzieji
~Iwona / 2018-01-01 15:51
Jestem ogromnie zadowolna z uslug , obslugi I strony mbank. Szczegolnie obsluga klienta w placowce Carrefour Wilenska Panie Yulia i Ola jest na bardzo wysokim poziomie. Sama pracuje jako manager dla jednego z zagranicznych oddzialow I bylam bardzo millo zaskoczona wysokim profesjonalizmem obu Pan
ZaletyRozumieja moje potrzeby bankowe. Latwa strona
WadyZadne
~wolk / 2017-12-22 09:43
Ocena: 2.33 / 5
Złożyłem wniosek o przyznanie mi karty kredytowej miles & more premium wraz z wymaganymi dokumentami. Następnego dnia dostałem negatywną decyzję sms-em, w związku z tym, że nie posiadam zdolności kredytowej. Gdy poszedłem do oddziału to wyjaśnić, pracownicy twierdzili, że analityk wyliczył moje zarobki miesięczne na bardzo niskim poziomie i że moje deklarowane dochody są o wiele niższe od wyliczeń analityka. Według nich wynikało to z dokumentów dostarczonych przeze mnie. Wyglądało to tak, jak bym kłamał w oświadczeniu i chciał wyłudzić kartę.
Nie dopatrzyli się jednak, a tym bardziej analityk, kilku zer w oświadczeniu o finansach.
Teraz zastanawia mnie, jacy analitycy pracują w tym banku? Czy dokumenty finansowe przez bank wymagane są w ogóle przeglądane, czy decyzję są podejmowane na podstawie szybkiego obejrzenia oświadczenia o finansach? Czy gdy ma się jakieś zapytania, to nie powinno się najpierw skontaktować ze mną w celu wyjaśnień, a nie odrzucać wnioski od tak, a następnie traktować mnie jak oszusta? Mimo tych doświadczeń, myślałem, jeszcze o tym, że dać bankowi szanse. Jednak po zastanowieniu stwierdziłem, że jeśli takie podejście do klienta jest od samego początku, to boję się co będzie jeśli się z mBankiem zwiąże umową? Niestety, ale moich pieniędzy już nie zobaczycie.
Mam nadzieje, że czyta to ktoś z mBanku wyżej postawiony i będzie w stanie wyciągnąć jakieś wnioski z tej sytuacji?
~Ola / 2017-12-21 10:46
Nie polecam tego banku. Przepływ informacji pomiędzy działami żaden!!! "Bicie piany duże"!!! 13 grudnia br. złożyłam w banku polisę z cesję na ten bank. Mam potwierdzenie. Po czym 14 grudnia o godz. 13:12 zostałam mailowo poinformowana, że bank weryfikuje tę polisę. Co ważne, jest to odnowione ubezpieczenie mieszkania do kredytu hipotecznego i od 6 lat jest zawierane przeze mnie na tych samych warunkach. Ponadto bank w ciągu 5 dni roboczych poinformuje mnie o wynikach weryfikacji??? Tego samego dnia została mi pobrana z konta opłata za objęciem ubezpieczenia grupwego- bo bank musi być chroniony. W dniu 18 grudnia br. złożyłam reklamację na te działania banku, wszystko zostało opisane i zarejestrowane pod stosownym numerem. A dalej w dniu 20 grudnia bank znów bezpodstawnie pobrał mi z rachunku kolejną składkę za ubezpieczenie grupowe!!! Dziś pani na infololinii przepraszała, mówiła, że się postara wyjaśnić, przyspieszyć itd.....A na wyjaśnienie reklamacji bank ma zagwarantowane 30 dni. Zatem jest realna szansa, że kolejną składkę za niepotrzebne mi ubezpieczenie grupowe znów mi pobiorą. Aby porozmawiać z panią z infoliniii trzeba podać piny, kody i czort tam wie, co jeszcze. A załatwienie prostej sprawy zajmuje dni, tygodnie i miesiąc!!!
~Dorota / 2017-12-09 02:33
Ocena: 1.00 / 5
Fatalna obsługa telefoniczna i internetowa, podziękowanie SMS-em za spłatę karty, a 5 godzin później mail, że ta sama karta niespłacona w terminie i naliczą opłaty. Gdyby nie problem ze spłatą całości zobowiązań od razu, zamknęłabym z hukiem konto jak najszybciej. W życiu nie miałam konta w tak beznadziejnie nieuczciwym banku - niestety, przeniesione z dawnego multi.
~monika / 2017-11-29 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Ludzie pracujący na mLini są niedoinformowani, wprowadzają klienta w błąd. Jestem w stanie zrozumieć gdyby powiedzieli, że nie wiedzą lub że musza się skonsultować ale nie idą w zaparte że wiedzą po czym człowieka źle informują. Zamknięcie karty kredytowej to u nich dramat. Założyć karte w przeciągu 5 minut można ale żeby zamknąć to już 3 miesiąc walczę. Dla mnie to jest nie poważne. Konto mam od 10 lat a traktują mnie jak śmiecia. Kończę współpracę z tym bankiem i nikomu nie radzę zaczynać. Można oczywiście składać reklamację ale one nic nie znaczą.
Zaletybyły
Wadyszkoda słów
~Zygmunt / 2017-11-18 16:15
Ocena: 1.67 / 5
Dzień dobry
W Mbanku jestem od 2001 założyłem ekonto, 2015 założyłem firmę, założyłem tez konto firmowe bo było wszystko dobrze, dostałem możliwość korzystania z Lini kredytowej odnawialnej.Wczoraj zerknąłem na wpływy na konto od kontrahentów, ku mojemu zdziwieniu za odnowienie kredytu odnawialnego, za niewykorzystywany limit kredytowy, odsetki, ubezpieczenie 3100 zł.
Na pewno od nich odejdę, bez zapytania, czy przedłużam współprace z mbankiem, nie polecam nie uczciwy bank.
NIE POLECAM ICH.!!!!
Zaletyjuż nie mają!!!
Wadypracownik w niczym nie pomoże.
~Mariusz / 2017-11-02 20:05
Szanowni Państwo jeśli macie możliwość omijajcie wielkim łukiem mBank.. Jeśli zaczniecie mieć jakikolwiek problem nie liczcie ze ktokolwiek wam pomoże .. Usłyszycie od pracownika jedynie ze możecie złożyć reklamacje.. Jest ewidentny konflikt pomiędzy pracownikami na pierwszej lini frontu barze działem prawnym który najpierw działa potem myśli.. Bank zablokował mi w ostatnim czasie konto i mimo ze zarzadalrm aktu normatywnego NIKT NIE BYŁ W STANIE MI POMOC i tak jest do teraz.. Infolinia tak naprawdę ma w dupie problemy z jakimi dzwonią ludzie..
ZaletyBrak
WadyBrak wiedzy pracownikow
Kilka lat
~radam / 2017-10-17 09:07
Ocena: 2.00 / 5
Posiadałem pożyczkę z mechanizmem bilansującym. Nadwyżka środków na rachunku zutomatycznie była przelewana na rachunek bilansujący. Miałem do niego dostęp i mogłem środki z rachunku bilansującego przelać na "normalny" rachunek. Pożyczkę spłaciłem,rachunek pożyczki się zamknął ale rachunek bilansujący nie. Obecnie automat przelewa praiwe wszystkie wpływy na rachunek bilansujący do którego NIE MAM DOSTĘPU! Czyli nie mam dostępu do własnych pieniędzy w banku. Złożyłem dyspozycję likwidacji rachunku bilansującego i czekam już piąty dzień, a pieniądze muszę pożyczać posiadając własne w banku.
Stanowczo nie polecam banku, bo stosuje, śmiało można powiedzieć, złodziejskie sztuczki na klientach. Konsultanci uprzejmi, grzeczni ale niekompetentni.
Oczekiwanie na rozmowę wideo z konsultantem: Czekam już kilkanaście minut na połączenie mając od tych kilkunastu minut informację, że rozmowa zacznie się za około 30 sekund. Bez komentarza.
Bank nie docenia swoich klientów. Pożyczkę na dużo korzystniejszych warunkach dostałem w PKO SA, gdzie nie mam z tym bankiem nic wspólnego.
Wadyopisałem wyżej
korzystam z banku kilkanaście ( a może powyżej 20 ) lat