Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Teresa2018 / 2018-07-29 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką mBanku 9 lat i do tej pory byłam zadowolona , ale teraz myślę o zmianie banku. Powód-nowa szata graficzna stron internetowych. Do tej pory było jasno i przejrzyście. Teraz miałam kłopot z wykonaniem przelewu, bo jest mała czcionka i nawet wpisując kod z sms trzeba bardzo uważać.Ciężko zwłaszcza dla ludzi starszych.
    Zaletyopłaty bez prowizji
    Wadyzmiana na niekorzyść
  • ~hardhet / 2018-07-24 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Infolinia nie może kompletnie nic. Jeśli jestem ich klientem w takim sensie, że wziąłem sprzęt na raty w ich banku, odsyłają mnie tylko do oddziału abym jakkolwiek mógł skontrolować co się z tą pożyczką dzieje. W oddziale róg ulic Emilii Plater i Nowogrodzkiej w Warszawie - totalna olewka. Nikt mnie o nic nie pyta, a jak przychodzą ich lepsi chyba klienci, nadskakują do nich od razu. 15 minut czekałem na jakikolwiek kontakt z ich strony, a 6 (słownie: sześciu doradców) na środku oddziału oddawało się w najlepsze pogaduszkom. Są banki gdzie jest o wiele lepsza obsługa zarówno w oddziale jak i online. W tym przypadku, jest to żenujące i poniżające.
  • ~Piotr / 2018-07-17 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwsza transakcja pieniądze zablokowane do czasu rozpatrzenia reklamacji tj. 30 dni ch....j im w d.....e pierwsza i ostatnia transakcja w tym banku.
    Zaletyładne dziewczyny w zamościu
    Wadyzalety ładne dziewczyny reszta wady
  • ~Gaga / 2018-07-17 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa klijeta beznadziejna. W dniu 17.07.2018.odwiedzilam mBank , który mieści się w Nowym budynku "Baltyk"w Poznaniu. Dotarłam tam o godz.10:15.Chcialam rozmawiać z konsultantem konta osobistego. Czekałam 15min. po czym pani mi powiedziała o godz.10:33 że wszyscy konsultanci są na szkoleniu do godz. 11tej.Jak można dopuścić do takiej sytuacji żeby wszyscy konsultanci byli na szkoleniu.
    ZaletyDo tej pory nie miałam zastrzeżeń co do obsługi klienta .Na Świetnym Marcinie byłam obsługiwana z europejską klasą.
    WadyNie liczenie się z cudzym czasem.Olewanie klientów.
  • ~Rumburak / 2018-07-09 15:19
    Ocena: 2.33 / 5
    Wpłata w kasie. Czas oczekiwania 25min, bo maszyna się zaciela i trzeba czekać, bo pracownik ręcznie 2k liczyc nie może. Witamy w XXI wieku :)
  • ~Zdegustowany / 2018-06-25 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jedna wielka żenada a poziom obsługi jest wyższy w szalecie miejskim niż w mbanku. Usiłowaliśmy otrzymać pożyczkę odroczone raty 0% na Allegro wypełniliśmy wniosek i wszystko pięknie tylko że w mailu potwierdzającym brak jest linków ponieważ zostały usunięte przez systemy bezpieczeństwa w firmie. Kontaktując się z "ekspertami" kazano nam usunąć pliki cooki i zmienić przeglądarkę, faktycznie tylko "ekspert" mógł udzielić takiej rady. Niestety nie zadziałało i mieliśmy się kontaktować z infolinią. Na infolinii jedyna rada jaka jest to wypełnienie wniosku od nowa. Cóż poszedł nowy wniosek w piątek a w poniedziałek po południu zero informacji. Po dwukrotnej interwencji jest decyzja dla odmiany odmowna ponieważ był problem z przelewem weryfikacyjnym którego nie potrafili odszukać. Czyli jak rozumiem wspaniały bank na ten sam wniosek(drugi wniosek był przekopiowany z pierwszego) daje dwie różne decyzje BRAWO. NA PEWNO NIGDY NIE SKORZYSTAM Z OFERTY TEGO BANKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBRAK
    Wadyniekompetencja, bałagan, brak procedur awaryjnych, brak dbałości o klienta
  • ~Monika / 2018-06-25 12:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank żenada - dopóki nie potrzebujesz od nich pomocy jest OK. W weekend chciałam zablokować kartę, przez 3 godz. nikt na infolinii nie odbierał, także w przypadku kradzieży zapomnijcie, że uda Wam się szybko zablokować kartę, ale oczywiście w słuchawce usłyszycie:"...jeśli chcesz szybko zablokować kartę wybierz 3..." A dwa - dzisiaj przy ustalaniu nowego telekodu (tak w dużym skrócie) poproszono mnie na infolinii o milion różnych danych. Jakiś chamski gościo coś źle zapisał i niestety usłyszałam, że podałam złe dane i nie jest w stanie mi pomóc. Chyba czas się rozstać.
    Zaletyoferta niezła, ale bardzo zbliżoną mają również inne banki
    Wadypo co im infolinia jak nie można z niej skorzystać w pilnych sprawach
  • ~Mariusz / 2018-06-22 07:54
    Ocena: 1.00 / 5
    od ponad miesiąca próbuje otworzyć drugie konto w mbanku. do tej pory sprawa jest nie załatwiona. powód? kurier nie może do mnie dotrzeć bo nie pasują mu godziny kiedy mogę się z nim spotkać. na stronie mbanku napisane że konto można otworzyć w dwa dni. składałem reklamację wielokrotnie. dzwoni do mnie kurier i nie chce przyjechać do mnie w takich godzinach jakie mi odpowiadają. niewiarygodne. mbank nie potrafi ogarnąc jednego normalnego kuriera ktory dostarczy mi w koncu umowę.
  • ~miron / 2018-06-18 13:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Od czasu połączenia mBank i Multibank czekałem na informację o możliwości połączenia obu kont (czy też obecnie profili) tj. firmowego i prywatnego. Mimo wielokrotnego zgłaszania w zakładce Ocen nas nie otrzymałem żadnej informacji. Dopiero niedawno, od strony trzeciej (twórca aplikacji mBank) dowiedziałem się że muszę złożyć wniosek o połączenie tych dwóch kont/profili pod jednym numerem identyfikacyjnym klienta. Kiedy to zrobiłem okazało się, że jest to NIEMOŻLIWE PONIEWAŻ NA JEDNYM Z KONT MAM KARTĘ KREDYTOWĄ!!! Nie mogłem uwierzyć ze tak duży i doświadczony bank ma problem z ogarnięciem dwóch kont i jednej karty kredytowej???!!!
    ZaletyNic, czego by nie miały inne banki
    WadyNiekorzystne kursy wymiany walut, słaba obsługa klienta (brak reakcji na zgłaszane problemy)
  • ~zignorowana / 2018-06-13 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Miesiąc czekam na kartę haseł jednorazowych, podwójna reklamacja, 1 lista wysłana z mbanku po 3 tyg (!), druga - po tygodniu od reklamacji i obietnicy ekspresowego wysłania kurierem) CZEKA NA DECYZJĘ (wezwania kuriera)
    Powolność i ingnoracja
    Konsultaka rożłącz się z uzasadnieniem, że za długoczeka na moją odpowiedź (1 minuta), KRÓLOWA KONSULTANTÓW
    Zaletybrak
    Wadyobniżenie poziomu usług
  • ~Barp / 2018-05-29 16:28
    Ocena: 1.33 / 5
    Limity eliksirów, opóźnienia co wchodzenia pieniędzy na koncie z innych banków to 2 godziny!, BRAK POTWIERDZEŃ natychmiast po wykonaniu przelewu! Ja nie wiem, jak można pracować na tym koncie majac firmę! Stanowczo ODRADZAM - szczególnie firmom!
    WadyLimity eliksirów, opóźnienia co wchodzenia pieniędzy na koncie z innych banków to 2 godziny!, BRAK POTWIERDZEŃ natychmiast po wykonaniu przelewu! Ja nie wiem, jak można pracować na tym koncie majac firmę! Stanowczo ODRADZAM - szczególnie firmom!
  • ~Freja / 2018-05-27 13:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowy wygląd interfejsu to jakaś kosmiczna tragedia. Wyłączona po prostu tła we wcześniejszym layoucie i nazwano to nowym layoutem. Na dodatek mBank idzie w zaparte i na wszystkie uwagi klientów powtarza marketingową mantrę w stylu: "mamy w nosie wasze uwagi i nie zamierzamy się do nich zastosować, ale zostawcie nam swoje uwagi, wasze uwagi są dla nas bardzo ważne" :p
    Zaletydarmowe konto
    Wadytragiczny nowy interfejs, arogancka komunikacja z klientem
  • ~Moon / 2018-05-23 20:10
    Ocena: 4.67 / 5
    Ta zmiana grafiki to celowa?
    Jezu, nie żartuję... byłem pewny, że coś mi się popsuło.... odpaliłem w 3 przeglądarkach żeby się upewnić.... co to qna ma być ?
    Wadywygląd serwisu
  • ~Paweł / 2018-05-23 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlatego mBank jest najbardziej nieprofesjonalnym bankiem w Polsce, który w trosce o swój czas i nerwy radzę omijać z daleka.
    Mam ww. banku firmowe konto KOMFORT, za które notabene płacę 25 zł miesięcznie, od ponad 2 lat. Nigdy nic od nich nie chciałem, tylko płaciłem należną miesięczną daninę i standardowo z niego korzystałem. Aż do początku kwietnia, kiedy przestała działać karta tzn. raz działała raz nie, wtedy poszedłem do oddziału (wyspa w jednej z galerii) tam się okazało, że zgłosić wymianę karty mogę tylko telefonicznie. Zadzwoniłem opisałem sytuację: usłyszałem: „wymiana karty kosztuje”, ale ja jej nie uszkodziłem wygląda idealnie, żadnych zarysowań. Nic nie szkodzi płać i płacz. Na drugi dzień zadzwoniłem na tą samą infolinię usłyszałem: „Sprawdzimy w systemie czy karta wysyła sygnał z bankomatu, że jest uszkodzona. Wysyła, karta będzie za darmo do 2 tygodni”. Czekałem miesiąc. Wczoraj udałem się do oddziału mBanku z prawdziwego zdarzenia, z dyrektorem itp. po opinię dot. rachunku, usłyszałem: „oczywiście wydajemy takie opinie: koszt 80 zł” zapłaciłem, Pani Dyrektor wypełniła wniosek i dzisiaj opinia była gotowa. No prawie, otrzymałem brudną kartkę z plamami tuszu z drukarki ciągnącymi się przez całą lewą stronę dokumentu, no nie powiem czytelny był, ale jak wyglądał – bez komentarza. Zauważyłem również, że adres spółki jest nieaktualny, usłyszałem: „było trzeba zgłosić zmianę, nic z tym nie zrobimy, chyba, że Pan znowu zapłaci 80 zł”. Wyszedłem z oddziału, dzwonię na infolinię słyszę: „oczywiście wymienimy wniosek o opinię dot. rachunku, jeszcze raz pobierzemy 80 zł a po rozpatrzeniu reklamacji na pierwszy wniosek oddamy pierwsze z dwóch pobranych 8 dych” Ok – odpowiedziałem. Patrzę na skrzynkę e-mail: „złożono wniosek o opinię dot. klienta”. Na miłość Boską, składałem o opinię dot. rachunku, nie klienta (2 różne opinie) – wykrzyczałem. Dzwonię na infolinię i od razu do uprzejmiej Pani: „Proszę mnie skontaktować z kierownikiem/dyrektorem odpowiedzialnym za dział obsługi klienta” po krótkiej rozmowie otrzymałem informację: „kierownik się z Panem skontaktuje dzisiaj do godziny 16” jest godzina 16.36 telefonu brak. Jutro znowu zadzwonię do mBanku tym razem z wnioskiem o zamknięcie konta. Szczerze Wam radzę to jedyny wniosek jaki powinno się w nim składać.
  • ~Andrea / 2018-05-22 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Nowa aplikacja jest fatalna. Konkretnie chodzi o grafikę.
    Tło białe bije po oczach, szare napisy dla osób ze słabszym wzrokiem to tragedia.

  • ~dario / 2018-05-21 21:44
    Ocena: 3.67 / 5
    nowy wygląd serwisu wprowadzony 21.05.2018 wygląda jakby coś się popsuło - jest kompletnie nieczytelny
    Wadywygląd serwisu
  • ~ALICJA / 2018-05-21 03:06
    Ocena: 3.67 / 5
    Po najnowszych zmianach wygląd strony jest OKROPNY !!! - TA BIEL AŻ BIJE W OCZY !!! WASZ specjalista od grafiki komputerowej spisał się BARDZO ŹLE !!! MOJA OCENA ZA WYGLĄD STRONY JEST BARDZO NEGATYWNA !!!
  • ~IWONA / 2018-05-15 14:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowałam dojście przez przeglądarkę internetową i nie pamietam telekodu a wiec nie da się nic załatwić. Automat mówi że jesli się zapomniało telekodu, klikając słuchawkę w aplikacji zostane połączona z konsultantem i będę zweryfikowana. Zrobiłam tak, Pani nic nie może zrobic. Ekspert internetowy odsyła na infolinie. A co na infolinii ?Dzownie od dwóch dni o różnych porach, czekam ponad dwie minuty,nikt nie odbiera a oczywiście impulsy lecą. Zenada jakaś totalna, jedyne co sobie załatwiłam to nerwy. A wystarczy zrobić większy przelew z konta oszczędnościowego lub brak środków na koncie katują od razu telefonami i nie dają spokoju. NAJGORSZA INFOLINIA EVER
  • ~Jarek / 2018-05-14 21:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Telekod nie działa, nie prawidłowy, jedna wielka porażka z zakładaniem konta w tym banku, nie polecam
  • ~Bcz / 2018-05-12 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w tym banku 2 konta jedno jest firmowe od jakiegoś czasu biorą sobie z konta 25 zł MIESIĘCZNIE !!! Przecież to rozbój w biały dzień nie polecam zamierzam zmienić bank bo to jakaś porażka kilka lat temu był to kompletnie inny bank.
    WadyKoszta obsługi kont firmowych ogromne. Zdzierstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1537
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 975
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 893
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 885
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3937
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994