Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Nick / 2018-12-10 14:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo mili i konkretni konsultanci, przyjazna aplikacja, oferta również bardzo korzystna. Przez 1,5 roku ani razu nie spotkałem się z niczym nieoczekiwanym.
  • ~marian / 2018-12-10 13:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Wniosek o wspólne konto eKonto Plus.
    Kurier zadzwonił tylko raz, ale nie pasowały mu godziny i miał oddzwonić jak coś więcej ustali.
    Po kilku godzinach doszedł sms z inPostu, że kurier się niby nie mógł dodzwonić.
    Inpost stwierdził że dokumenty wracają do Mbanku z ich inicjatywy.
    Kontakt z Mbankiem dwa razy i nic w sprawie się nie wyjaśniło. Umywają ręce że oni nic nie mogą a to oni zamawiają kuriera. Żenada !!! Da się wyczuć że przeczekują czyjeś opowieści i mają to gdzieś.
    Zero zaangażowania w problem. NIE POLECAM !!!
    WadyOlewają klienta
  • ~Agnes / 2018-12-07 19:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Konto ok I aplikacja. Aż do momentu kiedy człowiek chce wziąść kredyt. Zarobki 7000 a na decyzję czeka się baaaardzo długo można liczyć w dniach. Nie polecam szkoda czasu
    ZaletyAplikacja
    WadyDługie oczekiwanie na decyzję o niskim kredycie. Żadnych fajnych ofert
  • ~Adam / 2018-12-07 16:14
    Ocena: 1.00 / 5
    PROPONUJĘ WSZYSTKIM POKRZYWDZONYM PRZYGOTOWAĆ POZEW ZBIOROWY I PODAĆ TEN BANK DO PROKURATURY!!!!! Tak jak poniższe osoby zostałem okradziony przez ten bank. Nie mogę odzyskać swoich własnych pieniędzy z mojego własnego konta. Czekam od miesięcy, żeby wybrać dużą sumę, która się tam znajduje. Przecież to złodziejstwo i to jeszcze w formie legalnie działającego banku.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Zara / 2018-12-07 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    OSTRZEGAM przed korzystaniem z Mbanku. Okradają ludzi. Przy większych wpłatach, które wpływają na konto blokują konto tłumacząc się względami bezpieczeństwa. Ja w ten sposób miałam zablokowane konto przez miesiąc. Ciekawe, kto z pracowników banku w tym czasie założył sobie lokatę i zyskał procent z moich pieniędzy. Nic nie dawały reklamacje. Po miesiącu, gdy powiedziałam, że chcę natychmiast zlikwidować konto, robiono mi problemy i trwało to miesiącami. Omijajcie tych złodziei szerokim łukiem
    ZaletyTotalnie brak zalet
    WadyZłodzieje i jeszcze raz ZŁODZIEJE
  • ~Ania / 2018-12-05 15:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda kryminalistów i złodziei. Samo zamknięcie konta w mBanku przysporzyło mi kłopotów i kilkukrotnego stawienia się w placówce. Nie dość że naliczyli mi opłaty nie wiadomo za co to po ich spłaceniu podali mnie do zespołu Windykacji. Obsługa nieogarnięta, załatwienie czegoś trwa wieki i zanim to ogarną naliczają opłaty itp co jeszcze wymyślą
    Zaletybrak
  • ~smart / 2018-12-03 15:00
    Ocena: 4.00 / 5
    Paniom w infolinii mbanku brakuje klasy. Rozmawiają z klientem bardzo arogancko, co druga!. Niech się nauczą od Panów, którzy są zawsze bardzo kulturalni i nie słychać "że mają problemy w domu" jak rozmawiają z klientem. Pozdrawiam!
  • ~natalia / 2018-11-27 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostal mi zablokowany dostep do konta. Mam tam kilkanascie tysiecy zlotych. Kontaktowalam sie wielokrotnie infolinia i czatem. Dowiedzialam sie ze nie moga mi odblokowac konta i jedyny sposob w jaki moge odzyskac dostep do srodkow jest stawienie sie w placowce. Mieszkam za granica wiec nie jest to mozliwe. Sprobuje zamknac konto listownie. Mam nadzieje, ze odzyskam chociaz czesc moich pieniedzy. Obsluga jest bardzo niedoszkolona. Kazda rozmowa z infolinia byla przerywana na conajmniej kilka minut a tlumaczenia pozostawialy baaardzo wiele do zyczenia (np "zobaczymy co moge z Pania zrobic..." lub "to nie moja wina, ze Pani nie rozumie procedury. Ja nie moge pani odblokowac Internetu")
    Zaletyniskie oplaty
    WadyBardzo miski poziom obslugi klienta
    brak dostepu do wlasnych pieniedzy
    utrudnienia w zamknieciu konta
    Niekompetentna obsluga
  • ~Anna / 2018-11-25 13:57
    Ocena: 3.33 / 5
    Czy wiecie, że nie można swobodnie zarządzać swoimi pieniędzmi ?

    MOŻNA WYKONAĆ TYLKO 2 PRZELEWY EKSPRESOWE DO 5 tys. dziennie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Chciałam komuś pomóc spłacić komornika i tutaj każdy dzień się liczy !!! Niestety bank ma to gdzieś.
  • ~Krakuska / 2018-11-20 21:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Po podpisaniu umowy o kredyt hipoteczny opiekunka przestała odpowiadaćna moje maile i telefony. Trzy lata z rzędu był problem z zaakceptowaniem mojej polisy ubezpieczeniowej, nigdy nie podano przyczyny, przez 3-4 miesiące pobierane mi z konta składki na ubezpieczenie. Zwracają dopiero po interwencji u dyrektora placówki. Pani z banku nadal nie odpowiada na żadną formę komunikacji, zażądałam zmiany opiekuna ale precedura trwa w nieskończoność. Unikajcie. 20 zł niższa rata kredytu nie jest tego warta.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta, totalna ignorancja, operują bezprawnie pobranymi pieniędzmi
  • ~Krzysztof Koszalin / 2018-11-20 09:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wyjściu z placówki, gdzie byłem wcelu aktualizacji nr pesel zablokowali konto. Bez podania uzasadnienia. Piątek wieczorem. Pan na mLinii powiedział, że nie wiadomo dlaczego zablokowali, pewnie jakiś algorytm zadziałał i mam się stawić w placówce z aktualnym dowodem tożsamości. W poniedziałek stawiłem się i potwierdziłem. Czwarta doba z zablokowanym kontem, nikt żadnej informacji dlaczego jest zablokowane ani kiedy będzie odblokowane podać nie potrafi. Żenada
  • ~HB Lahme / 2018-11-19 12:57
    Ocena: 1.33 / 5
    mBank to bank tylko dla mieszkanców duzych miast z odzialami banku. Przez internet nic nie mozna zalatwic. Nawet nr tel. komórkowego nie mozna zwmienic przez internet!
    Zaletybrak
    Wadybrak profesionalizmu
  • ~konstruktor / 2018-11-14 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Przecież ten mBank, to jakiś ściek, jeśli chodzi o zasoby kadrowe.
    Robią łaskę żeby rozpatrzyć wniosek - piszesz kiedy, to ciągle odpisują jak automaty, że mają 48h.
    Mija 48h, cisza - decyzji brak.

    Proponuję zacząć prowadzić selekcję podczas rekrutacji, bo aktualnie zatrudniacie dzbanów totalnych.
  • ~Karolina / 2018-11-14 19:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak profesjonalizmu w oddziale w Bydgoszczy. Wniosek złożony i nie rozpatrzony przez 1.5mca. Brak kontaktu ze strony mBanku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu
  • ~Pawel / 2018-11-09 11:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,
    Jakoś usług firmy postawia wiele do życzenia. Jak dla mnie to poniżej krytyki.
    Konsultanci nie widza nic, jeden informuje ze inforamcje otrzymam jutro drugi kolejnego dnia ze moze to potrwać kilka miesiecy.
    Obsługa użytkownika w formie meilowej szablonowa, zero konkretów.
    ZaletyBrak
  • ~Rek66 / 2018-11-08 15:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Beznadzieja... Przyznają mi smieszny kredyt - 5000 zł na 20 miesięcy, po czym cofają zgodę uzasadniając tym, że moje dane się nie zgadzają. gdy pytam które dane - wiem co podałem i znak swoje dane - to słyszę odpowiedź że nie mogą mi udzielić takiej informacji! Jakaś farsa.

    Omijajcie toto z daleka!
    Zaletybrak
    Wadycały ten śmieszny bank jest jedną wielką wadą
  • ~Grzegorz / 2018-11-07 21:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Jesteście poważnym i zdyscyplinowanym bankiem. Kultura i sympatia na infolini zdecydowanie przewyższa inne banki a z nie jednym miałem styczność . Jesteście godni polecenia .
    ZaletyWysoka kultura bankowości
  • ~w / 2018-11-06 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Gnojki pobierają 50% odsetek od lokat!!
    Przy tym niby oprocentowaniu lokat dostajesz 2 gr a zabierają 1 grosz.
    Za korzystanie z karty jak przegapisz 5 transakcji biorą 6 zł i tak sprytnie naliczają, że jak nie pilnujesz to w nastepnym miesiącu też naliczą. Banda zlodziei.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~zbigniew / 2018-10-31 21:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutne badziewie. wpłatomat zapełniony, bankomat pusty, wysyłają cie "po wsi" by wpłacić albo wypłacić pieniądze. burdel w papierach, problemy z zamknięciem rachunku, problem ze spłaceniem kredytu. dno dna! takiego syfu nie widziałem w żadnym innym banku.
    Zaletynie widzę.
  • ~Psycho / 2018-10-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    dno, wodorosty i dwa metry mułu.Żeby coś załatwić na infolini trzeba robić z 4 podejścia by trafic na kogos w miare ogarnietego ,a i tak nie daje to gwarancji załatwienia sprawy w 100%.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 887
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 834
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4569
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4445
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2969