Wyłączyli aplikację mobilną na windowsphone. Słabo oprocentowane lokaty.
Zaletybrak
Wadywiele
~AJ / 2019-04-15 09:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, pieniądze giną mimo udokumentowania screenami stanu rachunku i poszczególnych transakcji po kolei! W odpowiedzi, że prawidłowo księgowane.
Istna bzdura. Tak się pechowo składa, że obserwowane szczegółowo były robione operacje i stan wychodzących z banku środków oraz wpływów. PRZESTRZEGAM !!!
~Mors / 2019-04-12 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Wydupcajcie z tego banku jak najszybciej, tylko nie do santandera.
~kubus28a / 2019-04-08 08:53
Ocena: 1.00 / 5
katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy...
...niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazka
Zaletybrak
~Prada / 2019-04-07 09:20
Ocena: 4.00 / 5
Bardzo wygodne konto do samodzielnej obsługi, łatwe otwieranie, korzystanie i zamykanie niepotrzebnych już usług. Warto mieć je w tzw. zapasie. Trochę skoplikowana procedura przy wymianie w ich kantorze, zwłaszcza w wyszukiwaniu par walut. Karta wielowalutowa nie ogranicza się jak u konkurencji do kilku głównych, ale można korzystać np z CZK i innych mniej popularnych
ZaletyKomfort
WadyCena
~Norbert / 2019-04-05 18:55
Ocena: 3.67 / 5
30 minut czekałem na infolinii :) system weryfikacji to jakiś żart xD podaje wszystkie dane z dowodu osobistego pomyliłem się przy jednym numerze na karcie płatniczej i znowu zabawa od nowa 15 minut na konsultanta XDDD
Wady30 minut czekałem na infolinii :)
~marek / 2019-04-05 13:49
Ocena: 5.00 / 5
Korzystam z banku do przelewów internetowych, wpłaty/wypłaty gotówki w różnych walutach. Nigdy nie miałem problemu z usługami - pomoc z czatu online zawsze trafna. Polecam ten bank każdemu
ZaletyŁatwość w obsłudze, pomoc online
Wadybrak
~ktoś / 2019-04-05 11:11
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam zakładania konta u pana aplikanta z centrum Riviera w Gdyni.Niedawno zakładałam u Pana konto w banku z promocją 140zł. Czekałam na wypłatę tych pieniędzy, po spełnieniu wszystkich warunków o których pan raczył poinformować. Mimo podania Panu informacji, że nie pracuję i że posiadam konto w innym banku nie poinformował Pan o bardzo istotnej informacji - że jednorazowy przelew nie może być z konta, którego jestem posiadaczem. Uważam, że takie zachowanie to zatajenie najistotniejszej z tego wszystkiego informacji, zachowanie bardzo nierzetelne i nieuczciwe z Pana strony jako reprezentanta banku. Po prostu brak słów.
Zaletybrak
Wadyopisane wyżej
~Damar / 2019-04-04 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Mbank w reklamie oferuje darmowe wyplaty ze wszystkich bankomatów jednak to kompletne kłamstwo ponieważ mi nadal potrącają 5 zł za tą usługę okazuje się że bezpłatne wypłaty z bankomatów są tylko dla nowych klientow czyli będąc 20 lat klientem Mbanku jestem gorszy od nowych powinno być chyba odwrotnie. Czas podziękować za współpracę.
~tomek / 2019-04-04 00:59
Ocena: 1.00 / 5
W lutym 2019 roku chciałem założyć lokatę i wpłacić chciałem dużą kwotę rozmowa z doradza klijenta na ul.Długiej w krakowie był mało zachęcający mnie do założenia konta
ZaletySkutecznie pracownik tego banku umie zniechęcić klijenta
WadyBrak profesjonalizmu
~Kasia / 2019-03-31 20:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam zakładać konta w tym banku blokują środki konta na kilkanaście dni z powodów weryfikacji bez żadnej informacji człowiek jest odcięty od swoich pieniędzy trzeba latać do banku przedstawiać dokumenty potwierdzające tożsamość chore skandal!!! Żałuję że się tu przeniosłam w banku ani na infolini nikt nie pomoże tylko internetowa weryfikacja z deparlamentem chore od czego oni są?!?!?! Nic tylko poruszyć to w telewizji!!!
~JOŁ / 2019-03-29 08:25
Ocena: 1.00 / 5
Od wtorku tj. 26.03.2019r nie potrafią usunąć usterki technicznej - tak to nazwali, odnośnie weryfikacji mPożyczki. Dochodzisz do punktu 4 i nic nie można dalej zrobić!!! Mijają kolejne dni i nic w tej sprawie się nie dzieje!!! W innych bankach takie rzeczy załatwia się od reki !!! Jak dla mnie dramat. A co mi pozostało - po prostu rezygnuje z usług tego banku!!!
Zaletybrak
Wadyobsługa techniczna
~Paweł89 / 2019-03-25 15:46
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo! mLinia ściąja kasę zeta za minutę, siedzisz i słuchasz w tym czasie melodyjki, zamykałem pare lat temu konto a do dzis dostaje maila, że przygotowany dla mnie wyciąg, nie mogę się zalogować, bo nie pamiętam identyfikatora, a na mLinię nie da się dodzwonić!
Zaletyzadnych
Wadysame wady
~Kazimierzno / 2019-03-21 12:33
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam M-Bank, kłamią w tej c chwili jest reklama że proponują darmowy rachunek bzdura ja tam byłem 20 lat i też niby darmowy rachunek bo obroty były duże jak się okazało przez 10 lat zabierali mi kwotę za prowadzenie rachunku, nigdy więcej M-bank, jak tylko się dowiedziałem, że zabierają natychmiast rezygnacja i przejście do innego banku
~Robert / 2019-03-21 00:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie widząc jak i kiedy z konta znikają pieniądze! W trosce o dobre imię BANKU reklamacje trwają 30 dni!!!! Po 30 dniach odkopać Babola to chyba mała przesada , takie luki łata się od razu by nie trafiło na większą ilość klientów. Czysty przypadek,że akurat zaobserwowałem moment zniknięcia gotówki z konta.. boję się tylko czy przez dwa lata nie bywały podobne sytuacje których nie zauważyłem..
ZaletyZaletą jest to że rezygnuję już z Tak poważnego banku, IKONY MOBILNOŚCI czy jakiś tak...
~kubus28a / 2019-03-12 09:11
Ocena: 1.00 / 5
katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazka
~Jakub / 2019-03-11 19:20
Ocena: 2.00 / 5
No normalnie szlak człowieka trafia. Dzwonię od godziny do tych ''konsultantów'' i nic. Udało mi się przy pierwszym połączeniu porozmawiać z konsultantką, która mi wytłumaczyła jak mam zlikwidować swój problem(brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcyjnego), ale to nie zadziałało. Teraz dzwonię do nich od pół godziny non stop, i nie raczą odebrać. Ludzie, gdzie ja mogę to zgłosić. Muszę natychmiast dostać się do swojego serwisu transakcyjnego.
Od paru lat mam konto u nich, i nie było do tej pory takiego problemu, a tu nagle taka wpadka.
ZaletyBRAK
WadySŁABA OBSŁUGA KLIENTA TELEFONICZNA
~Maciej / 2019-02-28 15:40
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Stosują "haczyki" które w obecnych czasach są niedopuszczalne. Należy bardzo uważać przy zawieraniu umowy, a informacji od konsultantów nie należy się spodziewać wyczerpujących. Straciłem cały dzień na ten bank i po jednym dniu wypisuje się z tego "cyrku".
NIE POLECAM!
ZaletyBRAK
WadyBrak kompetencji
~Artur / 2019-02-27 08:28
Ocena: 3.67 / 5
Nie polecam brak kompetencji pracowników nie potrafią czytać aktualizacji jaka kolwiek rozmowa kończy się na niczym przez nich straciłem płynność finansowa bez podstawie trzymali moje ciężko zarobione pieniądze szkoda gadać debile nie wstydzę użyć się tego słowa
ZaletyInnowacja
WadyBrak kompetencji
~Kasia / 2019-02-25 21:21
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo wysokie przewalutowania, fatalna obsługa klienta, darmowa wypłata z bankomatów tylko przy kwotach wyższych niż 100 zł, dodatkowo uwaga jeśli ktoś chce rozwiązac umowę z bankiem - bank niezgodnie z regulaminem przedwcześnie blokuje karte i zamyka rachunek, odcinając klienta od jego pieniędzy. Pracownicy infolinii sa bezradni i nie moga udzieliś żadnej informacji, można jedynie złozyć reklamację, a na odpowiedź czeka się do 35 dni - czyli odpowiedź przychodzi, jak nie jest się już klientem banku. A co się dzieje ze środkami na koncie czy pieniądze zostana przez bank oddane to jedna wielka niewiadoma. Stanowczo odradzam!!!
ZaletyBrak
WadyObługa klienta, dodatkowe opłaty, wysokie przewalutowanie przy płatnościach karta za granicą, wysokie opłaty za korzystanie z bankomatów za granicą.