Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~eks klijent / 2019-07-08 08:19
    Ocena: 1.00 / 5
    to najgorszy bank na rynku! na infoliniach godzinami czekac bedziecie z łachą obsługiwani konto co chwila zablokowane beszczelnie zwineli mi kase za dołądowanie tel jak ktos sie nie skapnie przepada nie polecam ja uciekam z tego grajdoła jak to mozliwe ze maja klijentow !!! masakra poczytajcie inne komentarze
    Zaletybrak
    Wadya sa jakiekolwiek zalety?
  • ~stanisław / 2019-07-06 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny kontakt telefoniczny .czekasz....i czekasz po 10 min rezygnuję.
    Ostatnio zmieniłem numer telefonu ,zaktualizowałem w mbanku i nic okazuję się że nie przychodzą hasła SMS.Kilkakrotna próba kontaktu telefonicznego nie dała rezultatu ze względu na moją rezygnacje z uwago na koszty połączeń.Ponadto przy połączeniach telefonicznych powinna być informacja o kolejce dzwoniących klientów
  • ~Były klient :( / 2019-07-06 08:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem w tym banku prawie od jego początku. W ostatnich dniach zostałem potraktowany karygodnie !!!! Bank zorientował się,że nie ma kompletów dokumentów u klientów mających działalność gospodarczą i zaczął blokować im konta i wysyłać wymówienia umów aby wymusić przyjazd do oddziału w celu uzupełnienia dokumentów. Niestety infolinia nie odbierała przez kilka dni. Chciałem się dowiedzieć z jakimi dokumentni przyjechać i czy mogę sam to załatwić czy musi być obecny również wspólnik. NIKT NIE ODBIERAŁ PRZEZ KILKA DNI !!!!! Wróciłem wcześniej z urlopu ze względu na te pisma z groźbami, pojechałem do oddziału i okazało się,że nie mam ze sobą wszystkich dokumentów, że musi być wspólnik itd. Wspólnik rzucił wszystkie sprawy, w tym i klientów, przyjechał na miejsce z brakującymi dokumentami, a Pan konsultant jak zobaczył ile czasu musi nam poświęcić kazał się umówić na inny dzień indywidualnie bo ma zaraz spotkanie ..... !!!! Po krótkiej ale konkretnej mojej odpowiedzi na tą sytuację z łaską załatwił wszyto od razu. Czas oczekiwania na konsultanta około 3 godziny, czas załatwienia sprawy prawie 2 godziny...Po załatwieniu sprawy zadzwoniłem na infolinię i nawet nie było jednego całego sygnału i nagle odebrał konsultant !!!!! To już był cios poniżej pasa, blokować numery aby klient się nie mógł dowiedzieć z czym ma przyjechać !!! Efekt postępowania banku ? Straty dla firmy szacowane na 2 tysiące zł !!!! Nikt nawet nie przeprosił !!!!
    Zaletyjuż żadnych nie widzę
    Wadypodejście do klienta
  • ~M.M / 2019-07-04 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientka jeszcze od czasu ucznia. Czyli już ponad 10 lat. Od tego czasu dużo się zmieniło doszły prowizje i dodatkowe opłaty. A myślałam ze jestem w korzystnym dla siebie banku :/ a infolinia nie odbiera!
  • ~Tomasz / 2019-07-03 09:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Kiedyś świetny, dziś niestety opłaty przewyższają korzyści z posiadania konta w tym banku. Obsuga nie może pomóc w przypadku dokonania złej opłaty, tak jak kiedyś. Teraz usłyszymy "przykro nam, już pan zapłacił". Do tego ciągłe "ciche" podwyżki.
    ZaletyAplikacja
    WadyUsługi, obsługa, oferta
  • ~Zig / 2019-07-02 21:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Pazerność tego banku jest obrzydliwa. Co jakiś czas tylko podwyżki "aby żyło się lepiej". Wstydzilibyście się ciągłego przykręcania śruby swoim klientom. Wydatki w miesiącu kartą na 350 zł jest trudne do zrealizowania ale przecież o to chodzi, aby haracz od ludzi ściągnąć za używanie ich karty bankomatowej.
  • ~Iwona / 2019-07-02 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny.Żegnam się z nim bez żalu.Drobnego klienta mają w głębokim poważaniu.Najpierw dzwoni jakaś konsultantka namawiając do pożyczki a potem jak chce kredyt w rachunku to zdolności nie mam,bo w biku nie jestem.Jak mam być,kiedy kredytu nie miałam nigdy..rada od noblistki????????za tel.proszę wziąć coś na kredyt????????w sklepie.Koniec płacenia wysokich prowizji i użerania się z info linią..by
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Gość / 2019-07-02 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam mam nie miłe odczucia co do banku Mbank gdy się dzwoni na infolinie trzeba czekać po 30 minut na połączenie gdy się wreszcie uda dodzwonić to przełączają od jednego do drugiego pracownika. Obsługa klienta DRAMAT.
  • ~Piotr / 2019-07-02 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dostałem wypowiedzenie do konta firmowego, jak się dowiedziałem w kontakcie z infolinią. Trzeba podpisać jakieś dodatkowe oświadczenia czy coś w związku z kontrolą KNF, to już mnie wkurzyło że w taki chamski sposób bank zmusza minie do kontaktu. A teraz jak pojechałem do oddziału banku który pracuje w takich samych godzinach jak ja, czyli muszę się urwać z pracy bo w punktach które są dłużej otwarte (w marketach nie można tego załatwić, co też jest dziwne), okazało się że teraz system nie działa i nie możemy nic załatwić. Jestem klientem banku od początku istnienia Multibanku (teraz Mbank) zawsze byłem zadowolony, ale teraz bardzo poważnie rozważam zmianę banku (jak już dostałem wypowiedzenie). Zacząłem już się tym interesować i widzę że takie konta w innych bankach są darmowe a ja płacę 40zł . Może trzeba w końcu otworzyć oczy i coś zmienić. Bank oczywiście będzie miał gdzieś takiego małego klienta, nie spodziewam się reakcji na ten komentarz, ale może mnie ktoś mile zaskoczy.
    Zaletyprosty system transakcyjny
  • ~halo / 2019-07-02 10:50
    Ocena: 3.00 / 5
    często nieintuicyjnie i bez sensu. Wiele rzeczy trzeba załatwiać osobiście. Żart w XXI wieku.
  • ~sudka / 2019-07-01 15:17
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem klientem od 2003. Wypowiedzieli umowę prowadzenia rachunku bo nie zweryfikowałam danych. Dzwonii w tej sprawie raz, gdy byłam przed operacją. Tłumaczę, że prosiłam o ponowny kontakt a obecnie nie mogę się ruszyć z domu więc nie przyjadę do oddziału uzupełnić dane. Najpierw proponują że ktoś od nich podjedzie, potem okazuje się, że podjeżdżają do klienta tylko w przypadku zawarcia umów kredytowych. W innej sytuacji nie, dostałam numer do oddziału mam się osobiście próbować dogadywać. Mam trzy konta w tym banku, problem dotyczy jednego. Argument, że jestem długoletnim klientem i jak od nich odejdę to z wszystkimi kontami najwyraźniej nie działa. szukam po 16 latach innego banku.
    Zaletyłatwość samodzielnego zarządzania kontami on -line
    Wadyobsługa 'ludzka" on-line. beznadziejna i niekompetentna
  • ~antoni / 2019-07-01 07:30
    Ocena: 1.00 / 5
    katastrofa, brak checi wspolpracy , pracownicy niekompetentni , chcac zlozyc reklamacje w siedzibie banku odsylaja na mlinie ,jedym slowem porazka
    Zaletybrak
    Wadyzero kontaktu z klientem
  • ~Jan / 2019-06-28 13:56
    Ocena: 3.33 / 5
    Bank jak bank .Do czasu wprowadzenia opłat za karty można było wytrzymać ale limit 350zł zakupów na kartę żeby uzyskać darmową kartę uważam za mocno przesadzony.Dlatego też będę rezygnował z tego banku.Inne banki są pod tym względem dużo bardziej konkurencyjne.
  • ~Tadeusz / 2019-06-27 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Konto osobiste posiadam parę lat właśnie zdecydowałem całkowicie zamknąć - nie polecam zdecydowanie tego banku. Zdarzyło się raz przelać pomyłkowo blikiem na niewłaściwy telefoniczny numer. Zgłosiłem następnego dnia
    do dzisiaj nie odzyskałem !!
    WadyPokrętne pisma bez sensu !!
  • ~polecam / 2019-06-25 21:00
    Ocena: 4.67 / 5
    Bardzo polecam sprawdzić ofertę E-konto w promocji mBank. Darmowe otwarcie i prowadzenie rachunku, więc warto spróbować. Dodatkowo możliwość dużej premii -> http://poprostubiznes.oferty-kredytowe.pl/o/salechannel.php?idSaleChannel=1498&idDistributor=327148
  • ~zawiedziony tom / 2019-06-20 19:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank wyłącznie na dobre czasy i to tylko pod warunkiem że się nie ma do nich sprawy. Po kilkunastu latach grzecznego płacenia wszystkiego na czas, straciłem pracę, a co za tym idzie, regularne dochody. Bank, zamiast zaoferować mi jakiś program "naprawczy", na moją zresztą prośbę o pomoc reaguje wysyłaniem mi gróźb i żądaniami natychmiastowych spłaty. Super, jestem wzruszony waszą troską o klienta. I żeby dodać pikanterii, cały czas dzwonią do mnie konsultanci usiłujący wcisnąć mi kolejny kredyt o niejasnych zasadach. Nie muszę chyba dodawać, że nie wyraziłem zgody na kontakty telefoniczne :/ Moje następne zarobki już do was nie wpłyną, adieu!
    ZaletyKiedyś mieli najlepszą aplikację mobilną, dziś już każdy bank to ma
    WadyKrętactwo, wmanewrowywanie klientów w produkty, których nie potrzebują i na które ich nie stać, brak kompetencji konsultantów infolinii i mkiosków, coraz wyższe opłaty, ukrywanie opłat, mógłbym tak jeszcze długo
  • ~forrest / 2019-06-20 07:10
    Ocena: 1.67 / 5
    podwyższają opłaty , niestety zmiana banku konkurencja oferuje darmowe konto osobiste
  • ~18-tka / 2019-06-19 17:18
    Ocena: 3.67 / 5
    Właśnie wprowadzono podwyższone opłaty. Po 18 latach pora rozstać się z mBankiem. Szkoda.
    ZaletyKlarowne warunki, sprawny system
    WadyZrobiło się drogo.
  • ~Joanna / 2019-06-13 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    mamy konto firmowe w mBank. Warunki są tragiczne, zła obsługa klienta w oddziale, wszystko odsyłają na infolinię. W bankomacie są opłaty za sprawdzenie salda, za wyciąg dla księgowej trzeba miesięcznie płacić 50zł, nie da się zrobić potwierdzenia przelewu! Przelew między kontem mBank i mBank trwa wiecznie a niby ma być natychmiast...tylko nigdy nie jest. Masakra.
  • ~Bartosz / 2019-06-06 17:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Super ofertę znalazłem na stronie M Banku. Taką żebym otworzył rachunek - zasilił w pierwszym miesiącu konto zrobił kilka płatności kartą i otrzymam 100 zł premii, a w następnym miesiącu przy podobnym działaniu 50 zł premii. Wszytko napisane na jak byk, tak więc dokładnie zrobiłem , żeby niczego nie pomylić zanotowałem sobie na tablicy przy komputerze jakie warunki muszę spełnić no i po dwóch miesiącach pytam bank co z ta promocją bo żadnej premii nie widzę. Okazało się, że w regulaminie w punkcie 2 pisze, że jeszcze trzeba zgłosić się do promocji. Czyli takie otworzenie konta z promocją nie wszystkich objęło. Także dziękuję za współpracę jest jeszcze kilka innych banków.
    ZaletyPo dwóch miesiącach poznałem główną wadę.
    WadyNieprzejrzyste zasady promocji.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 883
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4560
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4444
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2967