Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2049 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2019-08-29 15:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Założyłem sobie konto wielowalutowe i jakie było moje rozczarowania, kiedy zapłaciłem kartą w euro a bank pobrał kasę w zł, pytam konsultanta, o co chodzi okazało się ze miejsce, w którym płaciłem zablokowało w trakcie płacenia większa kwotę od dostępnej na koncie podczas transakcji a dopiero później koryguje ja do właściwej kwoty która została zapłacona. Np. płacisz 40euro bank blokuje 130 a później koryguje tylko, jeśli kwota jest wyższa niż środki na koncie to płacisz w PLN. Plus prowizja. Bank się wykręca ze to zgodnie z regulaminem tylko nie wspomina o takich sytuacjach w regulaminie. Jak dla mnie powinna się liczyć kwota faktyczna a nie wzięta z sufitu. Ta usługa to BUBEL.
    Zaletynie wiem
    Wadyza reklamą jest bubel walutowy
  • ~Marcins / 2019-08-28 15:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Z tym bankiem to coraz gorzej choc w sumie juz nizej sie chyba nie da, od dawna szoruja po dnie, zmian oplat i warunkow kart to nie warto nawet wspominac. Jestem klientem od 20lat i jest tragedia. Szybkosc ksiegowan to żenada to setnej potegi. Mam jeszcze T-mobil, Santander i ING jakby co. Jestem klientem tylko dlatego bo mam Fundusze Inwestycyjne ktorych przeniesc nie moge a zarabiają i nie chce sprzedawac. Ale to obce fundusze bo fundusze Mbanku to dno dno i jeszcze z 10 metrow mułu i chyba nadal gruntu nie ma. Spece z Mbanku to przekladajac kase z lewej do prawej tracą pieniadze..
    ZaletyTylko market funduszy inwestycyjnych, fajna sprawa i duzy wybor w jedym miejscu, ale omijac produkty Mbanku!!
    WadyPatrz wyzej.. I to mało
  • ~Ilona / 2019-08-28 13:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwoniąc na infolinię przełączają klientów i nie szanują kompletnie ich czasu, na przelewy i zwroty gotówki trzeba czekać po kilka dni. Brak kompetencji pracowników odsyłają od jednego do drugiego nie mają pojęcia co się właściwie dzieje. Syf kompletny. Stanowczo nie polecam.
  • ~Stefan / 2019-08-24 15:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj wchodzę sobie na konto, a tam SALDO 0,00 !!! Bank z dnia na dzień, bez jakiejkolwiek wcześniej informacji postanowił zamknąć nam konto !!! 2 tygodnie temu byliśmy uzupełniać informacji, że nie jesteśmy rzekomymi "terrorystami". Pomimo to konto i tak zostało zablokowane. Mam zdefiniowane przelewy na VAT (ciekawe czy wyjdą ?) Nie mogę zapłacić PIT, ZUS oraz klienci nie mogą dokonywać wpłat !!! Procedura reklamacji trwa 30 dni !!! Jesteśmy klientami od ponad 20 lat ale to co teraz się tam dzieje to jakieś jaja !!! Na dzień dzisiejszy NIE POLECAM !!! W tej sprawie będę interweniował gdzie się tylko da, włącznie z instytucjami międzynarodowymi. ŻENADA !!!
  • ~Ja / 2019-08-24 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Nie polecam. Godz 00.59 dzwonię na mlinie bo poważny problem. Nikt nie odbiera. 20 min czekam i nic. Trzeba bank zmienić
  • ~Ala / 2019-08-23 22:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam konto w mBanku od 2008 roku i na początku była bardzo prosta obsługa strony. Wszystko było czytelne, szybko robiło się przelewy,każdy laik sobie z wszystkim od razu poradził.Dorwali się do projektowania młodzi "manager-owie", więc stronę zrobili dla dzieci, które będą się bawić zbieraniem punkcików, ustalaniem rodzaju operacji, oszczędzaniem itp.Karty debetowe były bezpłatne, ale to było źle bo chyba za mały zysk i prezesi nie mają premii. A jak można skorzystać ze swoich pieniędzy jak oddziałów jest mało a do tego też żądają pieniędzy za wypłaty i wpłaty. Do tego nie kompetentni są konsultanci, zarówno na chat'cie jak i w oddziale. W Krakowie na ul. Dietla przeżyłam wczoraj szok jak aroganccy i bezmyślni są ich pracownicy. Trzeba uciekać z tego banku, gdzie jest lepiej i nie za wszystko się płaci.
  • ~Krzysztof / 2019-08-23 21:37
    Ocena: 3.33 / 5
    MBank---Dno. Od lat w tym banku, a miałem kilka przygód - opiszę:
    1. Nie potrafili odzyskać pieniędzy wpłaconych oszustowi na EBay. Po miesiącu mi odpisali, że oszust nie odebrał pisma od nich i że nie mogą uznać reklamacji na 1000 PLN. Napisali że mogę wysłać reklamację....a co by dała? Ale nie koniec. Reklamacji nie napisałem. Napisałem w mailu że się w w takim razie pożegnamy. tego samego dnia, reklamację (nie reklamację) nagle mi uznano i przelano 100 PLN. Można? Można...ciekawe jak księgują takie oszukańcze i niejasne kwoty?
    2. Przelałem z własnego konta (karta kredytowa) 2000 złotych nadpłaty za zwrot produktu z USA. Przelałem je z karty własnego konta na swoje własne konto...5% prowizji! Koorfa! Zabrali sobie 100 PLN za kliknięcie i operację wewnątrz mojego konta!

    Time to say: goodbye!
    WadyMBank to wielka wada
  • ~zmuszona do posiadania konta w najgorsz / 2019-08-23 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNA BEZNADZIEJA! Nie polecam nikomu. Ja jestem zmuszona do posiadania konta w tym banku przez fakt posiadania u nich kredytu hipotecznego. Inaczej od razu zamknęłabym to konto. Horrendalnie wysokie opłaty, niekompetencja pracowników.
  • ~Staszek / 2019-08-22 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ostatnich zmianach kompletne dno. Nie moge wykonac zadnej transakcjio od 2 miesiecy. Infolinia niekompetentna.
    ZaletyZero. Jakie moga byc zalety jak nie mozesz wykonac zadnej transakcji choc masz konto od 10 lat.
    WadyNie mozna uzyskac zadnej pomocy na infolini. Wszystko odbywa sie schematycznie.
  • ~Darek / 2019-08-20 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mBanku, przez trzy miesiące nie mogłem zamknąć konta, cały czas naliczali opłaty, jeden konsultant mówił co innego a następny jeszcze coś innego. Straciłem kupę nerwów i zdrowia. Jak tak dalej będą robić to będzie po mBanku. Kiedyś jakiś poziom reprezentowali ale teraz, to chyba najgorszy bank.
    Zaletybrak
    Wadyten bank to jedno wielkie nieporozumienie, wysokie opłaty za wszystko, problemy z zalatwieniem sprawy na infolini, problem z zamknięciem konta, telefony od rana do nocy w sprawie kredytów i usług dodatkowych
  • ~Ja / 2019-08-20 14:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam nikomu tego banku. Kontakt z infolinia to poprostu tragedia, godziny oczekiwania żeby się połączyć. Pracownicy niekompetentni i niedouczeni. W jednej sprawie każdy z konsultantów mówił co innego. Bezprawne zajęcie pieniędzy które nigdy nie powinny zostać zajęte. Oczekiwanie na rozpatrzenie prostej reklamacji trwało ponad 30 dni. Ogólnie poziom usług pozostawia wiele do życzenia.
  • ~Brj / 2019-08-20 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie wyrażałam na żaden temat negatywnych opinii na forum ale to, co robił ze mną mbBank w ostatnim czasie zmusiło mnie do tego. Byłam wieloletnim klientem tego banku, jednak ze względu na wzrastające opłaty związane z prowadzeniem konta, nagabywanie telefonami od rana do późnego wieczora z propozycjami kredytów, niemożność załatwienia spraw z konsultantami mLinii, postanowiłam złożyć wniosek o zamknięcie rachunku. Po pewnym czasie od złożenia wniosku online otrzymałam e-maila, iż w związku z debetem na koncie rachunek nie może zostać zamknięty. Gdy składałam wniosek nie było żadnego debetu. Telefonicznie uzyskałam informację, iż mam wpłacić kwotę 9 zł za dwukrotne pobranie środków w jednym miesiącu z z mojego własnego konta oszczędnościowego. Uiściłam tą opłatę, a po jakimś czasie telefon, iż znowu mam jakiś debet i rachunek nie może zostać zamknięty. Po przełączaniu od konsultanta do konsultanta (ponad pół godziny) dowiedziałam się, iż została naliczona opłata za ubezpieczenie, za które niby miałam płacić już po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku.Dowiedziałam się, iż złożenie dyspozycji zamknięcia rachunku nie jest jednoznaczne z zaprzestaniam naliczania opłat. Oddzielnie trzeba zastrzegać kartę, wyłączać usługę ubezpieczenia itd. wszystko u innego konsultanta. Powiedziałam, iż skonsultuję się w tej sprawie z prawnikiem. W konsekwencji moje rzekome opłaty zostały anulowane i otrzymałam informację o pozytywnym rozpatrzeniu wniosku. Mam nadzieję, że to faktycznie koniec. Wiele nerwów mnie to kosztowało. Czułam się wręcz oszukiwana przez mBank. Robili wszystko, żebym nie mogła zamknąć rachunku.Nie polecam mBanku.
    Zaletybrak
    Wadywysokie opłaty, ogromne trudności załatwienia spraw przez mLinię, oszukiwanie klienta, nagabywanie telefonami w sprawie propozycji kredyu oraz włączaniem dodatkowych usług związanych z kolejnymi wysokimi opłatami
  • ~julka1111 / 2019-08-17 03:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oplaty za wszystkie transakcje. M bank to jeden z najgorszych wyborów do założenia konta. Mam konto dla młodych które wydawać się powinno być w większości darmowe a opłaty za transakcje ponoszę maksymalne! Radze jak najszybciej zmienić bank!
    ZaletyBrak
    WadyWysokie oblaty za transakcje, niekomopetentna obsługa klienta.
  • ~Iouna / 2019-08-16 11:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Postanowiłam zamknąć konto w związku z opłatami i zmianami regulaminu, które wchodzą od 19.08.2019. Na koncie zostały 2 zł. Tuż przed zamknięciem konta na mojej poczcie pojawił się mail, iż konto nie zostanie zamknięte ponieważ mam na nim debet. Wchodzę na konto, a tam żadnej informacji o debecie w saldzie nie widzę. Kontaktuję się z bankiem (nie dzwonię, nie ma sensu) na czacie. Otrzymuję po 2 godzinach odpowiedź, że moje 2 zł wysłali przelewem za 9 zł i w rezultacie nie dostałam tych 2 złotych, a muszę dopłacić jeszcze 7! Co to jest? Kto takie głupoty (delikatnie mówiąc)wyprawia?!!! Dodam, że sama tych 2zł przelewem wysłać nie mogłam, bo to za mała kwota. Co za ...!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa i dostęp do informacji ograniczony, kontakt z kimkolwiek z banku niemal zerowy, bezpłatne wypłaty z bankomatów ograniczone, nie polecam nikomu banku
  • ~Xxx / 2019-08-14 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, zmiana numeru telefonu trwała aż 3 dni! Nie można tego zrobić przez stronę internetową, przy próbie kontaktu telefonicznego dziesiątki numerów wewnętrznych, a gdy już wybierze się odpowiednia linie, okazuje się że nie ma możliwości połączenia z konsultantem bez wcześniejszego wpisania numeru klienta i telekodu (jakby każdy miał to pod ręką). Długie oczekiwanie. Po kontakcie z konsultantem okazało się że trzeba mieć poprzedni numer aktywny ( dość ciężka sprawa przy utracie telefonu z kartą),w przeciwnym razie mogą wysłać kod poczta który idzie aż 10 dni! Ogólnie żenada
    ZaletyBrak
    WadyFatalne podejście do klienta, długi czas oczekiwania
  • ~KS / 2019-08-14 00:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy Banku Mbank skontaktowali się ze mną z prośba o aktualizowanie oświadczenie o beneficiencie rzeczywistym mojej firmy. Po przybyciu do odziału przy CH Arkadii w Warszawie zostałam poinformowana, że jedynnie co muszą zaaktualizować to moje nazwisko. Złozyłam wszystkie oświadczenie zgodnie z instrukcją pracowników 26/07/2019 - potwierdzenie sms. Po czym w dniu 8/8/2019 dostałam informacje że zgodnie z nowymi przepisami moje konto firmowe zostało zamknięte z powodu "braku możliwości zastosowania wobec posiadacza rachunku środków bezpieczeństwa finansowego wskazanych w ustawie o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu". Spędziłam 3 dni na wyjaśnienia i składania reklamacje i ponownie oświadczenia o beneficjencie rzeczywistym w odziale na ul. Królewskieh 14. Po czym dostałam informacje ze konto zostanie aktywowanie w ciągu 14 dni. Wszystkie przelewy od klientów zostały odrzucone co wiąze się z ogromną stratą dla firmy. Ponad tym nie możemy wykonać zadnych przelewów do kontrahentów ani uzyskać dostęp do srodków. Mbank nie bierze zadne odpowiedzialności za błędów swoich pracowników i nie szanują swoich klientów. Składam dyspozycji o przenoszenia srodków do innego Banku - Jestem ciekawa ile to jeszcze trwa? traciliście kolejnego klienta z powodu wspaniałej obsługi - Dziękuję i Gratulacje !!!
  • ~Tomcio / 2019-08-13 16:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Uciekajcie z mbanku to już po mału koniec. Przez to, że mnie oszukali stracili klienta i beda po woli tracić
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwa i wyzysk
  • ~Sylwia / 2019-08-13 13:45
    Ocena: 2.33 / 5
    W dniu 13-08-2019 przez 4 godziny próbowałam uzyskac pomoc na infolinii i jej nie uzyskałąam!!!!!!!!!!!!!!. Tragedia!!!!!!!!!!!!!!!! , Nigdy w zyciu kontatktu z infolinią, to droga przez mękę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadypracownicy nie przychylni rozmówcom
  • ~Ann / 2019-08-12 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzono zmiany, które wymagają kontaktu z infolinią i konsultantem. Dodzwonienie się graniczy z cudem, konsultanta prawie nie słychać; nie potrafi wyjaśnić jak rozwiązać problem, bo inaczej opracowano ustawienia w moim polu (klient), a rzekomo on jako pracownik ma inne opcje. Dzwonię po raz kolejny... Porażka !!!!!
  • ~Filip / 2019-08-10 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech godzin bezskutecznie próbuje połączyć się z konsultantem banku dwodzniąc na różne numery. Ceny wszystkiego ciągle idą w górę, a obsługa klienta jest na fatalnym poziomie. Żałośnie nieatrakcyjne warunki lokat i naciągactwo na wszystko
    Zaletybrak
    WadyBardzo dużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2049
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1560
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1014
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 988
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 929
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4785
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4562
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4008
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3100