Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2019-09-08 15:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Pobieranie opłaty za przelew pomiędzy własnym kontem firmowym a prywatnym to zwykła kpina. Najgorszy bank dla firmy.
    WadyOpłata za przelew pomiędzy własnymi kontami firmowym i prywatnym
  • ~i / 2019-09-07 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    pobrali opłatę 5 pln za nic, nie odnotowaną w historii operacji, a potem przez godzinę nie można się do nich dodzwonić
  • ~Ola / 2019-09-06 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam utrata zaufania. Mam od lat tzw. konto gospodarcze oraz lokaty walutowe. Chciałam złożyć wnioski na lokaty w innych walutach. System odrzucał wnioski. Poinformowano mnie o nieprawidłowościach danych w dowodzie osobistym (podobno jakaś? niezgodność w centralnym rejestrze dowodów osobistych). W innych bankach nie widzieli problemu (wszystko było OK). Dodatkowo zleciłam sprawdzenie centralne swojego dowodu osobistego (dokument bez zastrzeżeń!!) Tego samego dnia mąż zerwał wszystkie lokaty (dobrze że był współwłaścicielem). Jesteśmy w trakcie likwidacji kont gospodarczych.
    Po prostu boimy się.
  • ~Robo / 2019-09-05 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Utknąłem na etapie zakładania i aktywacji kont firmowych. Po przeszło 3 dniach walki z bankiem, kilkukrotnych odwiedzinach w placówkach ( sami nie wiedzą, która placówka ma obsługiwać jakich klientów), bezowocnych kontaktach na czacie oraz mlini potwierdzeniu w placówkach, że konta aktywne, składaniu w związku z tą sytuacją wielokrotnie reklamacji - ikona mobilności z ironią oświadcza, że mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji a to jest powiązane z aktywacją konta. Ikono mobilności - złożenie właściwe wniosków przez internet, potwierdzone sms do podpisu we skazanym punkcie przerosło twoje możliwości, 34 dni to całkiem niezły wynik jak na zakładanie kont!!! Gratuluję.
    Poziom niekompetencji w procesie obsługi jest szokujący!!!
  • ~ja / 2019-09-05 00:59
    Ocena: 1.00 / 5
    nie należę do tego banku, nie mam żadnej karty a dzisiaj przysłali pismo o opłatach za prowadzenie konta i korzystanie z ich usług w kresie w którym nie byłam w mieście.
    Zaletyżadnych
    Wadynajwięcej
  • ~Imię / 2019-09-04 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wciąż popsuty tablet w oddziałach mBanku, czy do niego mają dostęp dzieci, że wciąż (gdy oczywiście jest dostępny,bo nie ma "awarii"), się psuje??? nawet,gdy jest dostępny,to jakby ktoś jeszcze na nim był zalogowany, ponieważ przy próbie wylogowania się,próba jest nieudana. Nierzetelni pracownicy informują,że wszystko ok. Tymczasem,jeśli nie ma informacji typu "poprawne wylogowanie z serwisu transakcyjnego" to ok.nie jest.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisane oraz wiele innych
  • ~Zniesmaczona / 2019-09-04 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank że wszystkich banków, nie polecam!!!! Ludzie zastanówcie się 2 razy zanim tam założycie konto!!!!!! Miałam konto 12 lat a teraz co chwilę blokują mi że względu bezpieczeństwa, bez żadnego uprzedzenia, z dnia na dzień zostałam bez środków do życia z trójka dzieci, ludzie na mlini niekompetentni... Odsylaja z działu na dział i żaden z nich nie patrafi rozwiązać problem, wiecznie zmieniane opłaty za prowadzenie konta!!!! NAJGORSZY BANK JAKI ISTNIEJE!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkiego jakie istnieją
  • ~sławek / 2019-09-02 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORZY BANK CAŁEGO SWIATA

    zero kompeteni pracownicy, nie mozliwy kontakt z kimkolwieg wyzej. wiecznie infolinia i odp przykrom nic nie poradze, na zasadzie jak najszybciej sie petenta pozbyc. podonie w placowce :Bank stawia na Pokolenie Z jak ZERO motywacji i taka jest obsługa.
    samowolna blokada rachunku i srodkow baz informacji itd.. niech klient sie sam boryka
    Zaletyzero
    Wadysporo
  • ~artur / 2019-09-02 14:58
    Ocena: 2.67 / 5
    coraz gorzej z tym bankiem co innego mowili co innego wyszlo z czasem
    Zaletyzadnych
    Wadyza wszystko trzeba placic
  • ~James / 2019-09-01 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciekawy bank. Indywidualne podejście do klienta. Bardzo wysoka zdolność i wiarygodność kredytowa, a bank zamiast wnioskowanej kwoty 20 000 chciał przyznać 2000. U konkurencji bez problemów 20 000 na lepszych warunkach. To bank czy SKO (Szkolna Kasa Oszczędnościowa)? Jestem trakcie przenoszenia konta do innego banku,pomimo że byłem ich klientem niemal od samego początku.
    WadyChwalić to się potrafią.
  • ~Mariusz / 2019-08-29 15:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Założyłem sobie konto wielowalutowe i jakie było moje rozczarowania, kiedy zapłaciłem kartą w euro a bank pobrał kasę w zł, pytam konsultanta, o co chodzi okazało się ze miejsce, w którym płaciłem zablokowało w trakcie płacenia większa kwotę od dostępnej na koncie podczas transakcji a dopiero później koryguje ja do właściwej kwoty która została zapłacona. Np. płacisz 40euro bank blokuje 130 a później koryguje tylko, jeśli kwota jest wyższa niż środki na koncie to płacisz w PLN. Plus prowizja. Bank się wykręca ze to zgodnie z regulaminem tylko nie wspomina o takich sytuacjach w regulaminie. Jak dla mnie powinna się liczyć kwota faktyczna a nie wzięta z sufitu. Ta usługa to BUBEL.
    Zaletynie wiem
    Wadyza reklamą jest bubel walutowy
  • ~Marcins / 2019-08-28 15:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Z tym bankiem to coraz gorzej choc w sumie juz nizej sie chyba nie da, od dawna szoruja po dnie, zmian oplat i warunkow kart to nie warto nawet wspominac. Jestem klientem od 20lat i jest tragedia. Szybkosc ksiegowan to żenada to setnej potegi. Mam jeszcze T-mobil, Santander i ING jakby co. Jestem klientem tylko dlatego bo mam Fundusze Inwestycyjne ktorych przeniesc nie moge a zarabiają i nie chce sprzedawac. Ale to obce fundusze bo fundusze Mbanku to dno dno i jeszcze z 10 metrow mułu i chyba nadal gruntu nie ma. Spece z Mbanku to przekladajac kase z lewej do prawej tracą pieniadze..
    ZaletyTylko market funduszy inwestycyjnych, fajna sprawa i duzy wybor w jedym miejscu, ale omijac produkty Mbanku!!
    WadyPatrz wyzej.. I to mało
  • ~Ilona / 2019-08-28 13:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzwoniąc na infolinię przełączają klientów i nie szanują kompletnie ich czasu, na przelewy i zwroty gotówki trzeba czekać po kilka dni. Brak kompetencji pracowników odsyłają od jednego do drugiego nie mają pojęcia co się właściwie dzieje. Syf kompletny. Stanowczo nie polecam.
  • ~Stefan / 2019-08-24 15:54
    Ocena: 4.00 / 5
    Dzisiaj wchodzę sobie na konto, a tam SALDO 0,00 !!! Bank z dnia na dzień, bez jakiejkolwiek wcześniej informacji postanowił zamknąć nam konto !!! 2 tygodnie temu byliśmy uzupełniać informacji, że nie jesteśmy rzekomymi "terrorystami". Pomimo to konto i tak zostało zablokowane. Mam zdefiniowane przelewy na VAT (ciekawe czy wyjdą ?) Nie mogę zapłacić PIT, ZUS oraz klienci nie mogą dokonywać wpłat !!! Procedura reklamacji trwa 30 dni !!! Jesteśmy klientami od ponad 20 lat ale to co teraz się tam dzieje to jakieś jaja !!! Na dzień dzisiejszy NIE POLECAM !!! W tej sprawie będę interweniował gdzie się tylko da, włącznie z instytucjami międzynarodowymi. ŻENADA !!!
  • ~Ja / 2019-08-24 01:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Nie polecam. Godz 00.59 dzwonię na mlinie bo poważny problem. Nikt nie odbiera. 20 min czekam i nic. Trzeba bank zmienić
  • ~Ala / 2019-08-23 22:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam konto w mBanku od 2008 roku i na początku była bardzo prosta obsługa strony. Wszystko było czytelne, szybko robiło się przelewy,każdy laik sobie z wszystkim od razu poradził.Dorwali się do projektowania młodzi "manager-owie", więc stronę zrobili dla dzieci, które będą się bawić zbieraniem punkcików, ustalaniem rodzaju operacji, oszczędzaniem itp.Karty debetowe były bezpłatne, ale to było źle bo chyba za mały zysk i prezesi nie mają premii. A jak można skorzystać ze swoich pieniędzy jak oddziałów jest mało a do tego też żądają pieniędzy za wypłaty i wpłaty. Do tego nie kompetentni są konsultanci, zarówno na chat'cie jak i w oddziale. W Krakowie na ul. Dietla przeżyłam wczoraj szok jak aroganccy i bezmyślni są ich pracownicy. Trzeba uciekać z tego banku, gdzie jest lepiej i nie za wszystko się płaci.
  • ~Krzysztof / 2019-08-23 21:37
    Ocena: 3.33 / 5
    MBank---Dno. Od lat w tym banku, a miałem kilka przygód - opiszę:
    1. Nie potrafili odzyskać pieniędzy wpłaconych oszustowi na EBay. Po miesiącu mi odpisali, że oszust nie odebrał pisma od nich i że nie mogą uznać reklamacji na 1000 PLN. Napisali że mogę wysłać reklamację....a co by dała? Ale nie koniec. Reklamacji nie napisałem. Napisałem w mailu że się w w takim razie pożegnamy. tego samego dnia, reklamację (nie reklamację) nagle mi uznano i przelano 100 PLN. Można? Można...ciekawe jak księgują takie oszukańcze i niejasne kwoty?
    2. Przelałem z własnego konta (karta kredytowa) 2000 złotych nadpłaty za zwrot produktu z USA. Przelałem je z karty własnego konta na swoje własne konto...5% prowizji! Koorfa! Zabrali sobie 100 PLN za kliknięcie i operację wewnątrz mojego konta!

    Time to say: goodbye!
    WadyMBank to wielka wada
  • ~zmuszona do posiadania konta w najgorsz / 2019-08-23 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    TOTALNA BEZNADZIEJA! Nie polecam nikomu. Ja jestem zmuszona do posiadania konta w tym banku przez fakt posiadania u nich kredytu hipotecznego. Inaczej od razu zamknęłabym to konto. Horrendalnie wysokie opłaty, niekompetencja pracowników.
  • ~Staszek / 2019-08-22 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Po ostatnich zmianach kompletne dno. Nie moge wykonac zadnej transakcjio od 2 miesiecy. Infolinia niekompetentna.
    ZaletyZero. Jakie moga byc zalety jak nie mozesz wykonac zadnej transakcji choc masz konto od 10 lat.
    WadyNie mozna uzyskac zadnej pomocy na infolini. Wszystko odbywa sie schematycznie.
  • ~Darek / 2019-08-20 18:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam mBanku, przez trzy miesiące nie mogłem zamknąć konta, cały czas naliczali opłaty, jeden konsultant mówił co innego a następny jeszcze coś innego. Straciłem kupę nerwów i zdrowia. Jak tak dalej będą robić to będzie po mBanku. Kiedyś jakiś poziom reprezentowali ale teraz, to chyba najgorszy bank.
    Zaletybrak
    Wadyten bank to jedno wielkie nieporozumienie, wysokie opłaty za wszystko, problemy z zalatwieniem sprawy na infolini, problem z zamknięciem konta, telefony od rana do nocy w sprawie kredytów i usług dodatkowych
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 883
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964