strona 73 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Dorota / 2019-09-21 21:51
Jest to najgorszy bank na świecie. Dodzwonienie się na infolinie graniczy z cudem. Zawsze jak załatwiam sprawy to są komplikacje i muszę jechać do Odzialu gdzie są wieczne kolejki i niekompetentna obsługa. Porażka totalna - odradzam wszystkim! -
-
~Saper / 2019-09-21 18:11
Jasno i zwięźle KUR...i ZŁODZIEJE. To mówiłem ja klient id 85617925. Nie pozdrawiam ale niech wiedzą kto!!!! ZaletyZeroWadyBrakło miejsca -
~sraczkambank / 2019-09-21 12:56
Złodzieje i oszuści! Opłaty za byle g*wno
Życzę im szybkiego upadku -
~Khasan / 2019-09-20 17:26
Najgorszy bank.. Straszna obsługa.. Żałuję że tyle czasu miałem konto.... -
~Radek / 2019-09-20 14:46
Bank który naciąga...nigdy więcej.Czuje się oszukany poprzez nie jasne zasady tego banku.Zostalem wprowadzony w błąd przez pracownicę banku co kosztowało mnie ponad 150 zł extra... ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Ewcia63 / 2019-09-19 17:04
Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug". ZaletyBrak jakiejkolwiekWadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system . -
~Weronika / 2019-09-19 16:25
Jetem młodą dziewczyną mam ledwo co skończone 18 lat, co jakiś czas chodzę po galerii handlowej i własnie tam widzę jak konsultanci z tego całego pseudo banku podchodzą do takich młodych osób jak ja i "zachęcają" do założenia u nich konta. Osobiście jestem oburzona po wczorajszej akcji ponieważ nie chcąc wdawać się w rozmowę z panem który był przy stanowisku tłumaczyłam się ze nie mam czasu i muszę iść, jednak ten na siłę mnie zatrzymywał. Jako ze sytuacja powtórzyła się kilkakrotnie postanowiłam z nim porozmawiać na czym to polega skoro tak ciągle nalega- ponieważ to powtarza się co jakiś czas. Oczywiście zaczął wmawiać mi ze mimo iż nie pracuję mogę założyć konto i tylko je będę miała. Ja tłumacze facetowi że nie mam zamiaru nic zakładać a on na siłę żebym założyła. Byłam jeszcze w większym szoku gdy powiedziałam mu ze muszę już iść a on jak gdyby nigdy nic złapał mnie za rękę i powiedział : "zaczekaj na spokojnie ja tutaj wyciągnę długopis i wpisz tu swoje dane, zobaczysz ze będziesz zadowolona" . No myślałam że szlak mnie trafi, jak można być tak bezczelnym, na szczęście nie dałam się wkręcić i wmówiłam mu ze zaraz przyjdę- oczywiście nie wróciłam, ale najlepszy tekst był ze strony tego pana "ale wrócisz tu prawda?", jakby się bał że jakieś pieniądze straci, po przeczytaniu opinii na tej stronie wnioskuje ze miałabym spore problemy gdybym się dala namówić, uważajcie ludzie bo to oszuści. A jeśli sprawa się powtórzy osobiście to zgłoszę . ZaletyBrakWadyNaciąganie, oszustwo -
~Nick / 2019-09-18 18:45
Same minusy. Mbank-zenada. Kłamstwa.klamstwa kłamstwa. ZaletyNie ma żadnych zalet.WadyJakość obsługi
Dostępność
Kłamstwa pracowników mbanku oraz tych z infolinii -
-
~anois / 2019-09-18 15:32
od 3 dni po zmianach nie mogę się zalogować "SESJA WYGASŁA"...konsultanci nie potrafią pomóc, zapraszają 40 km do Wrocławia....bo tam siedziba. PORAŻKA...jak najszybciej zamknać konto i z dala od tego pseudo banku WadySAME WADY -
~Gosc / 2019-09-18 12:45
Słabo. CAs oczekiwania na załatwienie sprawy bardzo długi. ZaletyBrakWadyCiężko coś załatwić. Czas oczekiwania na załatwienie sprawy najdłuższy jaki znam. -
~Ewcia63 / 2019-09-17 22:04
Jesteśmy klientami tego banku już bardzo długo i zawsze wydawało mi się że jest ok. Ale było ok do momentu gdy trzeba było zmienić nr telefonu na zagraniczny. I tu zaczęły się problemy- niekompetentni konsultanci przez których nie mamy od ponad miesiąca dostępu do swojego konta.Ich niewiedza wręcz poraża. Obsługa klienta na poziomie zerowym. Nie mogę powiedzieć ani jednego dobrego słowa o tym pseudobanku. Omijać ten bank szerokkm łukiem.Jak tylko odzyskamy dostęp do konta to od razu rezygnujemy z ich 'uslug". ZaletyBrak jakiejkolwiekWadyNiekompetencja , niewiedza konsultantów, przestarzały system . -
~ania / 2019-09-17 21:00
przeczytalam wczesniejsze opinie i musze dodac ze dolaczam sie . ten bank to totalna pomyłka, a rozmowa z ludzmi tam pracujacymi to jak rozmowa z automatem , Bank nie szanuje klienta , mialo bc za zero a sa oplaty mialo byc promocyjne konto i ksa 300zl a okazalo sie ze nic takego ne dostalam ....zwykli oszusci.planuje jak najszybciej zostawic ten cyrk. Zaletybrak zaletWadywady , same wady -
~Jadwiga Laskowska / 2019-09-17 11:15
Przez ponad 3 miesiące byliśmy z mężem zwodzeni w sprawie kredytu...po dostarczeniu wstępnych danych, finansowych, które zostały pozytywnie, podobno, zaopiniowane do kwoty interesującego nas produktu- zaczęła się procedura uzupełniania danych, budowlanych, projektowych, ect, ect... w sobotę zadzwoniła nasza opiekun w dopytaniem o jakieś szczegóły z projektu.... a dziś informacja, że nie spełniamy kryteriów...no spoko- tylko czemu po 3,5 miesiącach zawracania"..", jeszcze tylko brakowało w wymaganych dokumntach rozmiaru buta, stanika i terminu ostatniej miesiączki!!!
NIE POLECAM, NIE POLECAM
ODRADZAM... pewnie handlują danymi od potencjalnych klientów wyciągniętymi...
-
~AdamS / 2019-09-15 18:39
14.09 Weszły w życie nowe sposoby logowania do kont. Pechowo miałem awarię telefonu i musiałem założyć aplikację na nowym aparacie. Przypisanie aplikacji do konta, pesel, nazwisko rodowe, potem kod otrzymany z połączenia telefonicznego i nagle informacja, ze muszę się zalogować do aplikacji mobilnej w celu autoryzacji. Przecież walczę z pierwszym uruchomieniem w/w aplikacji. Próbuję przez komputer. Login, hasło i komunikat żeby autoryzować dostęp poprzez aplikację (która nie działa). Kilka telefonów na infolinię i dochodzę do wniosku, że jak już jestem zmuszony iść do placówki z moim problemem, to chyba już tylko po to, aby się z bankiem pożegnać. Rozumiem, że mobilna autoryzacja itd. ale musi być jakaś furtka żeby dostać się do swoich pieniędzy w razie jakiejś awarii. ZaletyPłatność kartą jest od razu uwzględniana na saldzie rachunku.WadyAkurat mojego problemu nie da się rozwiązać poprzez infolinię. -
~Nie_polecam_MBank / 2019-09-14 12:19
Aplikacja mobilna to jakaś żenada, nie wspominając o obsłudze klienta na infolini. ZaletyPraktycznie brakWadyFatalna aplikacja mobilna -
~Stan / 2019-09-13 12:40
Założyłem konto osobiste wszystko miało być za zero jednak co miesiąc coś a to wypłaty z bankomatu poniżej 100 opłata,niedawno co zauważyłem 7pln z wypłatę z bankomatu a tu znowu doczytałem o opłatach za kartę to są ZŁODZIEJE I OSZUŚCI od takich z daleka.
Dziś już nie dam rady ale w poniedziałek podziękuję tym kłamczuchom.ZaletybrakWadywszystko złe -
-
~karsz / 2019-09-13 11:32
Złożenie dyspozycji na m-lini w terminie (5.09), dnia 9,09 centrala zgłasza do banku ze trzeba donieść dokument (dokument doniesiony godzina 11) o 14;30 mail z centrali ze brakuje jeszcze jednego dokumentu w związku z tym dyspozycja zostaje zamknięta. No ręce opadają!Jakby nie mozna było od razu rano poprosic o oba dokumenty.tym bardziej ze drugi dokument doniosłam w tym samym dniu. Musiałam zlozyc kolejny wniosek który nadal nie został rozpatrzony.termin rozpatrzenia 7 dni ... od 5ego minęło już 8. Fatalny system obsługi klienta to już w bankach spółdzielczych wygląda to lepiej, naprawdę. w dobie internetu ciężko uwierzyć że bank szczycący się mianem ikony mobilności ma takie problemy z komunikacją wewnętrzną. Zalety-obsługa konta onlineWady-mlinia -przedpotopowe procedury w kwestii obsługi klienta - zła komunikacja miedzy centralą a placówką banku -
~Zdrojek / 2019-09-12 10:21
Konsultanci wprowadzają klienta w błąd (zatajając koszty), nie dotrzymują terminów -
~barbara / 2019-09-09 20:27
Wziełam kredyt na samochód na 2 lata.Kredyt podpisałam w kwietniu 2018 a spłatę zaczełam 10.06.2018.Jakiez było moje zdziwienie kiedy dostałam pismo z 19.08.2019 że muszę spłacić całość pożyczki albo połączyć z innym kredytem lub kredytem w rachunku.Jestem zszokowana zachowaniem banku.Kredyt spłaciłam ale niesmak pozostał.Jedno wiem, że nigdy i nikomu nie polecę MBANKU jako wiarygodnego partnera.Jesteście niewiarygidni skoro zmuszacie klienta do natychmiastowej spłaty kredytu. -
~HennesvXguy / 2019-09-09 03:12
Zastanawia mnie jakim cudem mam -70 zł na saldzie, skoro posiadam nieaktywne konto bankowe, nie dostałem karty i dodatkowo mam konto dla młodych przy którym się nic nie płaci za prowadzenie konta. Żenada...
strona 73 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »