Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marzena / 2019-10-22 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wjiosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
    WadyBiurojracja, mało placówek w Polsce
  • ~Jarek / 2019-10-20 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ukradł mi z konta złotówki i nie chce oddać. Pomimo tego, że zrobiłem transakcję w USD, kartą przypisaną do konta w USD z aktywną usługą wielowalutową, pobrali złotówki. Próbowali mi wmówić, że to wina terminala iźle wybrałem walutę. Tylko, że nie użyłem terminala i nie było możliwości wyboru waluty, bo to była transakcja internetowa. Zwykłe złodziejstwo, sami zadecydowali o wyborze PLN, żeby zarobić na przeliczeniu walut.
    No i obsługa. Infolinia, czat - totalny brak kompetencji i decyzyjności.
    Zaletybrak
  • ~Paula / 2019-10-18 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Pani w banku odmówiła mi zamknięcia rachunku, powiedziała, że sama mam to zrobić na aplikacji. Jeśli klient przychodzi do banku, czeka w kolejce, grzecznie prosi o wydanie takiej właśnie dyspozycji to pracownik powinien to wykonac.

    Druga sytuacja, skończyła się ważność karty, poszłam do oddziału zamówić nową kartę. Znowu informacja, że mam to zrobić na aplikacji, Zrobiła to Pani z banku na moim telefonie. Czekalam jakieś 10dni. Karta nie przyszła. Znowu straciłam swój czas i poszłam do oddzialu, Pan poinformował mnie, że nie jest możliwe żebym zamówiła sobie kartę na aplikacji ponieważ jestem tylko pełnomocnikiem konta, a nie właścicielem.

    Niekompetencja pracowników to mało powiedziane.
    WadyObsługa klienta

  • ~marwi / 2019-10-15 09:03
    Ocena: 2.33 / 5
    W tym banku jestem właściwie od samego początku bo czasy te sięgają jeszcze multibanku. Był to najlepszy bank, ale podkreślam był. Problemy się zaczęły po połaczeniu mbanku z multibankiem. Do tej pory nie powstała aplikacja, która pozwala na logowanie się na dwa różne numery klienta. Tak, to już trwa kilka lat i nie mogą sobie z tym poradzić. Później doszedł problem po odświeżeniu interfejsu. Zrobili oczojebne białe tło, którego nie można zmienić, bo nie. A teraz to już jakiś skandal normalnie. Rozumiem, że muszą dostosować się do nowych wytycznych, ale to już przegięcie, abym musiał za każdym razem wpisywać hasło sms do logowania, bo tylko dla jednego konta przeglądarka może być zaufana. Inne banki rozwiązały problem inaczej i jest ok. Ogólnie nie polecam.
    Zaletyteraz niestety już brak
    Wadyoczojebne tło
    niedostosowana aplikacja mobilna do realiów
    brak możliwości zalogowania się do banku
  • ~Anna / 2019-10-14 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta chciałam odzyskać jeden przelew, który na nie przyszedł. Byłam w placówce mBanku - odesłali mnie do sklepu, z którego przelew wyszedł. W sklepie zostałam poinformowana, że przelew na 100% jest w banku. Poszłam do mKiosku - odesłali mnie na infolinię. Zadzwoniłam na infolinię - odesłali mnie do placówki. Co to za obsługa klienta, która nie potrafi pomóc? Od ponad tygodnia nie da się nic załatwić.
  • ~Anna / 2019-10-14 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta chciałam odzyskać jeden przelew, który na nie przyszedł. Byłam w placówce mBanku - odesłali mnie do sklepu, z którego przelew wyszedł. W sklepie zostałam poinformowana, że przelew na 100% jest w banku. Poszłam do mKiosku - odesłali mnie na infolinię. Zadzwoniłam na infolinię - odesłali mnie do placówki. Co to za obsługa klienta, która nie potrafi pomóc? Od ponad tygodnia nie da się nic załatwić.
  • ~Klient mbank / 2019-10-14 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu najgorszy bank z jakim się spotkałam mam tam konto wiele lat i naradzie nie mogę z niego zrezygnować lecz to co się dzieje w nim to jakieś żarty, co miesiąc jestem zmuszona bywać tam i wysluchiwac jakiś bzdur ponieważ miesiąc w miesiąc zostają mi blokowane pieniądze bez podstawie są pisane wnioski reklamację i nic z tego od roku jest robione to samo po prostu tragedia. Kto ma konto w tym banku i ma możliwość zmiany proponował bym zmienić ten bank to "krzak" a nie żaden bank
    WadyWady - ten bank to jedna wielka wada
  • ~Kaska / 2019-10-12 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Nie polecam i ostrzegam. Mialam tam rachunek. Rachunek zamknelam. Pomimo tego natretnie wypisywali mi sms reklamujace ich marne produkty. Zastrzeglam ze nie zycze sobie zadnych reklam i nic z tego. Bez klasy i taktu! Zwyczajne lamanie prawa.Malo tego jeszcze pol roku po zamknieciu rachunku otrzymywalam info o zajeciu mojego rachunku!?? Rachunku ktorego juz nie mialam. Na infolinii pani tlumaczyla ze to jakis inny klient pomylil pewnie cyfre wpisujac swoj numer telefonu i stad ta pomylka.Zenada!! Omijajcie szerokim lukiem!!
    ZaletyLogo
    WadyCaloksztalt
  • ~Marcin / 2019-10-12 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    największe złodziejstwo jakie może być... opłaty za przelewy pomiędzy własnymi rachunkami (9 zł), opłaty za przelewy z karty kredytowej (39 zł) Jawne dziadostwo i sk.... To nie ten sam bank, do którego się zapisywałem...
  • ~Robbo / 2019-10-12 17:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorzej działający serwis na rynku. Nie słyszeli o intuicyjności, a poza tym strasznie utrudniają człowiekowi życie przy najprostszych operacjach. Ustawienia kart nie znajdują się w zakładce UStawienia, tylko gdzie indziej, ciekawe kto to wymyślił.
  • ~Maciej / 2019-10-11 22:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Rejestrowalem konto dowodem osobistym przez internet lata temu. Karta, ktora została wyrobiina nie dzialala, musialem wyrobic nowa na wlasny koszt. Dowod osobisty stracil waznosc. Z racji, iz mieszkam za granica posluguje sie tylko paszportem- dowodu nie mam. Siedzac przed gosciem z zapietej na opaslym brzuchu marynarce uslyszalem: wg banku legitymujac sie paszportem jestem klientem nie zidentyfikowanym. Konto zostalo zablokowane, nie moge wykonac zadnych operacji.
  • ~Klient / 2019-10-08 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank to bank który stawia na jednorazowy deal i to jak złoic klienta. Limit w rachunku dla osoby fizycznej czy firmy w promocji bez prowizji a po roku niespodzianka 2,5% za odnowienie przymusowe. Nie zapłaciłeś od razu to spokojna głowa mają cię i złoja cię za rok. Kredyt odnawia się z automatu i kasa z kąta też znika z automatu. Jeśli wypowiedź kredyt to i tak pobiorą prowizje. Nie liczą się relacje z klientem. Liczy się A jeśli jestes osoba zarządzająca spółka to mBank potrafi bez słowa zamknąć rachunek z dnia na dzień zasłaniając się ustawa o finansowanie terroryzmu a twoja kasę zamrozić na rachunku technicznym banku oczywiscie nieoproDo tego dochodzą nieprzekoleni pracownicy. Naprawdę odradzam ten market kredytowy. T
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób wymienić wszystkie
  • ~Bzyk / 2019-10-02 15:00
    Ocena: 1.00 / 5
    w Mbanku mam konto od 2012 roku.Wziałem ubezpieczenie przy kredycie odnawialnym.Złożyłem rezygnacje po ponad 2 latach i... tu zaczynaja sie schody.Pismo o rezygnacji otrzymali 17 wrzesnia,ubezpieczenie mimo to pobieraja ..i twierdza ze rezygnacja nie dotarła...potem ,że zle wypełniłem pismo nie podajac numeru kredytu.Sek w tym że w rezygnacji z ubepzieczenia podaje sie numer polisy a nie rachunku,co jest w tym dokumencie (Mbanku) wyraznie zaznaczone.Okazuje sie ze nielgalnie pobrali pieniadze,teraz czarują szukajac dziury w całym a ja szykuje pismo do UOKIK.Odradzam,to zwykli oszusci.
    ZaletyBrak
    Wadynieuczciwi,bałganiarze
  • ~Grzegorz / 2019-10-01 22:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza infolinia z jaką miałem przykrą okazję rozmawiać. Robią z człowieka d_bila odsyłając do automatu i wrzucając później do kolejki oczekujących na połączenie z konsultantem - po 15 minut oczekiwania wiec na jedno połączenie człowiek traci 45minut.
    Zaletybrak
    Wadydługi czas oczekiwania, skomplikowane procedury, brak osoby kompetentnej do rozmowy
  • ~Klient / 2019-10-01 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam dzisiaj połączyć się z konsultantem obsługującym firmy. Za pierwszym razem czekałam 45 minut - rozłączyłam się sama. Za drugim razem po 40 minutach oczekiwania rozłączył mnie bank. Osoba, która zarządza infolinią w tym Banku chyba nie ma dużego doświadczenia. Jutro spróbuję dodzwonić się do mojego opiekuna, ciekawe czy odbierze telefon??? Mam w tym banku 3 konta - dwa firmowe i osobiste. Chyba czas poszukać innego banku.
  • ~Irma / 2019-09-28 20:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Prowizje od niskich kwot wypłacanych w bankomatach i złodziejskie prowizje za wpłaty we wpłatomatach. Okazuje się że korzystanie tylko z niektórych wpłatomatów jest darmowe. To żart? Likwiduje konto, skandal.
  • ~tytus / 2019-09-27 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    K.rwy z mBanku zaszybki perzelew pobraly 35 zł mimo,zw wyswietlało sie ,ze bedzie 5zl.Za taki sam przlew w Getinbanku zapłacilem 5zl.mBank zlodzieje i k...Najwyzasza pra pozegnać tych oszustów
  • ~Marga / 2019-09-26 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Bank na niskim poziomie obsługi. Przez naście lat kiedy nic się nie działo oczywiście było w porządku przelewy -wypłaty- wpłaty . Jednak kiedy wszedł
    Komornik użerania kilku miesięcy codziennych telefonów nie było końca z mojej strony zablokowali wszystko co miałam nie przesyłając do komornika ani nie dając mi możliwości korzystano nawet państwie 500 . Marni. Na szczęście już nigdy nie będę ich klientka
  • ~Klient który dał się nabrać. / 2019-09-25 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    To moja pierwsza opinia gdziekolwiek. Brawo mbank motywujecie ludzi ! Jeżeli ktoś się zastanawia aby otworzyć konto i nie wie w jakim banku to serdecznie odradzam MBANK. Najgorsza obsługa pod względem placówek, infolini, dostępu do narzędzi i opcji do konta, oszukiwanie na promocjach, nie wydawanie karty do konta przez 3 miesiące (sprawa nadal trwa w toku i mają to głęboko) brak możliwości operowania środkami poza blikiem jeżeli nie wydają ci karty. Bank u którego o wszystko ty się prosisz i zabiegasz nie podejmują żadnych interwencji samodzielnie mimo zobowiązania się do działania. Najgorsze procedury kredytowe musisz być milionerem żeby dostać marne grosze. Itd. Itp. ETC.
    Wszelkie pozytywne opinie o banku jego wysokie rankingi nagrody itp są po prostu KUPIONE :) i tak można sobie kupić nagrodę jak by ktoś się zastanawiał :)
    ZaletyBRAK i to serio. Każdy inny bank jest lepszy (mam wiele kont w różnych bankach)
    WadyPatrz wyżej
  • ~Teli / 2019-09-24 17:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie widziałam nigdy tak beznadziejnego konta! Rozpoczynajac od aplikacji , ktora w porownaniu np. z aplikacja pekao jest tak niejasną i nieprzejrzysta, pieniadze nie znikaja z konta od razu , ale po kilku dniach jesli placisz zblizeniowo. O zgrozo mam tam kredyt i oczywiscie ukryte koszta, przeksztalcenie mieszkania na wlasnosciowe przebiego sprawnie , ale juz obniżanie raty z tym związane jest mozliwie jak najbardziej opozniane!!! Tak zeby tylko nabic wieceh i wiecej odsetwk , bylw dzien więcej. Ponadto zniknelo mi z konta 100 zl bez informacji w płatnościach, po prostu zniknela , a zauwazylam to tylko dlatego, ze nie trzymam tam na codzien srodkow, od razu przelewam je na bardziej korzystne konto innego banku. Dzwobiac na mlinie nikt nie jest mi w stanie tego wytlunaczyc, move napisac reklamacje , na ktora 30 dni maja na rozpatrzenie( wiec na pewno nie krócej) . Bank porazka, kazdemu kto nie musi odradzam.
    ZaletyŻadne
    WadyWiele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 883
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4555
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964