Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominik / 2019-11-04 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówią co innego niż jest napisane w umowach. Mi ukradli 2,5 tys. niby niewiele, ale zaufanie całkowicie stracone.
    Zaletytani ale do czasu
    Wadyniejasne umowy, bez skrupułów wyłudzają pieniądze, umyślnie wprowadzają w błąd
  • ~Ania / 2019-11-04 09:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko było by fajnie gdyby mozna bylo w tym banku konsolidować kredyty włącznie z kredytami w tym banku. A tak to kicha totalna,bo jestem klientką od 2006 roku i mam tu dwa kredyty i 2 w innych bankach i nie moge w mbanku konsolidować zeby miec jedną ratę. Totalna porażka.
  • ~Bart / 2019-11-01 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali konto firmowe. Brak jakiejkolwiek informacji jaki powód blokadY. Panie z infolinii jak same stwierdziły nie mają pojęcia jaki może być powód blokady i odsyłają do placówki stacjonarnej. Jechałem 40 kilometrów by od młodej panienki żującej śniadanie dowiedzieć się, że nie uznają prawa jazdy jako drugi dokument do weryfikacji i muszę mieć paszport! Pani z infolinii oczywiście zapomniała poinformować mnie o takim drobnym szczególe, że będę musiał mieć przy sobie dodatkowy dokument do weryfikacji. Na prośbę by sprawdzili chociaż czy nie zostałem okradziony i czy środki w ogóle są na koncie Pani stwierdziła, że nic nie może więcej dla mnie zrobić! DNO!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~PAWEL / 2019-10-31 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny bank. na infomację/ zaświadczenie o zamknięciu karty kredytowej czeka sie ponad 3msc. nie ma możliwości uzyskania poświadczenia o zamknięciu karty kredytowej wczesśniej.

    ODRADZAM I NIE POLECAM TEGO BANKU
    Zalety----
    WadyZA WSZYSTKO TRZEBA IM PŁACIĆ
  • ~klientkaod2003 / 2019-10-30 16:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Tak czytam i czytam te opinie i zastanawiam sie, ktora to agencja PR podjela sie robienia tego czarnego pr-u. To pewnie ma zwiazek planowana sprzedaza mbanku i zakusami pko w tym wzgledzie...
    Zaletydarmowe uslugi, wygodny serwis transakcyjny
    Wadydlugi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem na mlinii lub na czacie.
  • ~Tomasz / 2019-10-30 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce!!!! Dokonanie zmiany w reprezentacji spółki wymaga przejechania ponad 200 km !!! 5 godzin czasu trzeba poświęcić na to dziadostwo. Uwaga bank wbrew zawartym na stronie internetowej informacjom nie akceptuje pełnomocnictw notarialnych.
    Powinni zmienić nazwę na N-bank jak niekompetencja.
    Zaletyabsolutny brak
    Wadynajgorsza w Polsce obsługa klienta
  • ~Wojtek / 2019-10-29 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Bank, który nie szanuje klientów. W korespondencji z klientami mBank zwraca się do nich per "ty". Przerwy w dostępie do usług, zmiany w wyglądzie pulpitu na kompletnie nieczytelne, niefunkcjonalne, wprowadzające w błąd, pełne niepotrzebnych wodotrysków. Ich polisolokaty też były jednym wielkim naciągnięciem klientów. Uciekam.
    ZaletyKiedyś ciekawą ofertą był rachunek eMax plus (chyba tak to się nazywało). Byli jednym z pierwszych banków internetowych. Teraz nie potrafię wskazać ani jednej zalety.
    WadyNajbardziej denerwuje mnie ich podejście do klienta. Nie doceniają stałych klientów, których przez to stracą. W ich ofercie nie widzę teraz nic godnego polecenia. Szkoda.
  • ~załamany / 2019-10-28 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank zlikwidował listy haseł jednorazowych w połowie września do dziś nie mam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane listy haseł jednorazowe normalne złodziejstwo w biały dzień , 19 złoty pobrali a zwrotów nie ma . Polecam omijać mbank szerokim łukiem bo zrobiło się tam straszne dziadostwo.
    ZaletyObecnie brak
    WadyMasz konto a nie możesz w żaden sposób z niego korzystać. Produkt typowo wirtualny. Pozdrawiam
  • ~Ale / 2019-10-25 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Byłam klientem mBanku przez ponad 10 lat, na początku byli super, ale teraz to jest masakra. Obsługa Klienta to totalnie nieporozumienie, wyzwanie dla najtrwalszych. Szkoda mi osób, które muszą u nich pracować, bo jeśli tak traktują swoich klientów, to pracowników pewnie jeszcze gorzej. Mamy 2019 rok, ale o Customer Experience to w mBanku raczej nie słyszeli. Odradzam!
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa Klienta
  • ~Magfa / 2019-10-25 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Spłata kredytu. Tragiczna obsługa,,aby otrzymać zaświadczenie o spłacie i zdjęciu zabezpieczeń. W placówkach nie maja pełnomocnicy żeby wydrukować jakiekolwiek potwierdzenie zdjecia zabezpieczeń. Nie mogę się doprosić aby wydrukowali mi duplikat takiego oświadczenia bo nikt nie ma uprawnień... tragiczna obsługa, brak prZeplywu informacji między placówkami, brak kompetencji wspod pracowników placówek. To był mój 3 kredyt u nich, z każdym ponwczesniejszej spłacie nie mogłam się doprosić szybciej dokumentów. Dno jeśli chodzi o organizacje, przepływ info instynktach obsługi. Kredyt dają, ale po już maja cię w d...
    Nigdy więcej kredytu w Mbank.
    ZaletyZero
  • ~Epafras / 2019-10-25 06:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Z przykrością dołączam się do negatywnych opinii. W lipcu tego roku będąc za granicą zadzwoniłem na infolinię aby konsultant powiedział mi co zrobić, żeby wybrać gotówkę korzystając z usługi wielowalutowej. Pomimo automatycznego komunikatu "w celu zapewnienia najwyższej jakości usług rozmowa jest nagrywana" konsultant wprowadził mnie w błąd, co kosztowało mnie trochę kasy. Złożyłem następnego dnia reklamację, która została rozpatrzona, jakże by inaczej, negatywnie: "...nie zwrócimy Panu kosztów przewalutowania". A przecież dodatkowe koszty przewalutowania poniosłem postępując zgodnie z instrukcją konsultanta - rozmowa nagrywana więc pracownicy działu reklamacji (p.starszy specjalista Ewa W.) mogli sobie odsłuchać. A ponieważ to nie pierwsza wpadka tego banku, który okazuje się, że część zysków czerpie z takich oszustw, więc po prawie 30 latach bycia klientem - rezygnuję i zmieniam bank. Nie polecam też go nikomu.
  • ~MS13 / 2019-10-24 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    od 3 miesięcy nie moge wypłacić gotówki z żadnego bankomatu. Nie jest to wina limitów ani wina samego bankomatu potwierdzone z operatorem bankomatu.( rożne bankomaty, rożne lokalizacje)
    Dział reklamacyjny nie potrafi rozwiązać problemu i wysyła w rozwiązaniu instrukcje działania bankomatu wraz z wielkością szczeliny na banknoty. Totalne olewanie klienta. Dział reklamacji nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa na czacie, dział reklamacji
  • ~Bastian Schweinsteiger / 2019-10-23 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia nie potrafi poradzić sobie z prostym zadaniem jakie jest zmiana konta dla osoby, która ma przypisane 2 konta pod jednym identyfikatorem. Dopiero po 4 telefonach udało się trafić na kompetentną i obeznaną osobę w aplikacji internetowej aby pokierować klienta. Super że trafiła się taka osoba, a ja zmarnowałem 40 min aby otrzymać satysfakcjonujące mnie informacje.
    ZaletyJeśli trafi się na osobę kompetentną, czas weryfikacji zgłoszenia jest satysfakcjonujący
    WadyBrak obeznania personelu w prostych operacjach w aplikacji, czas weryfikacji zgłoszenia zajęła masę czasu.
  • ~Andrzej / 2019-10-23 18:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Radzę trzymać się jak najdalej od tego podmiotu. (bo trudno nazwać to coś bankiem) zmieniają warunki umowy bez poinformowania drugiej jej strony, na reklamację reagują w taki sposób jakby nie rozumieli ich treści.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorowanie klienta, nieuczciwe pobieranie opłat, zmienianie warunków bez dania szansy na rozwiązanie umowy
  • ~Marzena / 2019-10-22 15:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wniosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
    WadyBiurokracja, mało placówek w Polsce
  • ~Marzena / 2019-10-22 15:23
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wjiosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
    WadyBiurojracja, mało placówek w Polsce
  • ~Jarek / 2019-10-20 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ukradł mi z konta złotówki i nie chce oddać. Pomimo tego, że zrobiłem transakcję w USD, kartą przypisaną do konta w USD z aktywną usługą wielowalutową, pobrali złotówki. Próbowali mi wmówić, że to wina terminala iźle wybrałem walutę. Tylko, że nie użyłem terminala i nie było możliwości wyboru waluty, bo to była transakcja internetowa. Zwykłe złodziejstwo, sami zadecydowali o wyborze PLN, żeby zarobić na przeliczeniu walut.
    No i obsługa. Infolinia, czat - totalny brak kompetencji i decyzyjności.
    Zaletybrak
  • ~Paula / 2019-10-18 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku.
    Pani w banku odmówiła mi zamknięcia rachunku, powiedziała, że sama mam to zrobić na aplikacji. Jeśli klient przychodzi do banku, czeka w kolejce, grzecznie prosi o wydanie takiej właśnie dyspozycji to pracownik powinien to wykonac.

    Druga sytuacja, skończyła się ważność karty, poszłam do oddziału zamówić nową kartę. Znowu informacja, że mam to zrobić na aplikacji, Zrobiła to Pani z banku na moim telefonie. Czekalam jakieś 10dni. Karta nie przyszła. Znowu straciłam swój czas i poszłam do oddzialu, Pan poinformował mnie, że nie jest możliwe żebym zamówiła sobie kartę na aplikacji ponieważ jestem tylko pełnomocnikiem konta, a nie właścicielem.

    Niekompetencja pracowników to mało powiedziane.
    WadyObsługa klienta

  • ~marwi / 2019-10-15 09:03
    Ocena: 2.33 / 5
    W tym banku jestem właściwie od samego początku bo czasy te sięgają jeszcze multibanku. Był to najlepszy bank, ale podkreślam był. Problemy się zaczęły po połaczeniu mbanku z multibankiem. Do tej pory nie powstała aplikacja, która pozwala na logowanie się na dwa różne numery klienta. Tak, to już trwa kilka lat i nie mogą sobie z tym poradzić. Później doszedł problem po odświeżeniu interfejsu. Zrobili oczojebne białe tło, którego nie można zmienić, bo nie. A teraz to już jakiś skandal normalnie. Rozumiem, że muszą dostosować się do nowych wytycznych, ale to już przegięcie, abym musiał za każdym razem wpisywać hasło sms do logowania, bo tylko dla jednego konta przeglądarka może być zaufana. Inne banki rozwiązały problem inaczej i jest ok. Ogólnie nie polecam.
    Zaletyteraz niestety już brak
    Wadyoczojebne tło
    niedostosowana aplikacja mobilna do realiów
    brak możliwości zalogowania się do banku
  • ~Anna / 2019-10-14 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu konta chciałam odzyskać jeden przelew, który na nie przyszedł. Byłam w placówce mBanku - odesłali mnie do sklepu, z którego przelew wyszedł. W sklepie zostałam poinformowana, że przelew na 100% jest w banku. Poszłam do mKiosku - odesłali mnie na infolinię. Zadzwoniłam na infolinię - odesłali mnie do placówki. Co to za obsługa klienta, która nie potrafi pomóc? Od ponad tygodnia nie da się nic załatwić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1548
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 954
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4703
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3967
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3034