strona 71 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »
-
~Edek / 2019-11-14 12:59
Chciałbym uświadomić klientom banku, że za sprawdzenie salda kartą bankomatową w bankomacie bank jako jedyny mi znany pobiera opłatę! Moim zdaniem kosmicznie dużą w wysokości 5zł. Za co się pytam??? -
-
~Wtopiony / 2019-11-14 09:41
Jednym słowem: Lichwa – udzielanie nieetycznych pożyczek, z uwagi na zawyżone odsetki lub inne opłaty, w wyniku czego następuje nieuczciwe wzbogacenie się pożyczkodawcy. Lichwa jest uważana za instytucję nieetyczną, której istotą jest czerpanie korzyści ze słabszej pozycji finansowej dłużnika.
To nie hejt - posiadam taki kredyt. Nie polecam banku. -
~mklient / 2019-11-11 15:16
Bank pełen gwiazdek. Bardzo wysokie koszty jeśli chodzi o produkty kredytowe, prowizje za odnowienie itp.Dodatkowo klient który przychodzi do placówki w celu zlecenia jakiejś dyspozycji posprzedażowej czuje się jak intruz. Pewnie wynika to z faktu że pracownicy są obciążeni dużymi planami i mają świadomość tego, że choćby najlepiej obsługiwali klientów bez realizacji kosmicznych planów długo nie popracują. Dlatego zamiast skupić się na faktycznych potrzebach klienta wciskają mu różne drogie badziewie bo wiedzą że jeśli tego nie będą robić to za chwile zasila grono bezrobotnych. Nic tylko współczuć ludziom tam pracujacym! ZaletyBrakWadyNie sposób wymienić. Przede wszystkim wciskanie dodatkowych produktów które są prędzej czy później bardzo kosztowne -
~Howard / 2019-11-08 05:46
Bank łamiący prawo!!! Każdemu może się zdażyć blokada na koncie przez US ale prawo nie pozostawia w tym aspekcie pola do dyskusji. Środki na wypłaty muszą być uwolnione. Niestety bank od ponad 2 tygodni nie reaguje pomimo dostarczenia dokumentów których sobie życzyli!!! Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to szczerze radzę uciekaj z tego banku. ZaletybrakWadyłamanie prawa -
~zdegustowany / 2019-11-06 10:54
Żenada pod każdym względem. Omijajcie z daleka, tym bardziej, iż w przyszłym roku zostanie sprzedany przez właściciela (Commerzbank AG). ZaletybrakWadyWszystkie możliwe w zakresie prowadzonej działalności. -
~Kitka / 2019-11-06 08:11
Bank ok, może dlatego że nie biorę kredytów itp tylko korzystam z dodatkowego konta oszczędnościowego i zwykłego. Dokonuję przelewy z rachunku podstawowego na zewnątrz i z oszczędności na własne konto. Jedyny minus to opłata bardzo wysoka za pobranie z konta oszczędnościowego własnych pieniędzy jak dla mnie to kradzież,bo to nie konto lokata tylko zwykłe dodatkowe konto. Jakbym miała w tzw skarpecie te oszczędności to bralabym za darmo swoje własne pieniądze. -
~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49
Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
Serdecznie nie polecam. -
~bogu799 / 2019-11-05 19:19
ten bank to straszna pomyłka przez dowód osobisty który stracił ważność blokują konto i kartę której i tak nigdy nie używałem a pobierali opłatę ! UWAGA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WIELKI ZASRANY BANK i KONTO INTERNETOWE ALE PIENIĄDZE WPŁYWAJĄ MIMO NIEWAŻNEGO DOWODU OSOBISTEGO TYLKO NIC Z NIMI NIE MOŻNA ZROBIĆ !!! ODRADZAM TEN BANDYCKI "bank" - gang Zaletybez zalet same kłopotyWadysame wady i problemy ale co się nie robi dla bezpieczeństwa "klienta" = ŚCIEMA JAKICH MAŁO!!!!! -
-
~Dominik / 2019-11-04 17:46
Mówią co innego niż jest napisane w umowach. Mi ukradli 2,5 tys. niby niewiele, ale zaufanie całkowicie stracone. Zaletytani ale do czasuWadyniejasne umowy, bez skrupułów wyłudzają pieniądze, umyślnie wprowadzają w błąd -
~Ania / 2019-11-04 09:10
Wszystko było by fajnie gdyby mozna bylo w tym banku konsolidować kredyty włącznie z kredytami w tym banku. A tak to kicha totalna,bo jestem klientką od 2006 roku i mam tu dwa kredyty i 2 w innych bankach i nie moge w mbanku konsolidować zeby miec jedną ratę. Totalna porażka. -
~Bart / 2019-11-01 06:25
Zablokowali konto firmowe. Brak jakiejkolwiek informacji jaki powód blokadY. Panie z infolinii jak same stwierdziły nie mają pojęcia jaki może być powód blokady i odsyłają do placówki stacjonarnej. Jechałem 40 kilometrów by od młodej panienki żującej śniadanie dowiedzieć się, że nie uznają prawa jazdy jako drugi dokument do weryfikacji i muszę mieć paszport! Pani z infolinii oczywiście zapomniała poinformować mnie o takim drobnym szczególe, że będę musiał mieć przy sobie dodatkowy dokument do weryfikacji. Na prośbę by sprawdzili chociaż czy nie zostałem okradziony i czy środki w ogóle są na koncie Pani stwierdziła, że nic nie może więcej dla mnie zrobić! DNO! ZaletyBRAKWadyOBSŁUGA KLIENTA -
~PAWEL / 2019-10-31 14:57
fatalny bank. na infomację/ zaświadczenie o zamknięciu karty kredytowej czeka sie ponad 3msc. nie ma możliwości uzyskania poświadczenia o zamknięciu karty kredytowej wczesśniej.
ODRADZAM I NIE POLECAM TEGO BANKUZalety----WadyZA WSZYSTKO TRZEBA IM PŁACIĆ -
~klientkaod2003 / 2019-10-30 16:03
Tak czytam i czytam te opinie i zastanawiam sie, ktora to agencja PR podjela sie robienia tego czarnego pr-u. To pewnie ma zwiazek planowana sprzedaza mbanku i zakusami pko w tym wzgledzie... Zaletydarmowe uslugi, wygodny serwis transakcyjnyWadydlugi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem na mlinii lub na czacie. -
~Tomasz / 2019-10-30 10:31
Najgorszy bank w Polsce!!!! Dokonanie zmiany w reprezentacji spółki wymaga przejechania ponad 200 km !!! 5 godzin czasu trzeba poświęcić na to dziadostwo. Uwaga bank wbrew zawartym na stronie internetowej informacjom nie akceptuje pełnomocnictw notarialnych.
Powinni zmienić nazwę na N-bank jak niekompetencja.Zaletyabsolutny brakWadynajgorsza w Polsce obsługa klienta -
~Wojtek / 2019-10-29 22:30
Nie polecam. Bank, który nie szanuje klientów. W korespondencji z klientami mBank zwraca się do nich per "ty". Przerwy w dostępie do usług, zmiany w wyglądzie pulpitu na kompletnie nieczytelne, niefunkcjonalne, wprowadzające w błąd, pełne niepotrzebnych wodotrysków. Ich polisolokaty też były jednym wielkim naciągnięciem klientów. Uciekam. ZaletyKiedyś ciekawą ofertą był rachunek eMax plus (chyba tak to się nazywało). Byli jednym z pierwszych banków internetowych. Teraz nie potrafię wskazać ani jednej zalety.WadyNajbardziej denerwuje mnie ich podejście do klienta. Nie doceniają stałych klientów, których przez to stracą. W ich ofercie nie widzę teraz nic godnego polecenia. Szkoda. -
~załamany / 2019-10-28 12:21
Mbank zlikwidował listy haseł jednorazowych w połowie września do dziś nie mam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane listy haseł jednorazowe normalne złodziejstwo w biały dzień , 19 złoty pobrali a zwrotów nie ma . Polecam omijać mbank szerokim łukiem bo zrobiło się tam straszne dziadostwo. ZaletyObecnie brakWadyMasz konto a nie możesz w żaden sposób z niego korzystać. Produkt typowo wirtualny. Pozdrawiam -
-
~Ale / 2019-10-25 16:40
DRAMAT. Byłam klientem mBanku przez ponad 10 lat, na początku byli super, ale teraz to jest masakra. Obsługa Klienta to totalnie nieporozumienie, wyzwanie dla najtrwalszych. Szkoda mi osób, które muszą u nich pracować, bo jeśli tak traktują swoich klientów, to pracowników pewnie jeszcze gorzej. Mamy 2019 rok, ale o Customer Experience to w mBanku raczej nie słyszeli. Odradzam! ZaletyŻadneWadyObsługa Klienta -
~Magfa / 2019-10-25 11:04
Spłata kredytu. Tragiczna obsługa,,aby otrzymać zaświadczenie o spłacie i zdjęciu zabezpieczeń. W placówkach nie maja pełnomocnicy żeby wydrukować jakiekolwiek potwierdzenie zdjecia zabezpieczeń. Nie mogę się doprosić aby wydrukowali mi duplikat takiego oświadczenia bo nikt nie ma uprawnień... tragiczna obsługa, brak prZeplywu informacji między placówkami, brak kompetencji wspod pracowników placówek. To był mój 3 kredyt u nich, z każdym ponwczesniejszej spłacie nie mogłam się doprosić szybciej dokumentów. Dno jeśli chodzi o organizacje, przepływ info instynktach obsługi. Kredyt dają, ale po już maja cię w d...
Nigdy więcej kredytu w Mbank.ZaletyZero -
~Epafras / 2019-10-25 06:13
Z przykrością dołączam się do negatywnych opinii. W lipcu tego roku będąc za granicą zadzwoniłem na infolinię aby konsultant powiedział mi co zrobić, żeby wybrać gotówkę korzystając z usługi wielowalutowej. Pomimo automatycznego komunikatu "w celu zapewnienia najwyższej jakości usług rozmowa jest nagrywana" konsultant wprowadził mnie w błąd, co kosztowało mnie trochę kasy. Złożyłem następnego dnia reklamację, która została rozpatrzona, jakże by inaczej, negatywnie: "...nie zwrócimy Panu kosztów przewalutowania". A przecież dodatkowe koszty przewalutowania poniosłem postępując zgodnie z instrukcją konsultanta - rozmowa nagrywana więc pracownicy działu reklamacji (p.starszy specjalista Ewa W.) mogli sobie odsłuchać. A ponieważ to nie pierwsza wpadka tego banku, który okazuje się, że część zysków czerpie z takich oszustw, więc po prawie 30 latach bycia klientem - rezygnuję i zmieniam bank. Nie polecam też go nikomu. -
~MS13 / 2019-10-24 15:47
od 3 miesięcy nie moge wypłacić gotówki z żadnego bankomatu. Nie jest to wina limitów ani wina samego bankomatu potwierdzone z operatorem bankomatu.( rożne bankomaty, rożne lokalizacje)
Dział reklamacyjny nie potrafi rozwiązać problemu i wysyła w rozwiązaniu instrukcje działania bankomatu wraz z wielkością szczeliny na banknoty. Totalne olewanie klienta. Dział reklamacji nie potrafi czytać ze zrozumieniem.ZaletybrakWadyobsługa na czacie, dział reklamacji
strona 71 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 69
- 70
- 71
- 72
- 73
- nastepna »