Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Howard / 2019-11-08 05:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank łamiący prawo!!! Każdemu może się zdażyć blokada na koncie przez US ale prawo nie pozostawia w tym aspekcie pola do dyskusji. Środki na wypłaty muszą być uwolnione. Niestety bank od ponad 2 tygodni nie reaguje pomimo dostarczenia dokumentów których sobie życzyli!!! Jeżeli jesteś przedsiębiorcą to szczerze radzę uciekaj z tego banku.
    Zaletybrak
    Wadyłamanie prawa
  • ~zdegustowany / 2019-11-06 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada pod każdym względem. Omijajcie z daleka, tym bardziej, iż w przyszłym roku zostanie sprzedany przez właściciela (Commerzbank AG).
    Zaletybrak
    WadyWszystkie możliwe w zakresie prowadzonej działalności.
  • ~Kitka / 2019-11-06 08:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Bank ok, może dlatego że nie biorę kredytów itp tylko korzystam z dodatkowego konta oszczędnościowego i zwykłego. Dokonuję przelewy z rachunku podstawowego na zewnątrz i z oszczędności na własne konto. Jedyny minus to opłata bardzo wysoka za pobranie z konta oszczędnościowego własnych pieniędzy jak dla mnie to kradzież,bo to nie konto lokata tylko zwykłe dodatkowe konto. Jakbym miała w tzw skarpecie te oszczędności to bralabym za darmo swoje własne pieniądze.
  • ~DOMINIKA / 2019-11-05 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat jest z tym bankiem. Niby taki nowoczesny a nie mają pojęcia o prawie które weszło ponad rok temu.
    Nic nie da się z nimi załatwić. Obsluga jedno mówi drugie robi. Co tydzień jestem w tym banku i ciągle obiecują że dostanę potrzebne mi zaświadczenie po czym wychodzę o niczym.
    W żadnym banku nie miałam tyłu problemów co tu. W żadnym banku nie czekałam też ponad 2 miesiąca na głupie zaświadczenie.
    Serdecznie nie polecam.
  • ~bogu799 / 2019-11-05 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    ten bank to straszna pomyłka przez dowód osobisty który stracił ważność blokują konto i kartę której i tak nigdy nie używałem a pobierali opłatę ! UWAGA OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM WIELKI ZASRANY BANK i KONTO INTERNETOWE ALE PIENIĄDZE WPŁYWAJĄ MIMO NIEWAŻNEGO DOWODU OSOBISTEGO TYLKO NIC Z NIMI NIE MOŻNA ZROBIĆ !!! ODRADZAM TEN BANDYCKI "bank" - gang
    Zaletybez zalet same kłopoty
    Wadysame wady i problemy ale co się nie robi dla bezpieczeństwa "klienta" = ŚCIEMA JAKICH MAŁO!!!!!
  • ~Dominik / 2019-11-04 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mówią co innego niż jest napisane w umowach. Mi ukradli 2,5 tys. niby niewiele, ale zaufanie całkowicie stracone.
    Zaletytani ale do czasu
    Wadyniejasne umowy, bez skrupułów wyłudzają pieniądze, umyślnie wprowadzają w błąd
  • ~Ania / 2019-11-04 09:10
    Ocena: 2.67 / 5
    Wszystko było by fajnie gdyby mozna bylo w tym banku konsolidować kredyty włącznie z kredytami w tym banku. A tak to kicha totalna,bo jestem klientką od 2006 roku i mam tu dwa kredyty i 2 w innych bankach i nie moge w mbanku konsolidować zeby miec jedną ratę. Totalna porażka.
  • ~Bart / 2019-11-01 06:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali konto firmowe. Brak jakiejkolwiek informacji jaki powód blokadY. Panie z infolinii jak same stwierdziły nie mają pojęcia jaki może być powód blokady i odsyłają do placówki stacjonarnej. Jechałem 40 kilometrów by od młodej panienki żującej śniadanie dowiedzieć się, że nie uznają prawa jazdy jako drugi dokument do weryfikacji i muszę mieć paszport! Pani z infolinii oczywiście zapomniała poinformować mnie o takim drobnym szczególe, że będę musiał mieć przy sobie dodatkowy dokument do weryfikacji. Na prośbę by sprawdzili chociaż czy nie zostałem okradziony i czy środki w ogóle są na koncie Pani stwierdziła, że nic nie może więcej dla mnie zrobić! DNO!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
  • ~PAWEL / 2019-10-31 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    fatalny bank. na infomację/ zaświadczenie o zamknięciu karty kredytowej czeka sie ponad 3msc. nie ma możliwości uzyskania poświadczenia o zamknięciu karty kredytowej wczesśniej.

    ODRADZAM I NIE POLECAM TEGO BANKU
    Zalety----
    WadyZA WSZYSTKO TRZEBA IM PŁACIĆ
  • ~klientkaod2003 / 2019-10-30 16:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Tak czytam i czytam te opinie i zastanawiam sie, ktora to agencja PR podjela sie robienia tego czarnego pr-u. To pewnie ma zwiazek planowana sprzedaza mbanku i zakusami pko w tym wzgledzie...
    Zaletydarmowe uslugi, wygodny serwis transakcyjny
    Wadydlugi czas oczekiwania na polaczenie z konsultantem na mlinii lub na czacie.
  • ~Tomasz / 2019-10-30 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce!!!! Dokonanie zmiany w reprezentacji spółki wymaga przejechania ponad 200 km !!! 5 godzin czasu trzeba poświęcić na to dziadostwo. Uwaga bank wbrew zawartym na stronie internetowej informacjom nie akceptuje pełnomocnictw notarialnych.
    Powinni zmienić nazwę na N-bank jak niekompetencja.
    Zaletyabsolutny brak
    Wadynajgorsza w Polsce obsługa klienta
  • ~Wojtek / 2019-10-29 22:30
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam. Bank, który nie szanuje klientów. W korespondencji z klientami mBank zwraca się do nich per "ty". Przerwy w dostępie do usług, zmiany w wyglądzie pulpitu na kompletnie nieczytelne, niefunkcjonalne, wprowadzające w błąd, pełne niepotrzebnych wodotrysków. Ich polisolokaty też były jednym wielkim naciągnięciem klientów. Uciekam.
    ZaletyKiedyś ciekawą ofertą był rachunek eMax plus (chyba tak to się nazywało). Byli jednym z pierwszych banków internetowych. Teraz nie potrafię wskazać ani jednej zalety.
    WadyNajbardziej denerwuje mnie ich podejście do klienta. Nie doceniają stałych klientów, których przez to stracą. W ich ofercie nie widzę teraz nic godnego polecenia. Szkoda.
  • ~załamany / 2019-10-28 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank zlikwidował listy haseł jednorazowych w połowie września do dziś nie mam zwrotu pieniędzy za niewykorzystane listy haseł jednorazowe normalne złodziejstwo w biały dzień , 19 złoty pobrali a zwrotów nie ma . Polecam omijać mbank szerokim łukiem bo zrobiło się tam straszne dziadostwo.
    ZaletyObecnie brak
    WadyMasz konto a nie możesz w żaden sposób z niego korzystać. Produkt typowo wirtualny. Pozdrawiam
  • ~Ale / 2019-10-25 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    DRAMAT. Byłam klientem mBanku przez ponad 10 lat, na początku byli super, ale teraz to jest masakra. Obsługa Klienta to totalnie nieporozumienie, wyzwanie dla najtrwalszych. Szkoda mi osób, które muszą u nich pracować, bo jeśli tak traktują swoich klientów, to pracowników pewnie jeszcze gorzej. Mamy 2019 rok, ale o Customer Experience to w mBanku raczej nie słyszeli. Odradzam!
    ZaletyŻadne
    WadyObsługa Klienta
  • ~Magfa / 2019-10-25 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Spłata kredytu. Tragiczna obsługa,,aby otrzymać zaświadczenie o spłacie i zdjęciu zabezpieczeń. W placówkach nie maja pełnomocnicy żeby wydrukować jakiekolwiek potwierdzenie zdjecia zabezpieczeń. Nie mogę się doprosić aby wydrukowali mi duplikat takiego oświadczenia bo nikt nie ma uprawnień... tragiczna obsługa, brak prZeplywu informacji między placówkami, brak kompetencji wspod pracowników placówek. To był mój 3 kredyt u nich, z każdym ponwczesniejszej spłacie nie mogłam się doprosić szybciej dokumentów. Dno jeśli chodzi o organizacje, przepływ info instynktach obsługi. Kredyt dają, ale po już maja cię w d...
    Nigdy więcej kredytu w Mbank.
    ZaletyZero
  • ~Epafras / 2019-10-25 06:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Z przykrością dołączam się do negatywnych opinii. W lipcu tego roku będąc za granicą zadzwoniłem na infolinię aby konsultant powiedział mi co zrobić, żeby wybrać gotówkę korzystając z usługi wielowalutowej. Pomimo automatycznego komunikatu "w celu zapewnienia najwyższej jakości usług rozmowa jest nagrywana" konsultant wprowadził mnie w błąd, co kosztowało mnie trochę kasy. Złożyłem następnego dnia reklamację, która została rozpatrzona, jakże by inaczej, negatywnie: "...nie zwrócimy Panu kosztów przewalutowania". A przecież dodatkowe koszty przewalutowania poniosłem postępując zgodnie z instrukcją konsultanta - rozmowa nagrywana więc pracownicy działu reklamacji (p.starszy specjalista Ewa W.) mogli sobie odsłuchać. A ponieważ to nie pierwsza wpadka tego banku, który okazuje się, że część zysków czerpie z takich oszustw, więc po prawie 30 latach bycia klientem - rezygnuję i zmieniam bank. Nie polecam też go nikomu.
  • ~MS13 / 2019-10-24 15:47
    Ocena: 2.00 / 5
    od 3 miesięcy nie moge wypłacić gotówki z żadnego bankomatu. Nie jest to wina limitów ani wina samego bankomatu potwierdzone z operatorem bankomatu.( rożne bankomaty, rożne lokalizacje)
    Dział reklamacyjny nie potrafi rozwiązać problemu i wysyła w rozwiązaniu instrukcje działania bankomatu wraz z wielkością szczeliny na banknoty. Totalne olewanie klienta. Dział reklamacji nie potrafi czytać ze zrozumieniem.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa na czacie, dział reklamacji
  • ~Bastian Schweinsteiger / 2019-10-23 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Infolinia nie potrafi poradzić sobie z prostym zadaniem jakie jest zmiana konta dla osoby, która ma przypisane 2 konta pod jednym identyfikatorem. Dopiero po 4 telefonach udało się trafić na kompetentną i obeznaną osobę w aplikacji internetowej aby pokierować klienta. Super że trafiła się taka osoba, a ja zmarnowałem 40 min aby otrzymać satysfakcjonujące mnie informacje.
    ZaletyJeśli trafi się na osobę kompetentną, czas weryfikacji zgłoszenia jest satysfakcjonujący
    WadyBrak obeznania personelu w prostych operacjach w aplikacji, czas weryfikacji zgłoszenia zajęła masę czasu.
  • ~Andrzej / 2019-10-23 18:05
    Ocena: 1.33 / 5
    Radzę trzymać się jak najdalej od tego podmiotu. (bo trudno nazwać to coś bankiem) zmieniają warunki umowy bez poinformowania drugiej jej strony, na reklamację reagują w taki sposób jakby nie rozumieli ich treści.
    Zaletybrak
    Wadyniekompetencja, ignorowanie klienta, nieuczciwe pobieranie opłat, zmienianie warunków bez dania szansy na rozwiązanie umowy
  • ~Marzena / 2019-10-22 15:44
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo trudno zmienić swoje dane osobowe, dużo biurokracji. Po tym jak wyszlam za mąż chcialam zmienić nazwisko, więc za poradą konsultanta wysłalam wniosek o zmianę danych osobowych potwierdzony przez Ambasadę Polską w Berlinie. Wydalam łącznie 150 złotych, a mój wniosek został odrzucony, bo brakowało aktu małżeństwa, o czym zaden konsultant mnie nie poinformował. Niestety w tym banku nie ma możliwosci, zebym ten akt mogła jeszcze dosłać. Po prostu wniosek wraz z aktem musialabym wyslac jeszcze raz. To jest dopiero śmiechu warte. A wystarczyłoby to dostarczyc faxem. Placówek jak na lekarstwo, zeby załatwic to osobiscie
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta,nic więcej
    WadyBiurokracja, mało placówek w Polsce
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 883
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964