Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony_klient / 2019-12-23 15:14
    Ocena: 1.67 / 5
    UWAGA OSZUSTWO PRACOWNIKA MBANKU! DZIŚ ZADZWONIŁ DO MNIE PRACOWNIK MBANKU.

    NA POCZATEK ZAPYTAL MNIE CZY MOZE PRZEDSTAWIĆ MI OFERTĘ.

    PODZIĘKOWAŁEM I POWIEDZIALEM, ZE NIE JESTEM ZAINTERESOWANY, A WIĘC

    PRACOWNIK TEN NIE ZDAŻYŁ JEJ NAWET PRZEDSTAWIĆ. CAŁA ROZMOWA TRWAŁA NIECAŁĄ

    MINUTĘ. CO SIE OKAZAŁO DALEJ? PO NIESPEŁNA KILKUDZIESIĘCIU MINUTACH OD

    MOJEJ KRÓTKIEJ ROZMOWY DOSTAŁEM MAILA Z MBANKU Z POZYTYWNYM ROZPATRZENIEM

    WNIOSKU KREDYTOWEGO RZEKOMO ZŁOŻONEGO PRZEZE MNIE! NIGDY NIE SKŁADAŁEM

    ŻADNYCH TAKICH WNIOSKÓW. WYGLADA NA TO, ZE PRACOWNIK OSZUST Z MBANKU ZLOZYL

    ZA MNIE WNIOSEK KREDYTOWY NA KWOTE 30 TYS. ZŁ.! LUDZIE UWAŻAJCIE I

    SPRAWDZAJCIE SWOJA POCZTE PO TAKICH ROZMOWACH NAWET JAK DZIEKUJECIE ZA

    OFERTY! MUSIALEM ZADZWONIC DO MBANKU WYCOFAC WNIOSEK I ZLOZYC REKLAMACJE.

    GDYBYM PRZEOCZYL POCZTE TO DOSTALBYM NIECHCIANY KREDYT 30 TYS. ZL A DO

    SPLACENIA MIALBYM PRAWIE 46 TYS. ZŁ, CZYLI 16 TYS. ZŁ PROWIZJI DLA BANKU!

    MAM NADZIEJE, ZE TEN OSZUST PRACOWNIK MBANKU ZOSTANIE POCIĄGNIĘTY DO

    ODPOWIEDZIALNOŚCI!!!
  • ~Brakowiec / 2019-12-23 11:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Opinia dotyczy kont walutowych: wszystko fajnie, ale bank umożliwia wpłatę środków w walucie obcej jedynie w oddziale banku i to jedynie w oddziałach wspierających operacje gotówkowe chociaż jeszcze niedawno była możliwość skorzystania z wplatomatów. Teraz stoję w kolejce zamiast w centrum zakorkowanego miasta bo trzy bliższe punkty obsługi klienta są tylko wyspami w których można wziąć kolejny kredyt.
    ZaletyKantor online
    WadyOperacje gotówkowe
  • ~BrodatyPiotr / 2019-12-18 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zakłamany bank o ile bankiem można ich nazwać.Na infolini wszystko ładnie i pięknie wytłumaczyli a w banku już same problemy i odmowy.Cepy niedouczone tam pracują i tyle w temacie.
  • ~Piotr / 2019-12-15 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia dla firm. To już nie pierwszy raz przy przy rozwiązywaniu problemu, zero merytorycznej odpowiedzi na zgłoszenie problemu zgłaszanej różnej formie mail na kontakt@mbank.pl czy na mLinii. Odpowiedź na mail w stylu cyt. "Aby wyjaśnić sytuację , zapraszam Pana do rozmowy z ekspertem online, konsultantem mLinii lub doradcą w placówce mBanku" taka odpowiedź aby zdążyć z odpowiedzią w ciągu 7 dni. Problemy przerosły wiedzę nawet wyżej postawionych pracowników ponieważ dotyka przepisów prawnych oraz interpretacji ustaw państwowych - nie wiedzą jak rozwiązać problem. Do klikania domowych przelewów i obsługi detalicznej może ten bank się nadaje, ale obsługi firmy nigdy. Może źle trafili na osobę z drugiej strony która zna się troszkę na prawie i ma z 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu firmy i która zarazem robi w tym banku nie małe obroty - uciekam od tego banku jak najdalej. Polecam wszystkim firmom omijanie tego banku.
    WadyBank nie dla firm, brak brak odpowiedzi na problem lub zgłoszenie.
  • ~Michal / 2019-12-13 10:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Rozwiazanie umowy z mBankiem wyglada tak:
    1. Skladam wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta. Otrzymuje zwrotna informacje ze zeby wniosek zostal rozpatrzony musze zlozyc osobna dyspozycje o zamkniecie karty kredytowej.
    2. Wniosek o zamkniecie karty kredytowej nie moze byc zlozony online. Trzeba napisac go recznie i osobiscie zlozyc jak petent w placowce, badz wyslac listem poleconym.
    3. Na rozpatrzenie wniosku o zamkniecie karty maja 30 dni. Po 30 dniach dostaje informacje ze wniosek o rozwiazanie umowy prowadzenia konta zostal odrzucony, bo jeszcze nie rozpatrzyli wniosku o zamkniecie karty.
    4. Po tym jak rozpatrza wniosek o zamkniecie karty, moge znow zlozyc wniosek o zamkniecie konta i czekac kolejne 30 dni.
    WadyTraktuja klientow jak petentow, ktorzy musza prosic ich urzednika o laske.
  • ~sss / 2019-12-12 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    to juz koniec z mbankiem - ta nowa strona to drwiny z Klientow !!! pozal sie Boze usprawnienia polegajace na tym by wcisnac jeszcze wiecej reklam i produktow bankowych frajerom. wczesniej moglem, teraz nie moge zrobic przelewu z emaxa na ekonto blyskawicznie z pulpitu. tak samo nie moge bezposrednio zobaczyc kalendarza przelewow z pulpitu tylko musze sie przebic przez dwie podstrony. ZENADA, omijajcie ten bank szerokim lukiem !!!
  • ~Karolap / 2019-12-12 19:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Dogadać sie z kurierem (który ma dostarczyć moją umowę) to jest jakiś cud. Czekam juz 3 tygodnie aż łaskawie mi ją dostrczy :) nie polecam.
  • ~tomek / 2019-12-12 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten nowy pulpit, to jakaś kpina pełna wodotrysków. Trzeba uciekać z tego banku.
  • ~rozżalony klient / 2019-12-12 16:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Ten nowy pulpit to jakiś beznadziejny żart! Czy oni w ogóle konsultują coś z klientami czy po protu mieli kilka milionów do wydania w ramach unijnej dotacji?
    Przedtem wszystko było czytelne, najważniejsze dla mnie informacje miałem w zasięgu wzroku... Teraz oczywiście j**ą mnie w oczy przede wszystkim debilne reklamy, a czcionka stanu konta to chyba dedykowana dla ludzi w wieku 90+
    mBank wmawia, że opinia klientów jest dla nich ważna, skoro więc 95% klientów totalnie krytykuje nowy pulpit, po kiego wała na siłę nas "uszczęśliwiają"??
    ZaletyTotalny brak
    WadyWszystko do kitu
  • ~Ja / 2019-12-11 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oceniam na zero!!! Zablokowane konto, bez wskazania przyczyny zaraz po otwarciu. Zablokowane środki a procedura trwa wiecznie. Dno.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Alicja / 2019-12-05 22:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Przestrzegam przed zakładaniem konta firmowego w mBank jeśli potrzebujecie terminal! Jestem ich ze klientka będąca od kilkunastu lat i czekam już ponad miesiąc na załatwienie terminala, bo niekompetentny pracownik „widmo” odpowiedzialny za terminale, nie potrafi poprawnie przesłać do operatora umowy. A może ten pracownik w ogóle nie istnieje ???? skoro kontakt z nim od miesiąca jest niemożliwy. Żenada! Ja tracę przez nich klientów, ale wy oni mają więcej do stracenia! Nie polecam zakładania konta firmowego w mBank!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Marek / 2019-12-05 21:15
    Ocena: 1.67 / 5
    Strona internetowa to tragedia. Logowanie to jakaś paranoja. Dodałem domowy komputer jako urz. zaufane i... nie można się logować, nie rozpoznaje urządzenia, a po ponownym dodaniu otrzymuję komunikat:"To urządzenie już widnieje jako zaufane" i... strona zawiesza się i nie wiem co się wtedy dzieje. A miało być tak bezpiecznie ! Pozostaje tzw. "dostęp jednorazowy. Wtedy strona zamyka się czasem w trakcie wykonywania operacji (bo czas sesji minął ?), przecież jestem aktywny, wypisuję przelew itp. Każda operacja wymaga zatwierdzenia w aplikacji mobilnej, która jest aktywna ciągle (!), powtarzam ciągle! Ciekawe, że z bezpiecznego urządzenia, w bezpiecznej sieci, mam problemy z logowaniem, a w telefonie mogę zrobić wszystko i wszędzie podając tylko głupi PIN !
    Kontakt z bankiem jest fikcyjny. Nie dostałem jeszcze nigdy odpowiedzi na maila, a nie będę czekał nie wiem ile na konsultanta.
    Na początku to był fajny bank, tak
  • ~Aa / 2019-12-03 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamknęli mi konto spółki mimo złożenia oświadczenia o beneficjencie. Bez uprzedzenia. Zaglądam do banku na konto - konta nie ma. Pieniędzy też. Bank ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. Po wielkich awanturach przywrócili konto po ok. 10 dniach, pieniądze wpłynęły później. Dziś się okazało, że nie przywrócili karty. Odpowiedź na reklamację przysłali po 20 dniach.
    Komunikacja z klientem - zero, obsługa - zero. Skrucha za zawalenie sprawy - zero.
    To jest nasz bank, ja jestem kierownikiem tego banku i możecie nam nagwizdać.
    Tak trzymajcie chłopaki, jak się pracuje w usługach, to trzeba klienta z buta, żeby wiedział, gdzie jego miejsce.
    ZaletyKiedyś był fajny Multibank, ale to se ne vrati.
    WadyCałokształt.
  • ~Anna / 2019-11-28 10:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam,strata czasu i pieniędzy. Obsługa w oddziale poniżej krytyki. W dużym mieście wojewódzkim jest tylko jedno okienko kasowe do którego oczekiwanie w kolejce to minimum 1h.Kpina z klientów.
  • ~Mikołaj / 2019-11-25 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank mimo zapewnień wydania zaświadczenia związanego z kredytem hipotecznym indeksowanym we franku w ciągu 3 dni nie realizuje dyspozycji od ponad miesiąca blokując możliwość złożenia przeciwko bankowi pozwu o odfrankowienie kredytu.
  • ~Mała Mi / 2019-11-22 12:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam skonsolidować kredyty, niestety mBank nie posiada takiej opcji. Zaproponowano mi kredyt gotówkowy na spłacenie wcześniejszych zobowiązań i tu bank poległ.Pracownik zaproponował 33 tys, ja zredukowalam do 12 a ludzie, którzy podejmują decyzję o przyznaniu kredytów maja swoich klientów głęboko w powiązaniu. Od tygodnia nie mogą podjąć decyzji. PRZECIEŻ JA NIE UBIEGAM SIĘ O KREDYT CHIPOTECZNY! Nie chce już kredytu,spłacam to co mam i uciekam z tego banku. Podejście do klienta olewcze, pracownicy nie pamiętają, że to oni są dla nas a nie my dla nich.Jednym zdaniem. Drogi i nie zainteresowany klientem bank
    ZaletyBrak
    WadyDługo by opisaywać
  • ~Kasia / 2019-11-20 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    My staramy się o kredyt hipoteczny, to jeśli chodzi o rozpatrzenie wniosku to szybko bo w niecały miesiąc mieliśmy decyzję pozytywną. Ale jeśli chodzi o podpisanie umowy i uruchomienie kredytu, to tragedia.. Pani w placówce kompletnie się nie znała na tym co robi, odyslala nas z kwitkiem. A musieliśmy przejechać 40 km w jedna stronę, ale tą Panią nie interesowało.. Zero zrozumiemia klienta, czuliśmy się tam jak intruzi.. I dalej czekamy na uruchomieniem. Znajomi w innych bankach na drugi dzień już mieli, a my dalej czekamy
    ZaletySzybkie rozpatrzenie wniosku o kredyt hipoteczny
    WadyObsługa w placówkach banku, brak zrozumienia klienta
  • ~Edek / 2019-11-14 12:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Chciałbym uświadomić klientom banku, że za sprawdzenie salda kartą bankomatową w bankomacie bank jako jedyny mi znany pobiera opłatę! Moim zdaniem kosmicznie dużą w wysokości 5zł. Za co się pytam???
  • ~Wtopiony / 2019-11-14 09:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Jednym słowem: Lichwa – udzielanie nieetycznych pożyczek, z uwagi na zawyżone odsetki lub inne opłaty, w wyniku czego następuje nieuczciwe wzbogacenie się pożyczkodawcy. Lichwa jest uważana za instytucję nieetyczną, której istotą jest czerpanie korzyści ze słabszej pozycji finansowej dłużnika.

    To nie hejt - posiadam taki kredyt. Nie polecam banku.
  • ~mklient / 2019-11-11 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pełen gwiazdek. Bardzo wysokie koszty jeśli chodzi o produkty kredytowe, prowizje za odnowienie itp.Dodatkowo klient który przychodzi do placówki w celu zlecenia jakiejś dyspozycji posprzedażowej czuje się jak intruz. Pewnie wynika to z faktu że pracownicy są obciążeni dużymi planami i mają świadomość tego, że choćby najlepiej obsługiwali klientów bez realizacji kosmicznych planów długo nie popracują. Dlatego zamiast skupić się na faktycznych potrzebach klienta wciskają mu różne drogie badziewie bo wiedzą że jeśli tego nie będą robić to za chwile zasila grono bezrobotnych. Nic tylko współczuć ludziom tam pracujacym!
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób wymienić. Przede wszystkim wciskanie dodatkowych produktów które są prędzej czy później bardzo kosztowne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1527
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 883
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4554
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4441
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964