Upada mBank. Wyłączyli forum mBanku, bo klienci nie byli zadowoleni z wprowadzanych zmian. Oczywiście, że nie mogli być zadowoleni, bo zmiany służyły tylko grupce zatrudnionych i nietykalnych pracowników mBanku a nie klientom!
To nie jest najgorsze. Jak pytam, jaki był cel i sens wprowadzania pewnych zmian, np. ukrywanie rachunków klientów przed nimi samymi, albo coraz mniejsze możliwości indywidualizacji serwisu klienta, to pracownicy mBanku odpowiadają, że "to klienci chcieli takich zmian". Serio? To GDZIE ci klienci zgłaszali swoje uwagi, skoro nawet nie mają gdzie? Żałosne.ZaletyZero zł. za prowadzenie rachunku i przelewy, ale nie dotyczy konta firmowego. Tu ceny za wysokie.
WadyTotalne lekceważenie potrzeb klientów.
Nie słuchanie ich.
Utrudnianie życia w serwisie transakcyjnym.
Coraz dłuższe oczekiwanie na infolinii.
Każda kolejna aktualizacja coraz gorsza:
- nie można widzieć na pulpicie wszystkich swoich rachunków, trzeba się naklikać
- na koncie firmowym nie widać rachunku SPLIT, bo sobie państwo polskie przywłaszczyło nasze pieniądze a mBank podlizał się państwu i ukrywa przed klientem to konto
- wyrzucono listę ulubionych odbiorców i ponownie trzeba się naklikać, żeby ich znaleźć