Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof zmieniający bank / 2020-05-15 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Upada mBank. Wyłączyli forum mBanku, bo klienci nie byli zadowoleni z wprowadzanych zmian. Oczywiście, że nie mogli być zadowoleni, bo zmiany służyły tylko grupce zatrudnionych i nietykalnych pracowników mBanku a nie klientom!
    To nie jest najgorsze. Jak pytam, jaki był cel i sens wprowadzania pewnych zmian, np. ukrywanie rachunków klientów przed nimi samymi, albo coraz mniejsze możliwości indywidualizacji serwisu klienta, to pracownicy mBanku odpowiadają, że "to klienci chcieli takich zmian". Serio? To GDZIE ci klienci zgłaszali swoje uwagi, skoro nawet nie mają gdzie? Żałosne.
    ZaletyZero zł. za prowadzenie rachunku i przelewy, ale nie dotyczy konta firmowego. Tu ceny za wysokie.
    WadyTotalne lekceważenie potrzeb klientów.
    Nie słuchanie ich.
    Utrudnianie życia w serwisie transakcyjnym.
    Coraz dłuższe oczekiwanie na infolinii.
    Każda kolejna aktualizacja coraz gorsza:
    - nie można widzieć na pulpicie wszystkich swoich rachunków, trzeba się naklikać
    - na koncie firmowym nie widać rachunku SPLIT, bo sobie państwo polskie przywłaszczyło nasze pieniądze a mBank podlizał się państwu i ukrywa przed klientem to konto
    - wyrzucono listę ulubionych odbiorców i ponownie trzeba się naklikać, żeby ich znaleźć
  • ~Monika / 2020-05-13 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Mila i pomocna obsługa na infolinii, jednak czas oczekiwanie jest nie do zaakceptowania. Co ciekawe tylko przy wyborze "obecny klient banku". Wybierając opcję "nie bycia" klientem odpowiedź jest natychmiastowa co może wskazywać na politykę skupienia się na zdobywaniu rynku a nie oferowaniu obiecanego serwisu już istniejącym klientom.
    ZaletyMiła i fachowa obsługa
    WadyPolityka firmy
  • ~Pablo / 2020-05-13 13:44
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorszy bank jaki spotkałem. Obsługa telefoniczna bez pojęcia. Każdy tylko przełącza do innego konsultanta bo sam nie umie odpowiedzieć na pytanie.

    Ciągle wysyłają mi meile żebym wysłał im kontynuację polisy OC i AC. Wysłałem z 5 razy. I ciągle się upominają o polisę. Gdy dzwonię odpowiadają że nie są wstanie stwierdzić że ja to ja. Robią jakieś przesłuchania jak na policji. Nie chcą nawet nr umowy. Ale gdy dzwonię i chcę spłacić szybciej kredyt to od razu chcą tylko nr umowy. O nic więcej nie pytają.
    Zdecydowanie nie polecam mBank. Ten bank to porażka.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCała obsługa klienta
  • ~as / 2020-05-11 20:42
    Ocena: 2.00 / 5
    ostatnie zmiany są dla mnie niezrozumiałe, ale powiedzmy że to jakoś przeżyję, przyzwyczaję się. może mniej będę korzystał, ale dam radę. najgorsze, że pojawiło się trochę błedów w ich systemie transakcyjnym, których wcześniej nie było. obsługa tych błedów to niestety porażka. bardzo mili ludzie przepraszają, tłumaczą, starają się pomóc, ale efektywnie dobrym słowem nie zapłacę w sklepie (brak możliwości aktywacji karty). mbank proponuje mi grzecznie i uprzejmie żebym zaczekał ok 30 dni na odpowiedź na moje pytania jak mogę np zmienić PIN karty (w serwisie pojawia się błąd i ludzie z mbanku nie byli mi w stanie pomóc...). szkoda bo lubiłem ten bank, ale kierunek w którym idą zmusza do myślenia nad zmianą banku.
  • ~kurtz / 2020-05-11 19:12
    Ocena: 1.67 / 5
    Co Wy odwalacie? Lokata 0,10% ? czy wy szukacie idiotów?
    Przezyłem z mbank jak było konto oprocentowane, później wprowadzono oplate za karte teraz z niewdzięcznego 0,50% zeszli na 0,10% MYSLE ZE CZAS ZMIENIC JUZ BANK
    Zaletyjuż zadnych, może oprócz obsługi na m lini
    Wadysame wady
  • ~jf / 2020-05-11 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    robi się coraz gorzej........., zamknąłem swoje prywatne i biznesowe konta
  • ~Piotr B / 2020-05-09 19:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Po 16 latach czas zmienić bank. To że to korpo to wiadomo, ale ja nie jestem tam pracownikiem a klientem i nie życzę sobie narzucania jakiś głupich pomysłów. Zmiana pulpitu obsługi to jest ich fetysz.
    Całe chamstwo polega na tym że sprzedają produkty (mało konkurencyjne) przywiązując tym do siebie ludzi na lata, a w miedzy czasie bez pytania zmieniają wszystko dookoła. Za to ludzie powinni mieć możliwość zrezygnowania z umów. Przecież to nie oni zmienili warunki umowy w trakcie jej trwania.
    MBANK TO DNO !!!
    ZaletyBrak
    WadyNiekorzystne oferty
    Brak szacunku do klientów
    Częste nękanie telefoniczne pomimo próśb usunięcia mojego nr z bazy.
  • ~Robs / 2020-05-09 17:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie dość że można wykonać tylko 2 express elixiry dziennie to jeszcze kosztują 5zl.
    Wypłaty z bankomatów poniżej 100zl trzeba płacić pomimo że i tak płaci się co miesiąc za wypłatę ze wszystkich bankomatów.
    Ciągle jakieś oplaty. Poza tym bank łatwy w obsłudze i intuicyjny ale rozważam zmianę banku.
    ZaletyIntuicyjny łatwy w obsludze
    WadyDużo oplat
  • ~Dominika / 2020-05-08 22:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam spotkać. Jak jest dobrze to w każdym banku jest dobrze.
    Ale jak zaczynają się problemy to w mBanku jest masakra. Nie ma kto udzielić informacji np dotyczącej spłaty kretytu po zmarłej osobie. Wiadomo, że kredyt jest ale ile i gdzie wpłacić nie wiadomo. Na infolinii nie chcą udzielić informacji ciągle byłam odsyłana gdzieś....i każdy mówił coś innego, a pieniądze z konta znikały...za co i gdzie nie wiadomo. Wkoncu pomogła mi Pani z konkurencyjnego banku. Nikomu nie życzę takich przejść jak ja miałam z mbankiem.
    ZaletyBrak
    WadyNik nie jest w stanie udzielić rzetelnych informacji. Na wszystko czeka się 30 dni. Obsluga banku bardzo nie miła.
  • ~Adam / 2020-05-08 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, na zadnym kroku nie potrafia pomoc, jak przychodzi co do czego bronią sie regulaminem - przeciez Pan podpisal????
    Dodatkowo, co chwila problemy z blikiem, jakies aktualizacje po ktorych trzeba sie znow logowac, jedmym slowem dramat
    WadyCałokształt
  • ~klient zlany po całości / 2020-05-07 11:43
    Ocena: 2.33 / 5
    Próba załatwienia rat przez Allegro: wniosek spisujesz w 3 minuty na weryfikację czekasz do 24 godzin - dla porównania raty w allegro przez Aliora załatwiasz w 5 minut włącznie z potwierdzeniem wszystkiego u sprzedawcy.
    Cała próba kontaktu telefonicznego z mbankiem to mocna próba charakteru; 1 operator - nie zajmuje się tym z czym dzwonisz( dzwoniąc pod numer wskazany w korespondencji z Mbanku) przełącza cię i czekasz 25 minut -> drugi operator infolinii : wie pan ja się nie wiem co panu mam powiedzieć. ok dzwonie jeszcze raz : pierwszy operator - przełącza 15 minut muzyczki: drugi operator ( w sumie 4) informacja że trzeba czekać bo bank ma 48 godzin na dalsze działanie( przypominam że mam już przyznany kredyt i umowę kredytową wydrukowaną na biurku. Po 20 godzinach przychodzi w reszcie upragniona wiadomość , proces rusza dalej -> odmowa udzielenia kredytu ze względu na brak towaru u sprzedającego. Sprawdzam aukcję - > dostępne 94 sztuki!!! dzwonię do sprzedawcy i mówię jaki jest problem, sprzedawca sprawdza i mówi że ma 94 sztuki dostępne ale jak chcę kupić na raty przez Mbank to żebym się uzbroił w cierpliwość bo ciągle ma takie telefony . dzwonię to Mbanku gdzie nie wiem po ilu już przełączeniach wreszcie trafiam na kogoś rzetelnego od kogo słyszę : niech pan spisze koleją umowę. spisuję umowa, kolejne maile, kolejny przyznany kredyt, i 0d 23 godzin czekam na maile który weryfikuje u sprzedawcy dostępność towaru. Ciekaw jestem jak to się zakończy. wiem jedno zakupy na raty za pośrednictwem m banku to dramat.
    Zaletybogata oferta
    Wadycała obsługa, może na co dzień przy prowadzeniu konta jest to wygodny bank ale do momentu kiedy jesteś typowym użytkownikiem, natomiast kiedy potrzebujesz obsługi żywego człowieka a nie aplikacji wtedy zaczyna się dramat, 90 procent obsługi telefonicznej to niedouczone lenie aroganckie, pancie które szkolenia z SOK ( standardów obsługi klientów _ miały chyba prowadzone w czasach głębokiego PRL-u.
  • ~Anna / 2020-05-05 01:00
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie polecam, mimo dobrej oferty i sympatycznej mlinii, nie można się ani dodzwonić, ani skomunikowac na czacie. Jeśli ktoś się np. włamał na konto, liczy się czas, ale nie dla mBanku. Tyle.
    ZaletyBardzo dobra oferta
    WadyDodzwonienie się do mBanku graniczy z cudem
  • ~Huba / 2020-05-04 22:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka nic dla klienta szkoda tylko że dałem się złapać na piękne rankingi kont firmowych chyba są opłacane przez bank akurat ten bank
    ZaletyŁadne kolory karty
    WadyWszystko
  • ~James / 2020-05-03 19:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta przez internet masakra.
    Nie można zalogować się do aplikacji bo wysyłają hasło na aplikację, którą właśnie aktywujesz.
    Informatyk do zwolnienia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    ZaletyBrak
    WadyObsługa fatalna, dno.
  • ~Agnieszka / 2020-05-02 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda złodziei kredyt spłacony wcześniej i nigdzie nie można złożyć wniosku o zwrot prowizji nie polecam najgorszy bank
    ZaletyZadnych
    WadyZłodziejski bank
  • ~miro / 2020-04-27 16:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia klienta przeprowadzona w nemeckim stylu.
    Toksyczne produkty.
    ok.8 godzin wiszenia ze słuchawką przy uchu na infolinii na mój koszt.!
    Kilkunastu konsultantów nie potrafiło umożliwić połączenia mojego nowego telefonu z kontem
    To istna mikrofalówka w działaniu na głowę.
    Robią z klientów debili i wariatów.
    Na reklamację otrzymałem parę zł, jako zwrot kosztów za 8 godzin rozmowy na infolinii,bo wg jakiegoś dziwoląga nic innego się nie należy.
    Totalna bezczelność !

    Zaletynie znam
    Wadyj.w.
  • ~Gal anonim / 2020-04-26 15:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam zadłużenie 700 zł a bank nie wiem jak naliczył 2000 zł dostałem list o zadłużeniu na 700 a wchodząc na konto 3xwiecej masakra
  • ~Wkurzona na maksa / 2020-04-25 22:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank istna tragedia. W moim przypadku zawiodło kompletnie wszystko. Przy otwarciu kredytu było niby wszystko ok. do momentu, w którym zdecydowałam się na jego szybką całkowitą spłatę. Okazało się, że nie mam nadanego numeru klienta, zablokowany dostęp do serwisu transakcyjnego i powiadomienia sms z kodami dostępu. Masakra... Wielokrotne telefony na mLinie za przeproszeniem g****dały. Konsultanci beznadziejnie niekompetentni, nie skorzy do pomocy. W końcu musiałam pofatygować się kilkadziesiąt kilometrów do najbliższej placówki - rzekomo najlepszej w regionie żeby wszystko załatwić. A tak mega kicha... Może i Pan był miły, ale kompletnie niewładny. Żenada... Środki leżą na koncie, nie mogę wydać dyspozycji całkowitej spłaty, nie mogę zamknąć kredytu, nic... Tylko do sądu z nimi... bank istne widmo. Niby ktoś w nim zatrudniony, ale po co skoro każdy niczego nie wie albo nie umie, albo nie może zrobić. Nie polecam. Chyba, że ktoś lubi babrać się w istnym g***wnie.
    ZaletyBrak
    WadyTyle, że słów brak.
  • ~Zz / 2020-04-24 20:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Dalszy ciąg po blokadzie konta: zamówiłem przez infolinię pakiet aktywacyjny papierowy, bo wysłanie na mail nie możliwe po blokadzie konta, czas 14 dni, po 4 dniach dzwonię na infol czy wysłany, a Pan mówi że anulowane wysłanie pakietu aktywacyjnego, nie wie z jakiego powodu, nic nie wie. Nerw mnie ruszył i poszły mocne słowa, więc się rozłaczył konsultant i "rób co chcesz". To był piątunio, nadszedł poiedziałek, tyłek w auto i do Lublina 140km w jedną stronę aby odblokować konto banku defakto internetowego. Da się przetrzmać kasę, da się, bo rezerwy złotówkowe na kredyty Frankowe trzeba skądś brać. Pomnóżcie to przez parę setek może tys blokad i kasa gra ale dla banku nie dla Ciebie. Dojechałem do mBanku drogi budyneczek, wodospady na schodach, parę osób w kolejce, strażnik pyta w jakiej sprawie, a co to go obchodzi, chyba nie jest od tego. Pan za pleksą odblokował szybko konto pozwolił nawet na laptopie sprawdzić czy działa i zrobił przelew bo wycofałem wszystkie środki, ale niestety nie umiał odpowiedzieć na zaistniałą sytuację. Podsumowując: bank naraził mnie na stres, nerwy, koszty przejazdu, kosztu nie zrealizowania przelewów na 3 miesięczną lokatę której termin opłacenia minął, a założona była przed obniżka stopy procentowej, łącznie ok 1750 zł, plus koszty infolini a dzwo iłem z 5razy no i narażenie na zakażenie koronawirusem. Mimo pandemii bank odciął mnie od środków do życia, i w żaden sposób nie ułatwiło mi sprawy, nie pomógł, mimo podania na infolini wszystkich danych wrażliwych, tak się nie postępuje z lojalnym klientem który ma konto ROR i firmowe od ponad 10lat. Powrót do domu, jak miło bo wycofałem środki z niemieckiego banku. Na drugi dzień tel z mbanku, już teraz z komórki, i pytanie dlaczego dałem niską ocenę- na to mają czas, ale pomóc w dobie pandemii to już nie.
  • ~Grzegorz / 2020-04-24 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radzę, w szczególności dla tych co chcą się kredytować, bądź mieć w nim sporą kwotę. Prowizje zabójcze, Sporo oszustwa przez pracowników. Brak kompetencji. Spłatę na raty splacalem dwa razy, pracownicy oszukali. ODRADZAM.Kto jest w tym gum.nie radzę przejść do prawdziwego banku.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1537
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1212
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 975
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 893
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 885
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4622
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4471
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3936
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994