Szczerze ludzie, potencjalni klienci za żadne skarby nie zakładajcie konta w tym banku i uciekajcie czym prędzej z tego banku. Nawet nie chce się rozpisywać na temat tej placówki bo po prostu szkoda słów na ten temat - oni nie są nawet w 1% po stronie klienta czyli Was. Bank złodziejski, nie kompetentny, nadziany, mnóstwem prowizji, infolinia jest dobra na rozmowy nocą po 0,5 litra będziecie mniej więcej w stanie zrozumieć ich niedorzeczności. Naprawdę uciekajcie nie zakładajcie za żadne skarby tam konta.
Ilość sytuacji kuriozalnych jaka mnie spotkała w tym banku przechodzi ludzkie pojęcie od sytuacji frankowych, przecież wyrok sądu na moją korzyść mają w nosie a spłatę mandatu w wysokości 200 zł rozłożyli na raty tak że wysokość ich prowizji była wyższa - żenada to słowa bardzo delikatne. Ale już przynajmniej wiem dlaczego w odziale Kraków, koło wstarego miasta jako kluczowy pracownik siedzi ochroniarz.
Mają dobre oferty dla Was ja miałem obroty kilka set tysięcy złotych i bach już mi pożyczka się kłaniała na 20 tys złotych - he he.
Naprawdę każdy kolejny dzień z tym bankiem, to kolejny strzał w kolano...............
Zaletyhe he uśmieję się na słowo zalety
Wady............................
~Daisy / 2021-03-30 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Placówka w Rybniku zamknięta najbliższą otwarta w Gliwicach i Raciborzu nie każdy ma samochód i umie dojechać
Przez infolinie nie każda sprawę idzie załatwić takie jak uzyskanie indenfikatora lub zamiany numeru telefonu do aplikacji
Porażka☹☹☹☹☹☹☹
~Waldemar / 2021-03-25 07:33
Ocena: 1.67 / 5
powtarzające się problemy z logowaniem , powalony system rozpoznawania urządzeń ( system nie rozpoznaje tego samego urządzenia), nagle bez powodu blokowanie haseł do logowania !~!!, dno i wodorosty
Zaletyniskie opłaty
Wadyobsługa i kompletnie zły system
~Marek / 2021-03-24 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Założyłem konto w styczniu w promocji kierując się brakiem opłaty za kartę już przy jednej nią transakcji.Jeszcze nie minął nawet okres promocji,a już od marca podnieśli limit zwolnienia z opłat za kartę z jednej transakcji do 350 złotych.Do tego żadnej wcześniejszej informacji o planowanych zmianach.Dlatego dzisiaj zrezygnowałem z karty.
ZaletyTeraz już żadnych.
WadyOpłata za kartę,jeśli nie zapłacisz nią na kwotę 350 złotych,bardzo niskie oprocentowanie depozytów
~excl / 2021-03-24 18:49
Ocena: 5.00 / 5
Brak opłat za konto, karte itd super podejście do klienta łatwa i przejrzysta apka
Wadybrak
~Rozczarowana / 2021-03-23 10:30
Ocena: 1.00 / 5
Opcja podpisania umowy przywiezionej przez kuriera -dramat! Koperta bez adresu a z przodu przezroczysta folia a w niej jest zamieszczona pierwsza strona umowy z kompletnymi danymi (po prostu wszystko!) Kurierzy otwierają umowy przed przyjęciem do klienta. Kompletny dramat.kueierzy nie są poinformowani co mają zrobić z koperta! AWkontakt tylko z mLinia ,który gdzie można zgłosić reklamacje , która zostanie rozpatrzona w ciągu od 15 - 60 dni. Gdzie jest RODO? Brak zabezpieczeń danych oraz brak reakcji na takie sprawy. Zostałam pozostawiona sama sobie.
ZaletyNie ma
WadyBrak zabezpieczeń klienta danych przy podpisywaniu umowy!
~Mariusz / 2021-03-18 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Syn skończył 13 lat i chciałem mu założyć konto dla młodych ... i zrobiły się alternatywy 4.
Bank nie udzieli mi informacji o wniosku który złożyłem ...tylko dziecku jak do nich zadzwoni (ma 13 lat). Nie mogę nawet uzyskać nr przesyłki żeby dowiedzieć się co z wysłanymi dokumentami.
Dokumenty do podpisania wysłane kurier który dzwoni do dziecka (musi być przy tym osoba dorosła do podpisania) zamiast do rodzica (pewno taki kontakt bank podał). Kurier umówiony na wtorek - (żeby zastać rodziców) przyjeżdża w środę i tłumaczy że przecież był.
Dla mnie jako opiekuna prawnego - ta procedura to debilizm zwłaszcza, że ponoszę odpowiedzialność prawną i finansową za wszystkie działania Syna do osiągniecia przez niego pełnoletności.
Miałem kiedyś m-bankiem sytuację, że podpis który złożyłem nie zgadzał się z tym którym chciałem potwierdzić zmianę danych do konta (długa przerwa) ...nie pomógł dowód osobisty, paszport, nawet konta nie mogłem zamknąć - nie ten podpis. Musiałem przeczekać aż zmienią się procedury. Historia znowu zatoczyła koło.
Robienie z dziecka na siłę dorosłego ma podreperować ego banku czy dziecka ?
To chyba taka nowoczesna forma hartowania klienta w ich wykonaniu.
Mam u nich trzy konta...ale tak mnie zirytowali, że sprawdzę inne opcje.
~DR4M4T / 2021-03-17 12:43
Ocena: 1.33 / 5
Dramat, mam czekac na telefon od pana ktory nie zadzwoni, jak chce anulowac bo po 4 probach naprawy wniosku o raty ch.. mnie strzela to mowia ze nie moga nic zrobic bo ma taki status, ze zadzwoni do mnie jakis gosc. Znajac zycie po raz kolejny odnowia wniosek a ja mam kuzwa juz dosc bo to i tak nic nie da. Kupilem przedmiot za jakas tam cene, od wczoraj dalej nie moga sobie poradzic z obsluga wniosku o raty a dzis przedmiot jest juz drozszy, mam dosc
~SZYMON LISIAK / 2021-03-15 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Poszę przeszczegajcię się Pana Jacka Krogulskiego luzi dupa jęsli chodzi do podpisania umowy potem znika nie pomoże w niczym zenada dno nie polecam
Wadybrak kompetencji Pna krogulskiego
~stary_piernik / 2021-03-15 14:34
Ocena: 1.50 / 5
Powiem tak: Intuicyjność strony stacjonarnej " mniej niż zero" dokopanie się do czegokolwiek - masakra. Metodą prób i błędów trzeba przeklikać wiele miejsc.
Natomiast w wywalaniu urządzeń zaufanych są "miszczami"
Konsultant też ostatnio mnie olał i podczas rozmowy się wyłączył i nowemu od początku musiałem tłumaczyć
Zaletybrak
Wadycałe mnóstwo
~Stalowa Wola / 2021-03-12 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Dla mBank stalowa Wola pracownicy są bardzo niemili a zwłaszcza chyba pan kierownik ( nie przestawił się )
ZaletyŻadne
~KLIENTKA / 2021-03-12 07:54
Ocena: 1.00 / 5
KONSULTANCI NA CZACIE NIEKOMPETENTNI I WPROWADAJĄ W BŁĄD. NIE WSZYSCY OCZTWIŚCIE. WCZORAJ JAKAŚ KONSULTANTKA PO UDZIELENIU MI JEDNEJ NIEJASNEJ ODPOWIEDZI ZAKOŃCZYŁA CZAT W TRAKCIE PISANIA PRZEZE MNIE KOLEJNEGO PYTANIA. PODZIĘKOWAŁA I ŻYCZYŁA MI MIŁEGO WIECZORU "MIMO WSZYSTKO" PO CZYM POJAWIŁ SIĘ DRUGI JUŻ KONSULTANT I OD NOWA MUSIAŁ SPRAWDZAĆ KOREPONDENCJĘ. TEN DRUGI BYŁ UPRZEJMY I CZEKAŁ DO KOŃCA AŻ ZAKOŃCZĘ SWOJE PYTANIA, W PRZECIWIEŃSTWIE DO TEJ PANI PIERWSZEJ, KTÓRA ZDECYDOWAŁA, ŻE NIE BĘDZIE JUŻ WIĘCEJ WYJAŚNIAĆ I ZAKOŃCZYŁA BEZCZELNIE CZAT. JA BYŁAM UPRZEJMA WIĘC NIE WIEM DLACZEGO DODAŁA "MIMO WSZYSTKO"? CO ZA TUPET. TA PANI JEST W PRACY I MA CIERPLIWIE ODPOWIADAĆ NA PYTANIA A JAK JEJ SIĘ NIE CHCE ODPOWIADAĆ TO NIECH ZMIENI MIEJSCE PRACY. W POPRZEDNICH CZATACH Z INNYMI KONSULTANTAMI TEŻ ZAUWAŻYŁAM, ŻE ZAPRZECZAJĄ SOBIE NAWZAJEM I WPROWADZAJĄ LUDZI W BŁĄD ALBO NA ODCZEPNEGO ODPOWIADAJĄ, ŻE ZAJMĄ SIĘ TEMATEM I ODDZWONIĄ I JUŻ NIGDY NIE ODDZWANIAJĄ. NIE MA NA NICH BATA. CZY DYREKCJA NIE WIDZI ILE TU JEST NIEZADOWOLONYCH KLIENTÓW? DLACZEGO NIC NIE ROBI W TYM KIERUNKU?
ZaletyBRAK
WadyBEZCZELNA OBSŁUGA CZATU
~Grzegorz / 2021-03-10 15:20
Ocena: 5.00 / 5
Miałem dzisiaj rozmowę z konsultantem mBanku w sprawie reklamacji dotyczącej karty kredytowej. Sprawa była dość skomplikowana. Konsultant był uprzejmy, cierpliwy i profesjonalny. Wysłuchał wszystkiego, co miałem do powiedzenia. Nie popędzał mnie, nie zbywał. Zadał kilka pytań doprecyzowujących. Nie dążył do podważenia reklamacji lecz chciał wszystko zrozumieć i pomóc. Finał był taki, że moja reklamacja został uznana, a sprawa załatwiona "od ręki". Dzisiaj szczególnie doceniłem, że mam rachunek w mBanku.
~Patryk / 2021-03-07 11:18
Ocena: 3.67 / 5
Przez telefon powiedzą Ci ze wszystko poniżej 26 roku życia jest darmowe. Później pobierają opłaty za wypłacanie pieniędzy, za prowadzenie celów itd
ZaletyAplikacja mobilna
WadyUkryte opłaty
~jagoda / 2021-03-05 14:05
Ocena: 1.67 / 5
Posiadam konto w mBanku od około 10 lat. Dziś na infolinii złożyłam dyspozycję zamknięcia debetu wartego 1 tys. zł. Pan, który mnie obsługiwał, nie podał mi dokładnego terminu, kiedy środki na zamknięcie debetu mają być na koncie, a także poinformował, czy też postraszył mnie, że jak ich na czas nie będzie, będę miała do czynienia z windykacją. Poczułam się od tego jak jakiś gamoń. Widać nie jestem mile widzianym w tym banku klientem!!! Dodam jeszcze, że jak zakładałam konto firmowe w mBanku parę lat temu w oddziale w Bielsku-Białej na ul. 11-listopada, to trafiłam na takiego "dżentelmena", który przez całą rozmowę robił mi uwagi wyniosłe i negujące, być może w związku z tym, że nie dysponowałam ani wielkimi oszczędnościami, ani wielkimi dochodami. Wtedy jeszcze w tym banku zostałam, ale dziś już tego żałuję!!!
WadyBardzo niemiła i nieprofesjonalna obsługa zarówno w oddziale mBanku, jak i na infolinii.
~KP przedsiębiorca / 2021-03-04 11:54
Ocena: 2.33 / 5
Bank ma bardzo dobrą ofertę jeśli chodzi o konto firmowe ale już obsługa klienta i samego konta to jakiś koszmar! O ile samo założenie konta było w miarę bezpolesne to potem udostępnienie konta pozostałym wsp[ólnikom okazało się niemożliwe bo w jednym oddziale Pani była wolna od 13 (sic!) i pracownik przekierował wspólnika do innego oddziału, w którym okazało się że się nie da bo aktualnie wszyscy są zajęci i trzeba się umóić z doradcą na konkretną godzinę! Obsługa mBanku ewidentnie nie prowadziła biznesu i mam wrażenie że większość oddziałów jest po prostu zbędna.
Zaletydobra oferta
Wadytotalny brak profesjonalizmy w przypadku obsługi klienta firmowego
~Arecki / 2021-03-03 18:38
Ocena: 1.67 / 5
Od miesiąca próbuje się umówić z doradca biznesowym w oddziale banku w Olsztynie. Totalna olewka.
Złodziejskie stawki za przewalutowanie. normalnie dolar po 3.78 a w mBanku 4.01
Zaletybrak
WadyZłodziejskie stawki za przewalutowanie. normalnie dolar po 3.78 a w mBanku 4.01
~Kowi / 2021-03-02 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Mało darmowych bankomatów, a jak są to nieczynne od dłuższego czasu.
Opłaty za wpłaty i wypłaty to kosmos.
Ciągły spam telefonami.
Brak atrakcyjnych ofert dla stałych klientów.
ZaletyBrak.
~krisso / 2021-02-25 16:26
Ocena: 2.00 / 5
dlaczego tutaj nie wszedłem zanim otworzylem konto w mbanku...
konto od dwóch tyg przyszło pare wpłat i od razu blokada konta.nie bylo powiadomienia i podania przyczyny,3 razy dzwonione na infolinie,potem wizyta w mkiosku,nie dało sie poprawnie zweryfikowac,potem w oddziale banku z dowodem osobistym i szok,nie moge wypłacic własnych pieniędzy!!bo jakis dział bezpieczeństwa-widmo ma czas 3 dni a człowiek musi rachunki popłacić,to jest skandal,kierownik banku nic nie może poradzic kurde ten bank to porazka stulecia1kto tworzy takie procedury??brak kontaktu o osobami decyzyjnymi normalnie czuje sie jakby ktos mnie okradł.