Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2047 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Akuc84 / 2021-07-05 17:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientka od kilkunastu lat ale juz żaden wpływ nie pójdzie do mnie na rachunek w tym banku. Mam zajęcia komornicze w ubiegłym miesiącu na moje konto walutiwe zostały przelane pieniądze z wynagrodzenia osoby trzeciej,mimo że konto było w trakcie zamknięcia a przez infolinię zostałam zapewniona że jeśli jakieś pieniądze wpłyną na dane konto to zostaną zwrócone- tak się nie stało. Zostałam oszukana. Teraz zostawiłam sobie na koncie środki z wpływu który przyszedł do mnie 28 i 25 (już nie komentuje tego że pieniądze zostały zaksięgowane kolejnego dnia roboczego)z 500 i rodzinnego,co zmniejszyło moja kwotę wolna od zajęcia na ten miesiąc. Teraz zostanę z wypłata rzędu 350zl bo tyle wolnych środków mi zostało a bank oczywiście nic nie może zrobić. Dodzwonienie Sue na minie graniczy z cudem,w końcu muszą jakoś na nas zarabiać a na mczat w większości nikt nic nie kuma i oczywiście nic nie może zrobić. Uciekaj jeśli możesz od tego banku.
    ZaletyJuz ich nie ma
    WadyBrak komunikacji,oszustwa,reklamacje są tylko po to żeby się odczepić w większości nie uwzględniane. Po prostu strach się bać.
  • ~Marcin / 2021-07-02 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W skrócie zamykam rachunek zostawiłem 200 zł na drobne opłaty, uwaga nie chcą zamknąć rachunek bo 50 gr debetu, którego nie widać. Dziadowski bank, nie otwierać, uciekać. :)
    Zaletyzero
    Wadyniekompetencja na Chat m banku, brak decyzyjności, nieudolność
  • ~Paweł / 2021-07-01 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jeszcze rok temu było ok, teraz nie można się dodzwonić, na maile odpowiadają po 2 tygodniach. Jak chce się coś załatwić na cito to po staremu osobiście a ilość oddziałów bardzo się zmniejszyła. Reasumując powrót do XX wieku.
    ZaletyNie widzę
    WadyUwsteczniają się
  • ~Ma / 2021-07-01 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    24 czerwca złożyłam wniosek. O kredyt dzisiaj jest 1 lipca i nie ma dalej odpowiedzi. Ile można czekać o kwotę 2 tysiące
    ZaletyJans
    WadySbs
  • ~Niezadowolony / 2021-06-30 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktualny serwis transakcyjny (2021) jest BEZNADZIEJNY! Wszystkie ekrany dostosowane do komórki, totalnie nieergonomiczne przy pracy na zwykłym monitorze / laptopie.
  • ~K / 2021-06-29 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, dodzwonić się jest problem nawet z aplikacji, żeby coś załatwić najlepiej jechać osobiście
    ZaletyBrak
    WadyMlinia
  • ~mmz / 2021-06-29 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta na mLinii to fikcja. Ludzie procujący tam są jak chatbotty... jak się wbijesz w śieżkę rozumowania to wchodzi, jak nie to nie ma zmiłuj.
    Bank XI wieku...................
  • ~Paul / 2021-06-26 09:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie na mBank. Wczoraj tj. 25 czerwca 2021 ez powodu uniemożliwili mi dostęp do konta ilansującego ze środkami niezbędnymi do prowadzenia działalności. Po interwencji na infolinii otrzymałem info, że w ciągu 14 dni środki zostaną uwolnione. Dzisiaj tj. 26 czerwca 2021 wyczyścili mi konto Intensive do zera. Mam czekać do poniedziałku, bo dzisiaj działy zajmujące się takimi sprawami nie pracują. Zostałem bez grosza. A miałem kupić dzisiaj przyczepę kempingową. Brak słów. Sumaryczna kwota to 81.000 zł.
  • ~Krzysztof / 2021-06-25 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo iż zmieniłem numer karty kredytowej i CV (wymiana na skutek utraty ważności) w połowie okresu rozliczeniowego usług, której firma z Niemiec świadcząca mi usługi internetowe, znać nie mógła po dwóch nieudanych próbach ściągnięcia środków z mojej karty kredytowej zawsze w środku nocy, ze starym i nieważnym od pól roku numerem karty i CV, pobrano mi w trzeciej i udanej próbie , tym razem kwotę 1475,95 PLN tytułem przedłużenia umowy na następny rok. MBank początkowo mnie poparł, określając działania ich jednoznacznie wysyłając gotowe druki do Policji ze złożeniem oświadczenia o popełnieniu przestępstwa, poczym dwóch reklamacji nie uznał podpierając się jedynie "regulaminem" usług tej firmy. Na kwestię bezpieczeństwa transakcji już potem uwagi nawet nie zwrócili. Firma pobierająca mi kwotę z karty z kolei zlikwidowała moją (opłaconą samowolnie - określam łagodnie) subskrypcję na rok następny i zabrał całość kwoty, nie ROBIĄC NIC.

    Napiszę tak: transakcje kartami SĄ NIEBEZPIECZNE W WYKONANIU TEGO BANKU.
  • ~Paulina / 2021-06-25 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. Najbardziej problematyczny personel jaki znam.
  • ~Kamila / 2021-06-25 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta już praktycznie nie istnieje.... zatrudniają chyba pierwszych z łapanki. Niekompetentnych, nierzetelnych, bez wiedzy i umiejętności. Przesunięcie terminu pobrania składki jest w mbanku po prostu niewykonalne... to nie ten bank do którego przystąpiłam kilka lat temu. Żenada, nie polecam...
  • ~Pezu / 2021-06-17 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapisalem si e do Multibanku, a to jest jakies PZU.
    ZaletyPezu
    WadyZero empatii.
  • ~Robert / 2021-06-15 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w mBank to farsa. Przez jakiś czas nie korzystałem z konta. Zostało zablokowane a pieniądze przejęte przez mBank. Cały dzień poświęcony na kontakty z infolinią i wizyty w oddziale. I nic. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Totalna porażka
  • ~peroksysom / 2021-06-04 17:10
    Ocena: 4.33 / 5
    W razie jakichkolwiek problemów zawsze uzyskuję konkretną i rzeczową pomoc przez mLinię. Aplikacja jest bardzo użyteczna i prosta w obsłudze - mankamentem jest to, że nie można przez nią wykonać wszystkich operacji. Jeśli chodzi o ofertę kredytową - nie zawsze propozycje są korzystne, pomimo tego, że mam w mBanku dwa konta od wielu lat. I nie pobierają opłat za kartę czy korzystanie z konta.
    Zaletybardzo dobra obsługa telefoniczna, brak opłat za korzystanie z konta i karty, przystępna i łatwa w obsłudze aplikacja
    Wadymało atrakcyjna oferta kredytowa dla stałych klientów, nie zawsze do końca jasne opłaty za kredyt odnawialny i inne produkty
  • ~Mati / 2021-06-03 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś to był bank teraz to są banksterzy.
    Zalegalizowana lichwa horrendalne opłaty za wszystko od wszystkiego masakra uciekajcie stąd jak najszybciej.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~Niezadowolona Niedoszła klientka / 2021-06-02 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Absurdu!
    Założyłam z narzeczonym wspólne konto bankowe, jako że on już jest klientem banku zrobiliśmy to za pośrednictwem jego aplikacji. Po wypełnieniu moich danych, nie dość że wszystkie smsy o dostarczeniu DLA MNIE umowy przychodziły do mojego narzeczonego, to gdy zadzwoniłam na infolinie żeby się dowiedzieć gdzie jest MOJA umowa (dostaliśmy awizo z inpost) to powiedziano mi, że nie mogą mi udzielić informacji bo nie ja jestem wnioskodawca. Wspolwnioskodawca jest nie ważny i nie ważne jest to że dzwoni w sprawie swojej umowy a nie umowy drugiej osoby. Więc mi nie powiedział gdzie jest moja umowa, ale już mojemu narzeczonemu powiedzą o MOJEJ umowie wszystko... Co to za konto wspólne gdy nie mogę uzyskać podstawowych informacji dotyczących tego, chyba tylko z nazwy, wspólnego konta?!?!
    ZaletyBrak
    WadyMam wrażenie że wszystko, od obsługi klienta, po ofertę banku
  • ~Agnieszka / 2021-06-02 11:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Odradzam wszystkim ta beznadziejna instytucje6, lichwa anie bank. Niezależnych czy masz u nich kredyty od 15 lat i wzorowa obsługę mają to gdzieś jak tylko masz problem ze spłata raty. Żenada po prostu. Non stop awarie, niedouczeni pracownicy, ukryte opłaty, non stop podwyższane koszty obsługi.

    ODRADZAM
    ZaletyBrak
    WadyWysokie oplaty, non stop podnoszone koszty i dodawanie co 2 mce dodatkowych opłat, fatalna obsługa i brak szacunku do klienta, który miał u nich kilka kont i 2 kredyty. Żenada!!!
  • ~Sylwia / 2021-06-01 21:06
    Ocena: 4.67 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z konta w banku. Wszelkie problemy szybko są rozwiązywane, rzetelnie przekazywane informację.
  • ~Monika / 2021-05-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. w ciągu ostatnich 3 tygodni wykonywałam dwa połączenia. Obydwa były przeprowadzane w taki sposób żebym poczuła sie winna ze w ogole dzwonie.
  • ~Monika / 2021-05-28 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. w ciągu ostatnich 3 tygodni wykonywałam dwa połączenia. Obydwa były przeprowadzane w taki sposób żebym poczuła sie winna ze w ogole dzwonie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2047
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1558
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 996
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.74, ilość opinii: 923
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4766
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3995
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088