Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paola / 2021-07-10 15:03
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Wiadomo, bank to nie instytucja charytatywna, ale tu co i rusz niespodzianka i kolejna opłata, prowizja etc. Jak okazało się,że za wypłatę własnych środków z konta ( opcja skarbonka) pojawiła się opłata i to w wysokości 9 zł, to czara goryczy się u mnie przelała. Rezygnuję. Tylko co tu wybrać z tego całego bankowego syfu...
    Zaletybyły -m.in. przejrzysty interfejs, ale przekombinowal, dobra oferta ale już jej nie ma
    Wadyukryte prowizje - za wypłatę z bankomatu, za wydanie karty, której się nie zamawiało , wprowadzanie w błąd na infolinii, za przelew środków z własnego konta w tym banku prowizja 9 zł...
  • ~Ela / 2021-07-08 18:24
    Ocena: 3.33 / 5
    Najgorszy bank jaki mogłam wybrać! Przelewy przychodzące przychodzą jak chcą jest godz 18.23 A przelewu nadal nie ma co miesiąc koło 19 dostaje zamiast 18.15 !! Koniec z tym ! Nie polecam i zmieniam bank
    ZaletyŻadnych
    WadyWsyzyskie możliwe
  • ~Marta / 2021-07-07 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Wniosłam o kredyt gotówkowy 2 tysiące 24 czerwca dziś mamy 7 lipca i do dziś nie mam odpowiedzi, pomimo 6 ponagleń telefonicznych z infolinia
    ZaletyŻenada
    WadyŻenada
  • ~brak słów / 2021-07-07 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, każdy bank tylko nie ten. Kiedyś miałem konto w mbanku i zrezygnowałem z powodu Ciągłych problemów - aplikacja ,serwis internetowy.
    Po kilku latach musiałe konieczni na szybko otworzyć konto i padło na mbank. Nic się nie zmienło.Dalej dno. Przy pierwszej okazji zrezygnuje.
    Nie zakładajcie konta w mbank, pożałaujecie ,gwarantuje
    Zaletybrak
    Wadykażda czynność jaką musz wykonać jest jak lądowanie na Marsie
  • ~BT / 2021-07-07 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Co drugi/trzeci dzien jakas awaria systemu. Obrocili push notyfikacje dla wszystkich klientow w zart i im sie to udalo. Ale nie zmienia to faktu ze od jakiegos czasu mbank oszczedza na developerach i maja gowno a nie aplikacje. Infolinia to tez jakis dramat, trzeba podac ID i PUK. ID jeszcze ok ale PUK? Wy myslicie ze ludzie to pamietaja? Od 3 godzin nie moge zastrzec zgubionej karty. Nieporozumienie. Szczerze odradzam ten bank!
  • ~Xyz / 2021-07-07 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Nikt nie jest w stanie mi pomóc... Mam problem z transakcjami bo mnie wywala i kieruje na API mbank.(No właśnie ???? co to jest? Nikt tego nie wie!) W żadnym z pkt mbank w moim mieście nie uzyskałam pomocy.Infolinia-dramat! Od kilku dni próbuje w różnych godzinach, i co? Zero reakcji! Po dlugoletnim stazu w Mbank pp tej sytuacji już wiem, że czas zmienić bank. Nie pozdrawiam.
    ZaletyJuż ich nie ma.
    WadyBrak pomocy że strony infolinii oraz pracowników MBank.
  • ~Marcin / 2021-07-05 17:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem tak wkurwiony, że jak tylko odbierzecie, zrywam umowę. Próbuje się dodzwonić drugą godzinę, piszecie że macie infolinię 24 na dobe A nikt nie odbiera. Proście o jakiś kod identyfikacji do logowania ale nie wiem skąd mam go wyczarowac skoro nic takiego nie przyslaliscie.
  • ~Akuc84 / 2021-07-05 17:07
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientka od kilkunastu lat ale juz żaden wpływ nie pójdzie do mnie na rachunek w tym banku. Mam zajęcia komornicze w ubiegłym miesiącu na moje konto walutiwe zostały przelane pieniądze z wynagrodzenia osoby trzeciej,mimo że konto było w trakcie zamknięcia a przez infolinię zostałam zapewniona że jeśli jakieś pieniądze wpłyną na dane konto to zostaną zwrócone- tak się nie stało. Zostałam oszukana. Teraz zostawiłam sobie na koncie środki z wpływu który przyszedł do mnie 28 i 25 (już nie komentuje tego że pieniądze zostały zaksięgowane kolejnego dnia roboczego)z 500 i rodzinnego,co zmniejszyło moja kwotę wolna od zajęcia na ten miesiąc. Teraz zostanę z wypłata rzędu 350zl bo tyle wolnych środków mi zostało a bank oczywiście nic nie może zrobić. Dodzwonienie Sue na minie graniczy z cudem,w końcu muszą jakoś na nas zarabiać a na mczat w większości nikt nic nie kuma i oczywiście nic nie może zrobić. Uciekaj jeśli możesz od tego banku.
    ZaletyJuz ich nie ma
    WadyBrak komunikacji,oszustwa,reklamacje są tylko po to żeby się odczepić w większości nie uwzględniane. Po prostu strach się bać.
  • ~Marcin / 2021-07-02 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W skrócie zamykam rachunek zostawiłem 200 zł na drobne opłaty, uwaga nie chcą zamknąć rachunek bo 50 gr debetu, którego nie widać. Dziadowski bank, nie otwierać, uciekać. :)
    Zaletyzero
    Wadyniekompetencja na Chat m banku, brak decyzyjności, nieudolność
  • ~Paweł / 2021-07-01 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Jeszcze rok temu było ok, teraz nie można się dodzwonić, na maile odpowiadają po 2 tygodniach. Jak chce się coś załatwić na cito to po staremu osobiście a ilość oddziałów bardzo się zmniejszyła. Reasumując powrót do XX wieku.
    ZaletyNie widzę
    WadyUwsteczniają się
  • ~Ma / 2021-07-01 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    24 czerwca złożyłam wniosek. O kredyt dzisiaj jest 1 lipca i nie ma dalej odpowiedzi. Ile można czekać o kwotę 2 tysiące
    ZaletyJans
    WadySbs
  • ~Niezadowolony / 2021-06-30 20:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Aktualny serwis transakcyjny (2021) jest BEZNADZIEJNY! Wszystkie ekrany dostosowane do komórki, totalnie nieergonomiczne przy pracy na zwykłym monitorze / laptopie.
  • ~K / 2021-06-29 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, dodzwonić się jest problem nawet z aplikacji, żeby coś załatwić najlepiej jechać osobiście
    ZaletyBrak
    WadyMlinia
  • ~mmz / 2021-06-29 15:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa klienta na mLinii to fikcja. Ludzie procujący tam są jak chatbotty... jak się wbijesz w śieżkę rozumowania to wchodzi, jak nie to nie ma zmiłuj.
    Bank XI wieku...................
  • ~Paul / 2021-06-26 09:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie na mBank. Wczoraj tj. 25 czerwca 2021 ez powodu uniemożliwili mi dostęp do konta ilansującego ze środkami niezbędnymi do prowadzenia działalności. Po interwencji na infolinii otrzymałem info, że w ciągu 14 dni środki zostaną uwolnione. Dzisiaj tj. 26 czerwca 2021 wyczyścili mi konto Intensive do zera. Mam czekać do poniedziałku, bo dzisiaj działy zajmujące się takimi sprawami nie pracują. Zostałem bez grosza. A miałem kupić dzisiaj przyczepę kempingową. Brak słów. Sumaryczna kwota to 81.000 zł.
  • ~Krzysztof / 2021-06-25 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo iż zmieniłem numer karty kredytowej i CV (wymiana na skutek utraty ważności) w połowie okresu rozliczeniowego usług, której firma z Niemiec świadcząca mi usługi internetowe, znać nie mógła po dwóch nieudanych próbach ściągnięcia środków z mojej karty kredytowej zawsze w środku nocy, ze starym i nieważnym od pól roku numerem karty i CV, pobrano mi w trzeciej i udanej próbie , tym razem kwotę 1475,95 PLN tytułem przedłużenia umowy na następny rok. MBank początkowo mnie poparł, określając działania ich jednoznacznie wysyłając gotowe druki do Policji ze złożeniem oświadczenia o popełnieniu przestępstwa, poczym dwóch reklamacji nie uznał podpierając się jedynie "regulaminem" usług tej firmy. Na kwestię bezpieczeństwa transakcji już potem uwagi nawet nie zwrócili. Firma pobierająca mi kwotę z karty z kolei zlikwidowała moją (opłaconą samowolnie - określam łagodnie) subskrypcję na rok następny i zabrał całość kwoty, nie ROBIĄC NIC.

    Napiszę tak: transakcje kartami SĄ NIEBEZPIECZNE W WYKONANIU TEGO BANKU.
  • ~Paulina / 2021-06-25 14:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam. Najbardziej problematyczny personel jaki znam.
  • ~Kamila / 2021-06-25 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta już praktycznie nie istnieje.... zatrudniają chyba pierwszych z łapanki. Niekompetentnych, nierzetelnych, bez wiedzy i umiejętności. Przesunięcie terminu pobrania składki jest w mbanku po prostu niewykonalne... to nie ten bank do którego przystąpiłam kilka lat temu. Żenada, nie polecam...
  • ~Pezu / 2021-06-17 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapisalem si e do Multibanku, a to jest jakies PZU.
    ZaletyPezu
    WadyZero empatii.
  • ~Robert / 2021-06-15 09:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w mBank to farsa. Przez jakiś czas nie korzystałem z konta. Zostało zablokowane a pieniądze przejęte przez mBank. Cały dzień poświęcony na kontakty z infolinią i wizyty w oddziale. I nic. Nigdy więcej nie skorzystam z ich usług. Totalna porażka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 953
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3031