Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2021-10-11 22:18
    Ocena: 1.33 / 5
    Nawet nie mam ochoty opisywac mojej historii z tym bankiem. Jakas kompletna porażka. Niekompetentni ludzie masakra. Omijac szerokim lukiem
    ZaletyNie ma
    WadyJak ktos chce sobie zepsuc nerwy to idealne miejsce
  • ~Angi / 2021-10-10 08:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszny Servis. Nic nie można zmienić metoda elektroniczna wszystko trzeba załatwić osobiście. Bank nie funkcjonuje w ogóle.
    ZaletyZadne
    WadyOkropny Servis
  • ~kamila / 2021-10-09 20:34
    Ocena: 3.67 / 5
    Nie działa od ponad miesiąca możliwość modyfikacji i usuwania operacji zaplanowanych w kalendarzu płatności. Zgłosiłam rekamację i nic. Pani na czacie każe dzwonić na infolinię.
    Zaletywygodny w obsłudze serwis transakcyjny, wieczorna sesja przelewów przychodzących
    Wady-kalendarz płatności
    -długi czas rozpatrywania reklamacji
    - brak możliwości usuwania i modyfikowania przyszłych przelewów, czyli brak dostępu do pieniędzy
    -pierwsza sesja przelewów przychodzących prawie 12,00 - trochę późno
  • ~Klient banku / 2021-10-08 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Zmieniają z automatu ustawienia potwierdzenia przelewów z hasła SMS na aplikację mobilną. Tym samym ingerują w ustawienia klienta, poza wiedzą klienta! Niedopuszczalne działanie, czyli bank może, poza moją wiedzą, robić sobie cokolwiek. Konsultanci są bardzo kulturalni natomiast działanie banku - niedopuszczalne!!!
  • ~Moniq77 / 2021-10-05 11:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientką od 2003 roku, było dobrze.. ale obecnie to katastrofa. Nie potrafią przyjąć zgłoszenia zablokowania konta, karty - "na moich oczach" wypływały mi pieniądze, a konsultantki kazały dzwonić z aplikacji, bo "poza" trudno im zidentyfikować i zablokować. w 10 min. wypłynęły oszczędności i to z konta oszczędnościowego i nawet nie poczuwają się do wyjasnienia KTO przerzucił środki na konto podstawowe, z którego można było wypłacić..
    Ludzie wypłacajcie co macie i kończcie współpracę. Potem będą tylko nieprzespane noce :( znikąd pomocy, bank wini właściciela jako, że jest nieodpowiedzialny i na prawo i lewo udostepnia karty płatnicze, Rzecznicy "nic nie moga zrobić" w mojej opinii są " po stronie banku".. także bądzcie mądrzy przed szkodą)
    Zaletypropostepowość
    WadyNiekompetencja pracowników=banku
  • ~Badyl / 2021-10-04 20:53
    Ocena: 3.50 / 5
    Jestem całkowicie zgodny z oceną p.Andrzeja z 17.09. b.r. Dodam jedynie że wysłałem bankowi info o złej pracy aplikacji transakcyjnej. Bez odpowiedzi. Zgłaszałem na m-linii. Pani b.miła i nawet znała się na rzeczy, ale cóż "system". A poza tym to piszcie na Bardyczów. Zrobiło się dziadostwo i tyle. Jestem w tym banku już 13 lat, ale chyba się wypiszę z tej bandy.????
    ZaletyByły
    WadyCiągle są, coraz większe
  • ~Bart / 2021-10-04 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja. Chcę zamknąć konto ale zostawiłem dowod osobisty w uk. Konta bez dowodu nie mogę zamknąć mimo że podałem pesel i odpowiedziałem na wszystkie pytania weryfikujące poza numerem dowodu osobistego ponieważ nie miałem go ze sobą.po drugim telefonie mówię że zgubiłem dowód to zasugerowali mi żeby aplikował o nowy dowód bo bez dowodu nie zamkną konta. To jakaś paranoja.
    ZaletyŻadnych
    WadyObsługa klienta makabra. Zero pomocy że strony personelu.
  • ~Mateusz / 2021-10-01 11:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma
  • ~Marcin / 2021-09-22 11:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Mbank zdecydowanie z obsługi klientów poszedł w stronę sprzedaży produktów

    Kontakt z kontakt z doradcami jest utrudniony plus wysokie opłaty za niektóry wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami.

    Zalety- w miarę przejrzysty interfejs
    - szybkość przelewów
    - monitoring transakcji kartą
    Wadyobsługa klienta:
    - brak przypisanego doradcy
    - telefony z ofertami niepraktycznych produktów
    - opłaty na wewnętrzne przelewy miedzy rachunkami (9zł)
  • ~Ewa / 2021-09-20 17:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Dla mnie ten bank to porażka Aplikacja jest koszmarna w obsłudze, nie to co alior. W aplikacji alior daję ponów przelew I mam opcje zmiany na podzielony. Na mBank nie ma takiej możliwości. Mogę ponowić przelew ale tylko podzielony (jeśli chcę zrobić podzielony) a jeśli ponowie zwykły, to nie ma opcji suwaka na podzielony. W aplikacji max kwota przelewu to 20tys (!!!). Tylko. Nie polecam.
  • ~anty szur / 2021-09-18 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Radzę omijać ten srank szerokim łukiem. Panią ninę (celowo z małej)z front office'u w łódzkiej placówce w Manufaturze ostro pogrzało - nie wpuściła mnie do banku, bo nie miałem kagańca. Nie będę nosić żadnych szmat na twarzy, a już tym bardziej w banku, gdzie powierzam własne pieniądze i to ja robię bankowi łaskę, a nie bank mi (na szczęście jest konkurencja). Mam nadzieję, że ktoś tego p-dolonego małolata odpowiednio ustawi i zwyczajnie up-rdoli za tą plandemiczną nadgorliwość. Mniej niż zero szacunku dla kowidiańskich szurów. Z wyrazem utylizacji.
  • ~Kasia / 2021-09-18 10:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo nieprofesjonalne podejście do reklamacji z powodu kradzieży. Pieniądze zwrócone, potem zostały zabrane, konto na minusie bo wtedy zdecydowałam się zmienić bank i smsy codziennie żeby spłacić a ot tak zabrali po miesięcu :) w aplikacji w ramach pomocy nawet nie dowiedziałam się co zrobic w sytuacji której byłam, pomogła mi rodzina, a tutaj tylko o zastrzeżeniu karty kiedy już to zrobiłam
    Dodatkowo odpisali po 3h, a kiedy ja nie odpisywałam 10 minut to zakończono rozmowę
  • ~Andrzej / 2021-09-17 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego
  • ~Mariusz / 2021-09-10 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami .
    WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta .
  • ~Niezadowolony klient / 2021-09-10 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
    WadyWprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
  • ~Konrad / 2021-09-08 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wziąłem kredyt gotówkowy w mbanku . Jeden dzień spóźnienia w opłacie i od razu wezwania do zapłaty, straszenia sądem i windykacją . A człowiek zwyczajnie był na urlopie i ratę wpłaciłem dzień po terminie . Spłacam do końca i nigdy więcej z nimi żadnego kontaktu nie chcę mieć .
  • ~moj niik / 2021-09-06 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno, ale nie ma za bardzo alternatywy. Inne banki to mniejsze gówno, ale gówno...
    Zaletybrak
    Wadywiele wad
  • ~Tomek / 2021-09-04 20:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio zgubiłem telefon. Zadzwoniłem na biuro obsługi by na wszelki wypadek zablokować aplikacje mobilną. Nie dość że rozmowa zajęła mi 30 minut! (W pekao24 zablokowałem w ciągu 3 minut) to jeszcze weryfikacja klienta to porażka. Odpowie się na jedno pytanie błędnie lub co lepsze pan lub pani po drugiej stronie źle napisze odpowiedź trzeba drugi raz dzwonić i czekać na infolinii i znów przejść cały proces weryfikacji. Na rachunek oczywiście nie można można zalogować nawet na komputerze bo potrzeba autoryzacji w zablokowanej aplikacji KOMEDIA. Nie dość że człowiek wkur#$ony na siebie że zgubił telefon to problemy z zablokowaniem aplikacji bankowej. Niedługo potrzebować będą numer buta i długość fi#ta żeby w ogóle zacząć rozmowę. PORAŻKA !
    ZaletyNie widze
    WadyOpłaty
  • ~Gość / 2021-09-03 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu.
    ZaletyCzasem dobre promocje
    WadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych.
  • ~Piotr / 2021-09-02 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu działalności gospodarczej bank zablokował wszystkie środki na koncie w sumie kilkanaście tys zł które miały być na opłaty. Juz 2 miesiąc pisze o zwrot to tłumaczą ze jeszcze nie opłyną termin na zamkniecie konta. Pieniądze za opłaty pobierają a przy próbie przelewu pojawia się informacja że konto zablokowane.
    Zaletyzadnych
    WadyZłodzieje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1099
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 953
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4932
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4092
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170