Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sycha / 2021-08-17 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Wraz z mężem złożyliśmy wniosek o kredyt do banku. Oboje jesteśmy wnioskodawcami ale tylko mąż jest "klientem banku" - posiada w mBank konto. Dzwoniąc na infolinię i chcąc dowiedzieć się szczegółów dotyczących etapu na jakim jest rozpatrywany wniosek (niestety nie mogliśmy tego zrobić w pobliskiej placówce, ponieważ osoba zajmująca się kredytami przebywała na dwutygodniowym urlopie), otrzymałam odpowiedź, że nie mogę otrzymać żadnych danych ponieważ nie jestem klientem banku.
    Całkowity absurd - składam do banku swoje podpisy, wysyłam dokumenty i nie mam prawa dowiedzieć się co się z nimi dzieje.
    Nie polecam w związku z tym tego banku i sama z pewnością nie zostanę klientem na żadne usługi bankowe.
    Wady- trudności z pozyskaniem informacji
    - ciągłe odwlekanie decyzji
  • ~Elsi / 2021-08-17 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    nic nie mozna zalatwic stacjonarnie ani przez internet ani mobilnie dziekuej za taka obsluge....
    Zaletyzadne
    Wadywszystko co zle
  • ~x / 2021-08-15 21:21
    Ocena: 1.00 / 5
    oszuści reklamują ze można zastrzec kartę albo dowód a konto mi wyczyścili i mimo weekendu i sprawy zgłoszonej na policji nie dało się zatrzymać przelewu który wyszedł w ppniedzialek 48 godzin po zgłoszeniu sprawy mało tego w tym banku okraść was mogą z tego czego nie macie bo nie można zablokować usług kredytowych. Więc nie dosyć ze zlodzieje wyczyszcza wam konto to jeszcze mogą zaciągnąć kredyt który wy bedziecie spłacać bo banku nie interesuje kto wziol tylko to ze jest ktoś kto bedzie splacał. może gdyby odpowiadali za weryfikację danych bylo by inaczej.niestety prawo jest jakie jest a oni klienta mają głęboko.
    Zaletybrak
    Wadytylko wady
  • ~Turysta / 2021-08-14 19:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam konto walutowe w euro Jestem teraz w Grecji wypłacałem Euro MBank rozliczył mi to w złotówkach po pięć 20 za 1 € Dzwoniłem do banku powiedzieli że dostali informację że ja w Grecji wypłaciłem złotówki ?????? a ja dostałem z bankomatu euro. Nie była to moja pierwsza transakcja płaciłem wielokrotnie i rozliczany było w euro nagle przy wypłacie z bankomatu rozliczyli mi z konta złotówkowego
  • ~Stefan B / 2021-08-13 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank-bank totalnej porażki. Prowizje za wszystko, ale hitem stało się zajęcie egzekucyjne. Pojawiło się na 2 kontach tego "banku" i mimo, że na jednym z nich były środki, które zostały zabrane i w całości pokryły zajęcie to 3 dni później na drugim z zajętych rachunków nadal istnieje blokada, co uniemożliwia korzystanie z konta. Karta do rachunku szła 1,5 miesiąca, ale nie dotarła, jej zastrzeżenie zajęło pół godziny (w tym prawie 10 min oczekiwanie na konsultanta), bo pani na mój koszt (w końcu ja płacę za połączenie) uparła się aby czytać i aktualizować zgody marketingowe(!). Co ciekaw dane klienta podane przy zakładaniu rachunku są inne niż te w systemie, bo bank uparł się że wie lepiej jak nazywa się ulica przy której mieszkam. Teraz rozumiem hasło "cieszymy się, że do nas dzwonisz. Na szczęście rozwód już w toku.
  • ~Ryszard / 2021-08-11 20:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiejszy dzień w ddziale mbanku w Słupsku, ul. Filmowa 2 to jakiś horror. Jestem klientem mbanku od 30 lat!!! i do tej pory było ok ...no prawie ok , a znośne. Ze względu na długoletnią wspólpracę przymykałem oko na nidociągnięcia, ale to co dzisiaj mi zafundowali to szok. Otóż w poniedziałek zamówiłem na infolinii bilon . Poinformowano mnie , że będzie do odbioru we wtorek w Słuspku na Filmowej 2. Znając realia zjawiłem się dzisiaj czyli w srodę i......czekałem na kasjera niejakiego Olafa całe 60 minut. Inna pracownica banku informowała mnie , że kasje jest u pani dyrektor. Czegoś nie rozumiem ???można być u przełozonego 10 min , 20 min ale 60 minut???!! Gdy sie wreszcie po godzinie zjawił jasnie pan kasjer bez słowa np "przepraszam" powiedział"słucham" . Dodam , że w tym banku jest jedna kasa czynna od 10-15!! Po chwili moje zdziwienie i wkurzenie osiągneło zenit bo dowiedziałem się, że żadnego bilonu dla mnie nie ma, że pretensje moge mieć do infolinii!!!!!!!!! Pan kasjer Olaf zaproponował mi ponowną wizyte w banku za kilka dni i on zamówi mi ponownie bilon. Dodam, żeby załatwić sprawę w tym banku musze przejechac 100km To juz jest skandal , to coś więcej. Nie znam przyzwoitych slów żeby to określić ., ale bank schodzi na psy, lekceważą klienta i nawet w zero jedynkowych sytuacjach nie poczuwają się do winy. Bardzo poważnie rozważam zmianę banku bo walczyć z indolęcją , chamstwem i brakiem profezjonalizmu nie zamierzam. Przekonywanie ludzi czy instytucji odpornych na wiedze szkodzi zdrowiu. Dzisiaj mbankowi mówię nieeeeeeeeeeee, ogarnijcie się, a przede wszystlim pozbyjcie się niudacznków
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~Justyna / 2021-08-09 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero reakcji na czacie.Naliczanie we wplatomacie pieniędzy jeśli nie ma obok punktu banku. Żeby wpłacić pieniądze muszę iść 25minut a wplatomat mam obok domu ale niestety w nim pobierają opłatę.
    ZaletyBrak
    WadyWiele
  • ~Monika / 2021-08-05 13:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Ludzie pracujący na Infolinii tragedia,przez co Bank traci na tym. Brak słów na ludzi odbierających telefon. Nie polecam
    ZaletyNie wiem jakie
    WadyInfolinia-ludzie tam pracujący
  • ~Bartek / 2021-08-04 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim wziąłem coś na raty.. Nie polecam. Miałem gdzieś nie dopłaty 20 groszy o czym nie zostałem poinformowany.. i rok czasu wisiało to w BIK.pl i każda rata została uznawana za nie spłaconą powyżej 30 dni.. co obniżyło punkty w BIK..
  • ~Tutos / 2021-08-03 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Na chwilę obecną jeden z najbardziej niszowych banków w RP. Nie umieją pomoc własnym klientom. Ciągle promocje które przysyłają to pic na wode,a jeśli klient zgłosi się do nich ze swoim problemem to wystawiają na niego tyłek. Niech wracają tam skąd przyszli. Dno dno i jeszcze raz dno. NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągają i odwracają się do klienta plecami
  • ~Iwona / 2021-08-02 21:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Po ostatniej aktualizacji, powiększono czcionkę tak,że nie mogę korzystać z możliwości śledzenia dostępnych środków przed zalogowaniem, porażka!!!
  • ~pap / 2021-08-02 14:30
    Ocena: 2.67 / 5
    Naciąganie klienta Lipne przelewy i arogancja obsługi
  • ~Mateusz / 2021-07-28 13:01
    Ocena: 3.67 / 5
    Co z tego, że darmowe prowadzenie konta, jak 10 zł wpłata w oddziale, to już na poczcie 3,50 wpłata, do 600 zł. Brak wpłatomptów, w przeciwieństwie do aliorbank, oraz pko,chyba, że masz kartę, ale nie każdy potrzebuję kartę. Tak samo, nie wpłacisz, przez opcję blik, tylko wypłaty. Większość oddziałów od 10:00 mimo,że podane jest od 9:00 na goglach i tłumaczą, że strona mbank podaje rzeczywiste godziny otwarcia, ale większość szuka oddziałów, przez gogle, więc wprowadzają ludzi w błąd.
    ZaletyDarmowe prowadzenie konta
    WadyBrak wpłat, opcją blik
  • ~No19996 / 2021-07-27 14:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta infolinii beznadziejna. Przełączanie pomiędzy konsultantami tylko dlatego że Pani konsultant nie chce się złożyć wniosku to przełączy do koleżanki.

    Najgorsza infolinia
    ZaletyDobra oferta indywidualnego konta emerytalnego
    WadyInfolinia z leniwymi konsultantami lub konsultantkami
  • ~Mick / 2021-07-27 08:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Opłaty i prowizje prawie za wszystko, nieatrakcyjna oferta kredytowa, fatalna infolinia i czat na którym wiecznie nikogo nie ma. Ma się wrażenie, że bank nie ma czasu, czyli jak w latach 90 bez wizyty w oddziale niczego nie załatwisz. Zakładnie firmy w czasie jednej wizyty to też jakiś żart. Potem trzeba było prostować dokonania pracowników mBanku w CEIDG i innych instytucjach
    Wady-brak wsparcia klienta (infolinia i czat;
    -drogie utrzymanie rachunku i opłaty za korzystanie


    -
  • ~BARTOSZ / 2021-07-24 06:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak dla mnie okey korzystam od 10 lat i nigdy żadnych problem najpierw korzystałem z ekonto a teraz mkonto intensive i wszystko jest super, posiadam mkonto intensive, walutowe Euro, dwa junior i oszczędnościowe żadnych problemów, dodatkowo własny ekspert w mojej placówce który zawsze wszystko załatwia, wcześniej miałem revoluta plan metal ale przeszłam właśnie na intensive w m banku ponieważ w revolucie za plan metal opłata była konieczna a w mbanku po spełnieniu warunków jest darmowe, owszem czasami są przerwy techniczne jak w każdym banku dlatego posiadam również inne konto w razie W
    ZaletyMkonto intensive
    Karta Visa Świat
    Pomoc Concierge
    Wlasny Ekspert w placówce
    Darmowe konto po spełnieniu warunków
  • ~Karolina94 / 2021-07-21 13:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w jakim mialam konto okradziono mnie, a oni pieraja mi ze zatwierdziłam płatność jak nie zatwierdziłam nic przyszedł mi tylko sms ze jakieś iPhone zostało poprawnie połączone z bankiem po czym weszłam na konto i zauważyłam kradzież. Odrzucono moja reklamację ale będę pisać odwołanie a jeśli będzie trzeba pojde do sądu bo dla mnie 3371 to dużo, a tego banku nie polecam nikomu.
    ZaletyŻadne
    WadyZa dużo ich by wypisywać.
  • ~JOANA / 2021-07-19 21:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Ten bank to jakiś żart! Chciałam zostać ich klientem, 2x przysłali mi złą umoowę. Nikt nie wie, kiedy dostanę poprawioną umowe :( infolinia nic nie wie, nie ma podgladu pod maile, a mailowo każa dzwonić na infolinię. Tak więc od 2 tygodni nie mam dostępu di konta, nie wiadomo kiedy wyślą kuriera kolejny raz. I nikt nie wie, czy dokumenty będą wreszcie poprawne. ODRADZAM MBANK, TRZYMAJCIE SIE OD NICH Z DALEKA!!!
  • ~Agnieszka / 2021-07-14 19:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem banku od kilku lat i to się za dwa tygodnie zmieni. To skandal, aby w Poznaniu, mieście, które liczy 650 tysięcy mieszkańców, w dzień powszedni (dzisiaj: środa) o godzinie 17.10 nie było żadnego punktu kasowego, w którym można wyplacić walutę ze swojego wąłsnego konta walutowego. Najpierw dwukrotnie zostałam odesłana do kolejnego punktu, a następnie w ostatnim z nich dowiedziałam się, że nigdzie, powtarzam NIGDZIE ( o godzonie 17.10) nie mogę wypłacić swoich włąsnych pieniędzy. Lekceważenie, kpina i oszukowanie klienta. W umowie między mną a banikiem nie ma punktu, abym musiała stawiać się w określony dzień ,o określonej godzinie i dokonywać wypłaty. Wspomnę, że miałam wypłacić do 500 euro, wiec takiej kwoty nie muszę wcześniej zgłaszać. Nie polecam, to nie pierwsza taka sytuacja w tym banku, omijać mBank szerokim łukiem. Brak kompetencji i lekceważenie klienta, bez względu na to, czy powierzył bankowi miliony czy tylko tysiace swoich środków.
    Zaletybrak
    WadyBrak rozwiązań służących klientowi, brak kompetencji pracowników.
  • ~Pawel / 2021-07-12 14:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 17 latach wspolpracy bank sciagnal ze mnie za oblsuge karty kredytowej. Po reklamacji i odwolaniu dostalem takiego maila: Dzień dobry,

    miło nam poinformować, że zrealizowaliśmy Pana dyspozycję Wniosek o zwrot opłaty/prowizji kredytowej.

    Z pozdrowieniami,
    zespół mBanku

    Okazalo sie ze milo im ze jednak nie zwroca mi tych 600zl.... Nie polecam nikomu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 952
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3029