Nawet nie mam ochoty opisywac mojej historii z tym bankiem. Jakas kompletna porażka. Niekompetentni ludzie masakra. Omijac szerokim lukiem
ZaletyNie ma
WadyJak ktos chce sobie zepsuc nerwy to idealne miejsce
~Angi / 2021-10-10 08:58
Ocena: 1.00 / 5
Straszny Servis. Nic nie można zmienić metoda elektroniczna wszystko trzeba załatwić osobiście. Bank nie funkcjonuje w ogóle.
ZaletyZadne
WadyOkropny Servis
~kamila / 2021-10-09 20:34
Ocena: 3.67 / 5
Nie działa od ponad miesiąca możliwość modyfikacji i usuwania operacji zaplanowanych w kalendarzu płatności. Zgłosiłam rekamację i nic. Pani na czacie każe dzwonić na infolinię.
Zaletywygodny w obsłudze serwis transakcyjny, wieczorna sesja przelewów przychodzących
Wady-kalendarz płatności
-długi czas rozpatrywania reklamacji
- brak możliwości usuwania i modyfikowania przyszłych przelewów, czyli brak dostępu do pieniędzy
-pierwsza sesja przelewów przychodzących prawie 12,00 - trochę późno
~Klient banku / 2021-10-08 11:02
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia. Zmieniają z automatu ustawienia potwierdzenia przelewów z hasła SMS na aplikację mobilną. Tym samym ingerują w ustawienia klienta, poza wiedzą klienta! Niedopuszczalne działanie, czyli bank może, poza moją wiedzą, robić sobie cokolwiek. Konsultanci są bardzo kulturalni natomiast działanie banku - niedopuszczalne!!!
~Moniq77 / 2021-10-05 11:47
Ocena: 2.33 / 5
Jestem klientką od 2003 roku, było dobrze.. ale obecnie to katastrofa. Nie potrafią przyjąć zgłoszenia zablokowania konta, karty - "na moich oczach" wypływały mi pieniądze, a konsultantki kazały dzwonić z aplikacji, bo "poza" trudno im zidentyfikować i zablokować. w 10 min. wypłynęły oszczędności i to z konta oszczędnościowego i nawet nie poczuwają się do wyjasnienia KTO przerzucił środki na konto podstawowe, z którego można było wypłacić..
Ludzie wypłacajcie co macie i kończcie współpracę. Potem będą tylko nieprzespane noce :( znikąd pomocy, bank wini właściciela jako, że jest nieodpowiedzialny i na prawo i lewo udostepnia karty płatnicze, Rzecznicy "nic nie moga zrobić" w mojej opinii są " po stronie banku".. także bądzcie mądrzy przed szkodą)
Zaletypropostepowość
WadyNiekompetencja pracowników=banku
~Badyl / 2021-10-04 20:53
Ocena: 3.50 / 5
Jestem całkowicie zgodny z oceną p.Andrzeja z 17.09. b.r. Dodam jedynie że wysłałem bankowi info o złej pracy aplikacji transakcyjnej. Bez odpowiedzi. Zgłaszałem na m-linii. Pani b.miła i nawet znała się na rzeczy, ale cóż "system". A poza tym to piszcie na Bardyczów. Zrobiło się dziadostwo i tyle. Jestem w tym banku już 13 lat, ale chyba się wypiszę z tej bandy.????
ZaletyByły
WadyCiągle są, coraz większe
~Bart / 2021-10-04 17:59
Ocena: 1.00 / 5
Beznadzieja. Chcę zamknąć konto ale zostawiłem dowod osobisty w uk. Konta bez dowodu nie mogę zamknąć mimo że podałem pesel i odpowiedziałem na wszystkie pytania weryfikujące poza numerem dowodu osobistego ponieważ nie miałem go ze sobą.po drugim telefonie mówię że zgubiłem dowód to zasugerowali mi żeby aplikował o nowy dowód bo bez dowodu nie zamkną konta. To jakaś paranoja.
ZaletyŻadnych
WadyObsługa klienta makabra. Zero pomocy że strony personelu.
~Mateusz / 2021-10-01 11:38
Ocena: 1.00 / 5
Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma
~Marcin / 2021-09-22 11:04
Ocena: 2.67 / 5
Mbank zdecydowanie z obsługi klientów poszedł w stronę sprzedaży produktów
Kontakt z kontakt z doradcami jest utrudniony plus wysokie opłaty za niektóry wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami.
Zalety- w miarę przejrzysty interfejs
- szybkość przelewów
- monitoring transakcji kartą
Wadyobsługa klienta:
- brak przypisanego doradcy
- telefony z ofertami niepraktycznych produktów
- opłaty na wewnętrzne przelewy miedzy rachunkami (9zł)
~Ewa / 2021-09-20 17:04
Ocena: 3.00 / 5
Dla mnie ten bank to porażka Aplikacja jest koszmarna w obsłudze, nie to co alior. W aplikacji alior daję ponów przelew I mam opcje zmiany na podzielony. Na mBank nie ma takiej możliwości. Mogę ponowić przelew ale tylko podzielony (jeśli chcę zrobić podzielony) a jeśli ponowie zwykły, to nie ma opcji suwaka na podzielony. W aplikacji max kwota przelewu to 20tys (!!!). Tylko. Nie polecam.
~anty szur / 2021-09-18 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Radzę omijać ten srank szerokim łukiem. Panią ninę (celowo z małej)z front office'u w łódzkiej placówce w Manufaturze ostro pogrzało - nie wpuściła mnie do banku, bo nie miałem kagańca. Nie będę nosić żadnych szmat na twarzy, a już tym bardziej w banku, gdzie powierzam własne pieniądze i to ja robię bankowi łaskę, a nie bank mi (na szczęście jest konkurencja). Mam nadzieję, że ktoś tego p-dolonego małolata odpowiednio ustawi i zwyczajnie up-rdoli za tą plandemiczną nadgorliwość. Mniej niż zero szacunku dla kowidiańskich szurów. Z wyrazem utylizacji.
~Kasia / 2021-09-18 10:32
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo nieprofesjonalne podejście do reklamacji z powodu kradzieży. Pieniądze zwrócone, potem zostały zabrane, konto na minusie bo wtedy zdecydowałam się zmienić bank i smsy codziennie żeby spłacić a ot tak zabrali po miesięcu :) w aplikacji w ramach pomocy nawet nie dowiedziałam się co zrobic w sytuacji której byłam, pomogła mi rodzina, a tutaj tylko o zastrzeżeniu karty kiedy już to zrobiłam
Dodatkowo odpisali po 3h, a kiedy ja nie odpisywałam 10 minut to zakończono rozmowę
~Andrzej / 2021-09-17 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi
Zaletybrak
Wadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego
~Mariusz / 2021-09-10 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami .
WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta .
~Niezadowolony klient / 2021-09-10 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
WadyWprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
~Konrad / 2021-09-08 11:51
Ocena: 2.33 / 5
Pierwszy i ostatni raz wziąłem kredyt gotówkowy w mbanku . Jeden dzień spóźnienia w opłacie i od razu wezwania do zapłaty, straszenia sądem i windykacją . A człowiek zwyczajnie był na urlopie i ratę wpłaciłem dzień po terminie . Spłacam do końca i nigdy więcej z nimi żadnego kontaktu nie chcę mieć .
~moj niik / 2021-09-06 20:02
Ocena: 1.00 / 5
Gówno, ale nie ma za bardzo alternatywy. Inne banki to mniejsze gówno, ale gówno...
Zaletybrak
Wadywiele wad
~Tomek / 2021-09-04 20:34
Ocena: 1.33 / 5
Ostatnio zgubiłem telefon. Zadzwoniłem na biuro obsługi by na wszelki wypadek zablokować aplikacje mobilną. Nie dość że rozmowa zajęła mi 30 minut! (W pekao24 zablokowałem w ciągu 3 minut) to jeszcze weryfikacja klienta to porażka. Odpowie się na jedno pytanie błędnie lub co lepsze pan lub pani po drugiej stronie źle napisze odpowiedź trzeba drugi raz dzwonić i czekać na infolinii i znów przejść cały proces weryfikacji. Na rachunek oczywiście nie można można zalogować nawet na komputerze bo potrzeba autoryzacji w zablokowanej aplikacji KOMEDIA. Nie dość że człowiek wkur#$ony na siebie że zgubił telefon to problemy z zablokowaniem aplikacji bankowej. Niedługo potrzebować będą numer buta i długość fi#ta żeby w ogóle zacząć rozmowę. PORAŻKA !
ZaletyNie widze
WadyOpłaty
~Gość / 2021-09-03 11:18
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu.
ZaletyCzasem dobre promocje
WadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych.
~Piotr / 2021-09-02 07:03
Ocena: 1.00 / 5
Po zamknięciu działalności gospodarczej bank zablokował wszystkie środki na koncie w sumie kilkanaście tys zł które miały być na opłaty. Juz 2 miesiąc pisze o zwrot to tłumaczą ze jeszcze nie opłyną termin na zamkniecie konta. Pieniądze za opłaty pobierają a przy próbie przelewu pojawia się informacja że konto zablokowane.