Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2031 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Andrzej / 2021-09-17 17:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi
    Zaletybrak
    Wadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego
  • ~Mariusz / 2021-09-10 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami .
    WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta .
  • ~Niezadowolony klient / 2021-09-10 13:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
    WadyWprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem
  • ~Konrad / 2021-09-08 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Pierwszy i ostatni raz wziąłem kredyt gotówkowy w mbanku . Jeden dzień spóźnienia w opłacie i od razu wezwania do zapłaty, straszenia sądem i windykacją . A człowiek zwyczajnie był na urlopie i ratę wpłaciłem dzień po terminie . Spłacam do końca i nigdy więcej z nimi żadnego kontaktu nie chcę mieć .
  • ~moj niik / 2021-09-06 20:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno, ale nie ma za bardzo alternatywy. Inne banki to mniejsze gówno, ale gówno...
    Zaletybrak
    Wadywiele wad
  • ~Tomek / 2021-09-04 20:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Ostatnio zgubiłem telefon. Zadzwoniłem na biuro obsługi by na wszelki wypadek zablokować aplikacje mobilną. Nie dość że rozmowa zajęła mi 30 minut! (W pekao24 zablokowałem w ciągu 3 minut) to jeszcze weryfikacja klienta to porażka. Odpowie się na jedno pytanie błędnie lub co lepsze pan lub pani po drugiej stronie źle napisze odpowiedź trzeba drugi raz dzwonić i czekać na infolinii i znów przejść cały proces weryfikacji. Na rachunek oczywiście nie można można zalogować nawet na komputerze bo potrzeba autoryzacji w zablokowanej aplikacji KOMEDIA. Nie dość że człowiek wkur#$ony na siebie że zgubił telefon to problemy z zablokowaniem aplikacji bankowej. Niedługo potrzebować będą numer buta i długość fi#ta żeby w ogóle zacząć rozmowę. PORAŻKA !
    ZaletyNie widze
    WadyOpłaty
  • ~Gość / 2021-09-03 11:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu.
    ZaletyCzasem dobre promocje
    WadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych.
  • ~Piotr / 2021-09-02 07:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zamknięciu działalności gospodarczej bank zablokował wszystkie środki na koncie w sumie kilkanaście tys zł które miały być na opłaty. Juz 2 miesiąc pisze o zwrot to tłumaczą ze jeszcze nie opłyną termin na zamkniecie konta. Pieniądze za opłaty pobierają a przy próbie przelewu pojawia się informacja że konto zablokowane.
    Zaletyzadnych
    WadyZłodzieje
  • ~Vin / 2021-09-01 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od ponad 10 lat i to co się dzieje w ostatnim czasie to dramat. Pieniądze dosłownie znikają z konta pod tytułem'oplat' i nikt nie potrafi tego wyjaśnić oni tego nie widzą w systemie. Mogę zglosic reklamacje. Na każdą kwotę osobno. Tu 10 zł tam 15. Zwiększam limit kredytu odnawialnego - wszystko fajnie, 200 zł wpływa na moje konto po czym znika 250 za realizację tej usługi. Kpina! Dosłownie najgorszy Bank w tym momencie na polskim rynku. Zostały ostatnie raty kredytu zamykam to konto i nigdy więcej nie chcę mieć z tym nic do czynienia.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~gg / 2021-08-29 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    w tym banku twoje konto to nie twoje konto a twoje pieniadze na ni nie są twoje
  • ~Kamil / 2021-08-27 20:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie na mBank, byłem klientem tego banku piszesz ostygnie 7lat od 2 lat pieniądze zaczęły znikać z konta, nigdzie nic nie można załatwić nikt nic nie wie, trzeba czekać czasami tygodniami. Jeśli cenicie spokój i czas nie polecam. Najgorsza obsługa bankowa z jaką się spotkałem, do tego za każde pismo kasują i pobierają opłatę...
    WadyZłodziejw
  • ~Paweł / 2021-08-27 15:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada i wstyd dla tej instytucji. Juz parę razy zostałem oszukany przez ta placówkę jak nie zaksiegowane podwójne transakcje to znowu ktoś blikiem wypłaca moje pieniądze,a jak się odwolujesz i składasz reklamacje to wciskają ci kit ze to twoja wina! Jakie można mieć zabezpieczenia żeby ktoś wyplacal sobie środki z czyjegoś konta wstyd i żenada a o traktowaniu swoich klientów podmiotowo to już brak słów żeby to określić. Odradzam każdemu z osobna ludzie nie pchajcie się w to gówno!!!!!!!!
  • ~Adam / 2021-08-26 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia
    Dopóki, jakimś fartem, początkująca Pani w placówce, nie popełni błędu może wszystko będzie ok, natomiast w przypadku jakichkolwiek trudności Następuje DRAMAT!!! Totalne rozbicie o ścianę ignorancji pracowników banku.w moim przypadku, omyłkowo założona blokada na konto, w trakcie jego zakładania, od trzech tygodni nie jestem w stanie doprosić się o naprawienie usterki! Jedynym rozwiązaniem była zamiana banku! NIE POLECAM!!!!!
  • ~Ja / 2021-08-25 12:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Pierwsze to się dodzwonić pół dnia słuchasz muzyki w telefonie.
    Do załatwienia sprawy to wszędzie trzeba się logować gdzie nie mam takiej możliwość ponieważ jest kierowcą jak bym miał taką możliwość to bym nie dzwonił.
  • ~Niezadowolona / 2021-08-24 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku od bardzo dawna. Jak nie było trzeba, to dzwonili jak z piórem w tyłku, że specjalnie dla mnie oferta, że na dowód 20 000 PLN, że niskie raty, gotówka na koncie od zaraz. A gdy faktycznie przyszedł moment, w którym potrzebowałam pożyczyć kwotę rzędu 1000 - 1500 PLN, to co? Okazało się, że nie mam zdolności kredytowej pracując na umowę o pracę od 5 lat, a dochód przekracza spokojnie 3500 PLN na osobę. ŻENADA!
    ZaletyWygodna aplikacja
    WadyBrak indywidualnego podejścia do klienta
  • ~pitek / 2021-08-24 10:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam
    Przed podpisaniem umowy ciągły kontakt.
    po podpisaniu nawet na listy polecone nie odbierają.
    niejasne naliczanie opłat
  • ~Leszek / 2021-08-21 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank Elbląg zakodowane raty do których nie mam dostępu, gdyż chciałem sprawdzić saldo okazało się, że hasło jest nieaktualne, poprosiłem o nowe, nie byli wstanie pomoc, mimo wielu prób, musiałem udać się do Banku. W moim mieście nie ma o działu, więc wycieczka 55km w jedną stronę. Nie miałem dowodu, ale zaświadczenie z urzędu o utracie z pieczątkami, niestety za mało, pani dyrektor nie udzieliła mi pomocy.Dalej nie wiem co się dzieje, dowód już mam, będę robił następne podejście i dam znać. Pani dyrektor wcale nie chciała mi pomóc, widać, że przychodzi tylko aby godziny lecialy
    ZaletyNie widze
    WadyZabrakniemiejsca na opis
  • ~Marcin / 2021-08-19 11:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank jest żenujący. Wykonanie przelewu z konta firmowego wiąże się z siedzeniem cały dzień na infolinii do której się dodzwonić nie można. Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem !!!!’
    ZaletyBrak
    WadyZero za obsługę klienta
    Zero za ułatwienia OBSLUGI.
  • ~Ewa / 2021-08-18 13:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu mBanku ponieważ w niedzielę złodzieją i oszustą z Ukrainy z Kijowa 15.08.2021 roku mBank bez mojej wiedzy udzielił kredyt na moim koncie w wysokości 7000zł z czego 5000zł złodzieje wypłacili a 2000.zdążyłam uratować ,ale jak ja chciałam kredyt od nich to musiałam wszystko udzielić ,gdzie pracuje jaka umowa itp. to nie dostałam ,a oszustom udzielili i wypłacili nawet do mnie nikt nie zadzwonił żeby zapytać czy na pewno chcę kredyt brak słów najgorszy Bank to właśnie mBank
    ZaletyŻadnych
    WadyNajgorszy mBank
  • ~Wiktoria / 2021-08-18 08:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Jest to bank, jak się mówi, "na miarę naszych możliwości". Bo jak się chcę rachunek za zero, to trzeba być przygotowanym na wszystko. Ale żeby nie móc otworzyć rachunku przez tydzień?!

    10 sierpnia złożyłam wniosek o rachunek firmowy przez internet. Dostałam zaproszenie do placówki w Piasecznie w celu podpisania umowy. Bardzo mi zależało na czasie, więc natychmiast tam się udałam. Niestety. Jedyna powołana do tego pracownica nie potrafiła tego zrobić bo, jak tłumaczyła, ktoś tam w centrali już poszedł do domu a bez niego nie możemy. Ok, jestem tam następnego dnia, i nawet podpisałyśmy umowę, ale rachunku w EUR, bez którego nie mogę podpisać kontrakt, nie mogę otrzymać, bo coś tam muszą jeszcze sprawdzić. W umowie przeznaczono na to 5 dni roboczych ale miła pani w oddziale uspokaja, że to będzie szybciej. Ok. Po 2 dniach zniecierpliwiona wysyłam ponaglenie przez infolinię. Po 5 dniach jadę znów do Piaseczna i po wystaniu w kolejce robię awananturę. Miła pani znów rozkłada ręce i kiwa na tamtych, w centrali, ale pomogło, bo dostałam sms, że sprawdzono mój nr telefonu (hura!) oraz pocztę elektroniczną ( wielki sukces!), na którą dostałam upragniony list od naszego mbanku z informacją, UWAGA, że zaczyna (dopiero) proces weryfikacji danych...

    Więc, jeżeli szanujesz swój czas i siebie samego omijaj ten bank szerokim łukiem. Każdy, KAZDY, inny bank jest lepszym.

    Żenada!
    WadyBrak szacunku, zero zainteresowania potrzebami klientów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 952
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4504
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3029