strona 52 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~pitek / 2021-08-24 10:05
Nie polecam
Przed podpisaniem umowy ciągły kontakt.
po podpisaniu nawet na listy polecone nie odbierają.
niejasne naliczanie opłat -
-
~Leszek / 2021-08-21 12:32
Mbank Elbląg zakodowane raty do których nie mam dostępu, gdyż chciałem sprawdzić saldo okazało się, że hasło jest nieaktualne, poprosiłem o nowe, nie byli wstanie pomoc, mimo wielu prób, musiałem udać się do Banku. W moim mieście nie ma o działu, więc wycieczka 55km w jedną stronę. Nie miałem dowodu, ale zaświadczenie z urzędu o utracie z pieczątkami, niestety za mało, pani dyrektor nie udzieliła mi pomocy.Dalej nie wiem co się dzieje, dowód już mam, będę robił następne podejście i dam znać. Pani dyrektor wcale nie chciała mi pomóc, widać, że przychodzi tylko aby godziny lecialy ZaletyNie widzeWadyZabrakniemiejsca na opis -
~Marcin / 2021-08-19 11:14
Bank jest żenujący. Wykonanie przelewu z konta firmowego wiąże się z siedzeniem cały dzień na infolinii do której się dodzwonić nie można. Przestrzegam wszystkich przed tym bankiem !!!!’ ZaletyBrakWadyZero za obsługę klienta
Zero za ułatwienia OBSLUGI. -
~Ewa / 2021-08-18 13:37
Nie polecam nikomu mBanku ponieważ w niedzielę złodzieją i oszustą z Ukrainy z Kijowa 15.08.2021 roku mBank bez mojej wiedzy udzielił kredyt na moim koncie w wysokości 7000zł z czego 5000zł złodzieje wypłacili a 2000.zdążyłam uratować ,ale jak ja chciałam kredyt od nich to musiałam wszystko udzielić ,gdzie pracuje jaka umowa itp. to nie dostałam ,a oszustom udzielili i wypłacili nawet do mnie nikt nie zadzwonił żeby zapytać czy na pewno chcę kredyt brak słów najgorszy Bank to właśnie mBank ZaletyŻadnychWadyNajgorszy mBank -
~Wiktoria / 2021-08-18 08:02
Jest to bank, jak się mówi, "na miarę naszych możliwości". Bo jak się chcę rachunek za zero, to trzeba być przygotowanym na wszystko. Ale żeby nie móc otworzyć rachunku przez tydzień?!
10 sierpnia złożyłam wniosek o rachunek firmowy przez internet. Dostałam zaproszenie do placówki w Piasecznie w celu podpisania umowy. Bardzo mi zależało na czasie, więc natychmiast tam się udałam. Niestety. Jedyna powołana do tego pracownica nie potrafiła tego zrobić bo, jak tłumaczyła, ktoś tam w centrali już poszedł do domu a bez niego nie możemy. Ok, jestem tam następnego dnia, i nawet podpisałyśmy umowę, ale rachunku w EUR, bez którego nie mogę podpisać kontrakt, nie mogę otrzymać, bo coś tam muszą jeszcze sprawdzić. W umowie przeznaczono na to 5 dni roboczych ale miła pani w oddziale uspokaja, że to będzie szybciej. Ok. Po 2 dniach zniecierpliwiona wysyłam ponaglenie przez infolinię. Po 5 dniach jadę znów do Piaseczna i po wystaniu w kolejce robię awananturę. Miła pani znów rozkłada ręce i kiwa na tamtych, w centrali, ale pomogło, bo dostałam sms, że sprawdzono mój nr telefonu (hura!) oraz pocztę elektroniczną ( wielki sukces!), na którą dostałam upragniony list od naszego mbanku z informacją, UWAGA, że zaczyna (dopiero) proces weryfikacji danych...
Więc, jeżeli szanujesz swój czas i siebie samego omijaj ten bank szerokim łukiem. Każdy, KAZDY, inny bank jest lepszym.
Żenada!WadyBrak szacunku, zero zainteresowania potrzebami klientów -
~Sycha / 2021-08-17 23:46
Wraz z mężem złożyliśmy wniosek o kredyt do banku. Oboje jesteśmy wnioskodawcami ale tylko mąż jest "klientem banku" - posiada w mBank konto. Dzwoniąc na infolinię i chcąc dowiedzieć się szczegółów dotyczących etapu na jakim jest rozpatrywany wniosek (niestety nie mogliśmy tego zrobić w pobliskiej placówce, ponieważ osoba zajmująca się kredytami przebywała na dwutygodniowym urlopie), otrzymałam odpowiedź, że nie mogę otrzymać żadnych danych ponieważ nie jestem klientem banku.
Całkowity absurd - składam do banku swoje podpisy, wysyłam dokumenty i nie mam prawa dowiedzieć się co się z nimi dzieje.
Nie polecam w związku z tym tego banku i sama z pewnością nie zostanę klientem na żadne usługi bankowe.Wady- trudności z pozyskaniem informacji
- ciągłe odwlekanie decyzji -
~Elsi / 2021-08-17 12:02
nic nie mozna zalatwic stacjonarnie ani przez internet ani mobilnie dziekuej za taka obsluge.... ZaletyzadneWadywszystko co zle -
~x / 2021-08-15 21:21
oszuści reklamują ze można zastrzec kartę albo dowód a konto mi wyczyścili i mimo weekendu i sprawy zgłoszonej na policji nie dało się zatrzymać przelewu który wyszedł w ppniedzialek 48 godzin po zgłoszeniu sprawy mało tego w tym banku okraść was mogą z tego czego nie macie bo nie można zablokować usług kredytowych. Więc nie dosyć ze zlodzieje wyczyszcza wam konto to jeszcze mogą zaciągnąć kredyt który wy bedziecie spłacać bo banku nie interesuje kto wziol tylko to ze jest ktoś kto bedzie splacał. może gdyby odpowiadali za weryfikację danych bylo by inaczej.niestety prawo jest jakie jest a oni klienta mają głęboko. ZaletybrakWadytylko wady -
-
~Turysta / 2021-08-14 19:46
Mam konto walutowe w euro Jestem teraz w Grecji wypłacałem Euro MBank rozliczył mi to w złotówkach po pięć 20 za 1 € Dzwoniłem do banku powiedzieli że dostali informację że ja w Grecji wypłaciłem złotówki ?????? a ja dostałem z bankomatu euro. Nie była to moja pierwsza transakcja płaciłem wielokrotnie i rozliczany było w euro nagle przy wypłacie z bankomatu rozliczyli mi z konta złotówkowego -
~Stefan B / 2021-08-13 10:36
mBank-bank totalnej porażki. Prowizje za wszystko, ale hitem stało się zajęcie egzekucyjne. Pojawiło się na 2 kontach tego "banku" i mimo, że na jednym z nich były środki, które zostały zabrane i w całości pokryły zajęcie to 3 dni później na drugim z zajętych rachunków nadal istnieje blokada, co uniemożliwia korzystanie z konta. Karta do rachunku szła 1,5 miesiąca, ale nie dotarła, jej zastrzeżenie zajęło pół godziny (w tym prawie 10 min oczekiwanie na konsultanta), bo pani na mój koszt (w końcu ja płacę za połączenie) uparła się aby czytać i aktualizować zgody marketingowe(!). Co ciekaw dane klienta podane przy zakładaniu rachunku są inne niż te w systemie, bo bank uparł się że wie lepiej jak nazywa się ulica przy której mieszkam. Teraz rozumiem hasło "cieszymy się, że do nas dzwonisz. Na szczęście rozwód już w toku. -
~Ryszard / 2021-08-11 20:47
Dzisiejszy dzień w ddziale mbanku w Słupsku, ul. Filmowa 2 to jakiś horror. Jestem klientem mbanku od 30 lat!!! i do tej pory było ok ...no prawie ok , a znośne. Ze względu na długoletnią wspólpracę przymykałem oko na nidociągnięcia, ale to co dzisiaj mi zafundowali to szok. Otóż w poniedziałek zamówiłem na infolinii bilon . Poinformowano mnie , że będzie do odbioru we wtorek w Słuspku na Filmowej 2. Znając realia zjawiłem się dzisiaj czyli w srodę i......czekałem na kasjera niejakiego Olafa całe 60 minut. Inna pracownica banku informowała mnie , że kasje jest u pani dyrektor. Czegoś nie rozumiem ???można być u przełozonego 10 min , 20 min ale 60 minut???!! Gdy sie wreszcie po godzinie zjawił jasnie pan kasjer bez słowa np "przepraszam" powiedział"słucham" . Dodam , że w tym banku jest jedna kasa czynna od 10-15!! Po chwili moje zdziwienie i wkurzenie osiągneło zenit bo dowiedziałem się, że żadnego bilonu dla mnie nie ma, że pretensje moge mieć do infolinii!!!!!!!!! Pan kasjer Olaf zaproponował mi ponowną wizyte w banku za kilka dni i on zamówi mi ponownie bilon. Dodam, żeby załatwić sprawę w tym banku musze przejechac 100km To juz jest skandal , to coś więcej. Nie znam przyzwoitych slów żeby to określić ., ale bank schodzi na psy, lekceważą klienta i nawet w zero jedynkowych sytuacjach nie poczuwają się do winy. Bardzo poważnie rozważam zmianę banku bo walczyć z indolęcją , chamstwem i brakiem profezjonalizmu nie zamierzam. Przekonywanie ludzi czy instytucji odpornych na wiedze szkodzi zdrowiu. Dzisiaj mbankowi mówię nieeeeeeeeeeee, ogarnijcie się, a przede wszystlim pozbyjcie się niudacznków ZaletyżadneWadywszystkie -
~Justyna / 2021-08-09 21:30
Zero reakcji na czacie.Naliczanie we wplatomacie pieniędzy jeśli nie ma obok punktu banku. Żeby wpłacić pieniądze muszę iść 25minut a wplatomat mam obok domu ale niestety w nim pobierają opłatę. ZaletyBrakWadyWiele -
~Monika / 2021-08-05 13:01
Ludzie pracujący na Infolinii tragedia,przez co Bank traci na tym. Brak słów na ludzi odbierających telefon. Nie polecam ZaletyNie wiem jakieWadyInfolinia-ludzie tam pracujący -
~Bartek / 2021-08-04 11:49
Najgorszy bank w jakim wziąłem coś na raty.. Nie polecam. Miałem gdzieś nie dopłaty 20 groszy o czym nie zostałem poinformowany.. i rok czasu wisiało to w BIK.pl i każda rata została uznawana za nie spłaconą powyżej 30 dni.. co obniżyło punkty w BIK.. -
~Tutos / 2021-08-03 20:34
Na chwilę obecną jeden z najbardziej niszowych banków w RP. Nie umieją pomoc własnym klientom. Ciągle promocje które przysyłają to pic na wode,a jeśli klient zgłosi się do nich ze swoim problemem to wystawiają na niego tyłek. Niech wracają tam skąd przyszli. Dno dno i jeszcze raz dno. NIE POLECAM!!! ZaletyBrakWadyNaciągają i odwracają się do klienta plecami -
~Iwona / 2021-08-02 21:20
Po ostatniej aktualizacji, powiększono czcionkę tak,że nie mogę korzystać z możliwości śledzenia dostępnych środków przed zalogowaniem, porażka!!! -
-
~pap / 2021-08-02 14:30
Naciąganie klienta Lipne przelewy i arogancja obsługi -
~Mateusz / 2021-07-28 13:01
Co z tego, że darmowe prowadzenie konta, jak 10 zł wpłata w oddziale, to już na poczcie 3,50 wpłata, do 600 zł. Brak wpłatomptów, w przeciwieństwie do aliorbank, oraz pko,chyba, że masz kartę, ale nie każdy potrzebuję kartę. Tak samo, nie wpłacisz, przez opcję blik, tylko wypłaty. Większość oddziałów od 10:00 mimo,że podane jest od 9:00 na goglach i tłumaczą, że strona mbank podaje rzeczywiste godziny otwarcia, ale większość szuka oddziałów, przez gogle, więc wprowadzają ludzi w błąd. ZaletyDarmowe prowadzenie kontaWadyBrak wpłat, opcją blik -
~No19996 / 2021-07-27 14:14
Obsługa klienta infolinii beznadziejna. Przełączanie pomiędzy konsultantami tylko dlatego że Pani konsultant nie chce się złożyć wniosku to przełączy do koleżanki.
Najgorsza infoliniaZaletyDobra oferta indywidualnego konta emerytalnegoWadyInfolinia z leniwymi konsultantami lub konsultantkami -
~Mick / 2021-07-27 08:54
Opłaty i prowizje prawie za wszystko, nieatrakcyjna oferta kredytowa, fatalna infolinia i czat na którym wiecznie nikogo nie ma. Ma się wrażenie, że bank nie ma czasu, czyli jak w latach 90 bez wizyty w oddziale niczego nie załatwisz. Zakładnie firmy w czasie jednej wizyty to też jakiś żart. Potem trzeba było prostować dokonania pracowników mBanku w CEIDG i innych instytucjach Wady-brak wsparcia klienta (infolinia i czat;
-drogie utrzymanie rachunku i opłaty za korzystanie
-
strona 52 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »