strona 51 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »
-
~Mateusz / 2021-10-01 11:38
Zostały wysłane przez firmę pieniądze wczoraj o godz 10.50 i do tej pory ich nie ma -
-
~Marcin / 2021-09-22 11:04
Mbank zdecydowanie z obsługi klientów poszedł w stronę sprzedaży produktów
Kontakt z kontakt z doradcami jest utrudniony plus wysokie opłaty za niektóry wewnętrzne przelewy między własnymi rachunkami.
Zalety- w miarę przejrzysty interfejs
- szybkość przelewów
- monitoring transakcji kartąWadyobsługa klienta:
- brak przypisanego doradcy
- telefony z ofertami niepraktycznych produktów
- opłaty na wewnętrzne przelewy miedzy rachunkami (9zł) -
~Ewa / 2021-09-20 17:04
Dla mnie ten bank to porażka Aplikacja jest koszmarna w obsłudze, nie to co alior. W aplikacji alior daję ponów przelew I mam opcje zmiany na podzielony. Na mBank nie ma takiej możliwości. Mogę ponowić przelew ale tylko podzielony (jeśli chcę zrobić podzielony) a jeśli ponowie zwykły, to nie ma opcji suwaka na podzielony. W aplikacji max kwota przelewu to 20tys (!!!). Tylko. Nie polecam. -
~anty szur / 2021-09-18 15:56
Radzę omijać ten srank szerokim łukiem. Panią ninę (celowo z małej)z front office'u w łódzkiej placówce w Manufaturze ostro pogrzało - nie wpuściła mnie do banku, bo nie miałem kagańca. Nie będę nosić żadnych szmat na twarzy, a już tym bardziej w banku, gdzie powierzam własne pieniądze i to ja robię bankowi łaskę, a nie bank mi (na szczęście jest konkurencja). Mam nadzieję, że ktoś tego p-dolonego małolata odpowiednio ustawi i zwyczajnie up-rdoli za tą plandemiczną nadgorliwość. Mniej niż zero szacunku dla kowidiańskich szurów. Z wyrazem utylizacji. -
~Kasia / 2021-09-18 10:32
Bardzo nieprofesjonalne podejście do reklamacji z powodu kradzieży. Pieniądze zwrócone, potem zostały zabrane, konto na minusie bo wtedy zdecydowałam się zmienić bank i smsy codziennie żeby spłacić a ot tak zabrali po miesięcu :) w aplikacji w ramach pomocy nawet nie dowiedziałam się co zrobic w sytuacji której byłam, pomogła mi rodzina, a tutaj tylko o zastrzeżeniu karty kiedy już to zrobiłam
Dodatkowo odpisali po 3h, a kiedy ja nie odpisywałam 10 minut to zakończono rozmowę -
~Andrzej / 2021-09-17 17:58
Od pewnego czasu mBank zmienia serwis transakcyjny. przy czym Wszystkie zmiany są na gorsze. Ale ostatnia zmiana jest druzgocąca: operacje zaplanowane poza następny miesiąc - aż do jednego roku, przestały być wid0czne. Mało tego! Operacji tych klient banku nie może ani zmodyfikować, ani usunąć - nawet jeśli miał zablokowane środki na te operacje. Konsekwencją tego jest brak dostępu do własnych środków! Owszem, można zlecić odblokowanie tych środków poprzez mLinię, ale w dobie cyfryzacji zmuszanie klienta do załatwiania spraw przez telefon to duża przesada. Reklamacje na taki działanie mBanku nic nie dają, więc w moim przypadku jedynym wyjściem jest odzyskanie zablokowanych środków i rezygnacja z usług mBanku. Ostrzegam więc innych: nBank postępuje nieuczciwie, nie ostrzegając klientów przed istotnymi zmianami w serwisie transakcyjnym, które prowadzą do istotnego ograniczenia możliwości dysponowania własnymi środkami pieniężnymi ZaletybrakWadynotoryczne, niekorzystne dla klienta zmiany serwisu transakcyjnego -
~Mariusz / 2021-09-10 20:18
Nie jasne zasady przy wielu produktach , błędne informacje od przedstawicieli i na i infolini . Stał klient nie czuje się doceniany , wprost przeciwnie trudności przy wielu produktach . Brak wykwalifikowanych pracowników przy przelewach specjalnych , zlecanych przez klienta - 3 dni w obecnych czasach to trochę długo .Brak podejścia biznesowego przy współpracy z małymi i średnimi firmami . WadyNie jasne uzasadnienia przy odmowach przy udzieleniu kredytu . Słabe wsparcie ze strony opiekunów klienta . -
~Niezadowolony klient / 2021-09-10 13:49
Wprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem WadyWprowadzanie klienta świadomie w błąd. Na infolini każdy mówi co innego. Przerzucanie telefonów na inne osoby. Totalna żenada! Jeżeli nie chcesz mieć problemów to omijaj ten bank szerokim łukiem -
-
~Konrad / 2021-09-08 11:51
Pierwszy i ostatni raz wziąłem kredyt gotówkowy w mbanku . Jeden dzień spóźnienia w opłacie i od razu wezwania do zapłaty, straszenia sądem i windykacją . A człowiek zwyczajnie był na urlopie i ratę wpłaciłem dzień po terminie . Spłacam do końca i nigdy więcej z nimi żadnego kontaktu nie chcę mieć . -
~moj niik / 2021-09-06 20:02
Gówno, ale nie ma za bardzo alternatywy. Inne banki to mniejsze gówno, ale gówno... ZaletybrakWadywiele wad -
~Tomek / 2021-09-04 20:34
Ostatnio zgubiłem telefon. Zadzwoniłem na biuro obsługi by na wszelki wypadek zablokować aplikacje mobilną. Nie dość że rozmowa zajęła mi 30 minut! (W pekao24 zablokowałem w ciągu 3 minut) to jeszcze weryfikacja klienta to porażka. Odpowie się na jedno pytanie błędnie lub co lepsze pan lub pani po drugiej stronie źle napisze odpowiedź trzeba drugi raz dzwonić i czekać na infolinii i znów przejść cały proces weryfikacji. Na rachunek oczywiście nie można można zalogować nawet na komputerze bo potrzeba autoryzacji w zablokowanej aplikacji KOMEDIA. Nie dość że człowiek wkur#$ony na siebie że zgubił telefon to problemy z zablokowaniem aplikacji bankowej. Niedługo potrzebować będą numer buta i długość fi#ta żeby w ogóle zacząć rozmowę. PORAŻKA ! ZaletyNie widzeWadyOpłaty -
~Gość / 2021-09-03 11:18
Nie polecam brać kredytu w tym banku, prosty wniosek rozpatrywali 3 tygodnie gdzie mieli komplet dokumentów,a w zasadzie to były to tylko potwierdzenia wypłat za ostatni kwartał, rozpatrzyli pozytywnie ale ostatecznie dostałem kredyt atrakcyjniejszy w banku w którym mam konto osobiste o wielu lat i tam wniosek w jeden dzień rozpatrzyli. mbank to strata czasu. ZaletyCzasem dobre promocjeWadyZbyt długi okres rozpatrywania wniosków kredytowych. -
~Piotr / 2021-09-02 07:03
Po zamknięciu działalności gospodarczej bank zablokował wszystkie środki na koncie w sumie kilkanaście tys zł które miały być na opłaty. Juz 2 miesiąc pisze o zwrot to tłumaczą ze jeszcze nie opłyną termin na zamkniecie konta. Pieniądze za opłaty pobierają a przy próbie przelewu pojawia się informacja że konto zablokowane. ZaletyzadnychWadyZłodzieje -
~Vin / 2021-09-01 10:29
Jestem klientem od ponad 10 lat i to co się dzieje w ostatnim czasie to dramat. Pieniądze dosłownie znikają z konta pod tytułem'oplat' i nikt nie potrafi tego wyjaśnić oni tego nie widzą w systemie. Mogę zglosic reklamacje. Na każdą kwotę osobno. Tu 10 zł tam 15. Zwiększam limit kredytu odnawialnego - wszystko fajnie, 200 zł wpływa na moje konto po czym znika 250 za realizację tej usługi. Kpina! Dosłownie najgorszy Bank w tym momencie na polskim rynku. Zostały ostatnie raty kredytu zamykam to konto i nigdy więcej nie chcę mieć z tym nic do czynienia. ZaletyBrakWadyWszystko -
~gg / 2021-08-29 08:29
w tym banku twoje konto to nie twoje konto a twoje pieniadze na ni nie są twoje -
~Kamil / 2021-08-27 20:06
Uważajcie na mBank, byłem klientem tego banku piszesz ostygnie 7lat od 2 lat pieniądze zaczęły znikać z konta, nigdzie nic nie można załatwić nikt nic nie wie, trzeba czekać czasami tygodniami. Jeśli cenicie spokój i czas nie polecam. Najgorsza obsługa bankowa z jaką się spotkałem, do tego za każde pismo kasują i pobierają opłatę... WadyZłodziejw -
-
~Paweł / 2021-08-27 15:09
Żenada i wstyd dla tej instytucji. Juz parę razy zostałem oszukany przez ta placówkę jak nie zaksiegowane podwójne transakcje to znowu ktoś blikiem wypłaca moje pieniądze,a jak się odwolujesz i składasz reklamacje to wciskają ci kit ze to twoja wina! Jakie można mieć zabezpieczenia żeby ktoś wyplacal sobie środki z czyjegoś konta wstyd i żenada a o traktowaniu swoich klientów podmiotowo to już brak słów żeby to określić. Odradzam każdemu z osobna ludzie nie pchajcie się w to gówno!!!!!!!! -
~Adam / 2021-08-26 08:59
Tragedia
Dopóki, jakimś fartem, początkująca Pani w placówce, nie popełni błędu może wszystko będzie ok, natomiast w przypadku jakichkolwiek trudności Następuje DRAMAT!!! Totalne rozbicie o ścianę ignorancji pracowników banku.w moim przypadku, omyłkowo założona blokada na konto, w trakcie jego zakładania, od trzech tygodni nie jestem w stanie doprosić się o naprawienie usterki! Jedynym rozwiązaniem była zamiana banku! NIE POLECAM!!!!! -
~Ja / 2021-08-25 12:06
Pierwsze to się dodzwonić pół dnia słuchasz muzyki w telefonie.
Do załatwienia sprawy to wszędzie trzeba się logować gdzie nie mam takiej możliwość ponieważ jest kierowcą jak bym miał taką możliwość to bym nie dzwonił. -
~Niezadowolona / 2021-08-24 12:21
Jestem klientką banku od bardzo dawna. Jak nie było trzeba, to dzwonili jak z piórem w tyłku, że specjalnie dla mnie oferta, że na dowód 20 000 PLN, że niskie raty, gotówka na koncie od zaraz. A gdy faktycznie przyszedł moment, w którym potrzebowałam pożyczyć kwotę rzędu 1000 - 1500 PLN, to co? Okazało się, że nie mam zdolności kredytowej pracując na umowę o pracę od 5 lat, a dochód przekracza spokojnie 3500 PLN na osobę. ŻENADA! ZaletyWygodna aplikacjaWadyBrak indywidualnego podejścia do klienta
strona 51 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 49
- 50
- 51
- 52
- 53
- nastepna »