Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Były / 2022-01-21 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam!!! Zupełny brak profesjonalizmu. A do tego sponsorowanie imprez organizowanych przez pruszkowskich bandytów.
    ZaletyWybierzcie inny bank!
  • ~Seiuri / 2022-01-19 19:07
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam ustawione powiadomienia o płatności kartą, niestety, ale zawodne. Straciłam kartę i gdyby powiadomienie zadziałało, to nie byłabym stratna prawie 300 zł. Powiadomienia raz przychodzą, innym nie.
  • ~żałosne / 2022-01-18 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam zablokowane konto (prywatne i firmowe założone 6 lat wcześniej) od 28 grudnia przez dział bezpieczeństwa, 5 wizyt w placówce, 3 różne wnioski, weryfikacja dokumentów, reklamacja i wciąż od 3 tygodni nie mam dostępu do swojego prywatnego i firmowego konta. Żałosny i niepoważny bank.
    Zaletyaplikacja mobilna
    Wadyobsługa klienta telefoniczna i na czacie to prawdziwa tragedia, bardzo mała ilość prawdziwych placowek glownie mkioski ktore nie sa w stanie nic zalatwic
  • ~K / 2022-01-18 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Automat jest straszny. Najgorsza infolinia jaką nie miałem przyjemność słuchać wielokrotnie. NIeprzyjazny system i nie da się połączyć z osobą. Do tego wiele błędów przez które trzeba wielkorotnie powtarzać wybieranie numeru.
    ZaletyDarmowe konto i transakcje kosztem jakości obsługi.
    WadyDarmowe konto i transakcje kosztem jakości obsługi.
  • ~Małgorzata / 2022-01-17 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dwa razy rozłączyło mnie podczas weryfikacji. Podawanie od początku danych i w jakiej sprawie dzwonię zabiera mnóstwo czasu. Teraz po kolejnym rozłączeniu czekam na połączenie z konsultantem 47 minut. Aby kontynuować oczekiwanie wciskam chyba po raz setny 1. Cały czas czekam na linii.
    Zaletynie widzę
    Wadystracony czas
  • ~Bbbbb / 2022-01-16 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto, szkoda zdrowia nerwów. Wypijesz szkoda gadać.
    ZaletyLipa
  • ~Pawelep2 / 2022-01-16 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank to coś okropnego na infolinii nie można dowiedzieć się jaka jest rata za swój kredyt wszystko musi przyjść listownie a za rozmowy słonko płacimy bo infolinia jest płatna ale nikt ani słowa o tym nie wspomina. Jest bardzo źle
    ZaletyŻadne
    WadyBrak kompetencji w każdym zakresie
  • ~piotruś / 2022-01-15 21:04
    Ocena: 1.67 / 5
    zalosne.....dodzwonic sie na infolinie graniczy z cudem.....chyba ze nchcesz gadac z robotem
    Zaletybrak
    Wadyjak wyzej
  • ~Sabrinz / 2022-01-14 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny bank. Założyć konto można byle gdzie, ale wypowiedzieć czyli zamknąć rachunek to już wyższa szkoła jazdy. Sami otwierają drugie konto skarbonka a jak chcesz zamknąć konto przez telefon to biorą 6 zł za przelanie z jednego na drugi. Nie słyszałem by w innym banku zamykanie konta trwało miesiąc. Badziewie typowo polskie
    ZaletyBrak
    WadyNie ma placówek do wypłaty oraz utrudnienia przy zamykaniu konta
  • ~Darek / 2022-01-12 14:15
    Ocena: 1.00 / 5
    "Konto za darmo kosztowało mnie 200zł", Zakładając jedno konto, okazało się, że mam 3...dwa dostałem w gratisie....Przestrzegam i nie polecam.
    WadyKrętactwo.
  • ~bamar trans@wp.pl / 2022-01-11 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakim prawem zebraja na moim koncie Na WOSP nie zebrajcie to jest moja wola a nie nakaz Owsiaka na Allegro zebranie jak ktos nieda to PISIOR
  • ~Monika / 2022-01-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Sprawa dotyczy kredytu hipotecznego z roku 2008 w CHF A DOKŁADNIE !UBEZPIECZENIA OD UTRATY PRACY!. MOŻNA ODSTĄPIĆ CAŁKOWICIE OD UBEZPIECZENIA ALE RATA KREDYTY WZROŚNIE o 0,2 p.p. UBEZPIECZENIE TO JEST BARDZO DROGIE I NIEKORZYSTNE WIĘC CHCĘ JE ZMIENIĆ NA INNEGO UBEZPIECZYCIELA, DZWONIĘ ZATEM NA INFOLINIĘ, KTÓRĄ SAM MBANK WYSŁAŁ MI EMAILEM W ROZWIĄZANIU TEJ SPRAWY...
    W dniu dzisiejszym zadzwoniłam pod numer infolinii i niestety nie uzyskałam pełnej informacji. Pierwsza konsultantka oznajmiła, że nie zajmuje się ubezpieczeniami kredytów mieszkaniowych i przełączyła mnie do konsultanta. Po bardzo długim oczekiwaniu na połączenie konsultant poinformował mnie, czy chce mieć informacje ogólne czy szczegółowe ale po tym jak dowiedział się, że to kredyt w CHF nagle nie był już od kredytów i ubezpieczeń kredytów hipotecznych, więc mnie przełączył. Po znowu bardzo długim oczekiwaniu kolejna pani poprowadziła mnie przez telekod i przełączyła do automatycznego serwisu w celu wprowadzenia telekodu. Połączono mnie z kolejną nową konsultantką. Znowu opowiadam o ubezpieczeniu kredytu PBS (pakiet bezpieczna spłata), ta pani oznajmia, że rozumie w czym rzecz i ponoć będę przełączona tym razem do specjalisty w tej dziedzinie i znowu czekam na połączenie. Połączono po długim oczekiwaniu. Pani poinformowała mnie, że widzi notatki od kolegów i koleżanek. Zapytałam ponownie czy mogę zrezygnować z Ubezpieczenia PBS i zastąpić go inną firmą ubezpieczeniową. Pani poinformowała mnie, że nie ma takiej możliwości!! Zapytałam dlaczego skoro mogłam zmienić ubezpieczyciela nieruchomości "cesję" a nie mogę zmienić ubezpieczyciela od utraty pracy? Pani powiedziała, że nie mogę, bo mam tak w umowie. Powiedziała, że w umowie mam, że musi być ubezpieczenie od utraty pracy a nie ma informacji, że musi być ten ubezpieczyciel. Niestety pani nie była wstanie nic więcej powiedzieć. Poprosiłam więc aby połączyła mnie z kimś kto, udzieli mi informacji co się stanie jeśli nie będę spłacać dalej rat kredytu hipotecznego CHF. Oznajmiła mi, że może ONA udzielić mi takiej informacji. Kiedy zaczęła tylko mówić połączenie zostało przerwane! Kiedy próbowałam dwukrotnie o różnych godzinach ponownie zadzwonić pod infolinie usłyszałam..."przepraszamy nie możesz skorzystać z tej usługi". Zadzwoniłam z innego numeru i łączyło normalnie. Zatem mbank mnie klienta zablokował. Poszło na to 51 minut z 5 konsultantami. Napisałam więc emaila z prośbą o informację pisemną, czy mam możliwość w swoim kredycie hipotecznym udzielony w 2008r zmienić ubezpieczyciela? Jeśli nie to na jakiej podstawie? Czekam na odpowiedź. Moja sprawa i tak kończy się w sądzie a to jest tylko jeden z punktów które zostaną poruszone. Bardzo ciężko jest zrezygnować z usług, lub uzyskać konkretne informacje. Kiedy już zadajesz niewygodne pytania, które uderzają w Twoje prawa i pieniądze a ich obowiązki potrafią ignorować, odsyłać Cię od konsultanta do oddziału (czyli chcą Cię zmęczyć), blokować Twój numer, rozłączać rozmowy ...i tak traktują swoich klientów! Co do ugód frankowych. Dwa razy pisałam w zeszłym roku w tej sprawie i bank kategorycznie odmawiał jakiejkolwiek współpracy dlatego Sąd musi być. Współpracuje z wieloma bankami ale skala zaniedbań i łamania prawa w tym banku to już na wstępie kosmos a Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów tylko tę skalę potwierdza w kolejnych decyzjach wobec mbank w sprawie praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów, które są ogólnodostępne.
    ZaletyJak tak dalej pójdzie ten bank zawinie interes, każdy utracony klient plus najbliższa rodzina ( to w moim przypadku utrata około 20 klientów), nie wspominając o dalszej i znajomych. I patrząc tu po wpisach.. no cóż "chytry dwa razy traci"
    WadyŁamanie prawa, ignorowanie klientów, niekompetencja, zawziętość, brak inicjatywy, dobrej woli, prehistoryczne sposoby rozwiązywania prozaicznych problemów, które nakazuj osobiście złożyć dokumenty w formie pisemnej czasem przez pocztę. Dziwne, że kredyt udzielą Ci przez infolinię przez którą przekazujesz swoje dane a decyzja w 15 minut!
  • ~Adam234 / 2022-01-03 19:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Placówka na Klińskiego w Łodzi w dniu 03.01.2021 odmówiła założenia konta obcokrajowcowi, który przyszedł z tłumaczem. Wczesniej udzielono informacji telefonicznie o konieczności posiadania ze sobą paszportu i karty pobytu. Pomimo dokumentów odmówiono bez podania przyczyny. Pani nie jest w stanie wydusić słowa po angielsku i pomimo tłumacza- konta nie udało się założyć. Żałosne w środku Europy w XXI wieku !!!
    Ludzie na Marsie szukają życie a tu prawdziwe średniowiecze. Nie polecam tego banku.
  • ~Luk / 2022-01-02 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka porażka,konto niby za zero a okazało się że trzeba płacić ,nie aktywowałem nawet karty a gdy poszedłem do placówki musiałem zapłacić 300zl za nic!!na szczęście im podziękowałem.NIE POLECAM!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySzkoda słów!
  • ~Bartek / 2022-01-01 18:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetencja pracowników jest w tym banku porażająca. Nikt nic nie wie. Dostajemy info z automatu, że nie zgadzają się dane firmowe i bank wyśle raport do służb, które nałożą karę. Co się nie zgadza, tego nie wiedzą pracownicy. Konsultant z mlinii odsyła do oddziału a w oddziale do mlinii. Paranoja!!
    Zaletyw zaniku
    Wadyz każdym krokiem nowe
  • ~eee / 2021-12-31 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Udało się połączyć z konsultantem po ponad godzinie oczekiwania. Potem kolejny raz weryfikacja i kolejne 45 minut czekania na połączenia z konsultantem. DRAMAT
  • ~Dominik / 2021-12-30 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero kontaktu. Nie polecam nikomu dodatkowo zablokowany dostęp do strony... Czy Ktoś to kontroluje w ogóle? Na połączenie czekam 30min nikt się nie odzywa, jak mam być zadowolony z takiej oferty (banku)?
    WadyBardzo źle
  • ~MM / 2021-12-29 21:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Coraz gorszy bank, Wysokie opłaty za korzystanie z usług banku
  • ~Wszystko złe !!! / 2021-12-22 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank udaje ze nie 3 pism odebranych przesyłka polecona przez pracownika.

    Jak wysyłam potwierdzenie mailem to bank pisze zr nie może zweryfikować pisma

    Bank każe mi zrobić zgłoszenie na infolinii, po czym odpowiada mi mailowo ze nie jest w stanie mailem zweryfikować moich danych i każe znowu zrobić zgłoszenie … na infolinii.

    Na sam koniec Pani pisze ze mogę zgłosić reklamacje, oczywiście to mogę zrobić już mailowo i nie ma problemu aby potwierdzić moje dane.

    :)
    3 listy,
    2 wizyty w banku,
    11 maili,
    4telefony (zgłoszenia na infolinii)

    W sprawa nie wyjaśniona.

    QLU sprawy to blednie zablokowane konto ( a szczęście oszczędnościowe) na kwotę 760 zł., na podstawie sygnatury która nie dotyczy mojej osoby.
    ZaletyAutomat mailowy
    WadyBezmyślne pisanie regułek, brak procedur … spychologia, brak osób odpowiedzialnych …
  • ~slawomir / 2021-12-20 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Kredyt przez Internet - nie ma problemu. Ale odstapienie od kredytu - juz sie nie da ani przez Internet ani Infolinie!! Trzeba skladac pisemny wniosek w odziale - formularzy brak !!!
    Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko z czym mialem do czynienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 983
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4698
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4503
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3964
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028