Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Hanna / 2022-03-09 03:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia Nie polecam. Same problemy z odblokowaniem dostępu do konta i likwidacją
    Zaletybrak
    Wadysame utrudnienia i brak kompetencji ze strony konsultantów. Odblokowanie dostępu do konta bez wizyty w oddziale banku graniczy z cudem. kilkakrotnie próbowałam odzyskać dostęp bo konta, ale niestety nic z tego pomimo wizyty w punkcie reprezentującym oddział banku. Usiłowałam również (jako osoba schorowana) i zmęczona trudnościami rozwiązać umowę odblokowaniem dostępu do konta rozwiązać z bankiem umowę telefonicznie niestety bez powodzenia. Jestem zmuszona okolicznościami mimo mojej niedyspozycji zdrowotnej udać się do oddziału banku żeby rozwiązać umowę o prowadzenie mojego rachunku o ile z założeniem konta nie było żadnego problemu i załatwiłam wszystko drogą telefoniczną
  • ~Karl / 2022-03-08 14:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Ubezpieczenia na życie to tylko wyłudzanie kasy. Nie dajcie się robić w balona. To ubezpieczenie nic nie obejmuje chyba że jesteście pijaną zakonnicą w ciąży jeżdżąca traktorem po autostradzie niemieckiej. Ubezpieczycielem jest Uniqa wcześniej AXA.
  • ~bartix / 2022-03-08 10:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak możliwości przelewy zewnętrznego w walucie obcej np do kantoru online. Najpierw musisz skorzystać ze złodziejskiego kursu wymiany na bananowe PLN śr. Kupno USD 4.44! Sprzedaż USD 4,75! kantor online 4.51/4.55!(08.03.2022)
  • ~Dyzio / 2022-03-07 15:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Oddzial Bydgoszcz ,ul . Grodzka.
    Długi czas oczekiwania do kasy .
    Brak parkingu i toalety dla klientów.
  • ~Agnieszka / 2022-03-07 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa dni ciągłego dzwonienia na infolinię i zero kontaktu. Nikt nie odbiera telefonu. Mam wrażenie, że lekceważenie klienta firma ma wpisane w standardy.
    ZaletyBrak
    Wady- brak kontaktu
    - lekceważenie klienta
  • ~Patryk / 2022-03-07 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zablokowali konto z dnia na dzień jestem w Holandii a oni mi karzą do Polski przyjechać gdzie jestem przez nich bez grosza hahahaha
    ZaletyNie ma zalet
    WadySame wady wszystko źle
  • ~dariusz / 2022-03-06 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bankomat obsługiwany przez mBank przelicza Euro 4,30 w momencie kiedy kantory płacą 4,90.Nigdy wiecej
    ZaletyŻadnych
    WadyDają potwierdzenie przelewu niezrealizowanego
  • ~Ewelina / 2022-03-06 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle giną pieniądze z przelewów. Odzyskiwanie ich graniczy z cudem.
  • ~antymbankowiec / 2022-03-03 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowski bank, serdecznie nie polecam! Ostatnio próbowałem odblokować konto. To, że w kółko trzeba coś odblokowywać to już się do tego przyzwyczaiłem ale to mnie przerosło. Wszystko działało ale nagle podobno trzeba dodatkowo autoryzować telekodem. Po wielu wysiłkach próbowałem to zrobić ale bez powodzenia. Połączywszy się z Panią na poziomie Grażyny z pod budki z piwem, straciłem resztę nerwów bo owa geniuszka orzekła, że mam nieaktualne dane i muszę wybrać się do ich oddziału. Nie wiem co w tych danych się zmieniło? Nie zmieniałem niczego, miejsca zamieszkania, dowodu, stanu cywilnego ale to widać nie problem żeby dane się zmieniły. Na koniec bezczelnie ochrzaniła mnie, a ja mam do zapłacenia rachunek za połączenie z ich m-linią. Jeśli cenicie swoje zdrowie i pieniądze to omijajcie ich szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadyfatalne działanie systemu w internecie, opryskliwa obsługa, wielogodzinne czekanie na łączu telefonicznym, wprowadzanie w błąd przez obsługujących
  • ~Ili / 2022-03-02 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Czekam od 3 godzin żeby zlikwidować konto.Masakra
    ZaletyŻadna
    WadyWiele
  • ~if / 2022-03-02 11:52
    Ocena: 2.00 / 5
    UWAGA na kredyty hipoteczne!!!
    Nie dość, że ubezpieczenie pomostowe to aż 1,5% podwyższonej marży do czasu wykreślenia hipoteki zbywcy nieruchomości z KW - co w moim przypadku to ok. 1000 zł miesięcznie, a wykreślenie w sądach wieczystoksięgowych trwa nawet ok. roku - to w umowach kredytowych wpisują trzymiesięczny okres na dokonanie wykreślenia przez sąd wieczystoksięgowy, co z gruntu rzeczy w polskiej rzeczywistości jest niemożliwe, po czym wydłużają ten termin dopiero na wniosek kredytobiorcy i pobierają od niego 100 zł za zmianę terminu, mimo iż dotrzymanie tego terminu nie jest w najmniejszym stopniu zależne od kredytobiorcy.
    Nadto obniżona marża oferowana podczas zawierania umowy kredytowej wchodzi w życie dopiero po np. 6 miesiącach spełniania warunków (ilość miesięcznych transakcji i dokonywanie miesięcznych wpłat na konto), przy czym znowuż marża ta zmienia się na wniosek, a wnioski te rozpatrują ze znacznym opóźnieniem - mój, już prawie dwa miesiące
    Nie zwykłam w sposób kolokwialny oceniać 'profesjonalne' podmioty w obrocie gospodarczym, ale na usta ciśnie mi się tylko jedno słowo - ŻENADA
  • ~Zażenowany użytkownik / 2022-03-02 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    dodzwonić się na infolinie byłoby cudem. Żal
    brak informacji którą osobą jestem w kolejce na linii, są sytuacje kiedy człowiek potrzebuje człowieka a nie bota czy FAQ
    Wadyniemożność dodzwonienia się
  • ~Axa / 2022-03-02 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dość , że oprocentowanie kont i lokat jest ZEROWE - to w dodatku Brak pieniędzy w bankomacie w oddziale banku a w kasie oddziału też !!!!
    WadyBeznadziejna obsługa , lekceważenie klienta
  • ~mateusz / 2022-03-01 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Od piatku zeby dodzwonic sie na infolinie czas oczekiwania ok 40 min po czym konsultanci z reguly nie maja mozliwosci pomocy lub w ogole nie wiedza o czym sie do nich mowi. Dramat!!!
  • ~Daniel / 2022-02-26 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowali mi konto. Powód chyba stwierdzili, że tak naprawdę nie powinienem robić przelewu zagranicznego. Po rozmowie z mlinią odblokowali i zablokowali ponownie tego samego dnia przy kolejnej próbie wykonania przelewu. Na koniec postanowili, że mam przylecieć do kraju żeby im pokazać dwa dokumenty. To jest początek końca banków. Zostaną jakieś nieliczne ale na pewno nie ten.
  • ~Ryszard / 2022-02-26 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Do tej chwili mialem dobra opinie do chwili jak wyludzili odemnie 3700 zl za nie wziety kredyt
    ZaletyBrak zalet zlodziejski bank
    WadyZlodzieje
  • ~Czesław / 2022-02-24 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Ogólnie jestem bardzo zadowolony jako użytkownik indywidualny.
    ZaletyŚwietna aplikacja mobilna, pozostawia inne banki w tyle (mam konto w 4 bankach, łącznie z firmowymi), świetna opcja płatności poprzez skanowanie telefonem, zamiata wszystkie inne banki.
    WadyOdmówiono mi założenia konta firmowego ?! Na infolinii owszem zapraszamy, w oddziale na wstępie ok, ostatecznie kierownik oddziału odmówił - cóż obok była konkurencja i skorzystałem.
  • ~dar. / 2022-02-24 12:33
    Ocena: 1.00 / 5
    w dniu dzisiejszy mbank zablokował dostęp do wymiany walut !!!!!!! klienci nie mogą dokonywać wymiany walut
  • ~Niezadowolony klient / 2022-02-22 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po jakim czasie oczekiwania na połączenie ktoś na tej infolinii odbiera ale nie jest to poniżej 1h
    Wadybrak obsługi
  • ~Paweł / 2022-02-20 21:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dno i wodorosty. Mam 2 konta i z tego musze zrezygnować. Logowania, transakcje, aplikacja-wszystko nie czytelne, skomplikowane. Wciąż trzeba jakieś autoryzacje robić. Raz nie umiałem w sklepie zapłacić za zakupy. Cała taśma w towarze a płatność nie przechodziła. Okazało się że bank wykrył rzekome niebezpieczne transakcje na koncie i zablokował mi przelewy i płatności kartą nie informując mnie o tym. Dobrze że miałem kartę z drugiego konta w innym banku bo nie wiem co bym zrobił.. Odkręcenie tej blokady to jakieś pół godziny gadania i przedstawiania się, posyłania na maila jakichś zaszyfrowanych kodów, potem to trzeba wbijać w aplikacji potem jeszcze gdzieś potwierdzać-no pół dnia w d.... Nigdy więcej
    Zaletyzero zalet
    Wadynic nie działa a jak chcesz żeby działało to pół dnia nie twoje na dzikie autoryzacje przez telefon, miała być promocja że za otwarcie konta bonusy itp, na żaden bonus się nie załapałem bo blik w tym całym okresie w którym miałem go robić nie działał, resztę operacji robiłem i tak nic mi z tego nie przyszło.... żenada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1098
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 953
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170