ZaletyZero
strona 45 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Jan Polak / 2022-04-16 11:33Ocena: 1.00 / 5
Proszę państwa odradzam każdemu posiadanie konta w tym banku. 7 razy dzownilem na infolinie, żeby jedna sprawa została załatwiona. Pomimo złożenia wniosku, podania miliona haseł i czekania na infolinie ponad 30 minut nadal wniosek nie jest zrealizowany. Ba ! Moja karta została przez chwile odblokowana, po czym tego samego dnia zablokowana, na co Pani konsultantka stwierdziła ze nie da się z tym nic zrobić. Bardzo bardzo odradzam ten bank. -
-
~Bhhh / 2022-04-14 17:11Ocena: 1.00 / 5
Ludzie na mlini wprowadzaja w błąd marnując czas i pieniądze waszych klientów! Dodatkowo pracownik w placówce mBank informuje żeby nie dzwonić na mlinie bo nic nie wiedzą!!! -
~Ali / 2022-04-13 09:02Ocena: 1.00 / 5
M bank blokuje konta bo zmieniłam aparat telefoniczny,ma to spowodować ochronę przed oszustwem,nic nie ma takiego w umowie ZaletyZadnychWadyZa dużo by wymienić -
~M. / 2022-04-12 13:54Ocena: 1.00 / 5
Niestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
Brak kompetencji.
ZaletyBrakWadyNiestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
Brak kompetencji. -
~iWONA / 2022-04-11 15:32Ocena: 1.00 / 5
omijajcie z daleka, to lichwa nie bank, zamykaja po 16 latach limit karty , jak klient był w szpistalu 2 miesiace, bo oni kaurat sobie zrezygnowali z karty miles and more i bez zgody kleinta zamkneli karte no bo klient kurcze lezacy w szpitalu nie poszedl do banku aneks podpsiac,.FARSA NIE BANK, OMIJAJCIE, POZA TYM NAJWIĘKŚE OPŁATY ZA KONTO, KARTY,MNÓSTOW OPŁĄT UKRYTYCH!!!! ZaletyŻADNYCHWadyKOSZTY, FATALNA OBSLUGA, ATAKI HAKERSKIE -
~Nik / 2022-04-11 12:33Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam zdecydowanie. Pozornie wszystko super a potem działania na moją szkodę - klienta w bezwzględny sposób. Żadnej współpracy ani dialogu w razie najmniejszych nawet problemów. Działanie nastawione na korzyści tylko i wyłącznie banku ZaletyBardzo miła obsługa na wstępie.WadyBezwzględność w działaniu -
~Beata / 2022-04-09 19:26Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś bank może i trzymał poziom, obecnie infolinia mbanku to jakiś żart, brak wykwalifikowanych obsługujących, pracownicy są niekompetentni i chyba mało rozwinięci, robią wszystko żeby pozbyć się klienta jak najszybciej.
Reklamacje wysyłane mailowo czy zgłaszane w oddziale czy na infolinii NIC nie dają. Walka z wiatrakami.
-
~Justyna / 2022-04-08 10:15Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam bardzo słaba ochrona pieniędzy bank nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Do tego bardzo nie kompetentni ludzi na mlini. Nie pomogą nic jeszcze zaszkodzą.Bank ma tak słabe zabezpieczenia, że wystarczy w złą reklamę wejść i ktoś pobiera wszystkie dane z konta. Dramat ZaletyŁatwa apkaWadyKompletny brak ochrony danych -
-
~Estera / 2022-04-07 21:33Ocena: 1.67 / 5
Od dłuższego czasu obsługa na mlinii jest strasznie niekompetentna i niepomocna, albo podają źle informacje, albo nie wiedzą albo odsyłają człowieka zeby sam szukał odpowiedzi. Poza tym nie możesz zwiększyć limitu na transakcje i za 5 minut ta transakcje wykonać bo blokują ci cale konto i karty , a odblokowanie trwa nawet 2 godziny. Tragedia, bo czułam sie bezpiecznie mając niski limit i zwiększając go tylko w razie potrzeby , teraz już tak nie mogę bo transakcje czasami musze wykonać szybko a nie czekać 2 godziny jak mnie odblokuja, więc ciągle mam wysoki limit, planuje zmienić bank ZaletyCena usługWadyUtrudnianie transakcji klientowi poprzez blokowanie konta i kart pod byle pretekstem -
~Opole / 2022-04-06 17:15Ocena: 2.67 / 5
Bardzo byłem zaskoczony, gdy Pani w oddziale na Kościuszki,udostępniła mi komputer (bankowy), do załatwienia swoich spraw. Pytanie podłączając urządzenie (swoje), do komputera bankowego i masz taką możliwość, to jak można zadbać o bezpieczeństwo ochrony danych? Nigdy nie spotkałem się z takim czymś,podłączenie obcego urządzenia do komputera w banku czy innej instytucji?A w MBank na Kościuszki można!!!!! Wadybrak profesjonalizmu -
~Iwona / 2022-04-05 19:02Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej hujo... Y I złodziejski bank jaki znam. Non stop zmieniają taryfę opłat, kradną środki klienta z konta, Mon stop trzeba zgłaszać reklamację i się z nimi szarpać. Przenoszę właśnie limit do innego. Omijajcie szerokim łukiem!!! ZaletyŻadneWadyBardzo wysokie opłaty, non stop awarie, beznadziejna obsługa klienta -
~Matosz 1983 / 2022-04-04 08:31Ocena: 2.00 / 5
Mam konto w banku od kilkunastu lat. Był to jeden z pierwszych banków nowoczesnych i bardzo przyjazny dla klienta. Ostatnio minął termin karty bankomatowej a nowej nie ma. Gdzieś została zagubiona. W ciągu dziesięciu dni mam wylecieć za granicę i nie mogę skorzystać z karty bo bank nie poczuwa się do szybkiej bezpłatnej dostawy nowej karty. Jak będę chciał to sam mam płacić za kuriera. Nawet nie ma możliwości przesłaĆ karty listem poleconym lub odbioru w wyznaczonej placówce. Na dodatek jak złożyłem reklamację to termin rozpatrzenia od 30 do 60 dni. Wiadomo jak można się poczuć. Mam swoje lata i nie chcę aplikacji mobilnej. Muszę w nowym banku założyć konto wielowalutowe aby korzystać z karty. Inny bank może to szybko załatwić. Nie wiem kiedy zostanie dostarczona do mnie karta? może ostatniego dnia miesiąca i wtedy bedę musiał się głowić za co zapłacić 350 zł bo jak nie to zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za posiadanie karty. Coraz bardziej skłaniam się do zamykania konta. Aby dodzwonić się na infolinię do konsultanta to też trzeba mieć bardzo wiele cierpliwości. Wadydługie terminy rozpatrzenia reklamacji, trudności w komunikacji tel. z konsultantem, -
~OP1 / 2022-04-02 11:22Ocena: 2.67 / 5
Zostało założone konto dla syna 13 lat. Do dzisiaj są problemy z wydaniem karty do konta, pomimo tego, że Pani Magdalena Tomaszewska z oddziału w Opolu powiedziała, że możemy załatwić poprzez konto sami. Mija miesiąc i pomimo, że w umowie jest karta dołączona do dzisiaj jej nie ma. Złożyliśmy wniosek poprzez sieć z własnym wizerunkiem i pierwsza opcja została odrzucona, bo rozdzielczość. Ponowne złożenie tego samego zdjęcia zostało już odrzucone, bo nie jest zgodne z wizerunkiem "banku". Ponowne złożenie karty odrzucone, bo nie zgodne z wizerunkiem banku. Po raz piąty złożony wniosek poprzez sieć już z wizerunkiem proponowanym przez i znowu nie można wydać karty, bo nie można jej wydać pomimo, że w umowie jest przydzielona karta!!!!Rozmowa telefoniczna z konsultantem zero efektu, bo musimy przyjść do oddziału i co gorsza ja jako ojciec nie mogę nic załatwić, bo nie jestem właścicielem konta. W/w Pani powiedziała w oddziale, że można WSZYSTKO załatwić poprzez sieć. Po rozmowie z nią telefonicznie jednak muszę przyjść ponownie do oddziału, pomimo jej zapewnienia, że...Nie rozumiem polityki tego banku czy mają personel jakiś niedoświadczony? Nie rozumiem zakładanie konta w oddziale i zapewnienie w/w Pani nadal stwarza problemy!!!!! ZaletyDarmowe konto dla dzieckaWadyWad jest mnóstwo logistycznych, personel nie przeszkolony pozostawia klienta samemu sobie, który nie potrafi załatwić sprawy jednorazowo w oddziale, pomoc online bezskuteczna. Teraz przyjdę już trzeci raz do oddziału i może coś w końcu będzie efekt. Sytuacja trwa już miesiąc. -
~Nitop / 2022-03-31 19:24Ocena: 3.00 / 5
Wiadomość mailem z mBanku:
Dzień dobry,
to jak do Ciebie piszemy, ma dla nas znaczenie.
.......
Ta wiadomość czeka na Ciebie także w serwisie transakcyjnym i w aplikacji.
"
Może jest to nowoczesna forma zwracania się do klienta, ale Bruderschaft przecież nie piliśmy!
Wadydrogie uslugi -
~Dorota / 2022-03-31 18:45Ocena: 1.00 / 5
Mam drugi dzień konto w tym banku, I chce je zamknąć. Zblokowali mi dostęp do konta, nie mogę zrobić przelewów, nic!!!!! Dodzwonić się na infolinię to MASAKRA!!!!!! na każdy podany numer czas oczekiwania to pół godziny!! I nie dlatego że odbierają, ale dlatego że już nie miałam siły wisieć na słuchawce i dalej czekać.
WIELKIE ROZCZAROWANIE!!!!!!
JAK SZYBKO OTWORZYŁAM TO KONTO- TAK SZYBKO JE ZAMKNĘ!!!!!!ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Natalia Turuta / 2022-03-30 19:58Ocena: 5.00 / 5
Ją lubię ten bank, mam tez konta w innych. Ale ten jako jedyny zgodnie z umowa rozwiązuje konflikty na korzyść klienta. Ja przez te 10 lat miałam trochę konfliktów i różnych przypadków i zawsze koniec końców było na moja korzyść. Także współpracuje się z nimi bardzo dobrze i jest to współpraca na lata. Osobiście polecam! ZaletyWspółpracaWadyProwizje za wpłaty gotówki -
-
~Radosław / 2022-03-28 15:43Ocena: 1.67 / 5
Przez wiele lat byłem zadowolony. Niestety od covida coś im się popierd... Wszystko jest coraz droższę. Szczytem bezczelności było wprowadzona opłata za używanie karty kredytowej w wysokości 300 zł za rok. Złodzieje i oszuści !!!!!! Unikać ! Niech się nauczą kultury. ! ZaletybrakWadydrogo, lichwiarze -
~Tossi / 2022-03-28 13:32Ocena: 5.00 / 5
Ja mam bank od 8 lat i zyskuje. Mam te konto i zero problemow.
Taka opcjaZaletyDarmowe konto, oszczednosciowki, itp polecam -
~m / 2022-03-25 15:10Ocena: 1.00 / 5
calkowiy brak swobody w działaniu. brak dosw w user experiance -
~barnaba / 2022-03-24 10:40Ocena: 1.00 / 5
Kredyt na zakup: Co kilka miesięcy podwyższają ratę. W związku z tym, że nie informują o wysokości nowej trzeba to robić cyklicznie samemu! Pierwszy i ostatni raz cokolwiek z tym bankiem mam wspólnego!!! ZaletybrakWadyCiągle podwyższanie rat w drobnym kredycie, brak informacji,
strona 45 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
