Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kiedy mbank sie skonczy / 2022-04-26 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bank celowo wprowadza w blad i oszukuje. Wroce na to forum i udostepnie informacje. Rodzinnie zamykamy tam konta
    ZaletyJakie zalety? Wykreslcie to slowo z tej opinii. Zalet nie ma i nie bedzie, porazka
  • ~msrank / 2022-04-26 17:20
    Ocena: 2.33 / 5
    tragedia, juz 2 raz zablokowali mi srodki wychowawcze, poniewaz w tytule bylo tylko swiadczenia wychowawcze zamiast 500 plus- i mam czekac 7 dni na zwolnienie srodkow nieletniego dziecka. Sama ja wychowuje, zadnych alimentow nie mam, dodatkowych zasilkow,tylko ja pracuje i mam dlugi niestety. A mbank- mega instytucja blokuje mi srodki dziecka. 1 raz nie obeszlo sie bez interwencji komornika bo oczywiscie wyslali tam pieniadze i byla skarga. Komornik rowniez ochrzanil bank. i teraz ponowna sytuacja. nie polecam, sczerze nie polecam
    Zaletykonsultanci, wspolczuje pracownikom tlumaczenia sie z takich rzeczy: automat nie zczytal 500plus z tytulu a opis swiadczenia wychowawcze to juz fizyka kwantowa dla mbanku, uwazajcie na swoje pieniadze
    Wadysytemy, IT, niedopracowane procedury, zero profesjonalizmu
  • ~Anna / 2022-04-26 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank, z jakim do tej pory miałam do czynienia. Będąc za granicą nie można dokonać przelewu, a po powrocie każą zresetować urządzenie,że niby wirus. Z tego samego telefonu dokonywałam płatności z innego banku i nie było problemu.
    ZaletyŻadnych
    WadySporo
  • ~Ilona / 2022-04-25 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank dla firmy obsługa fatalna.Jedyna firma to Mlezing tam obsługa jest na poziomie
  • ~Jolanta / 2022-04-23 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na mbank...
    Często NACIĄGAJĄ na kasę wykorzystując chwile nieuwagi klienta.
    Mnie obciążyli za KARTĘ, a karty nie miałam, bo kilka miesięcy wczesniej zrezygnowałam.
    Mało tego... oplątę pobrali z lini kredytowej dostępnej na koncie przez co powstał debet od ktorego naliczali odsetki... ktore powiększały debet i w ten sposób wyzerowaliby srodki z lini kredytowej
    Uwaga... obsługa agresywna i dyskryminująca....zwlaszcza banda z obsługi online.
    Z byle widzi mi się BLOKUJE ŚRODKI co urtudnia korzystanie ze swoich środków i wymaga wizyt w oddziale aby odblokowywac.
    Konsultanci online niemili... chyba pracują za karę ... jak z łaski.
    Czesto na pytanie o pomoc odpowiadają, ze moze TO SOBIE W INTERNECIE POSZUKAC.
    Moje zgłoszenia reklamacyjne w oddziale przyjmował jakiś szczeniak co o zyciu i podejsciu do klienta nie wiedział nic.
    D.pek (oddz. Grochowska 207) ktory nawet nie raczył przerwac gapienia się w ekran aby skupić się na sprawie z jaką przyszłam.
    Totalne dno.

  • ~Andrzej / 2022-04-20 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodam jeszcze jedno. Nie dziwią Was opinie 5, które się pojawiają w ocenie mBanku? Przecież jasno widać, że albo to są bankowe trolle, albo ludzie bez pojęcia o roli banku w życiu człowieka. Jak można dać 5 bankowi za to, że pozwolił się komuś podłączyć pod swój komputer. A co z zabezpieczeniami konta, które w ten sposób można było przejąć w całości, a potem robić sobie z nimi co kto chce. Kto jest właścicielem mBanku? Commerzbank AG Niemcy.Wiecie, że jest to bank podejrzewany przez rząd Niemiec i Wlk. Brytanii o pranie pieniędzy pochodzących z przestępstw? Wiecie, że w 2020 r. Wlk. Brytania ukarała ten bank grzywną w wysokości prawie 40 mln. GBP za brak właściwej kontroli oddziału w Londynie pod kątem zapobiegania właśnie praniu pieniędzy? Już w 2017 r. money.pl ujawnił, że m.in Commerzbank AG miał prać pieniądze pochodzące z Rosji (a więc mafii rosyjskiej) i w ten sposób "wypranych" zostało około 28 mln USD. Według OCCRP (Organized Crime and Corruption Reporting Project) w aferze z praniem pieniędzy, która rozpoczęła się w 2010 roku, chodzi o pieniądze skradzione rządowi przez skorumpowanych polityków bądź pochodzące z przestępczości zorganizowanej.We wrześniu 2016 roku w Mołdawii aresztowano 15 sędziów w związku z podejrzeniem, że wydawali nielegalne orzeczenia mające związek z tą aferą. Według m.in.money.pl w proceder ten miał być zamieszany kuzyn Władimira Putina. Afera ta została nazwana przez prasę zagraniczną "rosyjską pralką". Commerzbank miał również zapłacić w USA karę w wysokości 1,4 mld USD m.in. za nieprzestrzeganie amerykańskich przepisów dot. prania pieniędzy i co ciekawe zawarł w tej sprawie ugodę z amerykańskimi instytucjami, które karę tą nałożyły. Tak więc za kreatywność należy mu się ocena 5, ale chyba nie tak powinien funkcjonować jeden z największych banków w Niemczech. Przecież od wieków banki zwane są instytucjami zaufania publicznego, ale teraz już chyba jedynie przez samych właścicieli części tych banków. Biję się w piersi, gdyż mogłem to sprawdzić jeszcze przed założeniem tam konta, ale teraz cieszę się z tego, że trochę zmądrzałem. Lepiej późno niż wcale.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Andrzej / 2022-04-19 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem dwa konta około 1,5 miesiąca temu. Jedno dla siebie, drugie dla syna. Po miesiącu orżnęli mnie na prowizji za 30 zł, i to za coś co wpisane zostało wyrokiem sądowym do katalogu klauzul niedozwolonych. Zresztą, jak wyczytałem z Waszych opinii to nie jestem jedyny. Składam reklamację i dostaję 13 kwietnia info na sms, że reklamacja została rozstrzygnięta, a odpowiedź wysłano pocztą. Od siedziby banku na ul. Prostej do mojego mieszkania jest nomen omen w linii prostej około 5 km. Do dziś nic nie przyszło, ale ponieważ pieniędzy też nie zwrócono, to domyślam się, że reklamację mi odrzucono. Zwracam Wam uwagę na stwierdzenie, że reklamację rozstrzygnięto. Otóż reklamację się rozpatruje, a od rozstrzygania sporów są m.in. sądy. Pewne są cztery rzeczy: po pierwsze przywłaszczono sobie moje pieniądze, po drugie: rozwiązałem obydwie umowy,po trzecie: sprawa znajdzie finał w sądzie, a po czwarte: nigdy więcej nie skorzystam z usług jakiegokolwiek zagranicznego banku. Mam drugie konto w banku państwowym (na razie niestety jeszcze pisiorskim) i przez 30 lat jego posiadania nigdy (nawet teraz) nie spotkałem się z takim oszustwem. Wracam więc z powrotem do banku, który chciałem opuścić i cieszę się, że nie wypowiedziałem tam jeszcze umowy.
    Zaletytak szybkie rżnięcie w balona klienta, że szybko rezygnuje z usług.
    WadyWszystko, gdyż i tak robią cię w balona i nawet nie jesteś w stanie przewidzieć, gdzie i kiedy to nastąpi.
  • ~Jan Polak / 2022-04-16 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    ‪Proszę państwa odradzam każdemu posiadanie konta w tym banku. 7 razy dzownilem na infolinie, żeby jedna sprawa została załatwiona. Pomimo złożenia wniosku, podania miliona haseł i czekania na infolinie ponad 30 minut nadal wniosek nie jest zrealizowany.‬ Ba ! Moja karta została przez chwile odblokowana, po czym tego samego dnia zablokowana, na co Pani konsultantka stwierdziła ze nie da się z tym nic zrobić. Bardzo bardzo odradzam ten bank.
    ZaletyZero
  • ~Bhhh / 2022-04-14 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie na mlini wprowadzaja w błąd marnując czas i pieniądze waszych klientów! Dodatkowo pracownik w placówce mBank informuje żeby nie dzwonić na mlinie bo nic nie wiedzą!!!
  • ~Ali / 2022-04-13 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    M bank blokuje konta bo zmieniłam aparat telefoniczny,ma to spowodować ochronę przed oszustwem,nic nie ma takiego w umowie
    ZaletyZadnych
    WadyZa dużo by wymienić
  • ~M. / 2022-04-12 13:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
    Brak kompetencji.
    ZaletyBrak
    WadyNiestety jakości obsługi mBanku jest na bardzo niskim poziomie. Zatrudniają osoby, które nie potrafią myśleć, nie potrafią udzielić informacji, nie potrafią pochylić się nad klientem. Po zmianie oprocentowania straszą i brakiem 0,17 zł straszą sądem i kilka telefonów z windykacji dziennie.
    Brak kompetencji.
  • ~iWONA / 2022-04-11 15:32
    Ocena: 1.00 / 5
    omijajcie z daleka, to lichwa nie bank, zamykaja po 16 latach limit karty , jak klient był w szpistalu 2 miesiace, bo oni kaurat sobie zrezygnowali z karty miles and more i bez zgody kleinta zamkneli karte no bo klient kurcze lezacy w szpitalu nie poszedl do banku aneks podpsiac,.FARSA NIE BANK, OMIJAJCIE, POZA TYM NAJWIĘKŚE OPŁATY ZA KONTO, KARTY,MNÓSTOW OPŁĄT UKRYTYCH!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyKOSZTY, FATALNA OBSLUGA, ATAKI HAKERSKIE
  • ~Nik / 2022-04-11 12:33
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam zdecydowanie. Pozornie wszystko super a potem działania na moją szkodę - klienta w bezwzględny sposób. Żadnej współpracy ani dialogu w razie najmniejszych nawet problemów. Działanie nastawione na korzyści tylko i wyłącznie banku
    ZaletyBardzo miła obsługa na wstępie.
    WadyBezwzględność w działaniu
  • ~Beata / 2022-04-09 19:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś bank może i trzymał poziom, obecnie infolinia mbanku to jakiś żart, brak wykwalifikowanych obsługujących, pracownicy są niekompetentni i chyba mało rozwinięci, robią wszystko żeby pozbyć się klienta jak najszybciej.
    Reklamacje wysyłane mailowo czy zgłaszane w oddziale czy na infolinii NIC nie dają. Walka z wiatrakami.
  • ~Justyna / 2022-04-08 10:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam bardzo słaba ochrona pieniędzy bank nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności. Do tego bardzo nie kompetentni ludzi na mlini. Nie pomogą nic jeszcze zaszkodzą.Bank ma tak słabe zabezpieczenia, że wystarczy w złą reklamę wejść i ktoś pobiera wszystkie dane z konta. Dramat
    ZaletyŁatwa apka
    WadyKompletny brak ochrony danych
  • ~Estera / 2022-04-07 21:33
    Ocena: 1.67 / 5
    Od dłuższego czasu obsługa na mlinii jest strasznie niekompetentna i niepomocna, albo podają źle informacje, albo nie wiedzą albo odsyłają człowieka zeby sam szukał odpowiedzi. Poza tym nie możesz zwiększyć limitu na transakcje i za 5 minut ta transakcje wykonać bo blokują ci cale konto i karty , a odblokowanie trwa nawet 2 godziny. Tragedia, bo czułam sie bezpiecznie mając niski limit i zwiększając go tylko w razie potrzeby , teraz już tak nie mogę bo transakcje czasami musze wykonać szybko a nie czekać 2 godziny jak mnie odblokuja, więc ciągle mam wysoki limit, planuje zmienić bank
    ZaletyCena usług
    WadyUtrudnianie transakcji klientowi poprzez blokowanie konta i kart pod byle pretekstem
  • ~Opole / 2022-04-06 17:15
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo byłem zaskoczony, gdy Pani w oddziale na Kościuszki,udostępniła mi komputer (bankowy), do załatwienia swoich spraw. Pytanie podłączając urządzenie (swoje), do komputera bankowego i masz taką możliwość, to jak można zadbać o bezpieczeństwo ochrony danych? Nigdy nie spotkałem się z takim czymś,podłączenie obcego urządzenia do komputera w banku czy innej instytucji?A w MBank na Kościuszki można!!!!!
    Wadybrak profesjonalizmu
  • ~Iwona / 2022-04-05 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej hujo... Y I złodziejski bank jaki znam. Non stop zmieniają taryfę opłat, kradną środki klienta z konta, Mon stop trzeba zgłaszać reklamację i się z nimi szarpać. Przenoszę właśnie limit do innego. Omijajcie szerokim łukiem!!!
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo wysokie opłaty, non stop awarie, beznadziejna obsługa klienta
  • ~Matosz 1983 / 2022-04-04 08:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam konto w banku od kilkunastu lat. Był to jeden z pierwszych banków nowoczesnych i bardzo przyjazny dla klienta. Ostatnio minął termin karty bankomatowej a nowej nie ma. Gdzieś została zagubiona. W ciągu dziesięciu dni mam wylecieć za granicę i nie mogę skorzystać z karty bo bank nie poczuwa się do szybkiej bezpłatnej dostawy nowej karty. Jak będę chciał to sam mam płacić za kuriera. Nawet nie ma możliwości przesłaĆ karty listem poleconym lub odbioru w wyznaczonej placówce. Na dodatek jak złożyłem reklamację to termin rozpatrzenia od 30 do 60 dni. Wiadomo jak można się poczuć. Mam swoje lata i nie chcę aplikacji mobilnej. Muszę w nowym banku założyć konto wielowalutowe aby korzystać z karty. Inny bank może to szybko załatwić. Nie wiem kiedy zostanie dostarczona do mnie karta? może ostatniego dnia miesiąca i wtedy bedę musiał się głowić za co zapłacić 350 zł bo jak nie to zostanie mi naliczona dodatkowa opłata za posiadanie karty. Coraz bardziej skłaniam się do zamykania konta. Aby dodzwonić się na infolinię do konsultanta to też trzeba mieć bardzo wiele cierpliwości.
    Wadydługie terminy rozpatrzenia reklamacji, trudności w komunikacji tel. z konsultantem,
  • ~OP1 / 2022-04-02 11:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Zostało założone konto dla syna 13 lat. Do dzisiaj są problemy z wydaniem karty do konta, pomimo tego, że Pani Magdalena Tomaszewska z oddziału w Opolu powiedziała, że możemy załatwić poprzez konto sami. Mija miesiąc i pomimo, że w umowie jest karta dołączona do dzisiaj jej nie ma. Złożyliśmy wniosek poprzez sieć z własnym wizerunkiem i pierwsza opcja została odrzucona, bo rozdzielczość. Ponowne złożenie tego samego zdjęcia zostało już odrzucone, bo nie jest zgodne z wizerunkiem "banku". Ponowne złożenie karty odrzucone, bo nie zgodne z wizerunkiem banku. Po raz piąty złożony wniosek poprzez sieć już z wizerunkiem proponowanym przez i znowu nie można wydać karty, bo nie można jej wydać pomimo, że w umowie jest przydzielona karta!!!!Rozmowa telefoniczna z konsultantem zero efektu, bo musimy przyjść do oddziału i co gorsza ja jako ojciec nie mogę nic załatwić, bo nie jestem właścicielem konta. W/w Pani powiedziała w oddziale, że można WSZYSTKO załatwić poprzez sieć. Po rozmowie z nią telefonicznie jednak muszę przyjść ponownie do oddziału, pomimo jej zapewnienia, że...Nie rozumiem polityki tego banku czy mają personel jakiś niedoświadczony? Nie rozumiem zakładanie konta w oddziale i zapewnienie w/w Pani nadal stwarza problemy!!!!!
    ZaletyDarmowe konto dla dziecka
    WadyWad jest mnóstwo logistycznych, personel nie przeszkolony pozostawia klienta samemu sobie, który nie potrafi załatwić sprawy jednorazowo w oddziale, pomoc online bezskuteczna. Teraz przyjdę już trzeci raz do oddziału i może coś w końcu będzie efekt. Sytuacja trwa już miesiąc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 950
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4697
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028