Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2067 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adzix / 2022-06-20 23:36
    Ocena: 1.00 / 5
    2h na infolinii, a i tak odsyłają do oddziału, to ma być bank internetowy, ale hitem jest usunięcie przez bank z niewiadomych przyczyn podanego i widniejącego ma umowie maila i telefonu klienta i teraz jedyny sposób na zamówienie dokumentów (pakiet aktywacyjny) to poczta tradycyjna lub wizyta w oddziale - XXI wiek, żałuję że zdecydowałam się na ten bank. Dziś zgubili dane, jutro zgubią pieniądze. Pracownicy infolinii siedzą i nic nie robią, bo do niczego nie mają uprawnień. Trzy tygodnie po podpisaniu umowy, wciąż beż dostępu do konta.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na infolinii, niekompetenty personel, który do niczego nie ma uprawnień.
  • ~Luke / 2022-06-18 09:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Kiedy ten bank powstał miał naprawdę dobry serwis. Niestety w chwili obecnej jedynym udziałem z którym można cokolwiek załatwić i jest dział utrzymania klienta i to dopiero po złożeniu dyspozycji zamknięcia rachunku.
    Biuro obsługi klienta zdaje się nie posiadać żadnych kompetencji do kontaktu z klientem nie licząc odsyłania do maila.
    Dodatkowo w chwili obecnej proponowane oprocentowanie zwykłą kpiną.
    ZaletyBrak
    WadyJak opisano w opinii
  • ~fabken / 2022-06-17 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    bank schodzi na psy. Nie potrafią wysłać karty od miesiąca. Po kontakcie z infolinią dostałem informacje że jest w drodze od dwóch tygodni. Omijać szerokim łukiem.
    Zaletybrak
  • ~Rafał / 2022-06-17 12:04
    Ocena: 1.33 / 5
    Wielokrotne próby kontaktu poprzez infolinię spełzły na niczym, stracone dwie godziny. Czy tam nikt nie pracuje, oczywiście poza botem Markiem, który nic nie wie i w sumie nie wiadomo po co to zostało zaimplementowane. No cóż, konta trzeba będzie otworzyć gdzie indziej.
    ZaletyBrak
    WadyBrak jakiejkolwiek formy kontaktu z infolinią.
  • ~Wojtek / 2022-06-17 09:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to porażka.
    Ile tam pracuje osób? Jedna czy dwie?

    I byłoby dobrze gdyby nie ta obsługa klienta, której brak.

    Niech każdy spróbuje zadzwonić sam ba infolinię lub napisać na czacie.
    WadyBrak obsługi klienta
  • ~Piotr / 2022-06-16 04:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonienie graniczy z cudem , ciągle problemy znikanie pieniędzy z konta brak zaksięgowanych przelewów …..
  • ~Gosia / 2022-06-15 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonię czekam 0ol godziny łączy mnie z konsultantem. Muszę wpisać numer identyfikacyjny i tele kod i znów czekam kolejne pół godizny.... W tych czasach konkurencji to lekka przedaza. Zawijam się z tego banku!
  • ~Ewa / 2022-06-14 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak z 5 lat temu byłam zadowolona z konta, ale teraz jest tragedia. Zapomniałam wpłacić na ratę bo nie było mnie w Polsce i spóźniłam się o 9 dni to mi napisali, że zaraz naślą na mnie komornika. Masakra- przenoszę się do innego banku.
  • ~Stan / 2022-06-14 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w tym banku od 20tu lat. Teraz się obudzili że dokumet współposiadacza jest nieaktualny i dostałem pismo z groźbą że konto zostanie zamkniete. Dowodu nie da się zaktualizowac przez stronę internetową. Odsyłaja do placówki mBanku. Po prostu ja w XIX wieku.
  • ~Jolanta / 2022-06-13 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyny bank, który nie przyjmuje przelewów w ten dam dzień. Przetrzymują pieniądze. Nie spotkałam się jeszcze z takim bankiem.
  • ~Koyus / 2022-06-13 11:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Aplikacja do dupy wiecznie odrzuca przelewy. Przelew za telefon robiony 10razy i ani razu nie przeszedł i tak prawie z każdym, dziś opłata za ciuchy też błąd. Wolę smsa dostać i zalogować się przez internet.
    WadyOdrzucanie przelewów, autoryzacja mobilna to ciągle błąd
  • ~Rafał / 2022-06-11 19:18
    Ocena: 3.00 / 5
    W całym Poznaniu są tylko dwie placówki, które mają obsługę kasową.
    Dzisiaj odwiedziłem jedną z nich w CH Posnania. Zastałem trzech panów rozbawionych wzajemną konwersacją. Kiedy zapytałem czy mogę wpłacić pieniądze usłyszałem od Pana, że ze względu na małą obsadę kadrowa dzisiaj nie ma obsługi kasowej bo jest tylko sam. Kiedy zauważyłem, że przecież nie ma Klientów, to w czym problem, aby przyjął ode mnie pieniądze, odparł, że to decyzja dyrektora oddziału i mogę się z nim kontaktować w tej sprawie.
    Przecież to jest kpina z klientów!!!
  • ~Max / 2022-06-11 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem opłacić ubezpieczenie za pomocą mTransferu. Prosta czynność miała trwać minutę a zajęła 4 godziny... Usługa która nazywa się mBank API była niedostępna i trzeba było ją aktywować u konsultanta. Konsultantka pokierowała na stronie mBank gdzie złożyć dyspozycję wniosku o aktywację API aby zapłacić transferem. Czas oczekiwania miał być krótki ale przeciągał się. Druga konsultantka powiedziała że niebawem maks 2 godziny włącza to. Po 4 godzinach trzecia konsultantka stwierdziła że tamta pierwsza i druga się pomyliła bo to się aktywuje podczas rozmowy. Nie wiem dlaczego mBank skomplikował tak prosta czynność i jeszcze zabrakło wiedzy pracowników. Zależało mi na czasie bo termin płatności był istotny dla ubezpieczenia OC. Ostatecznie można było wykonać przelew natychmiastowy za 5 zł ale wtedy złożyłbym reklamacje o zwrot prowizji bo mBank nawalił na całej linii.
    ZaletyPrzeprosiny konsultantki za koleżanki ????
    WadyTo skomplikowane - nowe motto mBanku????‍♂️
  • ~afric / 2022-06-10 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pod każdym względem. A już szczytem lekceważenia jest połączenie się z bankiem telefonicznie. Często się czeka 15-20 min na połączenie z konsultantem, po czym konsultant łączy z właściwym działem i mija kolejne 15 minut.
    Szkoda czasu na ten bank.
    Zaletybrak
  • ~Tony / 2022-06-10 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacówka w galerii Kaskada Szczecin: ekstremalnie bezczelna dziewczyna, nie zna się na produktach, nie zna się na procedurach (pracowałem w mBanku, więc wiem, jakie są procedury)
  • ~Adka / 2022-06-10 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakładania firmy oraz konta firmowego z mbankiem. Pracownik punktu popełnił błędy literowe podczas zakładania konta oraz wypełniania wniosku do ceidg. Centrala mbanku anulowała konto i wniosek oraz sugerowała ponowienie dyspozycji na drugi dzień - tak też się stało. Mimo pomocy i starań innego pracownika punktu mbanku, konto zostało objęte blokadami , tym samym nie istniała możliwość zalogowania się do panelu i wysłania przeze mnie wniosku o założeniu firmy. Na infolinii dowiedziałam się, że muszą zweryfikować czy nie jestem oszustką, ponieważ dwa dni z rzędu zakładam konto ... mimo, że to ich pracownik popełnił błąd , a ja mimo to obdarzyłam ich ponownie zaufaniem.
    3 dni spędziłam na infolinii czekając na połączenia z konsultantami po 30minut. Nikt nie potrafił mi pomóc ani udzielić konkretnej odpowiedzi.
    Finalnie zamknęłam konto, z którego nie miałam nawet sposobności korzystać i nigdy więcej nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego, strata czasu i nerwów.
    Szczerze odradzam !
    Zaletyzaangażowany pracownik mpunktu
    Wadypodejście do klienta
    brak kompetencji
    brak konkretnej pomocy
    godzinne oczekiwania na połączenie z infolinią
  • ~cdur / 2022-06-09 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W Koszalinie to jedna wielka tragedia w siedzibie banku albo żaden bankomat nie działa albo jeden z dwóch jeszcze gorzej jest z wplatomatami Ogólnie rzecz biorąc to nie jest ciekawy bank np zdarza się że zapłacimy jakiś przelew jednorazowy a bank robi z tego stałe zlecenie i przelewa co miesiąc środki bez mojej wiedzy tłumacząc to tak że to klient ustawił stałe zlecenie i umywa ręce od tego
  • ~Suf / 2022-06-08 12:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry, oddział we Wrocławiu, Legnicka 56, pani Magdalena może być wzorem dla wszystkich pracowników w bankach, obsługa na najwyższym poziomie
  • ~BOGDAN / 2022-06-03 07:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozsyłają pieniądze z mojego kąta mimo likwidacji zleceń które zostały potwierdzone pinem złożyłem reklamację miesiąc temu i odesłali mi zadowoleni że nic nie mogą zrobić bo bank odbiorcy nie chce im oddać kwoty w kolejnym piśmie złożyłem żądanie zwrotu kwoty i zadość uczynienie ponieważ w miejsce tej kwoty musiałem pożyczyć kwotę za odsetki I CISZA NIE POLECAM MBANKU personel cię olewa i możesz zostać beż środków do życia
    ZaletySkończyły się
    Wady UWAGA Dysponowanie moimi środkami beż mojej wiedzy
  • ~Adrian / 2022-06-02 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank - zablokował mi wypłaty z konta bez uzasadnienie "z powodu bezpieczeństwa"; następnie kazali dzwonić na infolinie w celu ich odblokowania! Na infolinii czeka się ponad 1h! Porażka - trzymajcie się z daleka!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
PEKAO SA
Ocena: 1.84, ilość opinii: 1576
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1235
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.80, ilość opinii: 1098
Millennium
Ocena: 1.82, ilość opinii: 999
PKO Bank Polski
Ocena: 2.76, ilość opinii: 953
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4930
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170