Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-06-14 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze tak z 5 lat temu byłam zadowolona z konta, ale teraz jest tragedia. Zapomniałam wpłacić na ratę bo nie było mnie w Polsce i spóźniłam się o 9 dni to mi napisali, że zaraz naślą na mnie komornika. Masakra- przenoszę się do innego banku.
  • ~Stan / 2022-06-14 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam konto w tym banku od 20tu lat. Teraz się obudzili że dokumet współposiadacza jest nieaktualny i dostałem pismo z groźbą że konto zostanie zamkniete. Dowodu nie da się zaktualizowac przez stronę internetową. Odsyłaja do placówki mBanku. Po prostu ja w XIX wieku.
  • ~Jolanta / 2022-06-13 18:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedyny bank, który nie przyjmuje przelewów w ten dam dzień. Przetrzymują pieniądze. Nie spotkałam się jeszcze z takim bankiem.
  • ~Koyus / 2022-06-13 11:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Aplikacja do dupy wiecznie odrzuca przelewy. Przelew za telefon robiony 10razy i ani razu nie przeszedł i tak prawie z każdym, dziś opłata za ciuchy też błąd. Wolę smsa dostać i zalogować się przez internet.
    WadyOdrzucanie przelewów, autoryzacja mobilna to ciągle błąd
  • ~Rafał / 2022-06-11 19:18
    Ocena: 3.00 / 5
    W całym Poznaniu są tylko dwie placówki, które mają obsługę kasową.
    Dzisiaj odwiedziłem jedną z nich w CH Posnania. Zastałem trzech panów rozbawionych wzajemną konwersacją. Kiedy zapytałem czy mogę wpłacić pieniądze usłyszałem od Pana, że ze względu na małą obsadę kadrowa dzisiaj nie ma obsługi kasowej bo jest tylko sam. Kiedy zauważyłem, że przecież nie ma Klientów, to w czym problem, aby przyjął ode mnie pieniądze, odparł, że to decyzja dyrektora oddziału i mogę się z nim kontaktować w tej sprawie.
    Przecież to jest kpina z klientów!!!
  • ~Max / 2022-06-11 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem opłacić ubezpieczenie za pomocą mTransferu. Prosta czynność miała trwać minutę a zajęła 4 godziny... Usługa która nazywa się mBank API była niedostępna i trzeba było ją aktywować u konsultanta. Konsultantka pokierowała na stronie mBank gdzie złożyć dyspozycję wniosku o aktywację API aby zapłacić transferem. Czas oczekiwania miał być krótki ale przeciągał się. Druga konsultantka powiedziała że niebawem maks 2 godziny włącza to. Po 4 godzinach trzecia konsultantka stwierdziła że tamta pierwsza i druga się pomyliła bo to się aktywuje podczas rozmowy. Nie wiem dlaczego mBank skomplikował tak prosta czynność i jeszcze zabrakło wiedzy pracowników. Zależało mi na czasie bo termin płatności był istotny dla ubezpieczenia OC. Ostatecznie można było wykonać przelew natychmiastowy za 5 zł ale wtedy złożyłbym reklamacje o zwrot prowizji bo mBank nawalił na całej linii.
    ZaletyPrzeprosiny konsultantki za koleżanki ????
    WadyTo skomplikowane - nowe motto mBanku????‍♂️
  • ~afric / 2022-06-10 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pod każdym względem. A już szczytem lekceważenia jest połączenie się z bankiem telefonicznie. Często się czeka 15-20 min na połączenie z konsultantem, po czym konsultant łączy z właściwym działem i mija kolejne 15 minut.
    Szkoda czasu na ten bank.
    Zaletybrak
  • ~Tony / 2022-06-10 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacówka w galerii Kaskada Szczecin: ekstremalnie bezczelna dziewczyna, nie zna się na produktach, nie zna się na procedurach (pracowałem w mBanku, więc wiem, jakie są procedury)
  • ~Adka / 2022-06-10 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zakładania firmy oraz konta firmowego z mbankiem. Pracownik punktu popełnił błędy literowe podczas zakładania konta oraz wypełniania wniosku do ceidg. Centrala mbanku anulowała konto i wniosek oraz sugerowała ponowienie dyspozycji na drugi dzień - tak też się stało. Mimo pomocy i starań innego pracownika punktu mbanku, konto zostało objęte blokadami , tym samym nie istniała możliwość zalogowania się do panelu i wysłania przeze mnie wniosku o założeniu firmy. Na infolinii dowiedziałam się, że muszą zweryfikować czy nie jestem oszustką, ponieważ dwa dni z rzędu zakładam konto ... mimo, że to ich pracownik popełnił błąd , a ja mimo to obdarzyłam ich ponownie zaufaniem.
    3 dni spędziłam na infolinii czekając na połączenia z konsultantami po 30minut. Nikt nie potrafił mi pomóc ani udzielić konkretnej odpowiedzi.
    Finalnie zamknęłam konto, z którego nie miałam nawet sposobności korzystać i nigdy więcej nie chce mieć z tym bankiem nic wspólnego, strata czasu i nerwów.
    Szczerze odradzam !
    Zaletyzaangażowany pracownik mpunktu
    Wadypodejście do klienta
    brak kompetencji
    brak konkretnej pomocy
    godzinne oczekiwania na połączenie z infolinią
  • ~cdur / 2022-06-09 08:22
    Ocena: 1.00 / 5
    W Koszalinie to jedna wielka tragedia w siedzibie banku albo żaden bankomat nie działa albo jeden z dwóch jeszcze gorzej jest z wplatomatami Ogólnie rzecz biorąc to nie jest ciekawy bank np zdarza się że zapłacimy jakiś przelew jednorazowy a bank robi z tego stałe zlecenie i przelewa co miesiąc środki bez mojej wiedzy tłumacząc to tak że to klient ustawił stałe zlecenie i umywa ręce od tego
  • ~Suf / 2022-06-08 12:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzień dobry, oddział we Wrocławiu, Legnicka 56, pani Magdalena może być wzorem dla wszystkich pracowników w bankach, obsługa na najwyższym poziomie
  • ~BOGDAN / 2022-06-03 07:53
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozsyłają pieniądze z mojego kąta mimo likwidacji zleceń które zostały potwierdzone pinem złożyłem reklamację miesiąc temu i odesłali mi zadowoleni że nic nie mogą zrobić bo bank odbiorcy nie chce im oddać kwoty w kolejnym piśmie złożyłem żądanie zwrotu kwoty i zadość uczynienie ponieważ w miejsce tej kwoty musiałem pożyczyć kwotę za odsetki I CISZA NIE POLECAM MBANKU personel cię olewa i możesz zostać beż środków do życia
    ZaletySkończyły się
    Wady UWAGA Dysponowanie moimi środkami beż mojej wiedzy
  • ~Adrian / 2022-06-02 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank - zablokował mi wypłaty z konta bez uzasadnienie "z powodu bezpieczeństwa"; następnie kazali dzwonić na infolinie w celu ich odblokowania! Na infolinii czeka się ponad 1h! Porażka - trzymajcie się z daleka!
  • ~Przemek / 2022-06-01 17:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam wszystkich ludzi przed tym bankiem znikają pieniądze z konta albo sam bank zabiera lub mają dziury w systemie w ktury włamuje się byle chaker, obsługa klijenta koszmar drażliwe baby kture tam pracują chyba za karę,wszystko minus 5 gwiazdek.
    ZaletyBrak
    WadyDrogie ukryte koszty, marna niemiła obsługa, znikające pieniądze z konta
  • ~Bartek / 2022-06-01 13:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mamy 21 wiek. Podpisy elektroniczne. Ale żeby dopisać osobę do rachunku trzeba się razem stawić w placówce mimo że obie osoby mają konto w mBanku. ŚREDNIOWIECZE
  • ~Urszula / 2022-06-01 08:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Obiecałam , że podam do wiadomości , to że nie polecam nikomu tego banku owszem prosta jest obsługa i tylko tyle dobrego, ale nigdy nie otrzymałam odpowiedzi na s.soje pisma np dotyczące zamknięcia karty kredytowej, chociaż ją spłaciłam nie mogę doczekać się potwierdzenia nawet od Zarządu banku bo tu też pisałam, na czacie mnie ignorują, w wiadomościach podają numer sprawy i koniec , później żadnej odpowiedzi , zresztą na czacie to siedzą ludzie tylko do naciągania klienta natomiast do załatwienie sprawy nie mają pojęcia. Po prostu ten bank nie szanuje ludzi nie polecam nikomu
    Zaletyjedynie konto bardzo fajnie opracowane
    Wadysame wady
  • ~IHOR / 2022-05-31 14:54
    Ocena: 1.33 / 5
    M polecam nie działa dla obywateli z Ukrainy. Czyli nie polecam sprowadzać swoich znajomych ze wschodu.
    Bank przy ulice chełmińska w Toruń. Omawia w założeniju konta osoba kture rozmawia w języku angielskim.
    Всем иностранцам не рекомендую работать с этим банком. Намного легче работать с другими польскими банками.
  • ~jeszcze stały klient / 2022-05-28 00:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan michał michalak przeszedł samego siebie w kwestii reklamacji
  • ~T / 2022-05-27 23:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Kpina, drugi miesiąc nie potrafią zamknąć konta osobistego - najprostsza czynność bankowa a pomimo wielu zgłoszeń nie zrobiono nic, nie ma żadnej informacji kiedy wniosek zostanie zrealizowany, nie sposób zgłosić reklamacji gdyż są one dostępne tylko dla niektórych spraw. To ma być solidny bank? raczej hurtownia gaci
    Zaletyostatnio brak zalet
    Wadytechnicznie bank jest już mocno przestarzały, nie widać żadnego rozwoju, obsługa klienta na poziomie karygodnym - nigdy więcej tego dziadostwa.
  • ~Wiecie_kto_to_nie_tajemnica / 2022-05-26 23:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Strasznie łupią na kursie euro, dosłownie niemal jak lichwa.

    Zapłaciłem za hotel przez ekonto w euro, niestety po tygodniu musiałem anulować transakcje.

    Wyobraźcie sobie że płaciłem około 950 zł a zwrot otrzymałem jakieś 820 zł (kwoty orientacyjne).

    Po tygodniu na samej różnicy kursów mbank oraz prowizji 130 zł mniej. (Hotel zwrócił dokładnie te samą kwotę).

    Na domiar złego mbank odmówił mi kredytu na 10.000 zł (nieduży) . Mimo że rok temu udzielał mi kredyty na kwotę 40.000 bez problemu, a w tym roku nie miałem żadnych opóźnień w spłacie i mam nawet trochę większe zarobki jak rok temu, oraz oczywiście czysty bik.

    Te dwie kwestie, szczególnie ta druga zmusiła mnie do odejścia z mbanku po chyba 15 latach.

    Dodam że co miesiąc przez ponad rok mbank zarabiał mniej więcej 250zł ekstra na mnie na samym niekorzystnym przeliczeniu wypłaty z euro na pl. Machałem na to ręką mówię a konta walutowe itp. Nie dość że na mnie zarabiali takie kokosy za nic to na końcu odmówili śmiesznego kredtu na 10.000 zł. Totalny strzał w stopę i totalne olanie stałego wieloletniego klienta.
    Zaletyfajna aplikacja, łatwość obsługi.
    WadyBrak elementarnego szacunku do stałego klienta który dawał im zarobić.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 880
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962