strona 37 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
-
~Nick / 2022-09-13 12:16Ocena: 1.00 / 5
Co za masakra. Z placówki odsyłają na infolinię, z infolinii odsyłają do placówki. Samodzielnie nie da się odblokować dostępu, próbowałam 16 razy i dostaję info, że z powodu bezpieczeństwa mam się skontaktować z infolinią lub zrobić to w placówce! Przyjechalem specjalnie z zagranicy żeby to załatwić. -
-
~Rr / 2022-09-12 16:33Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny bank. Tragiczna obsługa.
Brak kontaktu z doradca.
-
~Kubek / 2022-09-10 05:54Ocena: 1.00 / 5
Nieprawdopodobne ukryte złodziejstwo, tyle różnych prowizji i opłat, nowych ofert. Dojenie nieprawdopodobnych pieniędzy od posiadaczy kont -
~dluznik / 2022-09-08 14:52Ocena: 1.00 / 5
banda kretynow a nie bank, przestaje im placic. Bezdomny bez pracy i 10tysi dali debile. To niech szukaja teraz.. swiat wielki a w pl 1715 layt jestem. Wadybrak zalet -
~Dominik / 2022-09-08 14:04Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe -
~Damian / 2022-09-08 12:13Ocena: 1.67 / 5
Na infolini robią sobie jaja z klientów.. przełączają od jednego do drugiego od drugiego do trzeciego itd. a później okazuje się że nie są w stanie pomóc. Żenada ten m bank obok rozmowie z m linią jestem tak wkurzony że w sobotę idę zamknąć konto u tych matołów!!! ZaletyŻadnejWadyZa dużo by pisać -
~Joanna / 2022-09-07 12:13Ocena: 2.00 / 5
Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta -
~Miłosz / 2022-09-06 13:46Ocena: 1.00 / 5
NIE MOZNA SIE DODZWONIC NA INFOLINIE ! NIKT NIE ODBIERA Zaletybrak -
-
~Kuba / 2022-09-03 02:44Ocena: 1.00 / 5
Mlinia wg informacji na stronie działa 24h 7 dni w tygodniu. Miałem ważną sprawę, dzwoniłem od 22.00 przez 5 godzin non stop. Nikt nie odebrał. Po co pisać takie informacje skoro są nieprawdą? Oszuści i tyle. Odradzam ten bank wszystkim ZaletyBrakWadyOszukiwanie klienta -
~Wojtek Rafał / 2022-09-01 13:26Ocena: 1.00 / 5
Witam was wszystkich poszkodowanych.
Zgłaszajcie nieuczciwe praktyki tego dominującego banku do UoKiK:
https://report.whistleb.com/pl/uokik
Pozdrawiam
Wojtek Rafał -
~Krzysztof / 2022-09-01 10:09Ocena: 1.00 / 5
Ten bank to jakaś pomyłka. Wpłaciłem oszczednosci poprzez wplatomat który mi ich nie zaksięgował i już od miesiąca walczę o ich odzyskanie. Niestety obsługa klienta to dno i metr mułu. Nie polecam banku i radzę omijac szerokim łukiem ZaletyBrakWadyObsługa klijenta
Oferta -
~MONIKA / 2022-09-01 09:46Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam to jakiś dramat, skandal że bank jako Placówka zaufania publicznego ma tak niekompetentnych pracowników...najgorszy bank pod kątem obsługi klienta. Nigdzie nie można nic załatwić, a pracownicy przekazują błędne informacje. -
~Cooksboy / 2022-08-31 22:32Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy poziom obsługi ze wszystkich banków. Infolinia nie działa, czat mobliny tak samo. Nie można się z nikim skontaktować ZaletyBrakWadySłaba obsługa -
~- / 2022-08-31 19:17Ocena: 1.00 / 5
Zajęcie mandatu - większość pobrali z euro po zaniżonym kursie, niecałe 2 złote z konta złotówkowego, a prowizja naliczona 2 razy, bo najwyraźniej 30 + dymanie na kursie to za mało... -
~Gabriel / 2022-08-31 10:55Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca mam zablokowane konto. Z jakiego powodu? Żaden z pracowników nie potrafi dokładnie określić. Byłem w placówce, potwierdzałem tożsamość, pisałem oświadczenia. Sprawa miała wyjaśnić się do tygodnia, minął już ponad miesiąc. „Bank” o ile można ich tak nazwać zabrał mi jakikolwiek dostęp do moich środków. Od miesiąca musiałem pożyczać pieniądze na mieszkanie jak i na życie. Wie ktoś co mogę zrobić w takiej sprawie? Z góry dziękuje. -
~Nilena / 2022-08-30 11:50Ocena: 2.00 / 5
Jeśli bank Cię oszukał , nie chcesz płacić swoich pieniędzy do cudzej kieszeni , zadzwoń dam darmową poradę jak sobie poradzić ! 530-343-338 -
-
~Szlachta0 / 2022-08-30 08:15Ocena: 1.67 / 5
Chciałem spłacić kredyt hipoteczny po 11 latach spłacania go regularnie, otrzymałem nr rachunku na który trzeba przelać pieniądze osoba kupująca moje mieszkanie tez miała konto w mBank i okazuje się ze nie może przelać pieniędzy ze swojego konta mBank na moje konto mBank które jest do spłaty kredytu. Po dodzwonieniu się na infolinie i 30 minutowej kłótni (złożeniu reklamacji rozpatrzonej po 30 dniach) okazuje się ze przyjmują tylko pieniądze z zewnętrznych banków ale nie raczyli mnie o tym w żaden sposób poinformować-czyżby nie chcieli spłacać kredytu własnymi środkami? Kupujący musiał przelać pieniądze elixirem na inne konto za co poniósł koszty które nikt mu nie zwrócił.
Podejrzewam ze jakbym chciał spłacić kredyt z własnych środków które były by na koncie mBank tez bym nie mógł. Odradzam ja szukam właśnie nowego banku.ZaletyAplikacja łatwa w obsłudze
Duże możliwości zmian limitów, danych poprzez aplikacjeWadyBrak możliwości spłaty kredyty ze środków w tym samym banku, -
~Krzysztof / 2022-08-30 06:33Ocena: 1.00 / 5
Jesteśmy z żoną około 20 lat. To co tu się dzieje to skandal i dużo by pisać. Ostatnio żona robiła przelew bo moje konto zawieszone pomimo wizyty i prośby o odblokowanie. W trakcie operacji zadzwonił facet i spytał czy to ona. Jak potwierdziła to zablokował konto i przelew. Pieniądze z workiem przyjmują i koniec - ruski bank. ZaletybrakWadysame i dużo by pisać -
~Byłaklientka / 2022-08-28 19:51Ocena: 1.00 / 5
Byłam klientka mBanku ponad 20 lat. Nagle okazało sie, że bank wymaga uzupelnienia danych. Uzupelnilam dane online. Rozmawialam z pracownikiem, który to sprawdził i potwierdził.Następnie udalam sie rowniez do placowki banku w celu przedstawienia oryginalu wymaganego dokumentu, Po miesiacu nagle odlaczono mi bankowosc mobilna, internetowy serwis transakcyjny, a kiedy zadzwonilam na infolinie po pol godzinie czekania okazalo sie, ze nawet moj telekod zostal unieważniony. Podczas rozmowy z pracownikiem banku dowiedziałam się, że nie jestem już klientem banku, karta debetowa jest unieważniona, moje pieniądze sa w depozycie bankowym. Kiedy poinformowałam iz wypełnilam wymogi banku dotyczace uzupelnienia danych i mam na to dowody....usłyszałam, żę " widocznie coś nie zadziałało"
Szczyt bezczelności banku!!!!Działanie z pozycji siły i lekceważenie klienta.ZaletyJuż nie maWadyLekceważenie i bezwzględne traktowanie klienta, działanie z pozycji siły, brak informacji, -
~Krzysztof kk / 2022-08-27 21:05Ocena: 1.33 / 5
Odtadzam, nie zakładaj tam konta. Skandaliczna obsługa To jest jedyny bank do którego o każdej porze nie można się nigdy dodzwonić a infolinia na czacie odpowiada nawet po dwóch godzinach albo jest zupełnie nieczynna + cały czas informacja że przepraszają bo jest duże zainteresowanie klientów. Pomyślcie mając tam konto jaki będą problemy np za granicą =zero pomocy.
Mam konta w innych bankach i tam jest to nie do pomyślenia żeby coś takiego istniało jak takie dno- obsługa m
banku. Milenium - zawsze odbierają, ING - normalny kontakt
Mbak - odradzamZaletyTotalnie brak bonklekceważy klientów Nie umożliwia kontakt z infolinią, zero pomocyWadyDno dno dno Pseudo bank lekceważy klientów Nie umożliwia kontaktu z infolinią, tam pracuje chyba pięć osób nie Zatrudniają pomimo że jest taka potrzeba
strona 37 z 104
- « poprzednia
- 1 ...
- 35
- 36
- 37
- 38
- 39
- nastepna »
