Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz Kondraciuk / 2022-08-24 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystanie z mbanku to istna tragedia. Za granicą blokują konta ciągle. Ostatnio zablokowali mi konto u możliwość spłaty karty kredytowej. Narobili mi długów bo odblokowanie na mlinia nie możliwe. Z konta zablokowanego pobierają kolejne opłaty a karty nie mogę spłacić bo mi zablokowali taką możliwość. Nigdy więcej ten bank to totalna porażka. Jeśli podróżujesz i nie chcesz mieć kłopotów to unikaj jak ognia tego banku
    ZaletyNie ma
    WadyJak w opisie, blokują konta. Mlinia nie działa
  • ~Kordian / 2022-08-24 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to za dużo nigdy więcej internetowych kont i banków. Czat i mlinia do zamknięcia...
    ZaletyNie ma żadnych zalet same wady
    WadyNie polecam nikomu
  • ~Adam / 2022-08-24 14:50
    Ocena: 2.67 / 5
    Infolinia porażka .Nie sposób cokolwiek załatwić na infolinii. Dziadostwo -mBank kiedyś był ok.
  • ~Damian / 2022-08-23 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś infolinia działała dobrze, aktualnie nie ma praktycznie możliwosci aby się z kimś połączyć. Bardzo trudno jest być klientem tego banku.
  • ~Andrzej / 2022-08-23 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Założyłem konto firmowe w tym banku, po czym konto niespodziewanie zostało zlikwidowane przez bank. Jako przyczynę zamknięcia słyszałem kilka wersji, w zależności od kanału. Infolinia - nie podałem REGONu, odpowiedź na reklamację - podałem NIP innej firmy, drugi kontakt z infolinia, nie podałem NIPu ani REGONu, chociaż wcześniej zostałem poinformowany, że konto firmowe w pełni aktywne. No takich jaj to ja jeszcze nie widziałem. Przeniosłem się do innego banku, a mbanku nie polecam!!!
  • ~Kj / 2022-08-23 12:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i nic więcej pieniędzy które otrzymuje na dzieci świadczenia rodzinne i 500+ przelały bez prawnie i bezpodstawne na egzekucję komorniczą wiedząc że nie mogą tego robić ,byłam w banku gościu zrobił sobie ksero decyzji i wysłał do centrali niby mają na rozpatrzenie wniosku 7 dni a ja już czekam ponad dwa tygodnie i jak dzwonię codziennie do nich to ciągle słyszę tylko że muszę czekać UWAŻAJCIE NA TEN BANK
    ZaletyZłodzieje
    WadyZłodzieje
  • ~Marcelina / 2022-08-22 21:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno dno i jeszcze raz dno, co chwilę przerwa techniczna nie mozna wyplacic ani zapłacić kartą, blikiem również bo co chwilę wyskakuje błąd, od godziny 14 do tej pory (jest 21:40) nie moge zapłacić
    WadyCo chwilę przerwa techniczna, nie mozna zapłacić kartą, blikiem niczym, nawet zalogować się do konta nie można
  • ~Marta / 2022-08-22 21:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Niezapowiadane przerwy- czyzby awaria................
  • ~Tutsi / 2022-08-20 20:33
    Ocena: 3.67 / 5
    Używałem konta w mbanku wiele lat. Najpierw wszystko było za free...
    Aplikacja była OK. Usługi dla amatora (tylko) przelewów internetowych OK. Możliwość autoryzacji przez bank podczas autoryzacji (wiele banków nie ma tej opcji).
    (chyba jako pierwsi dawali kartę nadającą się tylko do przelewów on-line, gdy u innych był z tym problem)
    Pierwsze zmiany - skończyło się free. Później pozwolili na istnienie u nich konta udającego Radio Maryja, a gdy się wydało nie poczuli się do winy. Gwoździem do trumny było nachalne i nagminne wciskanie wszędzie owsiakowej "pralni złotych melonów". Robią to dalej nawet po przegraniu przez niego procesów jakie wytoczył blogerowi...
    Zaletyaplikacja; autoryzacja przez bank
    Wadyspamowanie owsiakowym Złotym Melonem; opłaty za kartę i wypłaty przy nie spełnieniu warunków;
  • ~WH / 2022-08-19 02:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupuje bilety na metro w Waszyngtonie. 4 transakcje po 10 usd. Karta kredytowa (debetowa nie udaje sie zaplacic). 5 i 6 transakcja blokuje karte. Nie 4 proby dodzwonienia sie na infolinie. 3 x 20 oczekiwanie i wreszcie w nocy sie dodzwonilem. To juz kolejna podobna sytuacja za granica. W Polsce nie moglem zaplacic w iSpot. Bo system bezpieczenstwa. Amatorka nie bank. Ma byc lider obslugi ?
    ZaletySoftware
    WadySkostniala korporacja
  • ~Noemi / 2022-08-18 22:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Cóż mogę napisać aby nie za długo. POWINNAM BO TO NAPRAWDĘ ŹLE ROKUJE. W skrócie. Obsługa konta firmowego dno totalne. Moja firma dostarczyła do Pfr dokumenty ale pani w centrali przetrzymała sprawę i wysłała mi maila wartości 36,000zl. To tak sobie wysłała i mamy po subwencji. W Pfr pytają i czekają a ja 4 miesiące czekałam na odpowiedz z banku. Monitowałem pisałam dzwoniłam byłam we wszystkich placówkach w Poznaniu. Obsługa jak za komuny. Odpowiedz :”my nie wiemy” to standard!. Z centrali odpowiedz od kilku osób- każda inna. Za to codziennie telefon- weź kredyt. Nerwy mi wysiadły jak rano o 7,57 dostałam po 4 miesiącach maila „ państwa dokumenty zostały przesłane do Pfr. „ w Pfr zapytali mnie czy ta osoba od samego początku nie mogła wysłać tych dokumentów sama. Inne banki nawet nie informowały klienta tylko wysyłały. No ja dostałam sobie maila od jakiejś pani. Nie info w poczcie bankowej tylko MAILA!!! I zamknęła sprawę! Pytam ich czy wy możecie skumać ze ludzie którzy wpłacają do tego banku pieniądze pracują?! Nie siedzą przed mailem i komputerem 24h ? Dla mnie mail to śmietnik. Oficjalne wiadomości tak ważne wysyła się oficjalnie!!!!!Twierdzili w placówce MY ZROBILIŚMY PRZYSŁUGĘ PFROWI I TYLE. Z kolei Pfr artykuly ustawy mi podawał ze maja obowiązek. Gdyby nie obsługa w Pfr to bym się wykończyła. Wzięłam urlop żeby to domknąć bo w ten sposób ani pracować ani dopiąć sprawę. I teraz nonstop przed komputerem i przy słuchawce. Na maksa. Mlinia u mnie na głośniku nawet pod prysznicem! W dniu kiedy otrzymałam tego maila o 7; 57 a o 8.25 dzwoniłam do Pfr: już go powinniście mieć i jak usłyszałam Teraz spokojnie zajmiemy się dalej pani dokumentami. Po kilku godzinach trafiłam do szpitala z podejrzeniem wylewu! Straciłam wzrok na kilka dni! 4 miesiące kontaktowania się ze ściana ! Ludzie którym system nie powiedział co robić i nie wiedza bo głowa już nie pracuje. To się dzieje i ja tego doświadczyłam. Nieprawdopodobne jakie odpowiedzi słyszałam i w placówkach i przez telefon. Mam u siebie studentów i pytam ich czy ja zwariowałam? Młodzi ludzie odpowiedzieli mi „ trzeba pakować walizki”Sprawa już przez wymuszenie ruszona a do kobiety która „niby” się zajmuje ta sprawa pisze maila już po fakcie i odpowiedz PROSZĘ CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. W placówce powiedziałam wasza kompetencja jest żenująca usłyszałam COś JESZCZE PANI CHCE DODAĆ? No cóż. Z tym się wiąże konto firmowe z walutowym. Kilka prywatnych/ tu nie mniejszy cyrk ale już tyle przeszłam ze na to już szkoda czasu. Można się domyślić. Trzeba regularnie sprawdzać czy nie wyciekają pieniądze. Drobne kwoty./ Od lat wszyscy jesteśmy w tym banku. To co zrobili w ostatnich miesiącach to jest niewiarygodne. Gdyby nie moja wnikliwość to już bym brała kredyt na te 36.000. Gdybym nie dotarła do źródła!. Co teraz? Jak myślicie? Co zrobić? Dziękuje, dowidzenia i byle szybko zapomnieć te traumę. Jesteśmy w trakcie zakładania drugiej spółki. Dlatego zbieram opinie. W tej zamykamy sprawy i żegnamy ten bank. Sprawdzę tylko inne. Jeszcze mi się przypomniało. Bo tych rzeczy przez te 4 mce było tyle ze tu bym zanudziła ale to był chyba największy hicior! Pojawiła mi się informacja. Złóż w placówce banku oświadczenie beneficjenta. Domyślam się ze może o ten dokument im chodzi. No i pewnie ze o terrorystów i te inne. Jadę szybko. To jeszcze na samym początku. Pytam o co chodzi. Ona nie wie. A ja już wiem. Wiec mówię ze macie swoje oświadczenie trzeba wydrukować a ja mam podpisać. Ona nie wie. Proszę przyjechać jak będzie osoba od spraw firmowych. Kiedy? Nie wie. Pojechałam po kilku dniach. I siedzi Mlody człowiek ale nie od spraw firmowych. Pytam na mlinii czy mogę wysłać mailem?. Nie w placówce. I tak zleciało 4 mce ale nadal nikt nic nie wiedział. Bo na samym początku kobieta która wysłała @ miała wejść w kra online i pobrać ale….. no cóż. Mogłabym pisać i pisać. Ale jednak hiciorem to jest odpowiedz pani która się zajmuje już zamknięta sprawa.” PROSZE CIERPLIWIE CZEKAĆ NA ODPOWIEDZ. „
    TO BYŁ OLBRZYMI SKRÓT w innych sprawach nie lepiej. Jedna kobietę wyniosła ochrona z placówki. Podobna sprawa. Odpowiedz taka sama jak u mnie. Żal mi ich Mają ogromny lockdown!!!!
    ZaletyJuz nic.
    WadyWszystkie
  • ~Joanna / 2022-08-18 19:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę zmienić bank, bo do m banku nie można się dodzwonić, tragedia!!!
    WadyInfolinia nie działa
  • ~PZ / 2022-08-18 11:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to tragedia, blokują konto za używanie ich aplikacji, a obsługa klienta po godzinnym oczekiwaniu nie potrafi go odblokować
    Zaletybrak
  • ~rafał / 2022-08-17 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Włączenie usługi Mkantor graniczy z cudem - gdzie to jest ? Bank schodzi na Psy
  • ~Oleg / 2022-08-17 09:10
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam ten bank obcokrajowcom, tym więcej założenie firmy, i zwykłe konta też. promocje nie działają

    я не рекомендую цей банк іноземцям, тим більше створення бізнесу, і звичайні рахунки теж. акції не працюють

    WadyPromocje
  • ~marek / 2022-08-12 16:25
    Ocena: 1.67 / 5
    brak kontaktu telefonicznego,problem z wypłatą pieniędzy
  • ~Marek / 2022-08-11 17:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Kolejny raz w oddziale m-bank w GH Posnania czekam 30min na obsługę. Obsługuje jeden człowiek, dwóch panów w garniturach stoi bezczynnie podchodząc jedynie do Klientów aby ustalić po co przyszli do oddziału… Bezsensowny pomysł! Zamiast tych dwóch nieefektywnych etatów wystarczyło dodać jeden do obsługi klientów…
  • ~Barbara / 2022-08-11 12:51
    Ocena: 1.33 / 5
    Rozmowa beż konkretów. Trzy prywatne rozmowy w trakcie obsługi. Zakodowanie wszystkich danych o kliencie wybierającym za parawanem 40 tys.
  • ~Matthew / 2022-08-10 13:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak to jest, że jak nie mam środków na koncie to bank w 99% robi odmowę płatności za subskrypcję, a innym razem puszcza płatność i robi mi debet na koncie. Rozpiździaj tam mają, Reklamacja nieuznana. Spadam od nich.
  • ~Mkl / 2022-08-09 09:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra! Godzinę czas oczekiwania na połączenie z mlinią. Prywatny Doradca przydzielony przez system ma połączenia z klientami hmmm… - powiedzmy po prostu że nie odbiera. Nigdy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 879
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961