Faktycznie na infolinii, starałem się załatwić aktywacje do konta ,porażka ..... najpierw boty, 4 pracowników
zrywanie połączeń tlf. ponad 0,5 h stracone na tlf. odsyłanie jeden do drugiego brak kompetencji. UDAŁEM SIE DO PLACÓWKI I TU MIŁE ZASKOCZENIE PANI SANDRA M. Z PLACÓWKI Z JANA PAWŁA ODELEGOWANA NA PASAŻ GRUNWALDZKI WE WROCKU ,SZYBKO I SPRAWNIE ZAŁATWIŁA SPRAWĘ. WIELKIE PODZIEKOWANIE DLA NIEJ.
Zaletytylko kontakt osobisty
Wadytylko czas stracony na dojazdy do placówki przy dobie informatyzacji
~agnieszka / 2022-10-16 00:01
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Złożyłam wniosek w ramach "załóż firmę z mBankiem" we środę. Nic się nie zdarzyło do piątku. Zadzwoniłam na infolinię. Jak już się doczekałam połączenia z osobą, rzekomo, wyspecjalizowaną, dowiedziałam się, że ów czlowiek nic nie wie, może wysłać monit, ale nie wie, kiedy sprawa będzie załatwiona. Kolejny telefon w kolejnym tygodniu we wtorek bodaj, informacja od "specjalisty", że nic się z wnioskiem od środy nie dzieje, że to jakiś błąd i że wysyła monit. Jeszcze kilka telefonów, w końcu konto zostaje otwarte, mam otrzymać dwa dokumenty do podpisu. Dostaję jeden, jest niezrozumiały, więc dzwonię. Uzyskuję wyjaśnienie oraz informację, że wskutek błędu systemu, który się już powtarzał u innych, wyszło tylko jedno pismo. Dostaje drugie. Konto otwarte. Kolejnego dnia dostaję informację, że konto anulowano i wniosek się nie powiódł. Bez żadnych wyjaśnień. Wskutek reklamacji dostaję informację, że nie udało się im przeprocedować wniosku. 10 dni byłam zablokowana. Następnie sama założyłam działalność - w 24 godziny. A konto firmowe założyłam, rzecz jasna, w innym banku. NIE POLECAM usługi mbanku!
Zaletyzero
Wady10 dni nerwów i zwloki w założeniu działalności, zablokowana możliwość świadczenia usług
~izanna / 2022-10-13 08:36
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar jakiś a nie bank. Żeby załatwić prostą sprawę trzeba biegać do oddziału. Bot na infolinii powtarza tylko "rozumiem" i nic z tego nie wynika. Przysyłają szyfrowane wiadomości których nie sposób otworzyć. Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia.
ZaletyŻadnych
WadySame wady
~MG / 2022-10-12 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Czlowiek się z nimi nie może rozstać. Złożyłam wypowiedzenie wszelkich umów w mbanku, ale nie zamkneli mi karty ze względu na nadpłatę 50gr. O czym nie raczyli poinformować. W oddziale pani kazała mi dać nr konta do wszelkich nadpłat. Przed zakończeniem miesiąca cały czas naliczali jakies śmieszne kwoty żebym może się nie zorientowała i żeby mogli przedłużyć. Będąc klientka tego banku przez kilka lat ciagle robili tylko pod górkę. Nic nie można było załatwić. Te ich idiotyczne mhasla i inne procedury. Raz mi bankomat obok oddziału nie wypłacił pieniędzy i połknął kartę i co mi powiedzieli w tym oddziale? Ze mam na mLinie zadzwonić. Mam ich dosyć!!!!!!!!!! Nawet ich byli pracownicy odpowiadają na moja relacje na instagramie, ze te ich działania to zwykle matactwo. Banda i mafia
ZaletyNie ma
Wadybrak realnej pomocy, nikt nic nigdy nie wie, nie odbierają, mHasła, mLinia, żenujące podejscie do klienta, w oddziale każą się logować do swojego konta na komputerze !!!!!!!!
~Wika / 2022-10-12 19:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank. cały czas blokują pieniądze na koncie i jeszcze robią problemy jak chce je odzyskać nie polecam
ZaletyBrak
~Jaksa / 2022-10-12 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, przy wcześniejszej spłacie pożyczki hipotecznej naliczyli kwotę do spłaty o 3000 zł większą, trudno doprosić się o zwrot własnych nadpłaconych pieniędzy.
Opłata za konto również nie jest atrakcyjna, bardzo trudno również o limit na koncie, lub kartę kredytowa , mimo regularnych wpływów z pracy
~Paweł / 2022-10-12 10:20
Ocena: 2.33 / 5
od 1,5 miesiąca bank uniemożliwia mi nadpłacenie kredytu hipotecznego. Żadne reklamacje nie są skuteczne , nie wiem co mam robić. stan na 12 października 2022 r.
~Mieczysław / 2022-10-11 22:47
Ocena: 3.67 / 5
Pracownica niekompetentna .widać że mało się zna i kazała wszystko online załatwić,jak rozmawiałem z nią to trochę zaspana była.nie polecam tego banku.
ZaletyZa wolno pracują
WadyZa dużo pracowników siedzących
~K / 2022-10-09 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Może przydałoby się przeszkolić pracowników aby nie gadali bzdur i nie oszukiwali klientów. Dno
~Rafał / 2022-10-06 21:21
Ocena: 1.00 / 5
To co dziś przeżyłem nie jest wart jednej gwiazdki. Dzwoniąc na infolinię z problemami o braku telekodu, brak możliwości zalogowania się do serwisu transakcji i brak możliwości aktywowania aplikacji ZERO POMOCY.... USŁYSZAŁEM ŻE MAM ZAŁOŻONA BLOKADĘ NA ICH NR ABY ASYSTENT GŁOSOWY PODAŁ HASŁO. BZDURA PONIEWAŻ SPRAWDZIŁEM I JEST WSZYSTKO OK.
DODAM ZE JUZ OD DWÓCH DNI NIE WIEM CO SIE DZIEJE NA MOIM KONCIE.....
ZaletyBrak
WadyWadą jest to że powstał taki bank jak MBank
~Patrycja / 2022-10-05 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam do czynienia
Wiecznie coś nie działa płatność klikiem karta, wyskakują jakieś błędy w aplikacji
Nie można nic załatwić
Na odpowiedzi konsultantów się czeka bardzo długo
Wprowadzają klienta w błąd przy podpisaniu umowy musiałam kilkukrotnie jeździć na drugi koniec miasta bo ktoś wysłał informacje że dokumenty gotowe do podpisania a ich nie było
~D..12345 / 2022-10-05 07:30
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Długo zastanawialam się pisać.
Jednak, uznałam, że sytacja jest niedopuszczalna. Byłam dzisiaj świadkiem nieprawdopodobnego braku profesjonalizmu, ze strony pracowników państwa firmy.
Laptopy bez nakładek na ekran, widać wszystko, nazwiska, adresy e-mail, treść wiadomości, którą pracownica wysyła z przedziału pociągu. Nie było żadnego problemu by zrobić zdjęcie.
Podczas rozmów podawane nazwiska pracowników, nazwy projektów.
Bardzo nieprzychylne wypowiadanie się o pracownikach oraz liderach.
Padły nawet słowa: czekamy aż odejdzie, nikt jej nie lubi na jej miejsce już czeka (i tutaj pada imię oraz informacja, że to partnerka innego pracownika). Z rozmowy wynika, że lider podejmuje celowe dzialania by pracownik zrezygnował.
Czy to możliwe, że nie obowiązują Was szkolenia o ochronie danych osobych, polityka firmy na to pozwala ?!
Nie obawiacie się, że w czasie takich rozmow wypłyną informacje, które nie powinne trafić do osób spoza organizacji ?
~Krzysztof / 2022-10-03 19:19
Ocena: 1.33 / 5
To jest jakas kpina a nie bank.Zdecydowanie nie polecam jesli nie chcesz wpasc w nerwice.
~maro / 2022-10-03 16:59
Ocena: 1.67 / 5
Na infolinii najpierw rozmowa z robotem, a jak wybrałem rozmowę z konsultantem to nikt nie odbiera
~Wojtek / 2022-10-03 16:45
Ocena: 1.00 / 5
To jakaś kpina a nie bank. Co miesiąc składam jedną i tą samą dyspozycję, problemy z kontaktem, problemy z aplikacją. Nie polecam nikomu
~Grażyna / 2022-10-02 20:12
Ocena: 1.67 / 5
Nie polecam. Kiedyś to był mój ulubiony bank - z każdym rokiem gorzej.
ZaletyWiększość rzeczy można załatwić online
WadyNiespodzianki z opłatami, rozpatrywanie reklamacji - czasami totalna żenada, obsługa - jak się trafi.
~Wkurzona / 2022-10-01 11:19
Ocena: 1.33 / 5
Obsługa klienta na żenująco niskim poziomie, sprzedawać chcą zawsze i wszędzie, kiedy jest problem to nigdzie nic nie da się załatwić, a na mlinii czekam już ponad 20 minut i nikt nie raczy odebrać telefonu. ŻENADA!!!!
Zaletyeko podejście, dokumenty w formie elektronicznej (podpisywanie również)
Wady- ciężki dostęp do pomocy
- żenująco niski poziom obsługi klienta
- ukryte opłaty
- niespójna oferta
~Julia / 2022-10-01 07:37
Ocena: 1.00 / 5
Zapłaciłam 25zl, aby karta doszła w ciągu trzech dni roboczych. Mija czwarty dzień, mówiłam że potrzebuje tej karty do trzech dni bo wyjeżdżam i nie będę miała możliwości płacić pieniędzmi jeżeli ona nie dojdzie. Karta ciągle jest w doręczeniu na wczoraj, na infolinię mogę dzwonić w najlepsze i tak nikt nie odbiera. Dno i jeszcze raz dno!
ZaletyŻadne
WadyZa duzo
~Dla was Pan / 2022-09-30 23:08
Ocena: 1.67 / 5
Was pojebało z tym założeniem konta !!! Szkoda ze jeszcze nie chcecie zdjęcia fiuta !!! Pojeby!!!
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Stefan / 2022-09-30 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Dzwonię od godziny i każdy ma w dupie żeby podnieść ta słuchawkę... Takiego banku jeszcze nie spotkałem jak wy !!!! NIE POLECAM NIKOMU!! Najgorszy BANK