Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gosia / 2022-09-19 12:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam problem z aplikacją, nie mogę zatwierdzać autoryzacji.Byłam przekierowana co chwilę do innego konsultanta i każdy z nich mimo iż twierdzi że zapozna się z historią korespondencji to każe sobie opisywać na okrągło co się dzieje. Bardzo niekompetentne osoby (poza jednym Panem) Przerywają czat jeśli nie znają odpowiedzi po czym jestem kierowana od początku do innej osoby. Złożyłam reklamację tydzień temu nadal brak odpowiedzi. I to ma być jakikolwiek profesjonalizm? Prowadząc firmę nie mogę sobie pozwolić aby nie realizować przelewów w sporej ilości i kombinować jak to zrobić. Reakcja banku powinna być błyskawicznie a Bank ma to głęboko w poważaniu, jednak bezczelnie zamiast rozwiązywać mój problem konsultanci pytają czy czasem nie potrzebuję kredytu. Jestem z tym bankiem kilkanaście lat, ale to jak teraz wygląda obsługa klienta to dramat. Niestety ale będę się przenosić do innego banku z firmą bo tutaj traktowanie jest bardzo olewające. Ale reklamy macie piękne ! co za iluzja.
    Zaletyjestem długo z tym bankiem i wcześniej poziom był o niebo wyższy
    Wadydramatyczna obsługa klienta, niedouczone osoby, nie potrafią załatwić sprawy, rozłączają się
  • ~Krystyna / 2022-09-15 16:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank nie dba o klienta. Z końcem sierpnia moja karta straciła ważność i pomimo ponaglania,rozmów z konsultantami, zamawiania po raz kolejny, kolejna karta nie dociera przez ponad 2 tygodnie. Wciąż tylko informacje o bliku a ja nie o to prosiłam tylko o kartę. Już straciłam cierpliwość do tego banku.
  • ~Andrzej / 2022-09-15 07:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Od dwóch tygodni nie chcą oddać mi moich pieniędzy chociaż telefonicznie poprosiłem o przesłanie ich na moje konto w millenium . Po wizycie w placówce Mbanku pani poinformowała mnie że żadnych dyspozycji nie było więc muszę czekać jeszcze przynajmniej tydzień. Przez trzy tygodnie nie zobaczę moich pieniędzy a oni się reklamują że uczciwy BANK (śmieszne) powinien się nimi zająć KNF
    ZaletyNiepotrafię podać
    WadyKiepska obsługa i konsultanci telefoniczni do końca niewiedzą poco są
  • ~Paulina / 2022-09-14 16:47
    Ocena: 5.00 / 5
    W godzinach 15-16 bardzo szybki odbiór telefonu. Dzwoniłam trzy razy bo miałam cały czas problem z serwisem transakcyjnym. I czekałam za każdym razem może 1-2 minuty
    Dziękuje pięknie trzem panią które w bardzo spokojny i prosty sposób pomogły mi z problemem.
    PS; nie wpłacajcie gotówki w sklepach Żabka jeśli chcecie je mieć szybko na koncie. Czeka się do 14 dni na zaksięgowanie środków ???????? + mnie żabka nie poinformowała o tak długim czasie oczekiwania.
    Zaletyspokój, opanowanie, prostota, szybkość !
    WadyBrak ( chyba że na żabkę ???? )
  • ~Amalka / 2022-09-14 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się na infolinie graniczy z cudem i trzeba mieć masę cierpliwości i nie mniej czasu. Żeby poradzić sobie z głupim bootem, który utrudnia kontakt z własnym bankiem polecam metodę na „pomidor”. Natomiast najlepsze było podejście do tematu, z którym wiązała się koniczność kontaktu: bankomat nie wydał mi gotówki, która pobrał z banku. Po zgłoszeniu reklamacji środki bank zwrócił mi osobiście na konto, po czym na drugi dzień przysłał pismo jako odpowiedz na tą samą reklamację, z którego treści wynikało, ze nie uznają reklamacji, bo transakcja przebiegła poprawnie. Wiec skąd w bankomacie większa ilość gotówki niż transakcji? Pracownicy podchodzą schematowo bez sprawdzania podstawowych faktów, wiec ciężko o profesjonalna obsługę. Nie polecam, a sama zabieram konto z tego banku.
    ZaletyChyba już żadnych
  • ~Mar / 2022-09-13 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię mBank trzeba mieć nerwy ze stali. Odbiera boot i każe powiedzieć w jakiej sprawie się dzwoni. Nie mogę podać nr klienta i telekodu. Po przekierowaniu do konsultanta stwierdza ze nie może nic zrobić bo nie jestem zweryfikowany i każe jeszczexrwz zadzwonić. Koło zamknięte…
    ZaletyByły kiedyś teraz już nie ma
    WadyInfolinia której nie ma
  • ~Manio / 2022-09-13 17:52
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsze i ostatnie spotkanie z tym bankiem. Sytuacja: raty na łóżko, kredyt na 7500 zł. Oferta znośna, sklep innej opcji nie dawał. Wniosek przez internet, wypełnienie wniosku około 10 minut, pytania z d**y, ale dobra niech im będzie. Wniosek wypełniony i jeszcze tylko weryfikacja konta, przelana złotówka i...
    Nic, piątek, sobota, niedziela, poniedziałek popołudnie dzwonię. Po 5 minutach słuchania muzyki dodzwoniłem się i co, jajco! Pan na infolinii nie może nic zrobić bo wniosek zawisł i trzeba poczekać. Wtorek kolejne 5 min na info. Wyjaśnienie sprawy w toku i bach rozłączone, ok zdarza się. Dzwonimy jeszcze raz kolejne 5 min. I kolejne wyjaśnianie sprawy (bo inny konsultant). I co i jajco jedyna opcja anulowanie wniosku, i powtórna weryfikacja i wypełnianie formularzy. Daliśmy sobie spokój. Inny sklep ogarnięty bank i sprawa załatwiona w przeciągu 20 min. Sory nie polecam
    ZaletyNie doświadczyliśmy niestety zadnych
    WadyBałagan obsługowy
  • ~Nick / 2022-09-13 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za masakra. Z placówki odsyłają na infolinię, z infolinii odsyłają do placówki. Samodzielnie nie da się odblokować dostępu, próbowałam 16 razy i dostaję info, że z powodu bezpieczeństwa mam się skontaktować z infolinią lub zrobić to w placówce! Przyjechalem specjalnie z zagranicy żeby to załatwić.
  • ~Rr / 2022-09-12 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczny bank. Tragiczna obsługa.
    Brak kontaktu z doradca.
  • ~Kubek / 2022-09-10 05:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieprawdopodobne ukryte złodziejstwo, tyle różnych prowizji i opłat, nowych ofert. Dojenie nieprawdopodobnych pieniędzy od posiadaczy kont
  • ~dluznik / 2022-09-08 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    banda kretynow a nie bank, przestaje im placic. Bezdomny bez pracy i 10tysi dali debile. To niech szukaja teraz.. swiat wielki a w pl 1715 layt jestem.
    Wadybrak zalet
  • ~Dominik / 2022-09-08 14:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest , nic nie potrafią zrobić a dziewczyny w Rybniku są bardzo tępe
  • ~Damian / 2022-09-08 12:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Na infolini robią sobie jaja z klientów.. przełączają od jednego do drugiego od drugiego do trzeciego itd. a później okazuje się że nie są w stanie pomóc. Żenada ten m bank obok rozmowie z m linią jestem tak wkurzony że w sobotę idę zamknąć konto u tych matołów!!!
    ZaletyŻadnej
    WadyZa dużo by pisać
  • ~Joanna / 2022-09-07 12:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Okradziono mnie, nie autoryzowano operacji, nie potwierdziłam więc jej, bank nie zwrócił pieniędzy choć wina leżała po ich stronie. Nie zabezpieczyli odpowiednio kradzieży choć zgłosiłam ją natychmiast. Druga rzecz- zaproponowano mi w banku DARMOWĄ kartę kredytową. Tymczasem po upływie roku ściągnięto mi samowolnie 350 zł za kartę kredytową, na której nie było rocznego obrotu 18 tys.zł- o czym mnie nie uprzedzono. Otrzymałam już 3- cią odmowę zwrotu pieniędzy. Kartę zmieniłam na inną, bank bazując na kłamliwej informacji o karcie okrada klienta
  • ~Miłosz / 2022-09-06 13:46
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE MOZNA SIE DODZWONIC NA INFOLINIE ! NIKT NIE ODBIERA
    Zaletybrak
  • ~Kuba / 2022-09-03 02:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Mlinia wg informacji na stronie działa 24h 7 dni w tygodniu. Miałem ważną sprawę, dzwoniłem od 22.00 przez 5 godzin non stop. Nikt nie odebrał. Po co pisać takie informacje skoro są nieprawdą? Oszuści i tyle. Odradzam ten bank wszystkim
    ZaletyBrak
    WadyOszukiwanie klienta
  • ~Wojtek Rafał / 2022-09-01 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam was wszystkich poszkodowanych.

    Zgłaszajcie nieuczciwe praktyki tego dominującego banku do UoKiK:

    https://report.whistleb.com/pl/uokik


    Pozdrawiam

    Wojtek Rafał
  • ~Krzysztof / 2022-09-01 10:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten bank to jakaś pomyłka. Wpłaciłem oszczednosci poprzez wplatomat który mi ich nie zaksięgował i już od miesiąca walczę o ich odzyskanie. Niestety obsługa klienta to dno i metr mułu. Nie polecam banku i radzę omijac szerokim łukiem
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klijenta
    Oferta
  • ~MONIKA / 2022-09-01 09:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to jakiś dramat, skandal że bank jako Placówka zaufania publicznego ma tak niekompetentnych pracowników...najgorszy bank pod kątem obsługi klienta. Nigdzie nie można nic załatwić, a pracownicy przekazują błędne informacje.
  • ~Cooksboy / 2022-08-31 22:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy poziom obsługi ze wszystkich banków. Infolinia nie działa, czat mobliny tak samo. Nie można się z nikim skontaktować
    ZaletyBrak
    WadySłaba obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1220
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 947
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028