Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ana1234567890 / 2022-11-25 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank samoczynnie bez konsultacji ze mną zamknął mi konto walutowe, robią co chcą, we wszystkim nie idzie się porozumieć, bardzo żałuję gdyby nie kredyt hipoteczny to bym zrezygnowała, kilka lat temu byli całkiem inaczej teraz to banki robią co chcą i nie są pomocni w niczym
    ZaletyBrak empatii
    WadyRobią co chcą
  • ~Kriss / 2022-11-24 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim kiedy kolwiek miałem kontakt. Tragiczny pod względem obsługi.
    ZaletyŻadnych
    WadyKombinowanie jak oszukać klienta
    Tragiczna obsługa
    Ukryte koszty
  • ~Jakub / 2022-11-24 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy bank złe traktowanie klientów nigdy więcej
    Zaletybrak zalet
    Wadyunikac jak ognia
  • ~ewa / 2022-11-23 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    bank sprzedaje dług innemu wierzycielowi nie informuje komornika ze zmienił sie wierzyciel i klienta również nie chce poinformować komu sprzedał; wierzytelność Mimo wielu prób kontaktu! oszustwo nie bank uważajcie na nich!!
    Zaletybrak
    Wadyjest tyle ze zabraknie miejsca do wpisywania
  • ~ZonaMozna / 2022-11-22 12:20
    Ocena: 4.00 / 5
    Irytuje mnie nieusuwalny guzik "pomoc dla Ukrainy" na pulpicie osobistym. Ta "pomoc" wisi już 9 miesięcy, a inne cele wsparcia - w sumie tylko jeden, bo WOŚP - były dostępne tylko przez krótki okres czasu. Czy to nie skandaliczne? W końcu jesteśmy w Polsce. Ale może mBank już się przenosi na Ukrainę, skoro bardziej dba o ukraińską wersję strony ze ślepym przekierowaniem, skąd nie ma powrotu na polską wersję strony (brak guzika z polską flagą). Ostatnio usunęli opcję oceny serwisu transakcyjnego na pulpicie klienta. Niech zgadnę, chyba było dużo negatywów?
    Zaletyszeroka oferta
    Wadyignorują konstruktywne uwagi klientów, mają bardzo duże opłaty przy płaceniu kartą w innych krajach oraz skrajnie niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu kasy między kontami w PL i w walutach obcych, a ostatnio usunęli zapis o konieczności posiadania polskiego obywatelstwa przy kupowaniu doładowań tel. na kartę przez serwis transakcyjny - kolejny uniżony ukłon w stronę ukraińskiej klienteli
  • ~Krzysztof / 2022-11-21 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem detalicznym mBanku szereg lat. Założyłem też konto firmowy.
    Chciałem zapytać o usługę hedgingu kursu walutowego i rozmowa na czacie z botem czy też konsultantem bez wiedzy trwa już dwea tygodnie i chyba zrezygnuję z konta firmowego w mBanku.
    Wadybrak rozwiązania problemu przez prawie dwa tygodnie podczas gdy w rozmowie bezposredniej z konsultantem w innym banku załatwiłbym sprawę w ciągu jednego dnia.
  • ~ala / 2022-11-21 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank ma klienta głęboko gdzies zero obsługi zero kontaktu zero chęci wyjaśnienia sprawy nic nikt ni wiem zbywają jeden doi drugiego konsultanta wstyd mbank !!!
    Zaletybrak
    Wadysame wady klient tu nie istnieje
  • ~elba / 2022-11-20 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    BEZNADZIEJA !!! Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
    Goraco nie polecam
    WadyCzy tam jeszcze ktos fizyczny sie znajduje, bo robot nawet nie przelacza do konsultanta
  • ~Krycha96 / 2022-11-19 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki jest .Zdarza się że nie można wypłacić pieniądzy z konta
    WadyWieczne problemy ze wszystkim
  • ~Tojestporażka / 2022-11-19 09:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Z żadnym innym bankiem nie mam takich problemów jak tutaj.Byłam w oddziale żeby zmienić dokument tożsamości i numer telefonu, miałam w ciągu 2 dni dostać nowy pakiet aktywacyjny. Przez tydzień czasu nie otrzymałam niczego. Olewka totalna, na infolinii powiedzieli mi, że nie mają żadnych zmian,nie zostały wprowadzone, nie mogę dostać się do konta
  • ~dobryklient / 2022-11-18 14:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam żadnego doradcy, niby eksperta od firm, w placówce mbanku przy ul. Śląska 47, obsługa kończy się na sprzedaży produktu za który są wynagradzani, nie ma mowy o obsłudze posprzedażowej, nie chcą wykonywać pracy powiązanej ze sprzedażą produktu za którą nikt już nie płaci, a przecież prowizja za sprzedaż została naliczona
    Zaletyżadne
    Wadybrak kompetencji, znajomości produktu, procedur oraz przepisów prawa dotyczycących kont firmowych
  • ~Iza / 2022-11-18 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten Bank to porażka, dopiero co otworzyłam u nich rachunek (trzy miesiące temu) a już go zamykam.
    Nie polecam przez Wielkie Nieeeeee..
  • ~Szymek / 2022-11-17 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank, który myśli wyłącznie o sobie. Klient się nie liczy. W trudnej sytuacji gdzie człowiek zgłasza się, aby bank pomógł wyjść z kłopotów finansowych bo jego sytuacja się pogorszyła na każdym kroku otrzymuję odpowiedź negatywną!!!!Klient, który z bankiem jest związany od lat, nie prosi o nowy kredyt, ale restrukturyzację. Nie wspomnę o odpowiedziach na dany wniosek albo reklamację......Odpowiedzi typu " niestety rozpatrzyliśmy Pana reklamację negatywnie. Decyzję do wniosku ................. podjęliśmy prawidłowo. Nie przeanalizujemy ponownie tego wniosku" same pokazu-ją jak się traktuję tam klienta. Trochę więcej serca nawet przy samej odpowiedzi mailowej.
    WadyObsługa, reklamacje, pomoc dla klienta
  • ~Anna / 2022-11-16 10:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo lekceważąca obsługa na infolinii, jeszcze nie spotkałam się z taką do tej pory, na szczęście mam inne konto a to używam tylko do płatności online
  • ~Igor / 2022-11-15 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce. Mam komornika, mogę co miesiąc najwyżej wypłacić 2258 zł,w październiku oprócz wypłaty miałem premię, tydzień po wypłacie, wszystko poszło do komornika. Masakra I jeszcze Ukraina na infolinii.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~PAWEŁ / 2022-11-12 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie można się połączyć ciągle włącz się bot, łączy z konsultantem i po pewnym czasie oczekiwania rozłącza, tyle w temacie.
  • ~Piotrek / 2022-11-11 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam komrnka na kocie co miałę dyspozycja mała być na koncie innagle wyparowała na cele na celach nic niem żadnej kwoty nie widzę mam poczekać 7 dni na odnowienie dyspozycję na swojm ekonie plus pobierają nie legalnie 30zł prowiz za egzekucję
    Zalety.
  • ~M / 2022-11-07 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Obecnie w skrócie można powiedzieć: DNO
    NIE POLECAM, POLECAM UNIKAĆ SZEROKIM ŁUKIEM.
  • ~Monika / 2022-11-03 22:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Super bank. Jestem ich klientem od 30 lat. Mam tam konta prywatne i firmowe. Korzystałam też z kordytów i linii debetowych. Nigdy nie miałam tam problemów. Wszystko działa jak w banku.
    ZaletyWszystko działa jak w banku.
    WadyNie znam.
  • ~Amayakeen / 2022-10-31 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety mam komornika o ile wiem to kwota wolna to najniższa krajowa tyle też zarabiam, a bank jeszcze z tej kwoty wolnej od komornika która jest na podstawy życia zabiera mi cos ponad 100 zł miesięcznie.
    WadyNie przyjazny dla osób z komornikiem.
    Problem z konsultantami.
    Opłaty wyssane z palca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 947
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4695
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028