strona 31 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~klient 12345 Mbanku / 2022-12-01 11:51
Założyłem konto Cel, po negocjacjach telefonicznych i uzgodnieniach na czacie, otrzymałem konto z oprocentowaniem 7,57% tyle było widoczne na stronie. Na koniec pierwszego pełnego miesiąca brak dopisanych odsetek i oprocentowanie zostało zmienione na 0,5% bez jakiejkolwiek informacji uzgodnienia były że to wyższe oprocentowanie będzie przez 3 miesiące.
-
-
~nejel / 2022-12-01 07:45
Bank nakłada wyssane z palca blokady na środki i nie chce rozwiązać sprawy. Nie komunikuje o postępach. Non stop odsyła do stacjonarnych oddziałów. Wymaga wielokretnego składania obszernych, ręcznie pisynach oświadczeń dyktowanych przez pracowników! Przeocza złożone dokumenty i wzywa do ponownego złożenia w oddziale.
Istna katorga. Stanowczo odradzam! -
~Waldek / 2022-11-30 23:01
Najgorszy bank w Polsce!wplaćilem kasą we wplatomaćie, kasy nie ma. Konsultant banku bezradny, jestem bez grosza,mam czekać 7 dni, jestem chory mam badania na ćit. MBank bezradny. Tragedija. Nie polecam żadnemu. ZaletySkradzione pieniądzeWadyWplaćilem kasą i 5000 zniknęły -
~SzkodaStrzepić / 2022-11-30 10:58
Okropna obsługa, jeden odsyła do drugiego, boty i inne rzeczy. Jak system nie puści to ryzykujecie że stracicie wszystkie pieniądze, bo panią SYSTEM NIE PUSZCZA ... -
~Żanis / 2022-11-28 10:54
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Pierwszy problem jaki napotkałam to kiedy ograniczono mi dostęp do konta z uwagi na wygaśnięcie ważności dowodu osobistego. Z uwagi na fakt, iż mieszkam zagranicą związane to było z dwukrotną wizytą w PL. Bank odmówił mi potwierdzenia moich danych na podstawie paszportu, tak jakby to nie był dokument tożsamości! Kolejny problem kiedy przestały na czas przychodzić kody smsowe autoryzujące transakcję. Zgłaszałam to do banku, ale oczywiście szanowna obsługa klienta nie widziała żadnego problemu. I stwierdzono, że problem napewno nie leży po ich stronie.Po czasie zablokowano mi całkowicie możliwość autoryzacji przelewów i jedyna możliwość ich odblokowania był kontakt telefoniczny. Brak mi słów. Za każdym odpowiedzialność za jakiekolwiek niedogodności czy błędy przerzucana jest na klienta. Absolutnie nic nie można rozwiązać w cywilizowany sposób a zasady banku sięgają średniowiecza!Napisałam skargę, ale pomimo tego, że minęło kilka dni nikt nie raczył się ze mną skontaktować! Obsługa klienta na skandalicznym poziomie! ZaletyNie widzę absolutnie żadnych zaletWadySkandaliczny poziom obsługi klienta, nic nie można rozwiązać w uproszczony sposób online, zasady banku nie mają nic wspólnego z bezpieczeństwem co jedynie utrudniają życie klientowi. Niestety większość zasad jest przestarzała i nie pasuje do obecnego stylu życia co jest bardzo i to bardzo irytujące. -
~Wagagore / 2022-11-25 17:31
Pracownicy banku (3 różne osoby) w ciągu kilku dni po kolei wprowadzały mnie w błąd w zakresie promocyjnego oprocentowania konta.
Szczytem niekompetencji okazała się pani z biura obsługi klienta, która opowiadała już takie bzdury, że nawet oprocentowania nie potrafiła policzyć prawidłowo. Przez tych niedouczonych pracowników MBANKU straciłam czas i pieniądze, ponieważ założyłam rachunek oszczędnościowy, a po założeniu konta i rachunku okazało się, że nie obowiązują mnie warunki promocyjne, choć 3 różne osoby potwierdzały, że będą obowiązywać.ZaletyKorzystne warunki (ale tylko w reklamie)WadyPoziom obsługi pracowników z infolinii i placówek - nie wiem czy świadomie wprowadzają w błąd, czy mają w tym interes, aby naciągnąć na założenie konta, ale NIGDY więcej nie podejmę żadnej współpracy z tym bankiem. -
~Ana1234567890 / 2022-11-25 13:45
Bank samoczynnie bez konsultacji ze mną zamknął mi konto walutowe, robią co chcą, we wszystkim nie idzie się porozumieć, bardzo żałuję gdyby nie kredyt hipoteczny to bym zrezygnowała, kilka lat temu byli całkiem inaczej teraz to banki robią co chcą i nie są pomocni w niczym ZaletyBrak empatiiWadyRobią co chcą -
~Kriss / 2022-11-24 13:48
Najgorszy bank z jakim kiedy kolwiek miałem kontakt. Tragiczny pod względem obsługi. ZaletyŻadnychWadyKombinowanie jak oszukać klienta
Tragiczna obsługa
Ukryte koszty -
-
~Jakub / 2022-11-24 12:32
najgorszy bank złe traktowanie klientów nigdy więcej Zaletybrak zaletWadyunikac jak ognia -
~ewa / 2022-11-23 12:23
bank sprzedaje dług innemu wierzycielowi nie informuje komornika ze zmienił sie wierzyciel i klienta również nie chce poinformować komu sprzedał; wierzytelność Mimo wielu prób kontaktu! oszustwo nie bank uważajcie na nich!! ZaletybrakWadyjest tyle ze zabraknie miejsca do wpisywania -
~ZonaMozna / 2022-11-22 12:20
Irytuje mnie nieusuwalny guzik "pomoc dla Ukrainy" na pulpicie osobistym. Ta "pomoc" wisi już 9 miesięcy, a inne cele wsparcia - w sumie tylko jeden, bo WOŚP - były dostępne tylko przez krótki okres czasu. Czy to nie skandaliczne? W końcu jesteśmy w Polsce. Ale może mBank już się przenosi na Ukrainę, skoro bardziej dba o ukraińską wersję strony ze ślepym przekierowaniem, skąd nie ma powrotu na polską wersję strony (brak guzika z polską flagą). Ostatnio usunęli opcję oceny serwisu transakcyjnego na pulpicie klienta. Niech zgadnę, chyba było dużo negatywów? Zaletyszeroka ofertaWadyignorują konstruktywne uwagi klientów, mają bardzo duże opłaty przy płaceniu kartą w innych krajach oraz skrajnie niekorzystny przelicznik przy przerzucaniu kasy między kontami w PL i w walutach obcych, a ostatnio usunęli zapis o konieczności posiadania polskiego obywatelstwa przy kupowaniu doładowań tel. na kartę przez serwis transakcyjny - kolejny uniżony ukłon w stronę ukraińskiej klienteli -
~Krzysztof / 2022-11-21 17:05
Jestem klientem detalicznym mBanku szereg lat. Założyłem też konto firmowy.
Chciałem zapytać o usługę hedgingu kursu walutowego i rozmowa na czacie z botem czy też konsultantem bez wiedzy trwa już dwea tygodnie i chyba zrezygnuję z konta firmowego w mBanku.Wadybrak rozwiązania problemu przez prawie dwa tygodnie podczas gdy w rozmowie bezposredniej z konsultantem w innym banku załatwiłbym sprawę w ciągu jednego dnia. -
~ala / 2022-11-21 16:18
Bank ma klienta głęboko gdzies zero obsługi zero kontaktu zero chęci wyjaśnienia sprawy nic nikt ni wiem zbywają jeden doi drugiego konsultanta wstyd mbank !!! ZaletybrakWadysame wady klient tu nie istnieje -
~elba / 2022-11-20 13:29
BEZNADZIEJA !!! Niby infolinia dostepna calodobowo 7 dni w tygodniu, a od 2 dni , w roznych godzinach kontakt niemozliwy, zas wysluchiwanie muzyczki nie prowadzi do niczego.
Goraco nie polecamWadyCzy tam jeszcze ktos fizyczny sie znajduje, bo robot nawet nie przelacza do konsultanta -
~Krycha96 / 2022-11-19 17:06
Najgorszy bank jaki jest .Zdarza się że nie można wypłacić pieniądzy z konta WadyWieczne problemy ze wszystkim -
~Tojestporażka / 2022-11-19 09:16
Z żadnym innym bankiem nie mam takich problemów jak tutaj.Byłam w oddziale żeby zmienić dokument tożsamości i numer telefonu, miałam w ciągu 2 dni dostać nowy pakiet aktywacyjny. Przez tydzień czasu nie otrzymałam niczego. Olewka totalna, na infolinii powiedzieli mi, że nie mają żadnych zmian,nie zostały wprowadzone, nie mogę dostać się do konta -
-
~dobryklient / 2022-11-18 14:57
Nie polecam żadnego doradcy, niby eksperta od firm, w placówce mbanku przy ul. Śląska 47, obsługa kończy się na sprzedaży produktu za który są wynagradzani, nie ma mowy o obsłudze posprzedażowej, nie chcą wykonywać pracy powiązanej ze sprzedażą produktu za którą nikt już nie płaci, a przecież prowizja za sprzedaż została naliczona ZaletyżadneWadybrak kompetencji, znajomości produktu, procedur oraz przepisów prawa dotyczycących kont firmowych -
~Iza / 2022-11-18 14:02
Ten Bank to porażka, dopiero co otworzyłam u nich rachunek (trzy miesiące temu) a już go zamykam.
Nie polecam przez Wielkie Nieeeeee.. -
~Szymek / 2022-11-17 18:40
Bank, który myśli wyłącznie o sobie. Klient się nie liczy. W trudnej sytuacji gdzie człowiek zgłasza się, aby bank pomógł wyjść z kłopotów finansowych bo jego sytuacja się pogorszyła na każdym kroku otrzymuję odpowiedź negatywną!!!!Klient, który z bankiem jest związany od lat, nie prosi o nowy kredyt, ale restrukturyzację. Nie wspomnę o odpowiedziach na dany wniosek albo reklamację......Odpowiedzi typu " niestety rozpatrzyliśmy Pana reklamację negatywnie. Decyzję do wniosku ................. podjęliśmy prawidłowo. Nie przeanalizujemy ponownie tego wniosku" same pokazu-ją jak się traktuję tam klienta. Trochę więcej serca nawet przy samej odpowiedzi mailowej. WadyObsługa, reklamacje, pomoc dla klienta -
~Anna / 2022-11-16 10:41
Bardzo lekceważąca obsługa na infolinii, jeszcze nie spotkałam się z taką do tej pory, na szczęście mam inne konto a to używam tylko do płatności online
strona 31 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »