strona 31 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~Olek / 2022-12-10 13:38
Serdecznie nie polecam, mbank wysłał kartę na stary adres korespondencyjny pomimo zapewnień pani na chacie mbanku że zostanie wysłana na aktualny adres korespondencyjny (Niemcy). Jedyne wyjście według mbanku to zastrzeżenie karty i zamówienie nowej czyli 2 tygodnie bez karty. -
-
~cola / 2022-12-09 20:52
Dramat. Bank sam zerwał lokaty po tygodniu od założenia , poinformował o tym mailem po kolejnych 3 dniach, że przez pomyłkę tak się stało i mam skonsultować się z infolinią. Infolinia tragedia w końcu się udało złożyć reklamacje i lokaty miały być odnowione z datą założenia. Kolejna doba minęła i oczywiście nie są założone , a bank obraca sobie moimi pieniędzmi i z nikim nie można się dogadać. Co to jest za bank? Jak mogą sobie sami dysponować moim kontem na moja niekorzyść? Kazali się kontaktować bo ponoć sami nic nie mogą zrobić na moim koncie, a sami mi pozrywali lokaty po tygodniu jak już narosły spore odsetki i co dalej, jak długo można czekać? WadyJawne oszustwo -
~yebacmbank / 2022-12-08 12:36
Złożyłem wniosek o anulowanie opłat za przelewy itd i dostałem informację, że jakbym był bogatszy, to by mi anulowali, ale mam za małe obroty, więc będą że mnie zrzynać... Co za dno... Na lichwie zarabiają krocie, ale jeszcze muszą zrzynać więcej, świnie... -
~zibi / 2022-12-07 13:35
nie polecam nikomu tego banku zablokowali mi konto przdemna samym ze niby jestem oszustem bylem w placowce m bank pokazalem dwa dokumenty ze zdjeciem skserowali i bezpodstawanie dalej blokowali mi konto w ciagu 3 dni roboczych mial dzialac wyjezdzalem w trase do pracy nie mialem pieniedzy nie moglem zostawic tez corce am bank mlokowal mi moje wlasne pieniadze przez 2 tyg dopiero jak wrce zamkne te cholerne konto i wybiore swoje pieniadze nie polecam nikomu komu zalezy na szybkich operacjach na koncie to co robi m bank to absurd nie podali zadnego powiodu blokady konta operowali moimi pieniedzmi a ja nie mialem dostepu kazdy klient to potencjalny oszust chcialbym by odsluchali nagrania sprawdzili monitoring w placowce m banku gdzie sie udalem ZaletyzadnychWadyparnoiczne traktowanie klijentow kazdy kliejnt to potencjalny oszust -
~Renata / 2022-12-06 21:29
Tragedia zablokowany dostęp go konta nikt nie pomaga a ten co się odzywa bot to nie rozumie prostych słów mam login mam telekod nic nie porwane po co to mącenie ludzkich umysłów już dzisiaj jestem gotowa zmienić konto w innym banku mam dosyć wiecznie problemy ZaletyŻadneWadyCała masa -
~Monika / 2022-12-06 09:48
Dramat. Na infolinii czeka się godzinę aż ktoś łaskawie odbierze, a jak już ktoś odbiera jest nieuprzejmy, daje odczuć że mu się przeszkadza w przerwie na kawę. Po prostu dno. -
~PIK / 2022-12-05 18:54
Napiszę tylko jedno - DNO!!! Totalne - DNO!!! Totalne - DNO!!! ZaletyBrakWadyWszystko -
~Fff / 2022-12-05 13:32
Bot który obsługuje infolinie to tragedia … blokuje się złe słyszy po wpisaniu cyfrę twierdzi ze nie są takie same nie polecam kontaktu. Z tym bankiem przez inf . Żeby połączyć się z inf to jakas masakra .. szkoda czasu nie polecam ZaletyBrakWady Wszystko to tragedia -
-
~agata / 2022-12-05 13:11
nie polecam wszystko na minus bardzo zla opinia bardzo za obsluga odradzam!!!!!!! ZaletynicWadynic -
~Midori / 2022-12-03 06:27
Zmniejszył się poziom wiedzy konsultantów
Przełączają w kółko
Mnie pobrali kwotę minimalną od 10 tys a zadłużenie miałam 7tys
Nikt z konsultantów nie miał wiedzy żeby to wyjaśnić. Straciłam kilka godzin ze złożeniem reklamacji
Poza tym pobierają odsetki od karty kredytowej co miesiąc ale
ZA 56 dni tak więc za 288dni w roku odsetki od karty pobierają podwójnie
W rzeczywistości karta jest oprocentowana nie na 22% ale prawie na 40%
Zbieram się ciągle napisać do Komisji Nadzoru Finansowego
Na razie staram się pozbyć kredytu z karty i wszystkich kredytów jak najszybciejZaletyDobry serwis transakcyjnyWadyObecny poziom wiedzy konsultantów
Wadliwy system liczenia odsetek i kwot minimalnych, możliwe, że zaprojektowany tak celowo -
~Kamila / 2022-12-02 19:12
Witam
Jeśli mam być szczera nikomu nie polecam tego banku...pieniążki i kredyt szybko łatwo bezboleśnie ale jeśli już chodzi w drugą stronę to masakra.Ewidentne naciąganie klienta na koszty np.za spłacenie całej kwoty kredytu prowizja (żenada) rozumiem przy wypłacie gotówki tak ...ale przy spłacie horror.W dodatku długi okres wypowiedzi przez który jeszcze pobierają opłaty i odsetki i to niemałe.Na szczęście trzeba upierać się przy swoim i troszkę poczytać że nie wszystko im wolnoi naciskać telefonicznie i na czat.Choc i w rozmowie Pani byla tak kompetentna że się rozłączyła.W placówce co innego na ifolini co innego zależy na kogo trafisz .Pierwszy i ostatni raz byłam klientem tego banku -
~Jan / 2022-12-02 14:15
Jestem w mbanku od jakiegoś czasu i tak jak kiedyś to działało spoko to teraz nie poleciłbym chyba nikomu. Kredyt hipoteczny w tym banku to już w ogóle masakra, ukrytych opłat od groma, nawet sam fakt, że ubezpieczyć musisz hipotekę na dodatkowe rzeczy, których inne banki nie wymagają i pyk, ubezpieczenie 2x drożej. Takich cudów jest w mbanku od cholery. Jeśli chodzi o obsługę, na infolinii mbanku siedzą osoby, które mają wiedzę (nie obrażając nikogo) kasjera z biedry, nic nie wiedzą ale obrzucają cie jak by wiedzieli wszystko i wciskają bzdury, które wychodzą dopiero jak sam się w placówce pojawisz i załatwisz osobiście. Dodatkowo, co chwile jakieś zmiany regulaminów i płatności, za każdym razem płacisz tylko więcej i więcej. Biorąc zwykły kredyt bez wibor np. okazało się, że "w związku z tym, że wibor idzie do góry, jesteśmy zmuszeni podnieść marżę" i tyle, a co ja na to mogę? A no nic. bank masakra. Zaletyintuicyjność konta onlineWadyWszystko poza tą jedyną zaletą leży i kwiczy -
~Anka / 2022-12-02 12:47
Bank bez powodu zablokował dostęp do konta. Środki zamrożone, karty i blik nieaktywne. Infolinia bezradna. W oddziale bo zamknięciu konta przelew celowo przetrzymany żeby wypłata trwala jak najdłużej. Przelew szedl 4 dni ZaletyNicWadyNie polecam -
~Anna / 2022-12-01 19:29
mbank trzyma stronę oszustów, nie udostępnia osobom fizycznych rozmów z mlinią, czyli nie respektują RODO - nie polecam tego Banku Zaletybardzo łatwo oszustom wyprowadzić pieniądze z tego Banku nawet przy zajęciu komorniczym
córka została oszukana na Vinted, bank nie pozwala niczego zweryfikować samodzielnie, jutro zgłaszamy sprawę do prokuratury, ciekawe czy prokurator uzyska dostęp do nagranych rozmów -
~klient 12345 Mbanku / 2022-12-01 11:51
Założyłem konto Cel, po negocjacjach telefonicznych i uzgodnieniach na czacie, otrzymałem konto z oprocentowaniem 7,57% tyle było widoczne na stronie. Na koniec pierwszego pełnego miesiąca brak dopisanych odsetek i oprocentowanie zostało zmienione na 0,5% bez jakiejkolwiek informacji uzgodnienia były że to wyższe oprocentowanie będzie przez 3 miesiące.
-
~nejel / 2022-12-01 07:45
Bank nakłada wyssane z palca blokady na środki i nie chce rozwiązać sprawy. Nie komunikuje o postępach. Non stop odsyła do stacjonarnych oddziałów. Wymaga wielokretnego składania obszernych, ręcznie pisynach oświadczeń dyktowanych przez pracowników! Przeocza złożone dokumenty i wzywa do ponownego złożenia w oddziale.
Istna katorga. Stanowczo odradzam! -
-
~Waldek / 2022-11-30 23:01
Najgorszy bank w Polsce!wplaćilem kasą we wplatomaćie, kasy nie ma. Konsultant banku bezradny, jestem bez grosza,mam czekać 7 dni, jestem chory mam badania na ćit. MBank bezradny. Tragedija. Nie polecam żadnemu. ZaletySkradzione pieniądzeWadyWplaćilem kasą i 5000 zniknęły -
~SzkodaStrzepić / 2022-11-30 10:58
Okropna obsługa, jeden odsyła do drugiego, boty i inne rzeczy. Jak system nie puści to ryzykujecie że stracicie wszystkie pieniądze, bo panią SYSTEM NIE PUSZCZA ... -
~Żanis / 2022-11-28 10:54
Najgorszy bank z jakim kiedykolwiek miałam do czynienia. Pierwszy problem jaki napotkałam to kiedy ograniczono mi dostęp do konta z uwagi na wygaśnięcie ważności dowodu osobistego. Z uwagi na fakt, iż mieszkam zagranicą związane to było z dwukrotną wizytą w PL. Bank odmówił mi potwierdzenia moich danych na podstawie paszportu, tak jakby to nie był dokument tożsamości! Kolejny problem kiedy przestały na czas przychodzić kody smsowe autoryzujące transakcję. Zgłaszałam to do banku, ale oczywiście szanowna obsługa klienta nie widziała żadnego problemu. I stwierdzono, że problem napewno nie leży po ich stronie.Po czasie zablokowano mi całkowicie możliwość autoryzacji przelewów i jedyna możliwość ich odblokowania był kontakt telefoniczny. Brak mi słów. Za każdym odpowiedzialność za jakiekolwiek niedogodności czy błędy przerzucana jest na klienta. Absolutnie nic nie można rozwiązać w cywilizowany sposób a zasady banku sięgają średniowiecza!Napisałam skargę, ale pomimo tego, że minęło kilka dni nikt nie raczył się ze mną skontaktować! Obsługa klienta na skandalicznym poziomie! ZaletyNie widzę absolutnie żadnych zaletWadySkandaliczny poziom obsługi klienta, nic nie można rozwiązać w uproszczony sposób online, zasady banku nie mają nic wspólnego z bezpieczeństwem co jedynie utrudniają życie klientowi. Niestety większość zasad jest przestarzała i nie pasuje do obecnego stylu życia co jest bardzo i to bardzo irytujące. -
~Wagagore / 2022-11-25 17:31
Pracownicy banku (3 różne osoby) w ciągu kilku dni po kolei wprowadzały mnie w błąd w zakresie promocyjnego oprocentowania konta.
Szczytem niekompetencji okazała się pani z biura obsługi klienta, która opowiadała już takie bzdury, że nawet oprocentowania nie potrafiła policzyć prawidłowo. Przez tych niedouczonych pracowników MBANKU straciłam czas i pieniądze, ponieważ założyłam rachunek oszczędnościowy, a po założeniu konta i rachunku okazało się, że nie obowiązują mnie warunki promocyjne, choć 3 różne osoby potwierdzały, że będą obowiązywać.ZaletyKorzystne warunki (ale tylko w reklamie)WadyPoziom obsługi pracowników z infolinii i placówek - nie wiem czy świadomie wprowadzają w błąd, czy mają w tym interes, aby naciągnąć na założenie konta, ale NIGDY więcej nie podejmę żadnej współpracy z tym bankiem.
strona 31 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »