Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mnick / 2023-02-01 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ograniczeni zarządcy tego czegoś. Jedynie niezły procent w porównaniu do innych dają na lokatach, jakoś muszą zatrzymać uciekających klientów
  • ~Magda / 2023-01-31 07:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze 3 lata temu po 10 latach bycia klientem 5/5. Najlepsze rozwiązania IT, super produkty, bez durnych opłat. W ładnemu, karta firmowa - 75 pln opłaty miesięcznej, 19 złotych opłaty konto firmowe, propozycja debetu bez prowizji, debet uruchomiony prowizja pobrana „ach sorry ale to tylko dla nowych debetów”. 13 lat i przeniosłam już wszystko do ing, tylko to cholerne firmowe konto powinnam zostawić dla urzędu skarbowego ale coś wymyślę. Koniec sentymentów.
  • ~Oliwier / 2023-01-30 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem FIFA points do Fify za pomocą karty Visa i nie dostałem tych FIFA pointsów proszę o zwrot
    ZaletyWiele możliwości haseł
    WadyBrak zadzwonienia do obsługi
  • ~Michał / 2023-01-30 18:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak coś potrzebujesz to nic się nie da według konsultantów. Przykładowo zwrot kosztów przy wcześniejszym spłaceniu kredytu, konsolidacja kredytu. Oczywiście po pisemnej reklamacji dało się załatwić. Spread przy wymianie walut to złodziejstwo w biały dzień! Prawie 5% na Euro - Pln. Bez przerwy wydzwaniają żeby wcisnąć kredyt. Mieli fajny, czytelny system do analizy wydatków na koncie to przebudowali stronę i już lipa jest. Nowa aplikacja do emaklera to porażka bo działa na mocnym telefonie jak bym ją na kalkulatorze odpalał.
    WadyMasakryczny spread na parach walutowych, Wciskanie kredytów, Wysokie RRSO kredytów, Brak konsolidacji dla własnych klientów,
  • ~imie / 2023-01-27 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie opanujcie sie z tymi gwnianymi botami. Czlowiek sie tylko frustruje. co za gowno
  • ~byly klient / 2023-01-27 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    mozesz dzwonic godzinami- asyf nie odbierze, masz problem-radz sobie sam. to jest bank ,to jest g.
  • ~NET / 2023-01-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z logowaniem z różnych urządzeń !
    Wady10 zaufanych urządzeń .
  • ~Łukasz Alski / 2023-01-27 13:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w Banku kredyt i niestety to mnie przy nim trzyma. W innych okolicznościach wybrał cokolwiek innego, COKOLWIEK!!
    W aplikacji mobilnej wciskają Tobie używanie mobilnej autoryzacji, która bądźmy szczerzy, działa średnio, bo jak tylko jest słabszy zasię internetu to klops. Potwierdzenia SMS co kilka miesięcy mają zawieszkę, to znaczy przychodzą z kilkuminutowym opóźnieniem, dokładnie przy awarii z dzisiaj, tj. 27.01.2023. Na mLinii jest tylko komunikat, że przepraszają za opónienie. Masakra, bo w rzeczywistości nic nie zrobisz, jeśli potwierdzenia sms też nie działają na czas, bo wszelkie bramki płatności się wcześniej wyłączą przez zbyt długie oczekiwanie na kod sms.
    Problem w tym, że takie sytuacje się zdarzają. W ciągu roku było ich conajmniej 2, teraz jest 3.
    Poza tym, automatyczny bot na mLinii doprowadza do szału, ale musi być, bo najpewniej jest tańszy niż zatrudnienie człowieka. Wynik taki, że zanim z kimkolwiek będziesz mógł pogadać, to masz już serdecznie dosyć.
    Jakieś dziwne algorytmy bezpieczeństwa przywracające mobilną autoryzację z automaty, nawet jeśli nie ma się jej aktywowanej...efekt, po wymianie telefu i zalogowaniu się do aplikacji zapomnij o możliwości robienia przelewów.
    Wylewam swoją frustrację, bo nie ma 2-3 tygodni, abym nie klął pod nosem na mBank.
    Nie polecam.
    Zaletynie ma, bo konkurencja ma to samo, tylko prościej
    Wadywcześniej opisane
  • ~Byku / 2023-01-26 19:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomniałem numeru PIN do karty i próbowałem go zmienić. Teoretycznie można to zrobić samemu, online, ale w praktyce mimo kilku prób, karta wciąż pozostawała zablokowana. Kontakt przez infolinię to koszmar, z botem, który odbiera połączenie radzę w ogóle nie gadać, tylko zażyczyć sobie rozmowy z konsultantem. Tylko konsultant Was nie zidentyfikuje za pomocą adresu ani innych danych, tylko trzeba podawać jakiś nr, który ustanawia się osobno. Daruję sobie dalsze opisy, grunt, że system komunikacji z bankiem jest skonstruowany tak, żeby bankowi było jak najprościej, a dla klienta to droga przez mękę. Być może ma to na celu zmęczenie klienta, by po prostu odpuścił sprawę. Oczywiście osobiście, w punktach obsługi Mbanku też się nie da nic załatwić. Gdy tam poszedłem, usłyszałem: proszę zadzwonić na infolinię...
    Zaletybrak
    WadyKoszmarnie uciążliwe sposoby komunikacje z bankiem; rozwiązanie najprostszych problemów staje się udręką
  • ~Hanna / 2023-01-25 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bank nie dba o klientów.. Czas na zmianę banku po 10 latach
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno
  • ~Promobank / 2023-01-25 19:38
    Ocena: 4.67 / 5
    Wygodne transakcje w Twoim sklepie online
    0% prowizji od transakcji (na pierwsze 50 tys. zł zrealizowane z Paynow, do wykorzystania przez 10 miesięcy)
    Skorzystaj
    https://mbank.net.pl/pp/paynow/index.html
    Zalety...
    Wady...
  • ~Bartek / 2023-01-24 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    mBank zgłasza opóźnienie w spłacie do BIK pomimo opłaconego kredytu. Jak działa ich niedorobiony system bankowy? Przychodzi termin spłaty kredytu, wybija północ i mBank pobiera z konta należną kwotę i teraz najciekawsze... Jeśli nie masz wystarczającej gotówki na koncie i robisz wpłatę należnej kwoty 5 minut po północy mBank twierdzi, że wpłata nie została uregulowana i zgłasza Cię do BIK. W systemie bankowym z poziomu użytkownika jest wszystko oki, brak zaległości. Obsługa mBanku to jakaś fikcja, nikt nic nie wie. Wszędzie zasłaniają się reklamacją, która po 30 dniach przychodzi z taką samą odpowiedzią jak rozmowa na infolinii.
    Zaletybrak
    Wady- niedorobiony system bankowy,
    - błędy w portalu,
    - reklamacje to jakaś planeta abstrakcja,
    - zgłoszenie do BIK pomimo zapłacenia raty kredytowej
  • ~Marcin / 2023-01-24 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Moje negatywne doświadczenia z Mbankiem, który to pomimo złożenia wniosku o wakacje kredytowe 14/01/2023 pobrał ratę 16/01/2023, złożyłem reklamacje 17/01/2023 i nie zwrócono środków!!! Dziś tj zalogowałem i okazało się że mBank sam wykonał operacje z konta oszczędnościowego pobrał na e konto ponownie kwotę raty !!! Ktoś chyba komu brak jakichkolwiek kompetencji bierze się za coś czego nierozumie. Odradzam ten bank tak jak sam po ponad 20 latach posiadania konta przenoszę obsługę swoich finansów do innego Banku.
    WadyPlatna infolinia.
  • ~Marcin / 2023-01-24 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    ..Mbankiem, który to pomimo złożenia wniosku o wakacje kredytowe 14/01/2023 pobrał ratę 16/01/2023, złożyłem reklamacje 17/01/2023 i nie zwrócono środków!!! Dziś tj 24/01 zalogowałem i okazało się że mBank sam wykonał operacje z konta oszczędnościowego pobrał na e konto ponownie kwotę raty !!! Ktoś chyba komu brak jakichkolwiek kompetencji bierze się za coś czego nierozumie. Odradzam ten bank tak jak sam po ponad 20 latach posiadania konta przenoszę obsługę swoich finansów do innego Banku.
    WadyReklamacja, nie działają, infolinia platna.
  • ~jaryt / 2023-01-24 10:19
    Ocena: 1.67 / 5
    Obsługa wionsków związanych z kredytem zawsze kończyła się reklamacją: brak pieczątki, złe daty, nieprawidłowe informacje od pracowników banku itp.
    Dopisanie współwłaściciela do konta trwa ponad 3 tyg...
    Zaletyjedyna zaleta to chyba darmowe prowadzenie konta.
    Wadyobsługa, biurokracja, czas trwania osbługi wniosków, błedy w oficjalnych dokumentach
  • ~Art / 2023-01-20 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientowi wpływają na konto oszczednosci na twoje cele i biorą pieniądze za przenie siebie kwoty na zwykłe konto przelewu nie wykonasz bo nie masz srodkòw 2 razy wzięli za kartę po 7zł i 10zł 2 razy przy wypłacie nie polecam tego m banku bo oszukują klienta i zakupy za 350zł i wysyłają że nie można wykonać ponownego przelewu na nr włašciciela telefonu do konta ktòrego już nie ma
    ZaletyNie polecam oszukują klienta
    WadyNie polecam takiego m banku
  • ~ms / 2023-01-19 14:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Potrzebne było konto na jednorazową wpłatę środków, środki wypłacone przelewem, karta została anulowana, na koncie zostały grosze, jednak zgłoszone zostało zamknięcie przeze mnie konta. 6 lat później dostaję mail'a z zadłużeniem za używanie karty kredytowej. Karta nie została dostarczona ponieważ została anulowana.
    Zostało podesłana firmie reklamacja - odpowiadają, anulowanie konta jak i karty zostało anulowane, przez co zgodnie z ich polityką naliczali za prowadzenie karty.
    Firma od tak, może wznowić wasze konto i za 6 lat możecie dostać powiadomienie o zadłużeniu z tego wynika, nie polecam.
    ZaletyJednorazowe bonusy np. 100zł za polecenie konta znajomemu
    WadyKonto internetowe czyli wiele błędów, wznawianie konta bez zgody właściciela i pomimo zamknięcia konta.
  • ~nick / 2023-01-19 11:50
    Ocena: 1.00 / 5
    straszny bank, zero kompetencji, zero podejscia do klienta ( tu raczej petenta) , wszystko problematyczne .
    wieczne szantaże.
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKO
  • ~Lubomira / 2023-01-18 14:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank tragedia, na infolini wprowadzają w błąd. Żeby podpisać umowę musiałąm trzy razy być w banku, bo pracownik nie umie przygotować poprawnej umowy. Potem jeszcze gorzej, dopisanie pełnomocnika, kolejne 3 wizyty, potem zmiana autoryzacji kolejne 3 wizyty. Nie można wszystkiego załątwić przy jednej wizycie. Przy reprezentacji łącznej, 2 osoby zaangażowane z Zarządu, żeby założyć rachunek. Wizyt w banku razem 9 i dalej sprawa nie załatwiona. Dramat, nie polecam.
  • ~Rafał / 2023-01-17 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    ZABLOKOWANIE KONTA DOSTĘPU DO ŚRODKÓW BEZ PODANIA PRZYCZYN NA CZAS NIEOKREŚLONY,
    KONTO MAMY - brak możliwości wypłat i dostępu do pieniędzy na koncie,a są tam wpływy z emerytury
    TO NIE JEST BLOKADA KOMORNIKA, URZĘDU SKARBOWEGO I INNEGO URZĘDU, ZERO KREDYTÓW, ZERO ZOBOWIĄZAŃ, ZERO PRZELEWÓW PODEJRZANYCH, WSZYSTKIE PRZELEWY DOTYCZĄ TYLKO SPRAW MAMY TAKIE OPŁATY JAK ZA ENERGIE, PODATKI ITD.
    RACHUNEK ZOSTAŁ ZABLOKOWANY W DNIU KIEDY MAMA WYPŁACIŁA TROCHĘ GOTÓWKI CO SIĘ NIE PODOBAŁO PANI NA KASIE, KAZAŁA SIĘ TŁUMACZYĆ, W TYM BANKU W NIEKTÓRYCH ODDZIAŁACH NP W ŁODZI NA KILIŃSKIEGO MOŻESZ BYĆ UCZCIWY , MASZ DOKUMENTY A I TAK TRAKTUJĄ CIĘ JAK PRZESTĘPCE BO CHCESZ WYBRAĆ TROCHĘ SWOICH CIĘŻKO ZAROBIONYCH PIENIĘDZY W GOTÓWCE,
    STRASZENIE URZĘDEM SKARBOWYM UCZCIWYCH LUDZI !
    JA I MAMA JESTEŚMY KLIENTAMI PRZEZ KILKANAŚCIE LAT, ZAWIEDLIŚMY SIĘ BARDZO, NIE POLECAMY TEGO BANKU !
    CZEKAMY NA DALSZY PRZEBIEG SPRAWY - BYĆ MOŻE OPUBLIKUJEMY SPRAWĘ NA YOUTUBE NA ZNANYCH KANAŁACH ORAZ MEDIACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH
    PRZESTRZEGAMY ... KAŻDEMU MOGĄ ZABLOKOWAĆ PIENIĄDZE BEZ PODANIA PRZYCZYN - WG RZECZNIKA FINANSOWEGO TO WYKROCZENIE KTÓRYM NIE PRZEJMUJE SIĘ BANK
    PRACOWNIK BANKU NIE PODAJE DATY ODBLOKOWANIA KONTA I NIE WIE CZY W OGÓLE BĘDZIE TO MOŻLIWE - WYDAJE SIĘ TO NIEWYOBRAŻALNE ALE TO PRAWDA :(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 909
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4694
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027