Kontakt z biurem to kpina!
Limit przelewów w aplikacji śmiechu warty!
Często wyskakuje błąd transakcji
ZaletyŻadnych zalet
WadyWszystkie jakie można sobie wyobrazić
~Alicja / 2023-02-20 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Konto organizacji założone online z wybranym punktem potwierdzenia w galerii krakowskiej, zgodnie z dostępnością w systemie. Po przybyciu do galerii informacja od personelu, że tu potwierdzić się nie da. Proszę sobie znaleźć inny oddział. Stracony czas, brak profesjonalizmu, porażka
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Tomaszowianin-Łodzianin / 2023-02-19 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam babska Aleksandry Dębowskiej z miasta Łódź. Dno totalne. Osoby tam pracujące powinny swoją osobą coś prezentować a w tym przypadku jest to brak jakiegokolwiek profesjonalizmu i aparycji.
ZaletyBrak jakichkolwiek
WadyOd góry do dołu na odległość
~Grzes / 2023-02-19 05:07
Ocena: 1.00 / 5
awarie techniczne często i w bardzo niedogodnych godzinach. Wypłacanie pieniędzy przy okienku kosztuje skandaliczną kwotę. Usługa Eleksir jest zbyt droga. Pracownicy obsługi słabo wyszkoleni. Ciągłe muczenie i żebranie w ramie pomócy dla Ukrainy, ale to powinien być bank, a nie faszystowskie centrum darowizn.
Nie chcę nic dawać faszystowskim świniom na Ukrainie i nie chcę też, żeby mój bank zawracał mi głowę takim gównem.
Zaletyzero
Wadyza duzo
~Damian / 2023-02-15 14:26
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu nigdy w życiu tego banku . Zablokowali wszelki dostęp do konta z niewiadomych przyczyn . Niby ze względów bezpieczeństwa. Dopiero po zweryfikowaniu dokumentów które przedstawiałem przy zakładaniu konta , po tygodniu raczyli odblokować. Paranoja ! Odradzam !
ZaletyNie ma żadnych zalet
WadyWszystko
~Marek / 2023-02-15 07:40
Ocena: 3.00 / 5
mBank pobiera opłatę za przelewy wewnętrzne we własnym banku. Przelewy do innych banków banków sa bezpłatne. Żenada .
ZaletyAplikacja
~Martyna / 2023-02-14 08:46
Ocena: 5.00 / 5
Jest ok ale jak zrobicie to co inne banki zamykam konto !!! Masakra się dzieje będę zachęcała wszystkich żeby zrobili to samo jak banki nie otrzymają wogole pieniędzy od nas to może się ogarną ...
~Łukasz / 2023-02-13 20:30
Ocena: 1.00 / 5
Nic ale to nic się nie da załatwić online czy przez telefon. Nawet żeby zainstalować apke na telefonie trzeba iść do oddziału. Żenada nie bank, przenoszę się do ING
ZaletyŻadne
WadyMnóstwo
~Agnieszka / 2023-02-13 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Obsluga online lub czat nie ma mozliwosci zalatwic podstawowych rzeczy takich jak wydanie duplikatu karty, w ktorej zepsul sie czytnik bezdotykowy. Wszystko z poziomu infolinii. Wydanie duplikatu karty nie nalezy do specjalnie skomplikowanych i wymagajacych duzego zabezpieczenia. Dodatkowo, zeby o tym sie dopwiedziec przez czat online, czas oczekiwania na odpowiedz z czatu to min 30 min, nawet wiecej, w innej sytuacji pojawila sie odpowiedz po 2 godzinach.
Moze lepiej zrezygnowac z czatu, skoro nie ma on realnych mozliwosci pomocy. Idealnie to rozszerzyc opcje zalatweinia spraw online, takich jak: wydanie duplikatu karty?
~Piotr / 2023-02-13 12:33
Ocena: 1.00 / 5
Porażka, 40 minut połączeń, a i tak sprawa nie załatwiona.
Konieczne udanie sie do placówki.
Ten bank to tragedia kompletna
~Martyna / 2023-02-13 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Nie sposób dodzwonić się na mlinie. Poprzednim razem czekałam 7 minut, teraz czekam już kilkanaście i melodyjka. W zeszłym tygodniu zamknęłam konto, pani potwierdziła zamknięcie, musialam przelać zaległość i miało być konto zamknięte do ostatniej soboty. W poniedziałek dostaję od nich sms, żeby spłacić zaległość na koncie. Ogromny bałagan, a jak dzwonisz żeby wyjaśnić sprawę to nie odbierają. Mieli już nie liczyć odsetek po zamknięciu konta!!!! To jest skandal. Poza tym tracę swój czas wydzwaniając tam. Mam nadzieję że ktoś poniesie odpowiedzialność za takie pomyłki. Nie ufałabym temu bankowi zostawiać tam większych pieniędzy. Zlikwidowałam też konto ze względu na tragiczny customer service
ZaletyBrak
WadyOpis powyżej, niechlujstwo, niedokładność, bardzo duże trudności z dodzwonieniem się
~jaa / 2023-02-11 16:47
Ocena: 1.00 / 5
obsluga klienta nie istnieje- godziny "wiszenia" na linni, nikt nie raczy odebrac! siedza i grzeja stołki. dno!
~doma / 2023-02-10 15:10
Ocena: 1.00 / 5
Bank godny pożałowania. Przed podpisaniem umowy wszystko jest piękne ładne i zrozumiałe. Kiedy zaczyna się "użytkowanie" zaczyna się okres składania reklamacji. Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i nerwów wybierzcie inny bank. Nie polecam. Daję jedną gwiazdkę w ofercie, tylko dlatego by system przepuścił moją opinię. Jednakże uważam, iż ten bank nie zasługuje na żadną i wypada gorzej niż "Bardzo źle".
Zaletybrak
Wadynaliczanie różnych opłat, które są zaszyfrowane na wyciągach bankowych i trudno dojść czego one dotyczą
~Ewa / 2023-02-10 10:32
Ocena: 1.33 / 5
Wystarczająco długo mam konto w m-banku aby wyrazić swoją opinię. Bank ma dbać o bezpieczeństwo naszych pieniędzy ale żeby właścicielowi blokować dostęp to chyba przesada. Korzystam z bankowości internetowej i płacę kartą. W jednej chwili bank pozbawił mnie możliwości zrobienia zakupów czy przelewy. Niefajne bardzo. Jestem zmuszona wybrać się do placówki (30 km) z dwoma dowodami tożsamości i udowodnić że ja to ja. Dziwne!!! Infolinia to porażka. Czas oczekiwania to lekcja cierpliwości. Każda wprowadzana zmiana to przejście na gorsze rozwiązania. Pobieranie prowizji za przelewy z mojego konta oszczędnościowego na podstawowe to parodia. 10 zł za przelew z mojego konta na moje? Wpłaty we wpłatomatach płatne bo jest tylko jeden bezpłatny.
ZaletyTrudno znaleźć
WadyZbyt dużo aby wymieniać.
~Bartosz / 2023-02-09 08:10
Ocena: 1.00 / 5
Zostałem oszukany przez klienta, zapłaciłem karta mbank. Szybko zgłosiłem sprawę do banku. Najpierw usłyszałem że odzyskam pieniądze, po tygodniu dostałem maila ze reklamacją została odrzucona !!!! Mbank to większy oszust od klienta przez którego straciłem 350zl !!!!
ZaletyBrak
WadyOszuści, niekompetentni pracownicy .
~czarek / 2023-02-08 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakiego korzystałem w swojej już nie krótkiej historii.
Zdecydowanie nie polecam!!!!!!, wyjaśnienie jakichkolwiek wątpliwości jest niemożliwe, infolinia nieosiągalna chyba ,że się lubi słuchać muzyki niekoniecznie ambitnej przez 2,5h.Niekompetencja pracowników powala z nóg!!!!
Nie wiem jak taki podmiot jeszcze funkcjonuje przy takiej konkurencji !
ZaletyBRAK ZALET
WadyNIKOMETENCJA, AROGANCJA
~tomi / 2023-02-08 08:50
Ocena: 1.33 / 5
Bank, który na pierwszy rzut oka wygląda nieźle...ale gdy przejdziesz do konkretów to widzisz co to za bank
Zaletynie zaobserwowałem
Wadybeznadziejna sieć placówek, w których można wpłacić gotówkę
tragiczna infolinia
niejasne regulaminy lokat, z których z powodu dwóch powyższych punktów nie udało mi się skorzystać - biorąc pod uwagę resztę to chyba wychodzi na plus, nie będę miał z nimi nic wspólnego :)
~tymek / 2023-02-07 08:36
Ocena: 1.33 / 5
- ciągłe przerwy techniczne
- przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
Wady- ciągłe przerwy techniczne
- przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
~ROBERT / 2023-02-06 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank w Polsce! Nie dodzwonisz się tam nigdy, więc radzę unikać!
~OLI98 / 2023-02-04 14:27
Ocena: 3.67 / 5
Ogólnie bank bardzo dobry, lecz na infolinii nikt nie odbiera telefonu, dzwonie kilka razy czekam na połączenie po 10 minut, a tu nic