Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jaa / 2023-02-11 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    obsluga klienta nie istnieje- godziny "wiszenia" na linni, nikt nie raczy odebrac! siedza i grzeja stołki. dno!
  • ~doma / 2023-02-10 15:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank godny pożałowania. Przed podpisaniem umowy wszystko jest piękne ładne i zrozumiałe. Kiedy zaczyna się "użytkowanie" zaczyna się okres składania reklamacji. Jeśli nie chcecie Państwo tracić czasu i nerwów wybierzcie inny bank. Nie polecam. Daję jedną gwiazdkę w ofercie, tylko dlatego by system przepuścił moją opinię. Jednakże uważam, iż ten bank nie zasługuje na żadną i wypada gorzej niż "Bardzo źle".
    Zaletybrak
    Wadynaliczanie różnych opłat, które są zaszyfrowane na wyciągach bankowych i trudno dojść czego one dotyczą
  • ~Ewa / 2023-02-10 10:32
    Ocena: 1.33 / 5
    Wystarczająco długo mam konto w m-banku aby wyrazić swoją opinię. Bank ma dbać o bezpieczeństwo naszych pieniędzy ale żeby właścicielowi blokować dostęp to chyba przesada. Korzystam z bankowości internetowej i płacę kartą. W jednej chwili bank pozbawił mnie możliwości zrobienia zakupów czy przelewy. Niefajne bardzo. Jestem zmuszona wybrać się do placówki (30 km) z dwoma dowodami tożsamości i udowodnić że ja to ja. Dziwne!!! Infolinia to porażka. Czas oczekiwania to lekcja cierpliwości. Każda wprowadzana zmiana to przejście na gorsze rozwiązania. Pobieranie prowizji za przelewy z mojego konta oszczędnościowego na podstawowe to parodia. 10 zł za przelew z mojego konta na moje? Wpłaty we wpłatomatach płatne bo jest tylko jeden bezpłatny.
    ZaletyTrudno znaleźć
    WadyZbyt dużo aby wymieniać.
  • ~Bartosz / 2023-02-09 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez klienta, zapłaciłem karta mbank. Szybko zgłosiłem sprawę do banku. Najpierw usłyszałem że odzyskam pieniądze, po tygodniu dostałem maila ze reklamacją została odrzucona !!!! Mbank to większy oszust od klienta przez którego straciłem 350zl !!!!
    ZaletyBrak
    WadyOszuści, niekompetentni pracownicy .
  • ~czarek / 2023-02-08 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakiego korzystałem w swojej już nie krótkiej historii.
    Zdecydowanie nie polecam!!!!!!, wyjaśnienie jakichkolwiek wątpliwości jest niemożliwe, infolinia nieosiągalna chyba ,że się lubi słuchać muzyki niekoniecznie ambitnej przez 2,5h.Niekompetencja pracowników powala z nóg!!!!
    Nie wiem jak taki podmiot jeszcze funkcjonuje przy takiej konkurencji !
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNIKOMETENCJA, AROGANCJA
  • ~tomi / 2023-02-08 08:50
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank, który na pierwszy rzut oka wygląda nieźle...ale gdy przejdziesz do konkretów to widzisz co to za bank
    Zaletynie zaobserwowałem
    Wadybeznadziejna sieć placówek, w których można wpłacić gotówkę
    tragiczna infolinia
    niejasne regulaminy lokat, z których z powodu dwóch powyższych punktów nie udało mi się skorzystać - biorąc pod uwagę resztę to chyba wychodzi na plus, nie będę miał z nimi nic wspólnego :)
  • ~tymek / 2023-02-07 08:36
    Ocena: 1.33 / 5
    - ciągłe przerwy techniczne
    - przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
    Wady- ciągłe przerwy techniczne
    - przelewy swift zza granicy dochodzą bardzo powoli w porównaniu do ING albo Revolut
  • ~ROBERT / 2023-02-06 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank w Polsce! Nie dodzwonisz się tam nigdy, więc radzę unikać!
  • ~OLI98 / 2023-02-04 14:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Ogólnie bank bardzo dobry, lecz na infolinii nikt nie odbiera telefonu, dzwonie kilka razy czekam na połączenie po 10 minut, a tu nic
    ZaletyDobry bank
    WadyNie odbierający konsultanci na infolinii
  • ~mnick / 2023-02-01 19:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Ograniczeni zarządcy tego czegoś. Jedynie niezły procent w porównaniu do innych dają na lokatach, jakoś muszą zatrzymać uciekających klientów
  • ~Magda / 2023-01-31 07:31
    Ocena: 1.67 / 5
    Jeszcze 3 lata temu po 10 latach bycia klientem 5/5. Najlepsze rozwiązania IT, super produkty, bez durnych opłat. W ładnemu, karta firmowa - 75 pln opłaty miesięcznej, 19 złotych opłaty konto firmowe, propozycja debetu bez prowizji, debet uruchomiony prowizja pobrana „ach sorry ale to tylko dla nowych debetów”. 13 lat i przeniosłam już wszystko do ing, tylko to cholerne firmowe konto powinnam zostawić dla urzędu skarbowego ale coś wymyślę. Koniec sentymentów.
  • ~Oliwier / 2023-01-30 21:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem FIFA points do Fify za pomocą karty Visa i nie dostałem tych FIFA pointsów proszę o zwrot
    ZaletyWiele możliwości haseł
    WadyBrak zadzwonienia do obsługi
  • ~Michał / 2023-01-30 18:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Jak coś potrzebujesz to nic się nie da według konsultantów. Przykładowo zwrot kosztów przy wcześniejszym spłaceniu kredytu, konsolidacja kredytu. Oczywiście po pisemnej reklamacji dało się załatwić. Spread przy wymianie walut to złodziejstwo w biały dzień! Prawie 5% na Euro - Pln. Bez przerwy wydzwaniają żeby wcisnąć kredyt. Mieli fajny, czytelny system do analizy wydatków na koncie to przebudowali stronę i już lipa jest. Nowa aplikacja do emaklera to porażka bo działa na mocnym telefonie jak bym ją na kalkulatorze odpalał.
    WadyMasakryczny spread na parach walutowych, Wciskanie kredytów, Wysokie RRSO kredytów, Brak konsolidacji dla własnych klientów,
  • ~imie / 2023-01-27 18:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie opanujcie sie z tymi gwnianymi botami. Czlowiek sie tylko frustruje. co za gowno
  • ~byly klient / 2023-01-27 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    mozesz dzwonic godzinami- asyf nie odbierze, masz problem-radz sobie sam. to jest bank ,to jest g.
  • ~NET / 2023-01-27 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z logowaniem z różnych urządzeń !
    Wady10 zaufanych urządzeń .
  • ~Łukasz Alski / 2023-01-27 13:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam w Banku kredyt i niestety to mnie przy nim trzyma. W innych okolicznościach wybrał cokolwiek innego, COKOLWIEK!!
    W aplikacji mobilnej wciskają Tobie używanie mobilnej autoryzacji, która bądźmy szczerzy, działa średnio, bo jak tylko jest słabszy zasię internetu to klops. Potwierdzenia SMS co kilka miesięcy mają zawieszkę, to znaczy przychodzą z kilkuminutowym opóźnieniem, dokładnie przy awarii z dzisiaj, tj. 27.01.2023. Na mLinii jest tylko komunikat, że przepraszają za opónienie. Masakra, bo w rzeczywistości nic nie zrobisz, jeśli potwierdzenia sms też nie działają na czas, bo wszelkie bramki płatności się wcześniej wyłączą przez zbyt długie oczekiwanie na kod sms.
    Problem w tym, że takie sytuacje się zdarzają. W ciągu roku było ich conajmniej 2, teraz jest 3.
    Poza tym, automatyczny bot na mLinii doprowadza do szału, ale musi być, bo najpewniej jest tańszy niż zatrudnienie człowieka. Wynik taki, że zanim z kimkolwiek będziesz mógł pogadać, to masz już serdecznie dosyć.
    Jakieś dziwne algorytmy bezpieczeństwa przywracające mobilną autoryzację z automaty, nawet jeśli nie ma się jej aktywowanej...efekt, po wymianie telefu i zalogowaniu się do aplikacji zapomnij o możliwości robienia przelewów.
    Wylewam swoją frustrację, bo nie ma 2-3 tygodni, abym nie klął pod nosem na mBank.
    Nie polecam.
    Zaletynie ma, bo konkurencja ma to samo, tylko prościej
    Wadywcześniej opisane
  • ~Byku / 2023-01-26 19:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Zapomniałem numeru PIN do karty i próbowałem go zmienić. Teoretycznie można to zrobić samemu, online, ale w praktyce mimo kilku prób, karta wciąż pozostawała zablokowana. Kontakt przez infolinię to koszmar, z botem, który odbiera połączenie radzę w ogóle nie gadać, tylko zażyczyć sobie rozmowy z konsultantem. Tylko konsultant Was nie zidentyfikuje za pomocą adresu ani innych danych, tylko trzeba podawać jakiś nr, który ustanawia się osobno. Daruję sobie dalsze opisy, grunt, że system komunikacji z bankiem jest skonstruowany tak, żeby bankowi było jak najprościej, a dla klienta to droga przez mękę. Być może ma to na celu zmęczenie klienta, by po prostu odpuścił sprawę. Oczywiście osobiście, w punktach obsługi Mbanku też się nie da nic załatwić. Gdy tam poszedłem, usłyszałem: proszę zadzwonić na infolinię...
    Zaletybrak
    WadyKoszmarnie uciążliwe sposoby komunikacje z bankiem; rozwiązanie najprostszych problemów staje się udręką
  • ~Hanna / 2023-01-25 21:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, bank nie dba o klientów.. Czas na zmianę banku po 10 latach
    ZaletyŻadnych
    WadyPełno
  • ~Promobank / 2023-01-25 19:38
    Ocena: 4.67 / 5
    Wygodne transakcje w Twoim sklepie online
    0% prowizji od transakcji (na pierwsze 50 tys. zł zrealizowane z Paynow, do wykorzystania przez 10 miesięcy)
    Skorzystaj
    https://mbank.net.pl/pp/paynow/index.html
    Zalety...
    Wady...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 875
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991