Masakra bank dzwonią proponują kredyt składam wniosek , wniosek rozpatrywany w kilka minut oczywiście pozytywnie . Informacja na email że w ciągu 5 dni roboczych pieniądze zostaną przelane.
Jest 8 dzień roboczy pieniądze nie przelane. Dzwoniąc na infolinię informują że należy złożyć reklamację i mają 30 dni na odp.
Żenada omijać dalekim łukiem.
A i jeszcze dodam że jest to kwota 20 tyś ????.
Moja żona jest w PKO mamy takie same dochody na dowód otrzymała 20 tyś w godzinę pieniądze były koncie
ZaletyBrak
WadyNajbardziej opieszała obsługa
~Nikt / 2023-03-29 14:28
Ocena: 3.33 / 5
Kiedyś to był wzorowy bank. Odkąd pojawił się prezes-celebryta Cezary, jest coraz gorzej. Traktowanie Klienta jak bezmyślnej owcy stało się specjalnością tego banku. Na szczęście jest alternatywa - mniej aroganckie instytucje z równie progresywnym zespołem e-bankierów.
ZaletySprawne działanie systemu, który trzeba przyznać jest dopracowany.
Synergia usług (ROR + DM).
WadyAbsurdalne koszty usług lub warunki konieczne do zwolnienia z cyklicznych opłat (zwłaszcza karty i bankomaty).
Nieznośnie długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem.
Arogancja tego prezesa wprost niesłychana!
~Ewelina / 2023-03-28 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank jaki istnieje.
Nikt nic niewie odsyłaja na infolilinie i tam dopiero jest zabawa .rozmowa z robotem po 30 min z panią która nadal nic nie wie i przełącza na kolejną linie6 i tak wkołko.
Zamykam konto i nigdy wiecej
ZaletyŻadnych
WadyWszystkie możliwe
~Przemek / 2023-03-28 20:06
Ocena: 5.00 / 5
Jestem w mBanku onad 20 lat. Mialem problemu wieku dzieciecego...to minelo. Dawno. Wszystko sprawy zalatwiem szybko i bez problemu. Infolinia nie zawsze super profesjonalna lecz staraja sie. Fakt RRSO karty kredytowej ponad 20% lecz jak w innych bankach. Jak umiesz korzystac z karty, za nic nie placisz.
Mamy otwarty rynek uslug bankowych, jesli cos Wam nie pasuje, zmieniajcie na inny z 20 bankow Polsce. Ja jestem zadowolony. Zostaje!!
ZaletySuper aplikacja. Wszystko do zalatwienie telefonicznie. serwis transakcyjny super przyjazny. produkty banku atrakcyjne.
WadyZbyt wysokie % kart kredytowych
~Anonim / 2023-03-28 16:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Płaciłem karta w sklepie była odmowa musiałem 2 razy raplacic. Pieniądze potrącili za odmowę. Niby 14 dni na zwrot. A Pieniądze Pieniądze rozpłynęły.Nie pokazała aplikacja że wróciły. W innych przypadkach zawsze pokazuje ale tutaj nie. Dziwnym trafem. Jawne okradanie.
ZaletyNic
WadyWszystko
~~julia / 2023-03-26 20:35
Ocena: 1.00 / 5
Kilkukrotnie miałam już zablokowane konto, cały proces trwał około 3 dni za każdym razem. Wiązało się to z brakiem możliwości płacenia kartą, przelewami… Całe konto zablokowane. Brak możliwości odblokowania konta telefonicznie, za każdym razem trzeba jeździć do placówki banku. Porażka!!!! Nie polecam banku
Zaletybrak
Wadyzbyt wiele
~Wieloletni klient / 2023-03-24 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowanie NIE polecam. Nigdy już nie skorzystam z usług tego banku po doświadczeniach które mnie spotkały.
~Izabela / 2023-03-24 13:45
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo słaba aplikacja mobilna , mało oddziałów , kolejki w oddziałach brak ofert lokat terminowych
ZaletyWośp
WadyWiele
~Hann / 2023-03-23 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie brać kredytów mBank ma najwyższe RRSO ponad 22 ℅ bierzesz 5000 tys spłacasz ponad 10000tys zł..to jest złodziejstwo.. Jako jedyny bank podwyższyli kredyty gotówkowe, gdzie kredyt był brany jak płatność raty stałej i to dobre 5 lat temu.. Zmieniam bank, nie dbają o stałych klientów, oszukują.. Inne banki mają o wiele niższe RRSO, więc po 10 latach zmieniam bank i polecam to wszystkim którzy zostali oszukani..
ZaletyŻadnych
WadyPełno wad
~Czarna / 2023-03-16 10:49
Ocena: 1.33 / 5
Zaczynając od nieintuicyjne pochowanych ustawień w aplikacji, wieczne przerwy techniczne uniemożliwiające płatność kartą przez niekompetentną obsługę, która zapewnia o czymś, po czym z zapewnień się nie wywiązuje, niepoprawnie składa reklamacje w imieniu klienta, a kończąc na autoryzachi transakcji z zastrzeżonej karty (reklamacją naturalnie odrzucona) - najgorszy bank, w jakim miałam konto.
~Alicja / 2023-03-15 18:36
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia a nie bank. Przetrzymują pieniądze jak długo mogą. Reklamację rozwiązują dopiero jak kasę ma się już na koncie. Nie polecam
ZaletyZero
WadySame wady
~Halk / 2023-03-14 19:04
Ocena: 1.33 / 5
Jeśli chcecie po latach współpracy zostać potraktowani jak nic nie znaczący smiec bez odrobiny zaufania...to dobrze trafiliście:)
POLECAM!!!
ZaletyBRAK
WadyCAŁE MNÓSTWO
~Radek / 2023-03-13 19:09
Ocena: 1.00 / 5
Bank w którym miałem konto i mocno tego żałuję. Obsługa jest fatalna a zamknięcie konta graniczy z cudem.
ZaletyNie ma.
WadyNie ma komunikacji między działami, ogromne problemy biurokratyczne, mam wrażenie, że bank specjalnie robi problemy przy zamykaniu konta.
~Oszukana klientka / 2023-03-11 17:14
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy bank z jakim miałam doczynienia. Przyznali mi kredyt o który nie wnioskowałam. Poprostu pieniądze wpłynęły na konto i została odrazu pobrana prowizja za uruchomienie kredytu. Żadnego powiadomienia z aplikacji, telefonu od nich nic. Po czym Pan na infolinii i Pani w punkcie stwierdzili radośnie, że to błąd systemu. Żadnego przepraszam, żadnej refleksji.
Nie polecam
ZaletyBrak
WadySame Wady
~Marek / 2023-03-11 15:41
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to porażka nic nie mogą i na dodatek zasłaniają się procedurami banku. Bank spieprzył sprawę a ja jako klient zostaję zmuszony do złożenia reklamacji na której rozpatrzenie potrzebują 30 dni. Brawo oni. Nie polecam.
Zaletybrak
Wadyszkoda czasu
~Artur / 2023-03-10 17:27
Ocena: 1.33 / 5
Masakra. Zalatwic cos przez infolinie mbanku to istna syzyfowa praca. Kto tak pracuje w 21 wieku?
ZaletyMhmmm... zastanawiam się...
WadySame wady. Na kazdym kroku problemy
~Michał / 2023-03-08 21:48
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia poziom poniżej zera, dodzwonić się to porażka. Po 7 miesiącach dowiedziałem się rachunek jest tylko zawieszony. Niemożna z rachunku korzystać bo zamknięty, płacić trzeba bo zawieszony. Dno i metr mułu.
ZaletyBrak
WadyLista bardzo długa
~KF / 2023-03-08 12:51
Ocena: 1.67 / 5
Ich procedury są niedopracowane. Co najgorsze dotyczy to procedur bezpieczeństwa. Zamknąłem wszystkie konta ze względu na wysokie opłaty. Po zamknięciu konta otrzymuję od nich emaila z zaszyfrowanym załącznikiem. Na pytanie o hasło do odszyfrowania po prawie 30 minutach czekania na telefonie usłyszałem: proszę udać się do placówki banku. To jest bank internetowy?
~Ed / 2023-03-07 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Kierują od jednego do drugiego na infolinia. Człowiek traci 30 min i dalej nic nie zalatwi. Obsługa to jakieś dno. Nie polecam
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Michał / 2023-03-06 19:21
Ocena: 1.67 / 5
Jestem użytkownikiem od miesiąca. To jest dni i pół metra mułu w porównaniu z innymi bankami z których korzystamy. Apka jest tak oporna że nawet odbiorców nie można dodać. To jest mój ostatni miesiąc w tym banku. Może ludzie na tej mlini jakoś nadrabiają pomocą,ale ile trzeba nerwów żeby się dodzwonić jakieś kody smrody i pierdoły, a wszystko dla bezpieczeństwa, które i tak zostanie w prawdziwym kontakcie z rzeczywistością olane przez banksy.