WadyBOOT
strona 23 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Ann / 2023-05-08 16:09
Niestety tutaj chodzi o boota, który nie funkcjonuje tak jak powinien. Brak weryfikacji klienta poprzez coś innego niż identyfikator do logowania. Tragedia -
-
~RPR / 2023-05-07 18:31
Odblokowanie logowania po zmianie telefonu to pop prostu dramat przez duże D.
51 minut oczekiwania, potrójna identyfikacja i rozmowa kolejno z 3 osobami tłumaczenie im tego samego irytuje na maksa. Logowanie do serwisu transakcyjnego odsyła do aplikacji mobilnej a tą aby aktywować należy wejść do serwisu transakcyjnego. ;-)))
KWADRATURA KOŁA.
Na koniec Pani stwierdziła iż kod aktywacyjny został już wygenerowany 3 krotnie a musi mnie zweryfikować (dodam że cały czas podczas jednej rozmowy) i należy czekać do północy.
Jedna wielka porażka i tak nic nie udało się odblokować.
GratulujęZaletyżądnych -
~Yeloenk / 2023-05-04 12:22
Same jedynki a to z powodu braku oddziału banku NA CAŁYM PODHALU, przy czym wszystkie banki mają swoje oddziały. Masakra ZaletyBrakWadySame wady -
~Ścisz To / 2023-04-30 23:48
Kpina nie BANK. Żenująca obsługa. Nie intuicyjny panel. Samowolka w "zleconych" przelewach. SKANDAL. ZaletyBrakWadyZłodzieje -
~Rozczarowana / 2023-04-30 21:07
otwarlam konto osobiste po wpłaceniu pieniędzy zablokowali mi konto zevwzgledu ze kurier popełnił błąd przy weryfikacji dokumentów podpisalam drugi raz ta sama umowę mimio ze maja 5dni kalendarzowych od otrzymania kompletu dokumentów do dnia dzisiejszego środki na koncie mam zablokowane ,na blokadzie moich środków bank jednak rozlicza swoje należności oplata za opaskę ,termin weryfikacji drugiego kompletu dok. Minął a ja jak mam zablokowane rachunki i pieniądze tak mam na infolinii mnie zbywaja , w placówce nie można zweryfikować tych danych i odblokować konta !!! , jedyne co można usłyszeć nie mam wyglądu do danych i skladaj ze człowieku obsrane rwklamacje ile chcesz ZaletybrakWadyzrywanie klienta,brak możliwości korzystania z własnych środków.infolinia wiecznie nic nie wie i niema dostępu do twojego konta, -
~Mario / 2023-04-29 16:53
Dramat, nie wiem co napisać bo wszystko to dno chyba że chcą cię przejąć jako klienta to dadzą ci super ofertę , problem z otwarciem pliku pdf od nich na komputerze i laptopie gdzie wszystkie pliki zawsze otwierałem czy to z innych banków czy z firm i nie było problemu , pani na infolini nie potrafiła mi pomóc kolejna też i tak mnie zbywali , do tego ten bot -totalna porażka, żeby wcisnąć mi kartę kredytową to nie było potrzebne nic ale gdy chcesz złożyć reklamację lub potrzebujesz pomocy to nagle potrzebują wszystkiego , złodzieje ,mafia itp, ja osobiście rezygnuje z rachunku w mbanku ,mam dość ZaletybrakWadyzłodzieje i oszuści , nie pomogą swoim klientą -
~Luk / 2023-04-27 21:49
Tragiczna obsługa , opłaty za wszystko . Mam pare kont i żadne nie kosztuje tyle co konto w Mbanku .
Absolutnie nie polecam , cały czas jakieś mikro i makro opłaty za każdą rzecz .ZaletyBrakWadyWszystko -
~N. / 2023-04-27 17:01
Dramat. Przeniesienie kredytu do tego banku kosztowało mnie masy nerwów, czasu i pieniędzy. Najgorszy bank z którym miałam do czynienia. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu z opiekunem, konieczność jeżdżenia do oddziału macierzystego, a nie najbliższego. Przekazywanie błędnych informacji. -
-
~Pzyk / 2023-04-23 21:13
Zero dno nie jestem w stanie opisać w złości ich poczynań. Kradną ZaletyZeroWadyWszystkie -
~Pik / 2023-04-23 21:09
Złodzieje , wszystko płatne. Nawet operacje między kontami w jednej aplikacji. Obsługa księgowa koszmar ! Nie polecam. ZaletyBrakWadyWiele -
~Max / 2023-04-22 05:25
Mbank oszukał mnie na duża kwotę. byl
to ewidentny błąd personelu ale bank mimo to nie uznał reklamacji bo po co . bezprawie się opłaca a proces sądowy to długa droga wiec maja czas…
Nie wspomnę już o notorycznym blokowaniu karty i konta przy płatnościach za granica w hotelu lub restauracji .
Gdy naprawdę się coś dzieje to bank reaguje po fakcie i tak to właśnie działają
procedury bezpieczeństwa w MBanku.
przydałby im się jakaś kontrola i solidna kara to może by Zarząd trochę otrzeźwiał. przestrzegam przed tym bankiem -
~Li / 2023-04-21 21:23
Ten bank oszukał mnie już kilka razy. Jedyny powód dla którego ciągle go nie zmieniłam, to kredyt odnawialny, którego ciężko się pozbyć, ale już niedługo… Po raz pierwszy bank oszukał mnie przy aneksie do wspomnianego kredytu. Chciałam go obniżyć, okazało się że w pakiecie otrzymałam podwyższenie oprocentowania, o czym nikt się nawet nie zająknął w czasie rozmowy z mlinią. Odstąpienie od tego aneksu było drogą przez mękę trwającą ok miesiąc, byłam odsyłana z miejsca na miejsce i nikt nie potrafił odpowiedzieć na moje pytania. Kiedy w końcu udało mi się od aneksu odstąpić, a w zasadzie go anulować, takiej terminologii użyto ze strony banku, odzyskanie pobranej prowizji i powtórne obniżenie oprocentowanie, to kolejna długa korespondencja. Ostatnio zaś bank wystawia zaświadczenie na którego wystawienie ma jak twierdzą jego pracownicy, bo nie udało mi się znaleźć tej informacji w żadnym dokumencie, 7 dni, ponad miesiąc. Złożyłam reklamację na tenże termin, i chyba jestem wyjątkowo wyjątkowym klientem ;) bo co prawda mają na jej rozpatrzenie 30 dni, ale „zazwyczaj odpowiadamy znacznie szybciej”, no to mnie to „zazwyczaj” najwyraźniej nie dotyczy. ZaletyMogłabym coś wskazać, ale nie zamierzam rekalmować niczego co jest związane z tym bankiemWadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania, mała wiedza pracowników i wprowadzenia klientów w błąd -
~Ola / 2023-04-21 09:20
Byłam klientką banku przez ponad 15 lat i kiedyś był to najlepszy bank w Polsce - mobilny, prosty, nowoczesny. Dzisiaj ten bank jest cieniem samego siebie - wszystko jest niesamowicie skomplikowane, nawet zmiana numeru telefonu. Aplikacja i panel użytkownika są potwornie nieintuicyjne, obsługa klienta mówi raz jedno raz drugie, blokują dostęp do konta bez powodu, a później nie sposób jest to konto odblokować! Czekanie na lini po godzinę, żeby dowiedzieć się, że należy pójść do placówki (których przecież prawie nie ma!), aby rozwiązać problem. To nie jest nowoczesny bank. To jest bank, który chce utrudnić życie swoim klientom w ramach "procedur bezpieczeństwa". Obłęd, absolutnie nie polecam. ZaletyCiężko cokolwiek wymyślić.WadyWszystko. -
~Zbyszek / 2023-04-20 15:58
Czekalem na wyplate pewnej sporej sumy w dolarach tydzien. Zamowilem troche drobnych nominalow, tzn. 1, 5 , 10, 20 i 50 dolarowek, a dostalem cala sume w 100-tkach. Zdarzyło mi sie to juz 3 raz.To jest kpina a nie bank. ZaletyChyba brak, chociaż jestem klientem ok. 10 lat.WadyStrasznie wolna obsluga, nie z winy ludzi ,ale oprogramowania. Ludzie sa ok, ale procedury do d...y. -
~Janusz / 2023-04-20 12:13
Pracownik w Radomiu oszukują klientów wciskając kredyt zekimo bez prowizji. Bank mimo reklamacji nie uznaje twierdząc że wszystko było ok bo kredyt był zatwierdzony elektronicznie.Przestrzegam przed taką formą kredytu. A zwłaszcza przed nie uczciwymi pracownikami M banku który mówią co innego a na umowie jest inaczej ZaletyBrakWadyBrak porozumienia z Bankiem -
~Han / 2023-04-17 18:06
Właśnie próbowałam pisać zapytanie na aplikacji mBanku, a oni zamist pomoc wysyłają robota które odpisuje nie na temat, mbank ma ludzi tak w dupie że nie chcą z nimi rozmawiać i wysyłają boty.. A zależy mi na umowieniu się w banku z kimś wyżej postawionym który ma jakieś pojęcie, bo konsultanci nie mają pojęcia co tam robia ZaletyŻadneWadyPełno -
-
~Ela / 2023-04-15 15:20
Jestem klientka pd 23 lat - wcześniej multibank, już dawno wskazano ze zabezpieczenia przed cyberatakami w tym
Banku/leasingu wołają o pomstę do nieba. Oferta dla aktualnych stałych klientow dno, lokaty parodia. Przy problemie najmniejszym bank sobie nie radzi. Aktualnie maja plan naprawczy ws frankowiczow jął się nie dostosują będzie słabo - trzeba zabrać swoje pieniądze i uciekać -
~Anna / 2023-04-14 18:03
Jestem wieloletnią klientką mbanku,z sentymentu aż tak długo. Niestety nasza ''przyjaźń''dobiega końca. Powód jest prosty,lekceważenie klienta, nieczyste intencje, prawie żadna pomoc w rozwiązywaniu problemów w zawiązku z prowadzeniem konta. -
~Maro / 2023-04-11 20:05
Nie mam karty do konta. Zainstalowałem aplikację bo potrzebowałem pilnie wypłacić 1000 zł w bankomacie blikiem. Zablokowali konto jak tylko chciałem wypłacić. Na infolinii niby odblokowali ale nie mogłem się ponownie Po ponownym telefonie na infolinię dowiedziałem się, że wylogowało mnie z aplikacji i ponownie aktywować mogę tylko w placówce banku. Na infolinii nie mogą zmienić z autoryzacji aplikacją na sms. Bank zablokował mi konto zostawił mnie na lodzie. Zamykam konto tam po 16 latach. ZaletybrakWadysame wady -
~Piotr / 2023-04-11 16:27
Tragedia
Zakładają blokady na konta mimo braku zajęć
Przez pomyłkę założyli mi blokadę rachunków mimo ze nie mam żadnych zajęć
Przesłałem im pismo od komornika w którym pisze ze nie ma takiego zajecia a bank to nie obchodzi
20 reklamacji
DNOZaletyBrakWadySame wady
strona 23 z 101
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »