Wadyjw.
strona 21 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~szymart / 2023-07-15 09:26
Bank jak tylko się pojawił w Polsce od razu założyłem konto. Nigdy nie miałem większych problemów. Jestem zadowolony a korzystam intensywnie z wielu usług. Porównując np. z Santander to jest o wiele lepszy. Jedyny mały minus to taki, że apk mBanku nie pozwala płacić za przejazdy MPK co np. posiada Santander. Śmiało mogę polecić ;) -
-
~ABC / 2023-07-14 13:17
Żenada w każdym zakresie to ... KOMPLEMENT. Omijać z daleka. ZaletyBRAKWadyOD A DO Z -
~Adi / 2023-07-14 10:31
Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia , system zablokował konto bo uznał że kwota 20000 pln to dużo i nie mogę sobie przelać takiej kwoty na moje drugie osobiste konto w innym banku. Nie polecam , uczciwie pracujący , obywatel polski , żaden emigrant , może gdybym był śniady to by mnie to nie spotkało . Odradzam WadyBrak pozytywów , omijać szerokim łukiem -
~Adrian Szewczyk / 2023-07-13 18:23
Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd, podczas rozmowy telefonicznej traci się bardzo dużo czasu tylko po to by finalnie nie rozwiązać problemu.
mBank zatrzymał się w rozwoju nie ma szans konkurować z innymi bankami przez swoje nieuctwo, brak kompetencji, skostniałość. Odradzam.ZaletyBrakWadySkostniałość, niekompetencja. -
~Dominika38 / 2023-07-13 15:37
Super obsługa:).......wykwalifikowana kadra, konkretne oferty ZaletyObsługaWadyBrak -
~Iwona / 2023-07-11 12:07
Bardzo trudny kontakt z pracownikami, bledne informacje, App nie pozwala na wiele operacji, i system tranzacyjny mobilny źle funkcjonuje!!!! Za każdym razem tracę dużo czasu, nie rozwiązując problemu. ZaletyNicWadyNiekompetencja -
~K. / 2023-07-09 23:32
Bank zablokowal ze "wzgledow bezpieczenstwa" karte oraz konto przy weryfikacji na 0USD dla aplikacji swiadczacej uslugi przewozu osob, mimo wczesniejszych transakcji z terytorium Stanow Zjednoczonych oraz informacji o lokalizacji z aplikacji mBank, pozostawiajac mnie z 100USD w gotowce w Stanach Zjednoczonych w drugim dniu z 8 dniowej wizyty oraz domagajac sie mojego osobistego stawiennictwa w placowce w Polsce, zeby odblokowac konto. Pan na infolinii znajac sytuacje stwierdzil, ze nie dysponuja inna mozliwoscia i z pelna premedytacja pozostawil mnie bez srodkow do zycia na innym kontynencie. Zapraszam do kontaktu osoby potraktowane w zblizony sposob na poszkodowanimbank [] proton.me , poniewaz istnieje duze prawdopodobienstow, iz moj przypadek nie jest odosobniony.
Pozdrawiam
K.Wady-opiekun konta klienta Intensiv, jeszcze nigdy nie pomogl w rozwiazaniu jakiejkolwiek sprawy
-bank bezpodstawnie blokuje dostep do konta/wlasnych srodkow nie biorac pod uwage potencjalnych strat po stronie klienta oraz konsekwencji dla niego -
~Zadowolona klientka / 2023-07-09 21:15
Nie wiem skąd się biorą te złe opinie o mBanku. Może to jednak konkurencji robota.
Ja zawsze byłam zadowoloną klientką i to się nie zmienia.ZaletyDuży wybór produktów bankowych, miła i uprzejmą obsługa i zawsze profesjonalne podejście do klienta.WadyJa żadnych wad nie widzę. -
-
~Z mBankiem od 2004 roku / 2023-07-07 22:43
Tak czytam te opinie i nie wiem o jakim mBanku to piszecie, że taki zły !!!
Konto mam od 2004 roku, mam tam zlecenia stałe, płacę BLIKIEM, zegarkiem, wypłacam w bankomatach, płacę kartami i telefonem zbliżeniowo, robię opłaty skarbowe swoje i znajomych, przelewy na telefon, logowanie profilem zaufanym do ZUS-u, obywatel.gov.pl., zmieniam limity i zabezpieczenia, itp. I zawsze działa.
A ostatnio sam zablokowałem sobie konto, błędny pin w aplikacji telefonicznej. Bardzo szybko trwa ponowna aktywacja konta (kilka minut) dosłownie. Ja polecam mBank każdemu. Mam wrażenie, że to nagonka na mBank…ZaletyPo prostu działa stabilnie o czym pisałem wyżej.Wady- brak -
~Aga / 2023-07-07 18:20
Jestem klientem banku od roku.
I nie mam zastrzeżeń ani do pracy doradców w banku ani do produktów bankowych.ZaletyMiła w pełni profesjonalna obsługa w bankuWadyBrak -
~Marek / 2023-07-07 10:28
Unikać szerokim łukiem ten bank to porażka wynoszę się jeszcze dziś na reklamację czeka się dwa tygodnie zero kontaktu ZaletyŻadnychWadyWszystkie -
~przyszły były klient :) / 2023-07-06 12:42
Podzielam opinie Pani, ktora parę postow niżej opisała sytuację z blokowaniem konta.
Od ponad 10 lat jestem klientem mbanku i jak zawsze wszystkim gopolecałem tak teraz odrazdzam zdecydowanie i sam szukam innego. Moja karta kredytowa z niewiadomych przyczyn ot tak sobie zosyała zablokowana. Dodam, ze płacę nia cały czas i była spłacona na maksimum, czyli cały dostepny limit. Prze czat odblokowac nie mozna, na infolini gada się z botem ktory nie rozumie co się do niego mówi. UCIEKAĆ Z DALEKA!!! co wiecej limit w koncie 25% !!! gdzie ustawowo nie moze przekroczyć 20% wiec tez TYLKO tyle pobieraja, rownolegle w Santanderze limit oprocentowany na niecałe 13 %.WadyBlokuja bez przyczyny karty klredytowe. Limit oprocwentowany powyżej dopuszczonej przez Panstwo wysokości, mianowicie 25% -
~rp / 2023-07-05 17:36
Najgorszy bank jaki znam, przy kredycie zmusza do założenia konta. Op laty za kartę oraz wypłaty z bankomatów. Nie polecam. I ci ag le reklamy na Ukraine, przesada. ZaletybrakWadydo bani -
~MM / 2023-07-04 15:39
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!
Nie polecam !!!
Trzymać się z daleka !!!ZaletyBRAKWadySAME -
~Wiewióra / 2023-07-04 12:08
Niestety nie sprawdzają skąd są pieniądze i przesyłają do komorników przelewy np. 500+ itp moim przypadku był to dodatek pielęgnacyjny na syna. ZaletyPanie oddziale do którego chodzę bardzo pomocne i miłe.WadyNie sprawdzają pochodzenia pieniędzy. -
~Pavel / 2023-07-02 10:48
To find most of the app tools you need to spend more than 10 minutes in the app; Receiving cashback takes not more than 90 days (I've been waiting for 28 days since purchase and still haven't got the cashback); Integrated app chat is dead. No one responds to me within 20-40 minutes; App navigation instructions are different in different MBank sources; A lot of spam messages ... WadyMBank pays clients for good reviews -
-
~obsługa klienta / 2023-07-01 14:35
Najgorszy bank na świecie !!!!! nie polecam nikomu zakładać wogole nikomu -
~Lucja / 2023-06-30 13:43
Obsługa uśmiechnięta, sprawnie pomogli mi rozwiązać mój problem. -
~Anna W. / 2023-06-30 12:06
Zalozylam konto w banku wspolne z mezem. Wszystko pieknie, przez kuriera dokumenty. No cudo. Uruchomilam aplikacje, przelalam ze swojego konta do mbanku 10 zl. I blokada. Na infolinii pani uparcie, ze to zabezpiecznie i, ze konieczna wizyta osobista. Do banku ciagu paru godzin wplynela jedna z wyplat. Zablokowane. W koncu jedziemy do punktu. Pani: bank dba o klienta i zablokował konto ze wzgledu na niebezbieczne transkacje. Przypominam - transakcja na 10 zl. Zamykamy konto, żądamy odblokowania i tu komunikat: odblokują do 10 dni. Oznajmilam, ze nie wyjdę dopoki nie odblokuja i nie zwroca mi moich pieniedzy. Pani: prosze zlozyc skarge. Finalnie nie wyszlam. Odblokowali po 50 minutach. Pani kierowniczka psioczyla, ze przeze mnie musi zosttac 30 min dluzej w banku.
Podsumowujac: bylam klienka mbanku kilkanascie godzin. I w tym czasie zablokowano mi konto ze wzgledu na niebezpieczne operacje wysokosci 10 zl. Nie polecam
Po 1 gwiazdce daje, bo inaczej nie przejdzie. Nalezy sie zeroZaletyBrakWadyBlokowanie konta bez przyczyny, dlugie oczekiwanie na odblokowanie, zawłaszczenie w tym czasie pieniedzy klienta -
~Ola / 2023-06-29 21:31
Jestem klientem mBanku od 2002 roku. Zawsze byłam zadowolona, choć dopiero od kilku lat mam "swoją" panią, Panią Zuzannę. Zawsze miła, uśmiechnięta, kompetentna. Zawsze doradzi i pomoże. Polecam Szczerze (placówka w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska) Zaletyłatwa i czytelna obsługa konta, życzliwa opieka mojego opiekuna w siedzibie banku
strona 21 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »