Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2030 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~szymart / 2023-07-15 09:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Bank jak tylko się pojawił w Polsce od razu założyłem konto. Nigdy nie miałem większych problemów. Jestem zadowolony a korzystam intensywnie z wielu usług. Porównując np. z Santander to jest o wiele lepszy. Jedyny mały minus to taki, że apk mBanku nie pozwala płacić za przejazdy MPK co np. posiada Santander. Śmiało mogę polecić ;)
    Wadyjw.
  • ~ABC / 2023-07-14 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada w każdym zakresie to ... KOMPLEMENT. Omijać z daleka.
    ZaletyBRAK
    WadyOD A DO Z
  • ~Adi / 2023-07-14 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank z jakim miałem kiedykolwiek do czynienia , system zablokował konto bo uznał że kwota 20000 pln to dużo i nie mogę sobie przelać takiej kwoty na moje drugie osobiste konto w innym banku. Nie polecam , uczciwie pracujący , obywatel polski , żaden emigrant , może gdybym był śniady to by mnie to nie spotkało . Odradzam
    WadyBrak pozytywów , omijać szerokim łukiem
  • ~Adrian Szewczyk / 2023-07-13 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy niekompetentni, wprowadzają w błąd, podczas rozmowy telefonicznej traci się bardzo dużo czasu tylko po to by finalnie nie rozwiązać problemu.
    mBank zatrzymał się w rozwoju nie ma szans konkurować z innymi bankami przez swoje nieuctwo, brak kompetencji, skostniałość. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadySkostniałość, niekompetencja.
  • ~Dominika38 / 2023-07-13 15:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Super obsługa:).......wykwalifikowana kadra, konkretne oferty
    ZaletyObsługa
    WadyBrak
  • ~Iwona / 2023-07-11 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudny kontakt z pracownikami, bledne informacje, App nie pozwala na wiele operacji, i system tranzacyjny mobilny źle funkcjonuje!!!! Za każdym razem tracę dużo czasu, nie rozwiązując problemu.
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~K. / 2023-07-09 23:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank zablokowal ze "wzgledow bezpieczenstwa" karte oraz konto przy weryfikacji na 0USD dla aplikacji swiadczacej uslugi przewozu osob, mimo wczesniejszych transakcji z terytorium Stanow Zjednoczonych oraz informacji o lokalizacji z aplikacji mBank, pozostawiajac mnie z 100USD w gotowce w Stanach Zjednoczonych w drugim dniu z 8 dniowej wizyty oraz domagajac sie mojego osobistego stawiennictwa w placowce w Polsce, zeby odblokowac konto. Pan na infolinii znajac sytuacje stwierdzil, ze nie dysponuja inna mozliwoscia i z pelna premedytacja pozostawil mnie bez srodkow do zycia na innym kontynencie. Zapraszam do kontaktu osoby potraktowane w zblizony sposob na poszkodowanimbank [] proton.me , poniewaz istnieje duze prawdopodobienstow, iz moj przypadek nie jest odosobniony.

    Pozdrawiam
    K.
    Wady-opiekun konta klienta Intensiv, jeszcze nigdy nie pomogl w rozwiazaniu jakiejkolwiek sprawy
    -bank bezpodstawnie blokuje dostep do konta/wlasnych srodkow nie biorac pod uwage potencjalnych strat po stronie klienta oraz konsekwencji dla niego
  • ~Zadowolona klientka / 2023-07-09 21:15
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skąd się biorą te złe opinie o mBanku. Może to jednak konkurencji robota.
    Ja zawsze byłam zadowoloną klientką i to się nie zmienia.
    ZaletyDuży wybór produktów bankowych, miła i uprzejmą obsługa i zawsze profesjonalne podejście do klienta.
    WadyJa żadnych wad nie widzę.
  • ~Z mBankiem od 2004 roku / 2023-07-07 22:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Tak czytam te opinie i nie wiem o jakim mBanku to piszecie, że taki zły !!!
    Konto mam od 2004 roku, mam tam zlecenia stałe, płacę BLIKIEM, zegarkiem, wypłacam w bankomatach, płacę kartami i telefonem zbliżeniowo, robię opłaty skarbowe swoje i znajomych, przelewy na telefon, logowanie profilem zaufanym do ZUS-u, obywatel.gov.pl., zmieniam limity i zabezpieczenia, itp. I zawsze działa.
    A ostatnio sam zablokowałem sobie konto, błędny pin w aplikacji telefonicznej. Bardzo szybko trwa ponowna aktywacja konta (kilka minut) dosłownie. Ja polecam mBank każdemu. Mam wrażenie, że to nagonka na mBank…
    ZaletyPo prostu działa stabilnie o czym pisałem wyżej.
    Wady- brak
  • ~Aga / 2023-07-07 18:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem banku od roku.
    I nie mam zastrzeżeń ani do pracy doradców w banku ani do produktów bankowych.
    ZaletyMiła w pełni profesjonalna obsługa w banku
    WadyBrak
  • ~Marek / 2023-07-07 10:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać szerokim łukiem ten bank to porażka wynoszę się jeszcze dziś na reklamację czeka się dwa tygodnie zero kontaktu
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkie
  • ~przyszły były klient :) / 2023-07-06 12:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Podzielam opinie Pani, ktora parę postow niżej opisała sytuację z blokowaniem konta.
    Od ponad 10 lat jestem klientem mbanku i jak zawsze wszystkim gopolecałem tak teraz odrazdzam zdecydowanie i sam szukam innego. Moja karta kredytowa z niewiadomych przyczyn ot tak sobie zosyała zablokowana. Dodam, ze płacę nia cały czas i była spłacona na maksimum, czyli cały dostepny limit. Prze czat odblokowac nie mozna, na infolini gada się z botem ktory nie rozumie co się do niego mówi. UCIEKAĆ Z DALEKA!!! co wiecej limit w koncie 25% !!! gdzie ustawowo nie moze przekroczyć 20% wiec tez TYLKO tyle pobieraja, rownolegle w Santanderze limit oprocentowany na niecałe 13 %.
    WadyBlokuja bez przyczyny karty klredytowe. Limit oprocwentowany powyżej dopuszczonej przez Panstwo wysokości, mianowicie 25%
  • ~rp / 2023-07-05 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank jaki znam, przy kredycie zmusza do założenia konta. Op laty za kartę oraz wypłaty z bankomatów. Nie polecam. I ci ag le reklamy na Ukraine, przesada.
    Zaletybrak
    Wadydo bani
  • ~MM / 2023-07-04 15:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam !!!
    Trzymać się z daleka !!!
    Nie polecam !!!
    Trzymać się z daleka !!!
    Nie polecam !!!
    Trzymać się z daleka !!!
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~Wiewióra / 2023-07-04 12:08
    Ocena: 4.00 / 5
    Niestety nie sprawdzają skąd są pieniądze i przesyłają do komorników przelewy np. 500+ itp moim przypadku był to dodatek pielęgnacyjny na syna.
    ZaletyPanie oddziale do którego chodzę bardzo pomocne i miłe.
    WadyNie sprawdzają pochodzenia pieniędzy.
  • ~Pavel / 2023-07-02 10:48
    Ocena: 1.67 / 5
    To find most of the app tools you need to spend more than 10 minutes in the app; Receiving cashback takes not more than 90 days (I've been waiting for 28 days since purchase and still haven't got the cashback); Integrated app chat is dead. No one responds to me within 20-40 minutes; App navigation instructions are different in different MBank sources; A lot of spam messages ...
    WadyMBank pays clients for good reviews
  • ~obsługa klienta / 2023-07-01 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy bank na świecie !!!!! nie polecam nikomu zakładać wogole nikomu
  • ~Lucja / 2023-06-30 13:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Obsługa uśmiechnięta, sprawnie pomogli mi rozwiązać mój problem.
  • ~Anna W. / 2023-06-30 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalozylam konto w banku wspolne z mezem. Wszystko pieknie, przez kuriera dokumenty. No cudo. Uruchomilam aplikacje, przelalam ze swojego konta do mbanku 10 zl. I blokada. Na infolinii pani uparcie, ze to zabezpiecznie i, ze konieczna wizyta osobista. Do banku ciagu paru godzin wplynela jedna z wyplat. Zablokowane. W koncu jedziemy do punktu. Pani: bank dba o klienta i zablokował konto ze wzgledu na niebezbieczne transkacje. Przypominam - transakcja na 10 zl. Zamykamy konto, żądamy odblokowania i tu komunikat: odblokują do 10 dni. Oznajmilam, ze nie wyjdę dopoki nie odblokuja i nie zwroca mi moich pieniedzy. Pani: prosze zlozyc skarge. Finalnie nie wyszlam. Odblokowali po 50 minutach. Pani kierowniczka psioczyla, ze przeze mnie musi zosttac 30 min dluzej w banku.
    Podsumowujac: bylam klienka mbanku kilkanascie godzin. I w tym czasie zablokowano mi konto ze wzgledu na niebezpieczne operacje wysokosci 10 zl. Nie polecam
    Po 1 gwiazdce daje, bo inaczej nie przejdzie. Nalezy sie zero
    ZaletyBrak
    WadyBlokowanie konta bez przyczyny, dlugie oczekiwanie na odblokowanie, zawłaszczenie w tym czasie pieniedzy klienta
  • ~Ola / 2023-06-29 21:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem klientem mBanku od 2002 roku. Zawsze byłam zadowolona, choć dopiero od kilku lat mam "swoją" panią, Panią Zuzannę. Zawsze miła, uśmiechnięta, kompetentna. Zawsze doradzi i pomoże. Polecam Szczerze (placówka w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska)
    Zaletyłatwa i czytelna obsługa konta, życzliwa opieka mojego opiekuna w siedzibie banku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2030
PEKAO SA
Ocena: 1.82, ilość opinii: 1547
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1218
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 982
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.77, ilość opinii: 946
PKO Bank Polski
Ocena: 2.73, ilość opinii: 908
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027