Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2048 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.72
  • Obsługa klienta
    1.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2023-09-01 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z bankiem to jest jakiś nieśmieszny żart. wszystkich problemów z pakietem aktywacyjnym nie da się nawet zliczyć. przejście procesu identyfikacyjnego na infolinii to samo. BRAK SŁÓW! stanowczo odradzam mbank. a dodam, że mam w tym banku jedynie raty do spłaty i tyle mam z nimi przygód, ile nie miałem z żadnym innym bankiem.
    Zaletybrak zalet
    Wadykontakt, system ratalny, infolinia, identyfikacja
  • ~Anna lukasz / 2023-08-31 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka z tym bankiem mBank jednym słowem lekceważenie człowieka bez kompetencji rozwiązanie jakiejś sprawy z reklamacji to po jednej na dzień biorą opłaty nie słusznie za kartę chociaż jest płacone na bieżąco nie uprzejmi zmianam na inny bank bo to jest same dno nie polecam nikomu tego banku fatalne oferty lekceważenie człowieka
    Zalety10000000
    Wady10000000
  • ~Małgorzata / 2023-08-30 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy klientami mBank-u w Poznaniu oddz. na ul. Roosevelta 22.Polecamy ten oddział z uwagi na przemiłą,kompetentną i bardzo pomocną obsługę.W szczególności na uwagę zasługuje Pani Natalia Lemańska,która wiele razy pomogła nam rozwikłać problemy i zawsze bardzo chętnie i w profesjonalny sposób służyła nam pomocą.
    ZaletyKompetencja,profesjonalizm,
    WadyBrak
  • ~user / 2023-08-29 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz gorszy poziom obslugi klienta. Duze oplaty i prowizje. Mala liczba placowek, bankomatow. Slaba oferta.
  • ~nkvch / 2023-08-28 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Gówno! Kurs wymiany walut w aplikacji gówno. Dzwonią co pare tygodni pogadać o jakości obsługi i nie da się uciec od tych ich rozmów. Nie można pobrać potwierdzenia przelewu dopóki nie zostanie zrealizowany (na następny dzień roboczy) - co to w ogóle jest? Czemu inne banki potrafią a ten nie?
    Zaletytanio
    Wadygówno
  • ~Agata / 2023-08-27 15:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo prefesjonalna obsługa, duża kultura i wiedza. Pani Katarzyna zawsze słuzy pomocą. Polecam.
    ZaletyŚwietny kontakt
    WadyBrak
  • ~Marcin / 2023-08-22 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank rok temu zabrał mi z konta 76 000 zł ,na koncie ani nie mialem pieniędzy ani debetu pieniądze sobie wziol z nikąd wczoraj zablokował konto firmowe i zostawił mnie zupełnie bez środków do życia nie mogę opłacić podatków zusu nic kompletnie
  • ~Zawiedziona niedoszła klientka / 2023-08-22 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pozwala na założenie konta przez aplikację. Chwali się hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )". Jedno wielkie oszustwo. Założenie konta - upierdliwe, aplikacja kilkukrotnie wyrzuca klienta podczas podawania danych czy nagrywania dowodu osobistego, trzeba za każdym razem zaczynać proces od nowa. Od razu widać, że aplikacja niedopracowana i stwarza problemy. Przetworzenie danych, żeby otworzyć konto - 4 dni. Strasznie długi termin (u konkurencji (dowód przesyłany może pół godziny później tego samego dnia, więc okoliczności analogiczne) weryfikacja trwała 5 minut).

    Dopiero potem zaczyna się zabawa. Podczas logowania do banku - mBank wyłudza dane w postaci listy urządzeń, które dana osoba posiada - modeli laptopów, smartfonów itp. Do czego miałaby im służyć taka lista, nikt nie uzasadnił.
    Kontakt z konsultantem na stronie banku to dramat - konsultant niekompetentny, ale po kolei.
    Wysyłam zapytanie o 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, bank je otrzymał, ale idąc za hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" taki wniosek można złożyć TYLKO OSOBIŚCIE W PLACÓWCE, ALBO POCZTĄ. Tak wygląda pełna mobilność banku, nie działa już w pierwszym kroku.
    Zdalnie można tylko zamknąć konto - w dzień jego otworzenia - co jest według konsultanta darmowe, a to znaczy, że trzeba oczywiście zapłacić za kartę (której się jeszcze nie otrzymało). O innych kosztach konsultant nie mówił, ale nie deklarował, że ich nie ma.
    No dobra, wiele deklaracji banku na czacie, to pytanie do konsultanta - w jaki sposób zapisać historię czatu, odstąpię od umowy albo zamknę konto, to warto mieć dowód deklaracji banku. Nie da się (oczywiście), ale przecież historia czatu jest CAŁY CZAS DOSTĘPNA. Kolejne pytanie - w jaki sposób jest dostępna po zamknięciu konta/odstąpieniu od umowy, wtedy CAŁY CZAS DOSTĘPNA OZNACZA OCZYWIŚCIE NIEDOSTĘPNA. Pan zdziwiony, że coś jest nie tak i że chciałabym kopię.
    No to prośba o przesłanie tych deklaracji banku na maila, żebym miała historię - Pan nie może wysłać maila, a mail z opisem procesu i kosztów odstąpienia od umowy/zamknięcia konta to USŁUGA DODATKOWO PŁATNA.

    Najgorszemu wrogowi takiego banku nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyUkryte koszty, Brak informacji o usługach i opłatach, Niekompetentna obsługa, Nieuczciwe podejście do klienta, Stwierdzenie "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" jest kłamstwem i oszustwem
  • ~ELA / 2023-08-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i oszuści ,wyłudzają pieniądze od klientów, wydawając niezgodne z zamówieniami dokumenty. Pobierają duże opłaty a nie można uzyskać swoich danych bankowych .NIE POLECAM ,NIGDY WIĘCEJ MBANK !!!!!!!
  • ~Jaro / 2023-08-18 00:56
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE Polecam. Dlaczego?
    Podczas urlopu w Chorwacji chciałam złożyć reklamację na pobrana prowizję (w koncie eur) dzwoniąc z aplikacji mobilnej. Konsultant zarządal weryfikacji, po czym stwierdził że weryfikacja przebiegła nieprawidłowo i zablokował dostęp do wszystkich możliwych kont (EUR,pln). A więc w jednej chwili zostaliśmy odcięci od środków finansowych.
    Następnie dowiedzieliśmy się że w celu odblokowania/weryfikacji mam stawić się w placówce mBanku, naturalnie w Polsce.
    Gdyby nie awaryjne konto męża, to wracalibysmy prawdopodobnie stopem do Polski.
    To chyba dlatego że mieliśmy czelność zawracać głowę konsultanta w dzień ustawowo wolny od pracy.
    Moim zdaniem weryfikacja była prawidłowa, natomiast na żądanie odtworzenia (podobno) nagrywanej rozmowy, otrzymaliśmy odmowe.
    Konsultant w tym banku może decydowac o wszystkim blokujac dostęp do wszelkich środków w tym banku, a cofnąć tej decyzji nie ma możliwości przez mlinie. Dlatego przestrzegam bo na pierwszy rzut oka jest tanio,lecz ostatecznie mozna znalezc sie b.trudnej sytuacji bedac zdany wyłącznie na ten bank.
    Zamykam wszystkie konta, wynosząc się do konkurencji, a w skrajnym przypadku wolę inne waluty w skarpecie przechowywać.
    Przy okazji: żeby w Chorwacji wypłacić bezprowizyjnie pieniądze z bankomatu trzeba się sporo nachodzić: 99% bankomatów, łącznie z euronet, pobiera prowizję od 4 do 8 eur od operacji - a zgodnie z info na stronach mbank, wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe.
    ZaletyChwilowo nie dostrzegam.
    Wady30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Brak kompetencji konsultantów, wraz nagłym odłożeniem sluchawki w trakcie rozmowy.
    Brak wyraźnej informacji o opłatach za operacje.
  • ~Prosty Człowiek / 2023-08-14 16:19
    Ocena: 1.67 / 5
    W placówce w której zakładałem konto pracują osoby niekompetentne, konto które miało być darmowe, otrzymałem na nie opłaty za usługi których mi nie przedstawiono i przy każdym kontakcie okazywało się że te same pieniądze mi znikały z 3 innych przyczyn. Przy zakładaniu konta klient mógł wybrać sobie coś ala podarunek w postaci "karta podarunkowa do sklepu Allegro o wartości 100zł", "karta podarunkowa do sklepu Reserved o wartości 100 zł" oraz "Głośnik JBL Go". W moim przypadku wziąłem opcje 100 zł do sklepu Reserved, okazało się że na karcie zamiast 100 zł, jest 50 zł. Po kontakcie w placówce mBanku okazało się że powinienem dostać 2 karty na których powinno być po 50 zł. Kazano mi czekać na kontakt z osobą która zakładała mi konto (do tej pory się nie odezwali).
    Zalety- Jeden na 40 pracowników podchodzi do sprawy bardzo dobrze i tak jak się powinno
    Wady- Klient nie dostaję większości informacji przy zakładaniu konta,
    - (W moim przypadku) Klient jest okradany poprzez niewiedzę,
    - Obsługa albo nie zna się na rzeczy albo świadomie okrada klienta
  • ~Iwona / 2023-08-14 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudna współpraca,osoby odpowiadające na telefony nie znają swojej pracy!!!!
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Kacper / 2023-08-11 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis jest absolutnie nieintuicyjny. Zacznę od tego że zniszczył mi sie telefon, to dosyć istotne bo miałem tam hasło do serwisu oraz włączoną mobilną autoryzację. Gdy zdobyłem nowy telefon, naturalnie chciałem sie zalogować, problem był w tym że jedyne co pamiętałem to Identyfikator. Wiec z braku innej opcji po prostu chciałem odzyskać dostęp do konta. Krótka piłka, ja im podaje potrzebne dane, oni wysyłają plik pdf z tymczasowym hasłem i kod sms do jego odszyfrowania, loguje sie tymi danymi i w takiej sytuacji serwis wymaga ustawienia nowego hasła, więc ustawiam i tu sie zaczeła spirala problemów, serwis wymaga autoryzacji na urządzeniu, które jest zniszczone. I tu sie zdziwiłem, nie było żadnej innej opcji do wyboru (z tego co sie dowiedziałem to powinien być kod SMS) albo autoryzacja, albo się nie zalogujesz. W sieci nic sie nie dowiedziałem, napisałem na mailu do mbanku i doradzono mi abym najpierw sie zalogował do aplikacji mobilnej, w aplikacji mobilnej miałem na mój numer telefonu otrzymać kod (dzwoni do ciebie jakiś bot i ci kod dyktuje) problem w tym że żadnego telefonu do mnie nie było, nic. Wiecej sie nie dowiedziałem. Serwis nie pomógł, na infolinii sie nic nie dowiedzialem (w aplikacji mozna jako taką mstode weryfikacji wysłać smsa na dany numer, ale raz że ten sms jest płatny, a dwa po wyslaniu tego smsa dowiedzialem się, że wyslalem go z numeru niezarejestrowanego na koncie mbank (przypominam, że na ten sam numer dostałem wcześniej kod sms do odszyfrowania pdf-a) tyle, do tej pory nie udalo sie dostac do konta a ja juz zdazylem zalozyc nowe w innym banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania problemem, nielogiczne metody weryfikacji.
  • ~zbig / 2023-08-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wiadomo każdy bank walczy o klienta. W wypadku mbank-u to chyba nie jest priorytet. Chciałem założyć konto w oddziale w Warszawie na Rondzie Wiatraczna. Z sali obsługi po dłuższym oczekiwaniu zostałem przerzucony na piętro bo ponoć miało być szybciej. Po ok 0,5 godz oczekiwania zrezygnowałem. Dobry przykład jak się zdobywa klientów.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~kaer / 2023-08-09 21:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Ponieważ wymieniłam telefon musiałam zainstalować aplikację mBanku w nowym telefonie.
    ZaletyPracownik w mBanku w Tychach kompetentny,
    empatyczny .Bez problemu załatwiłam sprawę z którą przyszłam
    WadyBrak
  • ~Andrzej / 2023-08-08 23:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawiedliśmy się wraz z żona na całej lini na tym banku Chcieliśmy wymienić walutę na cinkciarz pl na kwotę 100 tys zł lecz mBank zablokował nam konto i od kilku dni jesteśmy na pożyczanych pieniądzach Ten bank to złodzieje Nie polecam naprawdę
    WadyZero kontaktu ze strony banku
  • ~Rozczarowana / 2023-08-04 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W piśmie wypowiadającym umowę informacja, że jeżeli na rachunkach bankowych znajdują się jakieś środki należy je przeksięgować. Ponad pół godziny zajęło ustalenie przez infolinię, że to tylko takie ogólne sformułowanie i w noim przypadku nie ma żadnych środków. W międzyczasie zostałam poinformowana, że powinnam aktywować rachunek internetowy albo zainstalować aplikację mbank pomimo, że od razu powiedziałam, że od kilku lat nie korzystam z tego banku i nie zamierzam korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyNiezrozumiałe procedury
  • ~Jarek / 2023-08-04 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia niekompetentna nie jest w stanie udzielić informacji o rachunku bankowym. Wchodząc w dyskusję przytacza pseudoprawne argumenty. nie uznaje kontrargumentów i przerywa połączenie. zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna infolinia , kontakt utrudniony ,
  • ~Arek / 2023-08-03 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetencja w placówce na Ostrobramskiej w Warszawie.
  • ~Domi / 2023-08-02 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem bezpieczenstwo- ale zmienilam nr telefonu i teraz nie moge nigdzie wejsc, bo mmam zatwierdzic logowanie na aplikacji, to jest jakiś zart.
    czekasz na infolinii 20 min po czym pracownik sie rozlacza :))))
    Kazda jedma rzecz wymaga telefonu - zenujace
    Obsluga bankowowsci internetowej nie jest prosta jezeli kazdy krok jest uzależniony od rozmowy z konsultantem
    WadyWszystko - najlepiej niech wszystko zmienią, albo odeja z rynku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2048
PEKAO SA
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1559
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.87, ilość opinii: 1226
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.78, ilość opinii: 1006
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 987
PKO Bank Polski
Ocena: 2.75, ilość opinii: 927
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4774
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4555
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3999
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3210
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3090