WadyZero kontaktu ze strony banku
strona 20 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Andrzej / 2023-08-08 23:18
Zawiedliśmy się wraz z żona na całej lini na tym banku Chcieliśmy wymienić walutę na cinkciarz pl na kwotę 100 tys zł lecz mBank zablokował nam konto i od kilku dni jesteśmy na pożyczanych pieniądzach Ten bank to złodzieje Nie polecam naprawdę -
-
~Rozczarowana / 2023-08-04 16:11
W piśmie wypowiadającym umowę informacja, że jeżeli na rachunkach bankowych znajdują się jakieś środki należy je przeksięgować. Ponad pół godziny zajęło ustalenie przez infolinię, że to tylko takie ogólne sformułowanie i w noim przypadku nie ma żadnych środków. W międzyczasie zostałam poinformowana, że powinnam aktywować rachunek internetowy albo zainstalować aplikację mbank pomimo, że od razu powiedziałam, że od kilku lat nie korzystam z tego banku i nie zamierzam korzystać. ZaletyBrakWadyNiezrozumiałe procedury -
~Jarek / 2023-08-04 09:58
Infolinia niekompetentna nie jest w stanie udzielić informacji o rachunku bankowym. Wchodząc w dyskusję przytacza pseudoprawne argumenty. nie uznaje kontrargumentów i przerywa połączenie. zdecydowanie nie polecam ZaletybrakWadyniekompetentna infolinia , kontakt utrudniony , -
~Arek / 2023-08-03 13:17
Niekompetencja w placówce na Ostrobramskiej w Warszawie. -
~Domi / 2023-08-02 18:04
Rozumiem bezpieczenstwo- ale zmienilam nr telefonu i teraz nie moge nigdzie wejsc, bo mmam zatwierdzic logowanie na aplikacji, to jest jakiś zart.
czekasz na infolinii 20 min po czym pracownik sie rozlacza :))))
Kazda jedma rzecz wymaga telefonu - zenujace
Obsluga bankowowsci internetowej nie jest prosta jezeli kazdy krok jest uzależniony od rozmowy z konsultantemWadyWszystko - najlepiej niech wszystko zmienią, albo odeja z rynku -
~Ola / 2023-08-01 21:36
Dramat. Dramat. Dramat... placówki mBanku w Lublinie to totalna porażka i kpina Osoby bez kompetencji, bez kultury osobistej.Jakies małolatki jak z łapanki, niby pracownice banku. Jestem w szoku. złożone skargi. Omijać szerokim łukiem. Obsługa w tym banku poniżej O. Jak klient wyraża chęci
wzięcia kredytu bank jest przeKochany. Jak klient chce nadplacic lub spłacić , nagle nic nie widza,nie mają kalkulatorow, nie nie mogą przeliczyć. Nawet nie umieją powiedzieć czy kredyt ma oprocentownsie zmienne czy Stałe. Hit Jeszcze parę miesięcy i kończę współpracę z tym bankiem raz na zawsze. Porażka.ZaletyBrakWadyWad tyle że brakuje rubryk -
~Natalia / 2023-07-31 11:36
Liczy się dla nich pobranie zgody na przetwarzanie danych osobowych i założenie konta, po tym - nie istniejesz dla nich. Zero pomocy, nie sposób skontaktować się z pracownikiem infolinii, tam pracuje chyba tylko bot Marek, który pomimo swych ograniczeń jest z nich wszystkich najmądrzejszy. Nie polecam, oszuści, wyzyskiwacze i nawet telefonu odebrać nie potrafią. Zachęcam do składania reklamacji i pociągania banku do odpowiedzialności karnej. W obecnych czasach warto walczyć o swoje. ZaletyBrak. Nawet konta nie założysz w 100 procentach online.WadyCały bank, system i pracownicy. -
~Marek / 2023-07-28 20:11
Dziadostwo najwyższej klasy omijać szerokim łukiem ZaletyBot mądrzejszy jak doradcyWadyZbyt wiele -
-
~Daniel / 2023-07-26 00:52
Kredyt w mbank. Zmienili nazwę na mbank hipoteczny chyba tylko po to by wyciągnąć od starych klientów dodatkowe pieniądze. Ubezpieczenie nieruchomości również w mbank, tak by uniknąć problemów… a po zmianie nazwy banku w cesji została stara i została odrzucona weryfikacja a co za tym idzie zwiększona marża. Proszę sprawdźcie to w swoim przypadku. Takie rzeczy nie dzieją się z przypadku. Sami stworzyli problem a następnie chcą karać klienta. ZaletyObecnie przestałem je dostrzegać. Do niedawna bezproblemowośćWadyWyciąganie pieniędzy od klienta przez sztucznie generowane problemy -
~Kamila/Gr / 2023-07-24 15:28
Pieniądze znikają z konta, złodziej kradnie, dzwonię po 20 sekundach na infolinię, aby ochronić swoje środki, bank - pracownica informuje mnie, że teraz może zablokować, ale to co już złodziej ukradł (oszustwo olx), to już nie ich wina i oni mają czas aby rozliczyć transakcję z REVOLUT - Bank współpracuje ze złodziejami, puszcza im pieniądze, pomimo, że zgłosiłam oszustwo i przestępstwo internetowe. Policja przyjęła zgłoszenie i czekam - szczerze mówiąc na pisemko standardowe o umorzeniu.
Bank odpowiada za bezpieczeństwo moich środków - mam zablokowane konto i nie chcą mi go odblokować - mam pamiętać wszystkie swoje telefony od 2028 roku, na których miałam aplikację zainstalowaną bankową.
Niekompetentna i bardzo butna pracownica banku - po mojej klaryfikacji wypowiedzi potwierdziła, że
'TAK przelejemy/puścimy pieniądze złodziejowi, a Pani może czekać, aż Prawidłowo (nie dodała, że z sukcesem jeszcze tylko) rozliczymy transakcję i może sobie Pani złożyć reklamację.
Złożyłam zaraz jak otrzymałam sms, że prawidłowo rozliczona i zaksięgowana transakcja kartą (nic nie kupowałam - okradli mnie na 9500 zł, z karty - zaznaczam, na koncie miałam tylko 0,19 zł - włamali się na konto i przelali sobie z oka 20000 zł w tytule wpisując limit i ukradli maksymalny limit na karcie 9500 zł).
Bank nie zabezpieczył moich pieniędzy - zadzwoniłam w tej samej minucie co kradli.
DLACZEGO BANK nie zablokował automatycznie karty?
Dlaczego nie ma zabezpieczenia ????
Dlaczego nikt nie zadzwonił sprawdzić, czy ja coś kupuję aż za tak dużą kwotę.
REVOLUT DUBLIN - wszyscy mówię, że nie do odzyskania - ale ja tego nie odpuszczę!!!!!
Pójdę do Telewizji i do KNF, nie może tak być, że BANK - zaufana instytucja pozwala na kradzież z konta i nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności!!!!!!!!
Zgłosiłam sprawę na Policję i do innych organów zajmujących się cyberprzestępczością.
Reklamacja, którą złożyłam została rozpatrzona po niespełna kilku godzinach - a mają niby 30 dni - dla mnie negatywnie.
Pracownica na m-linii 3-krotnie zagwarantowała mi, że bank zwróci mi te pieniądze.Zaletyżadnych zaletWady-brak kompetencji pracowników
-brak odpowiedzialności
-brak zabezpieczeń i ochrony
-brak profesjonalizmu
-brak przyzwoitości
-brak cech banku
-brak cech instytucji zaufania społecznego
-obracają moimi pieniędzmi i nie chronią ich przed złodziejami -
~Anna / 2023-07-21 13:29
Bardzo dawno nie spotkałam się z tak przyjazną i kompetentną obsługą . Zainteresowanie Dyrektora oczekującymi do obsługi osobami. Zaletyszybka obsługa, duża wiedza pracownika.Wadybrak -
~k. / 2023-07-21 09:17
Skradziono pieniądze z mojego konta, bank uznał, że jest to moja wina. Zarzucili mi niedbalstwo, co śmieszne mój prawnik twierdzi, że przez niedbalstwo ze strony banku rozumiane jest podawanie danych do konta bankowego, czego nie zrobiłam. Walka z bankiem trwa od ponad miesiąca, co jest dla mnie w tym wszystkim najgorsze? Fakt, iż po zakończeniu działań banku związanych z reklamacją musiałam odblokować konto, żeby policja mogła stwierdzić z jakiego urządzenia zostały wykonane przelewy, ponieważ bank nie udzieli mi takich informacji. Jak śmieszna jest polityka banku, oszust mógł wyczyścić mi konto w przeciągu jednej minuty, a ja nie mogę nawet dostać informacji z jakiego urządzenia to wyszło. Mało jeszcze po całej sytuacji moje uwierzytelnienie trwało 2h, musieli mieć pewność, że ja to na pewno ja. Szkoda, że już po fakcie. Wady-niekompetentna obsługa w placówce
-bank nie udziela właścicielom rachunku potrzebnych informacji
-słabe zabezpieczenia banku
-wymigiwanie się od odpowiedzialności, za swój błąd -
~Paloma / 2023-07-20 12:27
Niepolecam porażka miałam zawsze wysokie wpływy na konto poczym dostaje informacje o wypowiedzeniu konta ponieważ mój pracodawca zmienił przy ostatnim moim przelewie konto i się doczepili z kad taki przelew wysłałam wytłumaczenie ale niestety reklamacja została odrzucona porażka niedbaja o to aby klient z nimi został tylko najlepiej usuną nievhve mieć z tym bankiem nic wspólnego, a za polecenie konta nadal pieniędzy nieotrzymalam bujda i nic więcej -
~Czesiek / 2023-07-19 20:53
Najdroższe kredyty, najdroższe konta, beznadziejna oferta lokat. Dodzwonić się na infolinię po wprowdzeniu bota graniczy z cudem. Załatwić coś w placówce jest praktycznie nie możliwe bo pracownicy w ogóle nienposiadają wiedzy. To jest bardziej zakład pracy chronionej niż bank. Żeby tam pracować to chyba wystarczy oddychać samodzielnie i to już wystarczy. ZaletyBrakWadyOferta, infolinia, pracownicy w placówkach -
~justdoit / 2023-07-19 15:58
Chciałam założyć konto dla Spółki z o.o.. Konto zostało założone w 5 dni (to znacznie dłużej niż u konkurencji). Wystawiliśmy faktury klientom i jeden z nich zadzwonił do nas z informacją, że nie może zrobić przelewu, bo konto ponoć nie jest aktywne. Bank oczywiście nas o tym nie poinformował. Pomimo codziennych telefonów do banku, nadal nie zostało ono aktywowane. Powód blokady: REGON został dodany później, nie podczas podpisywania umowy. Kiedy bank ma zamiar odblokować konto? "Do 30 dni" xD. Dziecinada ze strony mBanku. Wadytrzeba się o wszystko prosić po kilkanaście razy, blokady konta bez wcześniejszej informacji -
~Jacek / 2023-07-19 12:49
Chciałem założyć konto oszczędnościowe z kontem osobistym z bonusami. Można było tylko przez selfie. Ponieważ nie za bardzo się na tym znałem pojechałem do placówki w Poznaniu. Miało to trwać 15 min.Z pomocą pracownicy banku robiłem sobie zdjęcia,nagrywałem idiotyczne filmiki ze sobą typu głową w lewo ,głową w prawo, dotknij ucha, dotknij nosa i filmiki z dowodem osobistym. Po 2 godz. zrezygnowałem z oczekiwania na decyzję.a tą otrzymałem sms-em na drugi dzień, że ja- to nie ja.W Millennium otworzyłem konto w 10 min bez takich wygłupów za pomocą konta które mam w innym banku. ZaletyDobre oprocentowanie na koncie oszczędnościowymWadyKonto na selfie -
-
~Monika / 2023-07-18 16:10
Konto firomowe zamknięte bez wiedzy klienta, brak kontaktu ze strony banku, od razu oddają debet - niby długo do windykacji i straszą sprawą sondowa! Nie polecam, w placówkach niczego się nie dowiesz! Pobrali 120 zł za odnowienie debetu w lutym, a w maju zamykają konto i chcą zwrot ,,zadłużenia" najlepiej od ręki, brak możliwości rozratowania. Zamykam wszytkie konta w tym banku, nie polecam! WadyBrak kontaktu -
~Martin / 2023-07-16 18:44
Bardzo fajna ekipa w mbank , Pozdrawiam Pania Asię , Pania Paulę i Pana Michała . -
~klient / 2023-07-16 10:07
co za syf! oglaszaja przerwe do 10ej, tymczasem to sciema. serwis nie działa jeszcze długi czas! -
~Joanna / 2023-07-15 21:55
Bardzo pilna sytuacja związana z zagrożeniem konta, próbuję dodzwonić się na infolinie, dostaję info, ze będzie połączenie z konsultantem za 15 min. 40 minut czekam, nikt się nie zgłasza. Nikt widocznie nie pracuje w sobotę. Nieodpowiedzialne.
strona 20 z 102
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »