Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2019 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2023-08-22 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank rok temu zabrał mi z konta 76 000 zł ,na koncie ani nie mialem pieniędzy ani debetu pieniądze sobie wziol z nikąd wczoraj zablokował konto firmowe i zostawił mnie zupełnie bez środków do życia nie mogę opłacić podatków zusu nic kompletnie
  • ~Zawiedziona niedoszła klientka / 2023-08-22 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pozwala na założenie konta przez aplikację. Chwali się hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )". Jedno wielkie oszustwo. Założenie konta - upierdliwe, aplikacja kilkukrotnie wyrzuca klienta podczas podawania danych czy nagrywania dowodu osobistego, trzeba za każdym razem zaczynać proces od nowa. Od razu widać, że aplikacja niedopracowana i stwarza problemy. Przetworzenie danych, żeby otworzyć konto - 4 dni. Strasznie długi termin (u konkurencji (dowód przesyłany może pół godziny później tego samego dnia, więc okoliczności analogiczne) weryfikacja trwała 5 minut).

    Dopiero potem zaczyna się zabawa. Podczas logowania do banku - mBank wyłudza dane w postaci listy urządzeń, które dana osoba posiada - modeli laptopów, smartfonów itp. Do czego miałaby im służyć taka lista, nikt nie uzasadnił.
    Kontakt z konsultantem na stronie banku to dramat - konsultant niekompetentny, ale po kolei.
    Wysyłam zapytanie o 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, bank je otrzymał, ale idąc za hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" taki wniosek można złożyć TYLKO OSOBIŚCIE W PLACÓWCE, ALBO POCZTĄ. Tak wygląda pełna mobilność banku, nie działa już w pierwszym kroku.
    Zdalnie można tylko zamknąć konto - w dzień jego otworzenia - co jest według konsultanta darmowe, a to znaczy, że trzeba oczywiście zapłacić za kartę (której się jeszcze nie otrzymało). O innych kosztach konsultant nie mówił, ale nie deklarował, że ich nie ma.
    No dobra, wiele deklaracji banku na czacie, to pytanie do konsultanta - w jaki sposób zapisać historię czatu, odstąpię od umowy albo zamknę konto, to warto mieć dowód deklaracji banku. Nie da się (oczywiście), ale przecież historia czatu jest CAŁY CZAS DOSTĘPNA. Kolejne pytanie - w jaki sposób jest dostępna po zamknięciu konta/odstąpieniu od umowy, wtedy CAŁY CZAS DOSTĘPNA OZNACZA OCZYWIŚCIE NIEDOSTĘPNA. Pan zdziwiony, że coś jest nie tak i że chciałabym kopię.
    No to prośba o przesłanie tych deklaracji banku na maila, żebym miała historię - Pan nie może wysłać maila, a mail z opisem procesu i kosztów odstąpienia od umowy/zamknięcia konta to USŁUGA DODATKOWO PŁATNA.

    Najgorszemu wrogowi takiego banku nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyUkryte koszty, Brak informacji o usługach i opłatach, Niekompetentna obsługa, Nieuczciwe podejście do klienta, Stwierdzenie "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" jest kłamstwem i oszustwem
  • ~ELA / 2023-08-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i oszuści ,wyłudzają pieniądze od klientów, wydawając niezgodne z zamówieniami dokumenty. Pobierają duże opłaty a nie można uzyskać swoich danych bankowych .NIE POLECAM ,NIGDY WIĘCEJ MBANK !!!!!!!
  • ~Jaro / 2023-08-18 00:56
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE Polecam. Dlaczego?
    Podczas urlopu w Chorwacji chciałam złożyć reklamację na pobrana prowizję (w koncie eur) dzwoniąc z aplikacji mobilnej. Konsultant zarządal weryfikacji, po czym stwierdził że weryfikacja przebiegła nieprawidłowo i zablokował dostęp do wszystkich możliwych kont (EUR,pln). A więc w jednej chwili zostaliśmy odcięci od środków finansowych.
    Następnie dowiedzieliśmy się że w celu odblokowania/weryfikacji mam stawić się w placówce mBanku, naturalnie w Polsce.
    Gdyby nie awaryjne konto męża, to wracalibysmy prawdopodobnie stopem do Polski.
    To chyba dlatego że mieliśmy czelność zawracać głowę konsultanta w dzień ustawowo wolny od pracy.
    Moim zdaniem weryfikacja była prawidłowa, natomiast na żądanie odtworzenia (podobno) nagrywanej rozmowy, otrzymaliśmy odmowe.
    Konsultant w tym banku może decydowac o wszystkim blokujac dostęp do wszelkich środków w tym banku, a cofnąć tej decyzji nie ma możliwości przez mlinie. Dlatego przestrzegam bo na pierwszy rzut oka jest tanio,lecz ostatecznie mozna znalezc sie b.trudnej sytuacji bedac zdany wyłącznie na ten bank.
    Zamykam wszystkie konta, wynosząc się do konkurencji, a w skrajnym przypadku wolę inne waluty w skarpecie przechowywać.
    Przy okazji: żeby w Chorwacji wypłacić bezprowizyjnie pieniądze z bankomatu trzeba się sporo nachodzić: 99% bankomatów, łącznie z euronet, pobiera prowizję od 4 do 8 eur od operacji - a zgodnie z info na stronach mbank, wypłaty z bankomatów za granicą są darmowe.
    ZaletyChwilowo nie dostrzegam.
    Wady30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
    Brak kompetencji konsultantów, wraz nagłym odłożeniem sluchawki w trakcie rozmowy.
    Brak wyraźnej informacji o opłatach za operacje.
  • ~Prosty Człowiek / 2023-08-14 16:19
    Ocena: 1.67 / 5
    W placówce w której zakładałem konto pracują osoby niekompetentne, konto które miało być darmowe, otrzymałem na nie opłaty za usługi których mi nie przedstawiono i przy każdym kontakcie okazywało się że te same pieniądze mi znikały z 3 innych przyczyn. Przy zakładaniu konta klient mógł wybrać sobie coś ala podarunek w postaci "karta podarunkowa do sklepu Allegro o wartości 100zł", "karta podarunkowa do sklepu Reserved o wartości 100 zł" oraz "Głośnik JBL Go". W moim przypadku wziąłem opcje 100 zł do sklepu Reserved, okazało się że na karcie zamiast 100 zł, jest 50 zł. Po kontakcie w placówce mBanku okazało się że powinienem dostać 2 karty na których powinno być po 50 zł. Kazano mi czekać na kontakt z osobą która zakładała mi konto (do tej pory się nie odezwali).
    Zalety- Jeden na 40 pracowników podchodzi do sprawy bardzo dobrze i tak jak się powinno
    Wady- Klient nie dostaję większości informacji przy zakładaniu konta,
    - (W moim przypadku) Klient jest okradany poprzez niewiedzę,
    - Obsługa albo nie zna się na rzeczy albo świadomie okrada klienta
  • ~Iwona / 2023-08-14 11:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo trudna współpraca,osoby odpowiadające na telefony nie znają swojej pracy!!!!
    ZaletyNic
    WadyNiekompetencja
  • ~Kacper / 2023-08-11 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Serwis jest absolutnie nieintuicyjny. Zacznę od tego że zniszczył mi sie telefon, to dosyć istotne bo miałem tam hasło do serwisu oraz włączoną mobilną autoryzację. Gdy zdobyłem nowy telefon, naturalnie chciałem sie zalogować, problem był w tym że jedyne co pamiętałem to Identyfikator. Wiec z braku innej opcji po prostu chciałem odzyskać dostęp do konta. Krótka piłka, ja im podaje potrzebne dane, oni wysyłają plik pdf z tymczasowym hasłem i kod sms do jego odszyfrowania, loguje sie tymi danymi i w takiej sytuacji serwis wymaga ustawienia nowego hasła, więc ustawiam i tu sie zaczeła spirala problemów, serwis wymaga autoryzacji na urządzeniu, które jest zniszczone. I tu sie zdziwiłem, nie było żadnej innej opcji do wyboru (z tego co sie dowiedziałem to powinien być kod SMS) albo autoryzacja, albo się nie zalogujesz. W sieci nic sie nie dowiedziałem, napisałem na mailu do mbanku i doradzono mi abym najpierw sie zalogował do aplikacji mobilnej, w aplikacji mobilnej miałem na mój numer telefonu otrzymać kod (dzwoni do ciebie jakiś bot i ci kod dyktuje) problem w tym że żadnego telefonu do mnie nie było, nic. Wiecej sie nie dowiedziałem. Serwis nie pomógł, na infolinii sie nic nie dowiedzialem (w aplikacji mozna jako taką mstode weryfikacji wysłać smsa na dany numer, ale raz że ten sms jest płatny, a dwa po wyslaniu tego smsa dowiedzialem się, że wyslalem go z numeru niezarejestrowanego na koncie mbank (przypominam, że na ten sam numer dostałem wcześniej kod sms do odszyfrowania pdf-a) tyle, do tej pory nie udalo sie dostac do konta a ja juz zdazylem zalozyc nowe w innym banku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania problemem, nielogiczne metody weryfikacji.
  • ~zbig / 2023-08-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak wiadomo każdy bank walczy o klienta. W wypadku mbank-u to chyba nie jest priorytet. Chciałem założyć konto w oddziale w Warszawie na Rondzie Wiatraczna. Z sali obsługi po dłuższym oczekiwaniu zostałem przerzucony na piętro bo ponoć miało być szybciej. Po ok 0,5 godz oczekiwania zrezygnowałem. Dobry przykład jak się zdobywa klientów.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~kaer / 2023-08-09 21:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Ponieważ wymieniłam telefon musiałam zainstalować aplikację mBanku w nowym telefonie.
    ZaletyPracownik w mBanku w Tychach kompetentny,
    empatyczny .Bez problemu załatwiłam sprawę z którą przyszłam
    WadyBrak
  • ~Andrzej / 2023-08-08 23:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Zawiedliśmy się wraz z żona na całej lini na tym banku Chcieliśmy wymienić walutę na cinkciarz pl na kwotę 100 tys zł lecz mBank zablokował nam konto i od kilku dni jesteśmy na pożyczanych pieniądzach Ten bank to złodzieje Nie polecam naprawdę
    WadyZero kontaktu ze strony banku
  • ~Rozczarowana / 2023-08-04 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    W piśmie wypowiadającym umowę informacja, że jeżeli na rachunkach bankowych znajdują się jakieś środki należy je przeksięgować. Ponad pół godziny zajęło ustalenie przez infolinię, że to tylko takie ogólne sformułowanie i w noim przypadku nie ma żadnych środków. W międzyczasie zostałam poinformowana, że powinnam aktywować rachunek internetowy albo zainstalować aplikację mbank pomimo, że od razu powiedziałam, że od kilku lat nie korzystam z tego banku i nie zamierzam korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyNiezrozumiałe procedury
  • ~Jarek / 2023-08-04 09:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Infolinia niekompetentna nie jest w stanie udzielić informacji o rachunku bankowym. Wchodząc w dyskusję przytacza pseudoprawne argumenty. nie uznaje kontrargumentów i przerywa połączenie. zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentna infolinia , kontakt utrudniony ,
  • ~Arek / 2023-08-03 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetencja w placówce na Ostrobramskiej w Warszawie.
  • ~Domi / 2023-08-02 18:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Rozumiem bezpieczenstwo- ale zmienilam nr telefonu i teraz nie moge nigdzie wejsc, bo mmam zatwierdzic logowanie na aplikacji, to jest jakiś zart.
    czekasz na infolinii 20 min po czym pracownik sie rozlacza :))))
    Kazda jedma rzecz wymaga telefonu - zenujace
    Obsluga bankowowsci internetowej nie jest prosta jezeli kazdy krok jest uzależniony od rozmowy z konsultantem
    WadyWszystko - najlepiej niech wszystko zmienią, albo odeja z rynku
  • ~Ola / 2023-08-01 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Dramat. Dramat... placówki mBanku w Lublinie to totalna porażka i kpina Osoby bez kompetencji, bez kultury osobistej.Jakies małolatki jak z łapanki, niby pracownice banku. Jestem w szoku. złożone skargi. Omijać szerokim łukiem. Obsługa w tym banku poniżej O. Jak klient wyraża chęci
    wzięcia kredytu bank jest przeKochany. Jak klient chce nadplacic lub spłacić , nagle nic nie widza,nie mają kalkulatorow, nie nie mogą przeliczyć. Nawet nie umieją powiedzieć czy kredyt ma oprocentownsie zmienne czy Stałe. Hit Jeszcze parę miesięcy i kończę współpracę z tym bankiem raz na zawsze. Porażka.
    ZaletyBrak
    WadyWad tyle że brakuje rubryk
  • ~Natalia / 2023-07-31 11:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Liczy się dla nich pobranie zgody na przetwarzanie danych osobowych i założenie konta, po tym - nie istniejesz dla nich. Zero pomocy, nie sposób skontaktować się z pracownikiem infolinii, tam pracuje chyba tylko bot Marek, który pomimo swych ograniczeń jest z nich wszystkich najmądrzejszy. Nie polecam, oszuści, wyzyskiwacze i nawet telefonu odebrać nie potrafią. Zachęcam do składania reklamacji i pociągania banku do odpowiedzialności karnej. W obecnych czasach warto walczyć o swoje.
    ZaletyBrak. Nawet konta nie założysz w 100 procentach online.
    WadyCały bank, system i pracownicy.
  • ~Marek / 2023-07-28 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo najwyższej klasy omijać szerokim łukiem
    ZaletyBot mądrzejszy jak doradcy
    WadyZbyt wiele
  • ~Daniel / 2023-07-26 00:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Kredyt w mbank. Zmienili nazwę na mbank hipoteczny chyba tylko po to by wyciągnąć od starych klientów dodatkowe pieniądze. Ubezpieczenie nieruchomości również w mbank, tak by uniknąć problemów… a po zmianie nazwy banku w cesji została stara i została odrzucona weryfikacja a co za tym idzie zwiększona marża. Proszę sprawdźcie to w swoim przypadku. Takie rzeczy nie dzieją się z przypadku. Sami stworzyli problem a następnie chcą karać klienta.
    ZaletyObecnie przestałem je dostrzegać. Do niedawna bezproblemowość
    WadyWyciąganie pieniędzy od klienta przez sztucznie generowane problemy
  • ~Kamila/Gr / 2023-07-24 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Pieniądze znikają z konta, złodziej kradnie, dzwonię po 20 sekundach na infolinię, aby ochronić swoje środki, bank - pracownica informuje mnie, że teraz może zablokować, ale to co już złodziej ukradł (oszustwo olx), to już nie ich wina i oni mają czas aby rozliczyć transakcję z REVOLUT - Bank współpracuje ze złodziejami, puszcza im pieniądze, pomimo, że zgłosiłam oszustwo i przestępstwo internetowe. Policja przyjęła zgłoszenie i czekam - szczerze mówiąc na pisemko standardowe o umorzeniu.
    Bank odpowiada za bezpieczeństwo moich środków - mam zablokowane konto i nie chcą mi go odblokować - mam pamiętać wszystkie swoje telefony od 2028 roku, na których miałam aplikację zainstalowaną bankową.
    Niekompetentna i bardzo butna pracownica banku - po mojej klaryfikacji wypowiedzi potwierdziła, że
    'TAK przelejemy/puścimy pieniądze złodziejowi, a Pani może czekać, aż Prawidłowo (nie dodała, że z sukcesem jeszcze tylko) rozliczymy transakcję i może sobie Pani złożyć reklamację.
    Złożyłam zaraz jak otrzymałam sms, że prawidłowo rozliczona i zaksięgowana transakcja kartą (nic nie kupowałam - okradli mnie na 9500 zł, z karty - zaznaczam, na koncie miałam tylko 0,19 zł - włamali się na konto i przelali sobie z oka 20000 zł w tytule wpisując limit i ukradli maksymalny limit na karcie 9500 zł).
    Bank nie zabezpieczył moich pieniędzy - zadzwoniłam w tej samej minucie co kradli.
    DLACZEGO BANK nie zablokował automatycznie karty?
    Dlaczego nie ma zabezpieczenia ????
    Dlaczego nikt nie zadzwonił sprawdzić, czy ja coś kupuję aż za tak dużą kwotę.
    REVOLUT DUBLIN - wszyscy mówię, że nie do odzyskania - ale ja tego nie odpuszczę!!!!!
    Pójdę do Telewizji i do KNF, nie może tak być, że BANK - zaufana instytucja pozwala na kradzież z konta i nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności!!!!!!!!
    Zgłosiłam sprawę na Policję i do innych organów zajmujących się cyberprzestępczością.
    Reklamacja, którą złożyłam została rozpatrzona po niespełna kilku godzinach - a mają niby 30 dni - dla mnie negatywnie.
    Pracownica na m-linii 3-krotnie zagwarantowała mi, że bank zwróci mi te pieniądze.
    Zaletyżadnych zalet
    Wady-brak kompetencji pracowników
    -brak odpowiedzialności
    -brak zabezpieczeń i ochrony
    -brak profesjonalizmu
    -brak przyzwoitości
    -brak cech banku
    -brak cech instytucji zaufania społecznego
    -obracają moimi pieniędzmi i nie chronią ich przed złodziejami
  • ~Anna / 2023-07-21 13:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dawno nie spotkałam się z tak przyjazną i kompetentną obsługą . Zainteresowanie Dyrektora oczekującymi do obsługi osobami.
    Zaletyszybka obsługa, duża wiedza pracownika.
    Wadybrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
PEKAO SA
Ocena: 1.81, ilość opinii: 1536
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1211
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 974
PKO Bank Polski
Ocena: 2.72, ilość opinii: 891
BOŚ Bank Ochrony Środowiska
Ocena: 4.75, ilość opinii: 872
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990