Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

mBank opinie

Ocena na podstawie 2016 opinii

1.66 / 5

  • Prostota obsługi
    1.70
  • Oferta
    1.71
  • Obsługa klienta
    1.60

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Byly klient / 2023-09-05 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypisalam sie z tej szopki. Wszystko na szkode klienta. Brak zabezpieczen. Tylko stres.
    ZaletyBrak
    WadyDuzo by pisac
  • ~Polska / 2023-09-04 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak niżej i jak wyżej. Jeżeli nie jest to prawda, wykasuje opinie.
  • ~Adrian Toczek / 2023-09-04 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużenie przypadkowej osoby brak pomocy banku
  • ~Aga / 2023-09-04 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści kradną pieniądze, pomocy brak!
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
    ........................................
  • ~Fenhrir / 2023-09-04 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownik banku przypisał niewinnej/niewłaściwej osobie 2Mln długu.
    Odpowiedzialny za ten proceder powinien ponieść konsekwencje, a poszkodowany powinien uzyskać natychmiastowe rozwiązanie sytuacji+ solidne i godne przeprosiny
  • ~Maskara co się dzieje! / 2023-09-04 16:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadłużenie przypadkowej osoby na 2 miliony złotych, brak pomocy ze strony banku.
    ZaletyBrak
    WadyMoże prowadzić do więzienia, depresji a nawet samobójstwa
  • ~giziawki / 2023-09-03 20:23
    Ocena: 5.00 / 5
    MBANK oddział Poznań przy ul. Roosvelta.
    Skorzystalismy ze spotkania z pania Marta S, w sprawie kredytu - profesjonalna obsluga, mila, dobrze przygotowana do rozmowy. Sluzyla prawdziwym wsprawciem w rozwiazaniu sprawy.
    ZaletyProfesjonalne expertka
  • ~Krystyna / 2023-09-02 13:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem osobą niepełnosprawną, poruszam się o balkoniku. Mam 80 lat.Jestem klientką Mbanku.Ok. miesiąca temu moje konto zostało zablokowane z nieznanych mi powodów. Zadzwoniłam na infolinię, powiedziano mi, że muszę się udać do siedziby banku, lub zamówić zestaw aktywacyjny, który przyjdzie pocztą. Do siedziby nie jestem w stanie dotrzeć, więc zamówiłam ppakiet pocztą. Po jego otrzymaniu przez wiele godzin próbowałam odblokować konto, przechodząc z rąk do rą kolejnych konsultantów, po drodze męcząc się ze sztuczną nieinteligencją. Połączenia były przerywane i musiałam wielokrotnie zaczynać od nowa. Łączyłam się z wieloma konsultantami, żaden nie potrafił mi pomóc.Każda próba kończyła się informacją, że dostanę maila,w którym będą dane do odblokowania konta, orad sms z hasłem do tego maila.Sms owszem dostałam, maila nie Ostatni, chyba dziesiąty konsultant poddał się i powiedział, że muszę zamówić nowy pakiet aktywacyjny, co zrobiłam. Teraz muszę znowu czekać na następny pakiet, po czym próby, być może z takim samym skutkiem. Całe szczęście, że mam konto w innym banku, na które wpływa moja emerytura, gdybym była zdana tylko na Mbank, miałabym okazję umrzeć z głodu. Omijajcie Mbank szerokim łukiem.
    WadyJak widać na miom przykładzie, mogą odciąć klienta od jego środków bez powodu i możliwości dotarcia do nich, szczególnie gdy się jest starym i niepełnosprawnym. Można działać "na wnuczka", można na "blokady"
  • ~m / 2023-09-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta to jakiś żart, żeby skontaktować się z konsultantem, trzeba rozmawiać z botem, który nic nie rozumie, ciągle się zacina i nie chce dopuścić do kontaktu z człowiekiem.
  • ~Agnieszka / 2023-09-01 16:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Do niedawna był to wg mnie bank z najgorszą obsługą telefoniczną, ale z najlepszą obsługą w oddziałach. Do czasu aż „postawiono” w placówkach osoby, które od progu pytają klienta w jakiej sprawie przyszedł. Te osoby nie znają odpowiedzi na najprostsze pytania, po co więc tam są? To irytujące, ze muszę na wejściu mówić po co przyszłam, a potem to samo powtarzać pracownikowi obsługi ????
    Przecież to my klienci płacimy za te zbędne stanowiska.
    ZaletyŚwietna obsługa internetowa. Natychmiastowa pomoc w rozwiązywaniu problemów na czacie.
    WadyZbędne stanowiska w oddziałach banku- opisałam powyżej.
  • ~Janusz / 2023-09-01 15:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Moja opinia jest taka ,że operator wymusza zamieszczanie opinii,których nie ma na podstawie czego budować.Opiniować można produkt z kórego się korzystało wystarczająco dużo czasu.
  • ~Adam / 2023-09-01 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    kontakt z bankiem to jest jakiś nieśmieszny żart. wszystkich problemów z pakietem aktywacyjnym nie da się nawet zliczyć. przejście procesu identyfikacyjnego na infolinii to samo. BRAK SŁÓW! stanowczo odradzam mbank. a dodam, że mam w tym banku jedynie raty do spłaty i tyle mam z nimi przygód, ile nie miałem z żadnym innym bankiem.
    Zaletybrak zalet
    Wadykontakt, system ratalny, infolinia, identyfikacja
  • ~Anna lukasz / 2023-08-31 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka z tym bankiem mBank jednym słowem lekceważenie człowieka bez kompetencji rozwiązanie jakiejś sprawy z reklamacji to po jednej na dzień biorą opłaty nie słusznie za kartę chociaż jest płacone na bieżąco nie uprzejmi zmianam na inny bank bo to jest same dno nie polecam nikomu tego banku fatalne oferty lekceważenie człowieka
    Zalety10000000
    Wady10000000
  • ~Małgorzata / 2023-08-30 15:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Jesteśmy klientami mBank-u w Poznaniu oddz. na ul. Roosevelta 22.Polecamy ten oddział z uwagi na przemiłą,kompetentną i bardzo pomocną obsługę.W szczególności na uwagę zasługuje Pani Natalia Lemańska,która wiele razy pomogła nam rozwikłać problemy i zawsze bardzo chętnie i w profesjonalny sposób służyła nam pomocą.
    ZaletyKompetencja,profesjonalizm,
    WadyBrak
  • ~user / 2023-08-29 23:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz gorszy poziom obslugi klienta. Duze oplaty i prowizje. Mala liczba placowek, bankomatow. Slaba oferta.
  • ~nkvch / 2023-08-28 16:37
    Ocena: 1.67 / 5
    Gówno! Kurs wymiany walut w aplikacji gówno. Dzwonią co pare tygodni pogadać o jakości obsługi i nie da się uciec od tych ich rozmów. Nie można pobrać potwierdzenia przelewu dopóki nie zostanie zrealizowany (na następny dzień roboczy) - co to w ogóle jest? Czemu inne banki potrafią a ten nie?
    Zaletytanio
    Wadygówno
  • ~Agata / 2023-08-27 15:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo prefesjonalna obsługa, duża kultura i wiedza. Pani Katarzyna zawsze słuzy pomocą. Polecam.
    ZaletyŚwietny kontakt
    WadyBrak
  • ~Marcin / 2023-08-22 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Mbank rok temu zabrał mi z konta 76 000 zł ,na koncie ani nie mialem pieniędzy ani debetu pieniądze sobie wziol z nikąd wczoraj zablokował konto firmowe i zostawił mnie zupełnie bez środków do życia nie mogę opłacić podatków zusu nic kompletnie
  • ~Zawiedziona niedoszła klientka / 2023-08-22 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank pozwala na założenie konta przez aplikację. Chwali się hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )". Jedno wielkie oszustwo. Założenie konta - upierdliwe, aplikacja kilkukrotnie wyrzuca klienta podczas podawania danych czy nagrywania dowodu osobistego, trzeba za każdym razem zaczynać proces od nowa. Od razu widać, że aplikacja niedopracowana i stwarza problemy. Przetworzenie danych, żeby otworzyć konto - 4 dni. Strasznie długi termin (u konkurencji (dowód przesyłany może pół godziny później tego samego dnia, więc okoliczności analogiczne) weryfikacja trwała 5 minut).

    Dopiero potem zaczyna się zabawa. Podczas logowania do banku - mBank wyłudza dane w postaci listy urządzeń, które dana osoba posiada - modeli laptopów, smartfonów itp. Do czego miałaby im służyć taka lista, nikt nie uzasadnił.
    Kontakt z konsultantem na stronie banku to dramat - konsultant niekompetentny, ale po kolei.
    Wysyłam zapytanie o 14 dniowe prawo odstąpienia od umowy, bank je otrzymał, ale idąc za hasłem "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" taki wniosek można złożyć TYLKO OSOBIŚCIE W PLACÓWCE, ALBO POCZTĄ. Tak wygląda pełna mobilność banku, nie działa już w pierwszym kroku.
    Zdalnie można tylko zamknąć konto - w dzień jego otworzenia - co jest według konsultanta darmowe, a to znaczy, że trzeba oczywiście zapłacić za kartę (której się jeszcze nie otrzymało). O innych kosztach konsultant nie mówił, ale nie deklarował, że ich nie ma.
    No dobra, wiele deklaracji banku na czacie, to pytanie do konsultanta - w jaki sposób zapisać historię czatu, odstąpię od umowy albo zamknę konto, to warto mieć dowód deklaracji banku. Nie da się (oczywiście), ale przecież historia czatu jest CAŁY CZAS DOSTĘPNA. Kolejne pytanie - w jaki sposób jest dostępna po zamknięciu konta/odstąpieniu od umowy, wtedy CAŁY CZAS DOSTĘPNA OZNACZA OCZYWIŚCIE NIEDOSTĘPNA. Pan zdziwiony, że coś jest nie tak i że chciałabym kopię.
    No to prośba o przesłanie tych deklaracji banku na maila, żebym miała historię - Pan nie może wysłać maila, a mail z opisem procesu i kosztów odstąpienia od umowy/zamknięcia konta to USŁUGA DODATKOWO PŁATNA.

    Najgorszemu wrogowi takiego banku nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyUkryte koszty, Brak informacji o usługach i opłatach, Niekompetentna obsługa, Nieuczciwe podejście do klienta, Stwierdzenie "bądź w pełni mobilny ( jak my :-) )" jest kłamstwem i oszustwem
  • ~ELA / 2023-08-18 13:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze i oszuści ,wyłudzają pieniądze od klientów, wydawając niezgodne z zamówieniami dokumenty. Pobierają duże opłaty a nie można uzyskać swoich danych bankowych .NIE POLECAM ,NIGDY WIĘCEJ MBANK !!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
PEKAO SA
Ocena: 1.80, ilość opinii: 1526
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.86, ilość opinii: 1209
Millennium
Ocena: 1.81, ilość opinii: 973
PKO Bank Polski
Ocena: 2.71, ilość opinii: 878
ING Bank Śląski
Ocena: 1.79, ilość opinii: 833
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960